darian Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 De ce nu-ti porneste?Oricum,mai pune-i bateria la-ncarcat,daca ai unde. Daca tot nu porneste,incearca impinsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 (editat) Din cauza frigului, eu deja am probleme cand incerc sa pornesc motoreta...Am fost acum 5 minute afara sa incerc s-o pornesc ( ca sa stiu cum ies maine din casa ) si nu a vrut sa porneasca... De tinut, o tin afara, dar cu prelata pe ea, si acum inainte sa plec, am invelit si motorul cu o patura, ca sa fiu eu sigura ca nu am vitregit-o. Imi puteti spune ce as putea sa-i fac s-o conving sa porneasca? Sau cum procedati voi cu mobrele voastre. Aceasi problema si la mine. Solutia: IMPINS ).As incarca bateria....dar momentan nu am cu ce. P.S. Era sa uit, verifica bujiile. Sa nu le fi "inecat". P.P.S. Nu e o parere avizata, eu asta am facut si pana acum a functionat. Numai bine. Editat Octombrie 18, 2009 de Cretzu_Dej Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 @Beatrice: in caz ca nu stii cum sta treaba cu "impinsul",sa-ti dau detalii:Bagi intr-a 2-a,tragi si socul, vezi unde e drumul cat-de-cat la vale.Gasesti un mascul destul de vanjos,eventual 2...Si(i)-l pui sa-mpinga,cativa metri,pina prinzi cam 20/h.La mine,la Vulcan,daca nu-i bateria descarcata rau de tot,ii dau si cu "start".A mea,porneste asa-n 3 metri...Tii ambreiajul strans,si cand ajungi la viteza aia,dai drumul brusc,la maneta.Daca iesti usurica, eventual iei si pasager,sau impingatorul,sa se propteasca pe partea din spate,gen port-bagaj. Chestia asta,ca sa ai greutate mai mare si implicit aderenta pe roata spate. Altfel,derapezi.Mai ales pe vremea asta,si ud pe jos...Mai multe detalii sa-ti dea baietii,ca la EN-ul cu care-am mers eu,nu tin minte sa fi fost probleme de-astea.A! Nu incerca prea mult s-o pornesti cu demarorul,ca risti s-o inneci.Mai bine, iti folosesti farmecele de motociclista ,si-o sa fie imposibil ,sa nu gasesti pe careva,sa te-ajute cu impinsul. - doar sa nu fie pustiu,pe strada (am patzit-o )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 De ce nu-ti porneste?Oricum,mai pune-i bateria la-ncarcat,daca ai unde. Daca tot nu porneste,incearca impinsa... @Beatrice: in caz ca nu stii cum sta treaba cu "impinsul",sa-ti dau detalii:Bagi intr-a 2-a,tragi si socul, vezi unde e drumul cat-de-cat la vale.Gasesti un mascul destul de vanjos,eventual 2...Si(i)-l pui sa-mpinga,cativa metri,pina prinzi cam 20/h.La mine,la Vulcan,daca nu-i bateria descarcata rau de tot,ii dau si cu "start".A mea,porneste asa-n 3 metri...Tii ambreiajul strans,si cand ajungi la viteza aia,dai drumul brusc,la maneta.Daca iesti usurica, eventual iei si pasager,sau impingatorul,sa se propteasca pe partea din spate,gen port-bagaj. Chestia asta,ca sa ai greutate mai mare si implicit aderenta pe roata spate. Altfel,derapezi.Mai ales pe vremea asta,si ud pe jos...Mai multe detalii sa-ti dea baietii,ca la EN-ul cu care-am mers eu,nu tin minte sa fi fost probleme de-astea.A! Nu incerca prea mult s-o pornesti cu demarorul,ca risti s-o inneci.Mai bine, iti folosesti farmecele de motociclista ,si-o sa fie imposibil ,sa nu gasesti pe careva,sa te-ajute cu impinsul. - doar sa nu fie pustiu,pe strada (am patzit-o )... Bateria este noua... Cred ca abia am 1000 de km cu ea. Iar partea cu impinsul este "putin" mai complicat la mine... 1. Motoreta are "doar" de 4 ori greutatea mea 2. M-am mutat la tara, undeva la marginea unei paduri; drumul e foarte urat pe acolo, adica eu ma dau HARD ENDURO cu chopper-ul zilnic. 3. Nu am pe nimeni care sa ma ajute; stau doar cu maica-mea, care mai nou s-a si operat si nu are voie sa faca efort ( e un chin si pana o scot din curte, inainte ma mai ajuta ea )... In concluzie, e trist. Alte solutii nu aveti? Eu de fiecare data pun prelata pe ea si invelesc motorul cu o patura... Mai mult nu stiu ce as putea sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) ...S-o duci la un mecanic,sa vada ce are de nu porneste.In primul rand,curatzat/reglat carburatorul. Costa cam 100-250 ron,treaba asta.Curatzat,eventual,inlocuit bujiile.Asta poti sa faci si singura,daca ai cheie de bujii. Daca e vorba de partea electrica,incerci s-o pornesti c-o baterie de masina.Adica,conectata la bateria unei masini.Evident,daca ai la cine... He,he,chiar acuma,operez o sea EN500A...Scobit,pt. o domnisoara,sa ajunga mai usor la pamint,reparat buretele,ca-i mincat de catzel,pe-o laterala,inlocuit fatza aia,crapata si intarita de vechime... Editat Octombrie 19, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 ...S-o duci la un mecanic,sa vada ce are de nu porneste.In primul rand,curatzat/reglat carburatorul. Costa cam 100-250 ron,treaba asta.Curatzat,eventual,inlocuit bujiile.Asta poti sa faci si singura,daca ai cheie de bujii. Daca e vorba de partea electrica,incerci s-o pornesti c-o baterie de masina.Adica,conectata la bateria unei masini.Evident,daca ai la cine... He,he,chiar acuma,operez o sea EN500A...Scobit,pt. o domnisoara,sa ajunga mai usor la pamint,reparat buretele,ca-i mincat de catzel,pe-o laterala,inlocuit fatza aia,crapata si intarita de vechime... Acum 2 luni am dus-o la service, iar cei de acolo mi-au spus ca totul este in regula, mai putin membranele, care nu au legatura cu pornirea din cate stiu eu... Releul este nou (500km si o saptamana), bateria la fel, bujiile o luna, filtru benzina curat, butonul de pornire curatat (cand e mai cald afara porneste la "sfert de buton")... Nu stiu ce sa mai zic... Chiar azi o sa ma duc sa cumpar un foehn, s-o incalzesc dimineata. Iar in legatura cu saua, inainte sa dea gheata pe jos, parca as veni si eu pentru o reconditionare. Tre' sa vad si cum stau cu banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCiuli Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Din cauza frigului, eu deja am probleme cand incerc sa pornesc motoreta...Am fost acum 5 minute afara sa incerc s-o pornesc ( ca sa stiu cum ies maine din casa ) si nu a vrut sa porneasca... De tinut, o tin afara, dar cu prelata pe ea, si acum inainte sa plec, am invelit si motorul cu o patura, ca sa fiu eu sigura ca nu am vitregit-o. Imi puteti spune ce as putea sa-i fac s-o conving sa porneasca? Sau cum procedati voi cu mobrele voastre. same problem si la mine. EU nu am mai pornit-o de cand cu ploile astea si vineri am dat la automat pana am omorat bateria. Acum nu am mai incercat sa vad ce si cum...dar probabil caimpinsa o sa porneasca. Astept vreme mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Azi am incercat faza cu impinsul... Surpriza! Nu intra intr-a 2 a! Ce as putea sa-i mai fac in cazul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 De multe ori,nici la mine.Misc-o,cand vrei s-o bagi in viteza.Sau,cand are cine sa ti-o impinga,o sa mearga atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Din cauza frigului, eu deja am probleme cand incerc sa pornesc motoreta...Am fost acum 5 minute afara sa incerc s-o pornesc ( ca sa stiu cum ies maine din casa ) si nu a vrut sa porneasca... De tinut, o tin afara, dar cu prelata pe ea, si acum inainte sa plec, am invelit si motorul cu o patura, ca sa fiu eu sigura ca nu am vitregit-o. Imi puteti spune ce as putea sa-i fac s-o conving sa porneasca? Sau cum procedati voi cu mobrele voastre. Fata draga treaba e simpla. Trebuie masurata tensiunea de incarcare a bateriei. Aceasta trebuie sa fie 14,5 V indiferent de turatia motorului (asa e la mine, am masurat ieri). Io zic ca nu iti functioneaza circuitul de incarcare (daca problemele celelalte sunt excluse - adica alea mecanice - carburatie and stuff). A mea porneste la sfert de buton in fiecare dimineata indiferent cat de frig este afara. Verifica si NIVELUL ELECTROLITULUI in baterie. Acesta trebuie sa fie intre cele doua linii (MINIM - MAXIM) si daca nu este asa BAGA APA DISTILATA in fiecare element pana ajunge nivelul unde trebe. Degeaba incarca releul si e bateria noua DACA NU ARE ELECTROLIT in ea. Motocicleta asta trebuie sa porneasca SI CU TZURTZURI PE EA in mijlocul zapezii! Azi am incercat faza cu impinsul... Surpriza! Nu intra intr-a 2 a! Ce as putea sa-i mai fac in cazul asta? Intra DA GREU TARE. Am incercat si eu sa pornesc impins si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ai un pic de viteza pana sa poti baga intr-a doua. Galbejitii astia s-au gandit la toate da la faza asta cred ca au dat gres. Tre sa ai viteza (adica vale nu gluma) si abia atunci intra intr-a doua cu un mare TRRRRRRRROOOOSSCC! Ti-ar trebui niste cabluri de pornire si o baterie de masina (tinuta in casa) si dimineata scoti cablurile pe geam direct pe coarnele (bornele) vacii cand face pe proasta. Editat Octombrie 19, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Fata draga treaba e simpla. Trebuie masurata tensiunea de incarcare a bateriei. Aceasta trebuie sa fie 14,5 V indiferent de turatia motorului (asa e la mine, am masurat ieri). Io zic ca nu iti functioneaza circuitul de incarcare (daca problemele celelalte sunt excluse - adica alea mecanice - carburatie and stuff).A mea porneste la sfert de buton in fiecare dimineata indiferent cat de frig este afara. Verifica si NIVELUL ELECTROLITULUI in baterie. Acesta trebuie sa fie intre cele doua linii (MINIM - MAXIM) si daca nu este asa BAGA APA DISTILATA in fiecare element pana ajunge nivelul unde trebe. Degeaba incarca releul si e bateria noua DACA NU ARE ELECTROLIT in ea. Motocicleta asta trebuie sa porneasca SI CU TZURTZURI PE EA in mijlocul zapezii! Ti-ar trebui niste cabluri de pornire si o baterie de masina (tinuta in casa) si dimineata scoti cablurile pe geam direct pe coarnele (bornele) vacii cand face pe proasta. Merci de sfat, maine o sa ma duc sa-mi iau un redresor... Tensiunea de incarcare este de 14, 14 si un pic turata... Nivelul electrolitului era normal ultima data, acum nu cred ca mai este normal, pentru ca s-a dus si bateria incercand s-o tot pornesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Merci de sfat, maine o sa ma duc sa-mi iau un redresor... Tensiunea de incarcare este de 14, 14 si un pic turata... Nivelul electrolitului era normal ultima data, acum nu cred ca mai este normal, pentru ca s-a dus si bateria incercand s-o tot pornesc... Inca un sfat, daca vrei sa mergi pe vremea asta racoroasa. Ai grija sa ai un ulei de IARNA! Adica, daca ai 20 W 50 care este unul gros, o sa ai probleme dimineata. Ca un sfat, incearca sa rupi rezistenta din cutie, impingand motocicleta CU AMBREIAJUL TRAS dar ea FIIND IN VITEZA (un metru doi) si abia apoi sa dai la automat. Mai ai varianta normala, adica sa schimbi uleiul si sa pui un 10 w 50 sau 10 w 40 . Si motorul sufera nu numai bateria, pe vremea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 spuneti-mi va rog de ce apar acele pete/ decolorari pe teava de esapament. urmeaza sa-mi iau un en 500 cu aceasta caracteristica. vreau sa aflu cauzele si eventualele modalitati de rezolvare ale acestei probleme. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 same problem si la mine. EU nu am mai pornit-o de cand cu ploile astea si vineri am dat la automat pana am omorat bateria. Acum nu am mai incercat sa vad ce si cum...dar probabil caimpinsa o sa porneasca. Astept vreme mai buna. Eu mi-am luat redresor, am incarcat bateria, m-am chinuit apoi s-o pornesc o ora tinand uscatorul de par la motor (probabil ca a si mers), apoi de fiecare data cand ajung cu ea acasa, imediat cum o opresc, pun 2 paturi groase pe motor (nu toata motoreta, doar in zona cu probleme), prelata, si peste ea, inca o patura. Acum cu toate astea imi porneste la "sfert de buton". Pana reusesc sa-i schimb uleiul si pana se face mai frig putin, eu zic ca e o solutie acceptabila. Inca un sfat, daca vrei sa mergi pe vremea asta racoroasa. Ai grija sa ai un ulei de IARNA! Adica, daca ai 20 W 50 care este unul gros, o sa ai probleme dimineata. Ca un sfat, incearca sa rupi rezistenta din cutie, impingand motocicleta CU AMBREIAJUL TRAS dar ea FIIND IN VITEZA (un metru doi) si abia apoi sa dai la automat. Mai ai varianta normala, adica sa schimbi uleiul si sa pui un 10 w 50 sau 10 w 40 . Si motorul sufera nu numai bateria, pe vremea asta... Impinsul iese din discutie... Ea nu intra intr-a 2-a indiferent ce-i fac (au incercat si altii), si plus ca nu am forta necesara pentru a face asta. Dar o sa-i schimb uleiul cat de curand. Mersi pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 spuneti-mi va rog de ce apar acele pete/ decolorari pe teava de esapament. urmeaza sa-mi iau un en 500 cu aceasta caracteristica. vreau sa aflu cauzele si eventualele modalitati de rezolvare ale acestei probleme. multumesc! Pe teava de esapament? Unde anume? Pe galerie, imediat la iesirea din motor? Acolo este din cauza caldurii gazelor evacuate, cromul cocleste.. Pe tevile de esapament, adica mai la iesire - e murdarie, noroi, apa care intra in porii cromului si pateaza. Se pot remedia ambele cazuri prin frecush cu solutii speciale (cum este coca cola sau NEVER DULL. )). Eu mi-am luat redresor, am incarcat bateria, m-am chinuit apoi s-o pornesc o ora tinand uscatorul de par la motor (probabil ca a si mers), apoi de fiecare data cand ajung cu ea acasa, imediat cum o opresc, pun 2 paturi groase pe motor (nu toata motoreta, doar in zona cu probleme), prelata, si peste ea, inca o patura.Acum cu toate astea imi porneste la "sfert de buton". Pana reusesc sa-i schimb uleiul si pana se face mai frig putin, eu zic ca e o solutie acceptabila. Impinsul iese din discutie... Ea nu intra intr-a 2-a indiferent ce-i fac (au incercat si altii), si plus ca nu am forta necesara pentru a face asta. Dar o sa-i schimb uleiul cat de curand. Mersi pentru sfat. Tot ce pot sa zic este ca efortul tau de a merge cu motocicleta este de-a dreptul impresionant, dar consumul de energie cam mare... Cum ma sa stai o ora cu feonul pe motor? God! Faza cu paturile e buna... De intrat intra intr-a doua dar dupa ce alergi pe langa ea de scoti limba de un cot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Eu mi-am luat redresor, am incarcat bateria, m-am chinuit apoi s-o pornesc o ora tinand uscatorul de par la motor (probabil ca a si mers), apoi de fiecare data cand ajung cu ea acasa, imediat cum o opresc, pun 2 paturi groase pe motor (nu toata motoreta, doar in zona cu probleme), prelata, si peste ea, inca o patura.Acum cu toate astea imi porneste la "sfert de buton". Pana reusesc sa-i schimb uleiul si pana se face mai frig putin, eu zic ca e o solutie acceptabila. Esti formidabila! Triple Air ~ Allways Kawa! Bine ca nu ai o prelata pishata de caini ca a mea, ca nu te-ai mai indurai sa pui patura peste... La iarna ce o sa faci? Foc in jurul ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Hi,hi...Daca e sa facem haz de necazul fetei,cred ca mai simplu,sparge un perete,pune o usa mare, si baga asa motoreta-n casa,la caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Esti formidabila! Triple Air ~ Allways Kawa!Bine ca nu ai o prelata pishata de caini ca a mea, ca nu te-ai mai indurai sa pui patura peste... La iarna ce o sa faci? Foc in jurul ei? Ete na... O spal la fiecare 3 zile, ca am 3 catei Terra Nova si-n fiecare zi au "grija" de ea + cateii din parcarea in care o las cand sunt la munca. Hi,hi...Daca e sa facem haz de necazul fetei,cred ca mai simplu,sparge un perete,pune o usa mare, si baga asa motoreta-n casa,la caldura... Asta daca vad ca se face vreme urata, si o sa fiu sigura ca nu pot merge cu ea, mai mult de 1 - 2 luni. O bag in bucatarie, ca acolo am ceva mai mult spatiu. Norocul meu ca stau la curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) La 50 kg/bucata,Terra Nova nu mai pot fi numiti '"catei" ...N-avea cine sa te-mpinga?! Ia dreseaza-i p-astia 3,sa te traga ! ...Catzel e Westie-ul meu,de 7 kg... La profil,vad Bucuresti...Daca e p-asa,poate vorbesc cu @alex_en,si-ti facem o vizita,sa ne dam si noi,cu parerea,ce are... Editat Octombrie 23, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 La 50 kg/bucata,Terra Nova nu mai pot fi numiti '"catei" ...N-avea cine sa te-mpinga?! Ia dreseaza-i p-astia 3,sa te traga ! ...Catzel e Westie-ul meu,de 7 kg...La profil,vad Bucuresti...Daca e p-asa,poate vorbesc cu @alex_en,si-ti facem o vizita,sa ne dam si noi,cu parerea,ce are... De fapt, al' mai batran are 80 kg, iar baiatul lui, are "doar" 70 kg... Si al treilea e un pechinez de 12 kg. Din pacate eu m-am mutat din Bucuresti, undeva la 30 de km, spre Giurgiu (Calugareni)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCiuli Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 In sfarsit, dupa lupte "seculare" care au durat cam 4 ore.....(o ora sa-mi dau seama cum se desface saua si 3 ore de pus bateria la incarcat) am reusit sa-mi pornesc si eu kawa.........si dupa 3 saptamani de pauza parca nu-mi venea sa ma mai dau jus........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 In sfarsit, dupa lupte "seculare" care au durat cam 4 ore.....(o ora sa-mi dau seama cum se desface saua si 3 ore de pus bateria la incarcat) am reusit sa-mi pornesc si eu kawa.........si dupa 3 saptamani de pauza parca nu-mi venea sa ma mai dau jus........ Eu dupa ce mi-am scos bateria am reusit sa largesc filetul, iar acum suruburile nu mai stau fixate pe borne... Si acum biata motoreta sta in curte pana o sa-i gasesc noi suruburi pe masura ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Eu dupa ce mi-am scos bateria am reusit sa largesc filetul, iar acum suruburile nu mai stau fixate pe borne... Si acum biata motoreta sta in curte pana o sa-i gasesc noi suruburi pe masura ei... of of... o sa gasim .. numa sa nu uiti de poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 of of... o sa gasim .. numa sa nu uiti de poze Problema rezolvata. Ea,n-avea DELOC piulite,la baterie..Norocu' ei,ca mi-am adus aminte ca mai am o baterie veche.Si avea aia,piulitele speciale,alea dreptunghiulare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Eu dupa ce mi-am scos bateria am reusit sa largesc filetul, iar acum suruburile nu mai stau fixate pe borne... Si acum biata motoreta sta in curte pana o sa-i gasesc noi suruburi pe masura ei... Un alt motiv care a dus la pornirile ale greoaie dimineata. Contacte imperfecte la bornele bateriei, adica incarcare slaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.