Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre.

 

Multam

 

vreo 170 spre 180.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. A mea ajunge in jur de 140 da trasa la maxim de gaz... Acuma astea ar fi modificarile pe care Alex m-a sfatuit sa le fac:

1. schimb bujiile - am comandat NGK

2. schimb fisele - inca mai caut - daca aveti ceva idie sunt deschis la propuneri si sfaturi

 

Eu am comandat si filtru de aer ca nici el nu a fost schimbat de cand e motoreta si arata destul de trist.

 

Suplimentar mentionez ca ale ei carburatoare au fost curatate si echilibrate..............

 

Daca mai aveti si alte idei cu privire la motivele din cauza carora nu atinge viteze mai mari va rog sa ma indrumati si pe mine..

 

 

multam,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai va spuneam mai inainte ca a mers ceas de cand am luat-o....

A facut figura aia cu condensatorul cazut afara, dupa aia a mers iar.

Pe urma a inceput sa nu mai mearga mai mult de 120/h, nu ca as fi vrut eu mai mult, dar turat la maxim !!! - mergea numai 120 max.

Atunci am luat bujii noi, credeam ca poate aia e...

Dar nu....

Deci eu nu m-am bagat nici la carburator, nici unde...Nici nu le am...Dar nici nu trebuia ca mergea f bine. Acum pauza....Am sa va tin la curent...

 

Aceeasi problema o am si eu... La mine,cand atinge 120, daca o tin putin asa mi se opreste motorul in mers iar acceleratia nu-mi mai raspunde tot drumul, pana fac o pauza de cateva ore. Plus ca atunci cand deja sunt intr-a 6-a, se aude de parca as fi intr-a 1-a.

La service, mi s-a spus ca problema ar fi de la carburatie, trebuiesc schimbate membranele + curatate filtrele (de curatat eu le-am curatat, dar inca nu mi-am schimbat membranele).

S-ar putea sa ai aceeasi problema. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu... La mine,cand atinge 120, daca o tin putin asa mi se opreste motorul in mers iar acceleratia nu-mi mai raspunde tot drumul, pana fac o pauza de cateva ore. Plus ca atunci cand deja sunt intr-a 6-a, se aude de parca as fi intr-a 1-a.

La service, mi s-a spus ca problema ar fi de la carburatie, trebuiesc schimbate membranele + curatate filtrele (de curatat eu le-am curatat, dar inca nu mi-am schimbat membranele).

S-ar putea sa ai aceeasi problema. :D

 

Buna Beatrice!

In primul rand iti spun bun venit in coltisorul posesorilor de EN 500!

Pot sa spun ca am ramas blocat la postul tau. Cum asa? In halul asta sa faca motorasul la 120? Incredibil!

Oricum membranele sunt cam scumpe din cate stiu eu, dar uneori chiar n-ai ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Beatrice!

In primul rand iti spun bun venit in coltisorul posesorilor de EN 500!

Pot sa spun ca am ramas blocat la postul tau. Cum asa? In halul asta sa faca motorasul la 120? Incredibil!

Oricum membranele sunt cam scumpe din cate stiu eu, dar uneori chiar n-ai ce face.

 

Pai lasa ca asta e doar una dintre probleme... :D

Membranele m-ar costa 350 Ron din cate am inteles... Oricum trebuiesc schimbate neaparat, si chiar sunt curioasa daca numai ele sunt cauza problemelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa mai invatam cate ceva...

Ce-s ale mambrane ? unde sunt ?

Si care filtre le-ai curatat, sa curat si eu...

Evential indicatii cum se face.....

Mesaj completat

Gata....

S-a rezolvat problemuta mea....

Am chemat iarasi prietenul mai 'experimentat', sa vedem ce-i cu waka...Ce face...

Pai se tureaza singura de numa', tot scuipa bujia din dreapta... - Da...nu primeste benzina.

1. Jos rezervorul, desfacut robinetul - e o.k.

2. carburatorul din dreapta nu primeste benzina. O fi astupat acolo pe unde trece benzina din carb st in cel dr.

3. sa dam jos carb.

- am eliberat si cand am inceput sa-l scoatem......o data zice (inca nu era scos de tot) : - fugi repede la bar si cere berile. E gata.

L-am scos afara, am inceput iarasi sa radem (mai tare ca data trecuta cand am astupat cu bateria aerul)

Nici nu a treb sa eliberam bovdenele, 3 fotografii, reparat in 1 min. - inapoi totul

Porneste, tureaza, megre rotund....Incercare....beton...145 km / ora.

Fotografiile cu 'hiba', cu 'baiul' le voi pune numai luni. (acasa nu am nici cablu nici bluetooth).

Intre timp am descarcat sevice manualul, listat, gaurit, pus in biblioraft. Am aflat si ce-s membranele.

Editat de HunJoe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata....

S-a rezolvat problemuta mea....

Intre timp am descarcat sevice manualul, listat, gaurit, pus in biblioraft. Am aflat si ce-s membranele.

 

Ma bucur ca s-a rezolvat. :)

I-ati pus si filtru?

 

Oricum membranele sunt cam scumpe din cate stiu eu, dar uneori chiar n-ai ce face.

 

Una din membrane este cea din poze, si a fost inlocuita de una second-hand, iar cea neinlocuita am inteles ca are si ea niste probleme dar nu atat de grave. Una peste alta, saptamana viitoare mi le comand. :D

post-48785-1253364837_thumb.jpg

post-48785-1253364877_thumb.jpg

post-48785-1253364938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca s-a rezolvat. :)

I-ati pus si filtru?

 

Una din membrane este cea din poze, si a fost inlocuita de una second-hand, iar cea neinlocuita am inteles ca are si ea niste probleme dar nu atat de grave. Una peste alta, saptamana viitoare mi le comand. :D

 

E clara treaba. Acolo e una din cauze, sper sa le gasesti pe toate.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de un bluetooth...Aici era problema mea....

 

Mesaj completat

si din fata...

 

Mesaj completat

si cand l-am scos....

era filtru de aer.....ma rog.....buretele ala....waka o vrut sa mance filtru de aer....

post-36703-1253381112_thumb.jpg

post-36703-1253381191_thumb.jpg

post-36703-1253381487_thumb.jpg

Editat de HunJoe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de un bluetooth...Aici era problema mea....

 

Mesaj completat

si din fata...

 

Mesaj completat

si cand l-am scos....

era filtru de aer.....ma rog.....buretele ala....waka o vrut sa mance filtru de aer....

 

Ce sa mai zic...

Asa se intampla cand nu ti cont de numarul de kilometrii si de intervalele de schimb pentru consumabile. Sa fie invatatura de minte. Filtru ala era de cand lumea acolo, banuiesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre.

 

Multam

 

 

 

Acum cateva zile am ajuns la 162 km /h si daca stai sa te gandesti eu am 107 KG. Sal :D ut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea de ce naiba nu urca. Nu am nevoie sa merg cu super viteze, dar sunt depasiri cand ai nevoie de un pic de explozie..... Asta e ceea ce vreau. A mea de la 120 in sus urca foarte greu pana pe la 140 dupa aia da Doamne vale ca poate mai mergem si noi oliaca.........

 

Astept ideii pentru rezolvarea problemei..........

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea de ce naiba nu urca. Nu am nevoie sa merg cu super viteze, dar sunt depasiri cand ai nevoie de un pic de explozie..... Asta e ceea ce vreau. A mea de la 120 in sus urca foarte greu pana pe la 140 dupa aia da Doamne vale ca poate mai mergem si noi oliaca.........

 

Astept ideii pentru rezolvarea problemei..........

 

Multam

Carburatoare -demontat si verificat membrane, curatat sincronizat

Filtru de aer - inlocuit/spalat si uns

Bujii - inlocuit, pus bujii rapide (NGK DPR 8EA, din cate stiu eu)

Fise - verificat/inlocuit daca este necesar

Rulmenti roti - verificat/schimbat uns

Rulmenti bascula - verificat, uns

Anvelope - sa fie sub limita de uzura, echilibrate corespunzator

Benzina - buna, nu cea mai ieftina

Circuit alimentare : rezervor, conducte - verificat curatat

Curea transmisie in paramentrii, intinsa corespunzator

Amortizoare - semeringuri noi, ulei schimbat

Masurata compresia la motor - sa fie in parametrii, altfel totul este pierdut...

Evacuare corespunzatoare - nu tobe de prin reviste care dau bine si fura din putere.

Poate dupa toate astea poti sa emiti pretentii la 180 la ora! Voi credeti ca viteza se obtine batand din palme si tragand de gaz???

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa mai zic...

Asa se intampla cand nu ti cont de numarul de kilometrii si de intervalele de schimb pentru consumabile. Sa fie invatatura de minte. Filtru ala era de cand lumea acolo, banuiesc...

----------

Da, asa este....

am cumparat motocicleta anul trecut in mai, austriacul atunci i-a facut revizia la service (in mare, preg pt sezon) filtru aer, filtru ulei+ulei....

Acasa am verificat filtru aer, int-adevar era nou, se vedea, un ulei albastru finut pe el...

E, si de atunci 4 luni nu am mers, ca am luat carnetul numai pe 26.aug., ceva ceva ca incepator sept, oct, iarna - 5-6 luni pauza. Si ce am ami mers anul asta. In total am facut cu ea vreo 2500 km. Deci, de ce a subt buretele ala, nu stiu. De altfel a fost desfacut acum vreo 2-3 sapt, cand era faza aia cu acumulator-astupat aerul, si arata inca bine, altfel as fi luat.

- Oricum iarna/primavara primeste cadou cate ceva waka mea - ulei+filtru f aer, simering+ulei telescoape, bla bla...

Poate locuiesc la munte si e aerul mai rarefiat, ai trebe' mai mult.... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

----------

Da, asa este....

am cumparat motocicleta anul trecut in mai, austriacul atunci i-a facut revizia la service (in mare, preg pt sezon) filtru aer, filtru ulei+ulei....

Acasa am verificat filtru aer, int-adevar era nou, se vedea, un ulei albastru finut pe el...

E, si de atunci 4 luni nu am mers, ca am luat carnetul numai pe 26.aug., ceva ceva ca incepator sept, oct, iarna - 5-6 luni pauza. Si ce am ami mers anul asta. In total am facut cu ea vreo 2500 km. Deci, de ce a subt buretele ala, nu stiu. De altfel a fost desfacut acum vreo 2-3 sapt, cand era faza aia cu acumulator-astupat aerul, si arata inca bine, altfel as fi luat.

- Oricum iarna/primavara primeste cadou cate ceva waka mea - ulei+filtru f aer, simering+ulei telescoape, bla bla...

Poate locuiesc la munte si e aerul mai rarefiat, ai trebe' mai mult.... :grinbandit:

 

Pai a imbatranit stand asta este explicatia. Pe mine ma bate gandul sa-mi iau un filtru K&N care este pe viata. Ala il speli, il ungi si e ca nou, nu mai ai dureri de cap. Si pretul este pe masura, plus kit-ul de curatare...ma mai gandesc.

In mod normal un filtru de aer ar trebui schimbat la doi ani sau 20 000 km. Deasemenea, dupa 5 spalari ar trebui schimbat iar o spalare se face la cel mult 10000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am o intrebare legata de en 500. Modelul asta este indiferent de an este cu transmisie doar pe lant sau exista si pe cardan dar sunt anumiti factoi de care depinde. Daca da, va rog explicati-mi si mie care sunt aceeia. Tot vizavi de transmise aceeasi intrebare o am si pentru virago535 sau 750. si spuneti-mi va rog si alte modele pe cardan, care SH pot fi gasite pana in 2000E(sunt incepator v-ati prins, stiu). Vreau sa mi cumpar cruiser si pana acum am ajuns sa oscilez intre virago si en500. am aproape 1.90 si putin peste 70 de kile. cu motorul o sa merg atat in oras cat si la drumuri lungi prin tara sau, de ce nu, afara. sfatuiti-ma va rog spre ce model sa tind. MULTUMESC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa mai deschid un topic nou, asa ca am sa postez aici. Sint si eu super incepator, adica exp 0, dar am si eu o doaga. Imi plac f mult Kawasaki 454LTD. Nu ma intrebati de ce asta si nu vulcan sau en, sau alte modele. Fiecare cu nebunia lui zic eu.

Ideea e ca vreau sa-mi iau unu si sa-l transform intr-un rat bike. E de prin '84 cu vreo 30.000km pe el ( a fost a unui domn mai in virsta care a murit).

 

In fine, rog pe cei care mai poseda asemenea scule, sa-mi zica daca sint aceptabile pt un incepator ( daca sint fiabile, "iarta" greseli, etc) , ce calitati/defecte au, ce probleme pot avea in timp, un consum real si nu din carti, cit de usor sint de reparat in caz de ceva chiar daca am cunostinte tehnice limitate, etc.

Orice sfat e bine venit.

 

Multam anticipat and god bless ya all,

 

The Rev

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am o intrebare legata de en 500. Modelul asta este indiferent de an este cu transmisie doar pe lant sau exista si pe cardan dar sunt anumiti factoi de care depinde. Daca da, va rog explicati-mi si mie care sunt aceeia. Tot vizavi de transmise aceeasi intrebare o am si pentru virago535 sau 750. si spuneti-mi va rog si alte modele pe cardan, care SH pot fi gasite pana in 2000E(sunt incepator v-ati prins, stiu). Vreau sa mi cumpar cruiser si pana acum am ajuns sa oscilez intre virago si en500. am aproape 1.90 si putin peste 70 de kile. cu motorul o sa merg atat in oras cat si la drumuri lungi prin tara sau, de ce nu, afara. sfatuiti-ma va rog spre ce model sa tind. MULTUMESC!

Nu exista EN 500 cu transmisie pe cardan.

EN 500 il gasesti in doua variante in ceea ce priveste transmisia:

-pe curea; modelele A (1990 - 1994), B (1994-1995).

-pe lant; modelul C (1996 - 2001).

Pentru Virago nu pot sa-ti dau detalii deoarece nu cunosc modelele

La inaltimea ta io cred ca nu prea te pride Virago. Motocicleta aia e foarte ingusta si scurta , as zice ca un EN cu comenzi avansate ar fi bun pentru inceput. Pe urma, pe cand prinzi experienta, lumea ti-e deschisa!

Nu vreau sa mai deschid un topic nou, asa ca am sa postez aici. Sint si eu super incepator, adica exp 0, dar am si eu o doaga. Imi plac f mult Kawasaki 454LTD. Nu ma intrebati de ce asta si nu vulcan sau en, sau alte modele. Fiecare cu nebunia lui zic eu.

Ideea e ca vreau sa-mi iau unu si sa-l transform intr-un rat bike. E de prin '84 cu vreo 30.000km pe el ( a fost a unui domn mai in virsta care a murit).

 

In fine, rog pe cei care mai poseda asemenea scule, sa-mi zica daca sint aceptabile pt un incepator ( daca sint fiabile, "iarta" greseli, etc) , ce calitati/defecte au, ce probleme pot avea in timp, un consum real si nu din carti, cit de usor sint de reparat in caz de ceva chiar daca am cunostinte tehnice limitate, etc.

Orice sfat e bine venit.

 

Multam anticipat and god bless ya all,

 

The Rev

 

Nu pot sa-ti dau detalii prea multe dar ai intrebat exact unde trebuia. Sunt sigur ca o sa te ajute cei care au modelul respectiv de motor.

Io pot sa-ti spun doar atat. Cu cat este mai vechi motorul, cu atat sunt mai mari preturile pentru piesele de schimb si acesoriile acestuia.

Asta e o observatie proprie, poate fi combatuta sau sustinuta. Rat bike din 450 LTD? Nu stiu daca e o idee pre buna, la rat bike se preteaza V-ul, nu paralel twin-ul. Parerea mea, iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-ti dau detalii prea multe dar ai intrebat exact unde trebuia. Sunt sigur ca o sa te ajute cei care au modelul respectiv de motor.

Io pot sa-ti spun doar atat. Cu cat este mai vechi motorul, cu atat sunt mai mari preturile pentru piesele de schimb si acesoriile acestuia.

Asta e o observatie proprie, poate fi combatuta sau sustinuta. Rat bike din 450 LTD? Nu stiu daca e o idee pre buna, la rat bike se preteaza V-ul, nu paralel twin-ul. Parerea mea, iar.

 

 

mersi oricum de sfat si de sinceritate. Nu-i vb de preturi aici, nici al motorului nici preturilor. Prin alte locuri decit in rom, preturile sint un pic altfel. Asta pe care l-am "ochit" eu e la vreo 500 euro. Dar nu despre asta vroiam sa discut. ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic si daca se potriveste unui om cu suflet de motociclist dar exp 0. Permisul il am, dar asta nu ma face motociclist.

 

Astept sfaturi in continoare aici sau PM. Sper sa nu fie de genu.. da de ce nu-ti iei hayabusa sau ceva de 125cc. ;-)

Am eu o doaga cu modelul asta.

 

Take me Jesus for I am yours,

 

The Rev

Mesaj completat

Nu pot sa-ti dau detalii prea multe dar ai intrebat exact unde trebuia. Sunt sigur ca o sa te ajute cei care au modelul respectiv de motor.

Io pot sa-ti spun doar atat. Cu cat este mai vechi motorul, cu atat sunt mai mari preturile pentru piesele de schimb si acesoriile acestuia.

Asta e o observatie proprie, poate fi combatuta sau sustinuta. Rat bike din 450 LTD? Nu stiu daca e o idee pre buna, la rat bike se preteaza V-ul, nu paralel twin-ul. Parerea mea, iar.

 

 

 

mersi oricum de sfat si de sinceritate. Nu-i vb de preturi aici, nici al motorului nici preturilor. Prin alte locuri decit in rom, preturile sint un pic altfel. Asta pe care l-am "ochit" eu e la vreo 500 euro. Dar nu despre asta vroiam sa discut. ma intereseaza doar din punct de vedere tehnic si daca se potriveste unui om cu suflet de motociclist dar exp 0. Permisul il am, dar asta nu ma face motociclist.

 

Astept sfaturi in continoare aici sau PM. Sper sa nu fie de genu.. da de ce nu-ti iei hayabusa sau ceva de 125cc. ;-)

Am eu o doaga cu modelul asta.

 

O intrebare de complet newbie. Care-i diferenta/avantajul intre un V si un paralel twin? daca-mi poate explica cineva pe scurt dar in limbaj de discovery channel... asi ramine dator.

 

Take me Jesus for I am yours,

 

The Rev

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista EN 500 cu transmisie pe cardan.

EN 500 il gasesti in doua variante in ceea ce priveste transmisia:

-pe curea; modelele A (1990 - 1994), B (1994-1995).

-pe lant; modelul C (1996 - 2001).

bun, multumesc de lamurire. totusi intre curea si lant ce este de preferat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, multumesc de lamurire. totusi intre curea si lant ce este de preferat?

 

Curea fara dar si poate.

Lantzul trebe curatat, uns.

Cureaua nu.

Lantul e mai ieftin dar il schimbi de doua ori pana sa schimbi o curea.

Curelele nu sunt foarte scumpe (maxim 200 euro) si sunt extrem de fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reverend eu stau pe un 454 ltd made in '89 - in 10 mii de km cat am facut de 1 an de cand il am - acum are 30 000 mile pe bord - nu am avut mai deloc probleme cu el - exceptand un rulment la axul de la fulia ce angreneaza cureaua. NU am apucat inca sa remediez situatia pt ca nu e chiar asa de ieftina toata treaba ( motor dat jos)

Inafara de ulei , lichid frana , curatat de 2 ori filtru aer , intins cureaua si cateva suruburi stranse si mici modificari pe la ghidon nu i-am facut nimic .

Imi place ca e sportiv ( mi se pare mai sportiv decat en ul de 500 ) se lasa destul de jos pe curbe cu un cauciuc potrivit ,sase trepte , accelereaza si alearga destul de repede gratie motorului modificat de GPZ , arata destul de binisor , nu e pretentios , 50 % din timpul petrecut pe mobra este cu pasager ( insumand amandoi 140 de kg ) si se comporta neasteptat de bine , franele sunt bune atata timp cat lucrezi cu amandoua ( m-au scos dintr-un mare k kt fara sa ma imprastii pe sosea cu pasagera in spate ) jante turnate adica cauciucuri tubeless si ar mai fi lucruri bune de spus dar nu imi vin in cap la ora asta .

Lucruri mai putin bune / hibe/ nemultumiri : la capitolul motor - desi arata bine motorul de gpz intradevar nu e unul in V (macar e negru :grinbandit: ) bube la motor nu am avut inca inafara de rulmentul mai sus mentionat care va trebui sa il schimb - banuiesc ca la un moment dat vor aparea semne de imbatranire ca la orice motor - aluminiul este mai greu de intretinut (are multe pareti din aluminiu ) ma gandesc foarte serios sa schimb ghidonul gen ape cu unul tip drag sau unul customizat dupa masura mea (1,75 m 80 kg muschi fara creier ) pacat ca nu pot pune o guma pe spate mai mare de 150 - alte probleme pot aparea evident la mine si nu la tine si viceversa - totul tine si de noroc .

Per ansamblu sunt mai mult decat multumit de "PISU "( sa nu aud comentarii : ) si consider ca am facut o alegere f buna cand am luat-o . Cand o sa trec la ceva mai mare ma gandesc sincer la un vn de 750 care pastreaza aceleasi linii si ciclistica cu ale ltd ului .

Un rat bike nu stiu cat de bine o sa iti iasa in schimb am vazut boberase facute exeptional din mobra asta . Uite aici pagina oficiala ( la americani sunt foarte raspandite si pretuite mobrele astea ) unde vei gasi cateva idei de customizare exceptionale - facute atat de americani cat si de europeni ( cauta la message board ) http://www.kawasaki454ltd.com/

precum si un link catre o "iberica suparata "

Mesaj completat

Am uitat sa adaog cate ceva despre consum .

In conditiile in care filtrele de aer sunt totusi destul de vechi , in 10 mii de km nu am sincronizat niciodata carburatoarele / verificat compresia etc - adica eu nu am facut niciodata asta deoarece sincer nu am considerat ca ar avea nevoie - conduc destul de sportiv atat in oras cat si in afara - incerc sa ma mentin in limitele legale , sincer chiar incerc - oras 60 /70 , inafara 110 / 120 si ponderea ar fi cam de 25 % in oras si 75 % inafara ( vara asta am facut naveta 2 Mai - Constanta (50 Km) cam odata la 24 de ore , cu masina ar fi fost infernal )si am scos un consum cam de 5 - 5,5 .

Din cate stiu eu ea ar trebui s aiba un consum undeva la 4 - 4 , 5 l / 100 km si chiar am incercat sa merg cu cateva rezervoare cu 50 % in oras si 90 % inafara si consumul poate fi scos fara probleme .

Daca mai ai ceva intrebarisau probleme te ajut cu mare placere - sa si pot bineinteles : )

Ah si manual de reparatii vezi ca se gaseste mai peste tot - e acelasi cu en 500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curea fara dar si poate.

Lantzul trebe curatat, uns.

Cureaua nu.

Lantul e mai ieftin dar il schimbi de doua ori pana sa schimbi o curea.

Curelele nu sunt foarte scumpe (maxim 200 euro) si sunt extrem de fiabile.

ok multumesc din nou pentru lamurire. totusi daca vreau ceva dupa 95-95 am sanse mari sa gasesc doar pe lant,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multumesc din nou pentru lamurire. totusi daca vreau ceva dupa 95-95 am sanse mari sa gasesc doar pe lant,nu?

Pai din 96 EN -ul este pe lant.

Nu stiu de ce te feresti asa de curea, io ma apropii de 38 000 km si am schimbat o singura curea care a costat 220 euro cu tot cu transport. Daca aveam lant deja ma gandeam sa-l schimb a doua oara, pe cand cureaua asta mai merge inca vreo 20 000 km. Crede-ma ca in 60 000 km schimbi cel putin 2 lanturi (fata de o curea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...