Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Pai din 96 EN -ul este pe lant.

Nu stiu de ce te feresti asa de curea, io ma apropii de 38 000 km si am schimbat o singura curea care a costat 220 euro cu tot cu transport. Daca aveam lant deja ma gandeam sa-l schimb a doua oara, pe cand cureaua asta mai merge inca vreo 20 000 km. Crede-ma ca in 60 000 km schimbi cel putin 2 lanturi (fata de o curea).

n ai inteles, de lant ma feresc!:grinbandit: despre curea am o parere buna, cardaul e pe primul loc. ms de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E super ok pe curea, o singura data am avut probleme cu ea. In fiecare weekend ies pe undeva cu cortul si "babuca" doarme langa cort deci mai face cateodata si cate un drum de off-road de cateva sute de metrii. O data am mers pe ceva drum plin cu argila umeda s-a bagat pe la curea si s-a intarit, dimineata cand am pornit sarea cureaua de pe pinoane ca si lantul la bicicletele vechi....s-a rezolvat, dar nu tocmai usor. A trebuit sa demontez cureaua sa o spal. A fost o distractie de cateva ore bune :grinbandit:). In rest perfect totul. Am cumparat babuca la 33.000 de km si din mai de cand am permisul pana acum a ajuns la 44.000 de mii. Sunt foarte multumit de ea. Singurul motiv pentru care a-si vinde-o este ca vreau un motor mai mare in V...cum ar fi Kawasaki VN 800 A....si asta doar pentru ca arata muuulltttt mai bine.

Editat de Cretzu_Dej
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mersi f f f mult de informatii. Stiam eu ca mai exista si oameni de treaba pe forum. Vreau sa-ti zic ca m-au ajutat f mult inf date de tine. De mai demult aveam eu o doaga cu acest model, dar nu stiam cit de rezistent este pt vechimea lui, dar acum m-am lamurit. Si ma apuc incet incet sa mai pun un ban deoparte ( e criza peste tot) si sper ca in max 2-3 sapt sa-l iau. Unde ma aflu momentan, pt vehiculele mai vechi de 25 de ani nu platesti impozite ( care-s mari de tot) si asigurarea e tot una speciala ( asig normala fiind si ea destul de piparata), asa ca ma indrept spre un ltd pina in '84 - '85. Piese second se gasesc destule avind in vedere ca sint f populare, iar preturile sint cam pina in 5-max 600 euro.

Fiind incepator, m-am gindit ca n-are rost sa dau mii de euro pe ceva nou, chiar daca traficul aici nu e infern, dar daca pun ceva jos din neatentie, macar sa pun ceva jos de 500 euro si nu 3000. Dupa achizitionare ma apuc de rat-uit. Macar aspect de rat sa aiba, adica esteticul, daca nu e sa-l modific de tot.

Chiar mentionai de mult crom pe el, dar asta nu ma deranjeaza avind in vedere faptul ca imi rezolv treaba cu vreo 4 spray-uri de negru mat.

 

Hai mersi inca odata si bafta cu LTD tau. Cred ca numele motorului tau stiu de la ce vine.... 1. L-ai ales tu pt tu il "calaresti" 2. A fost alegerea partenerei tale din motive de dezmierd...

 

 

“A journey is like marriage. The certain way to be wrong is to think you control it.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum gandesti reverend la partea cu alesul numelui :grinbandit: . Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor si sper sa iti iei mobra cat mai repede .

La cati mai multi kilometri fara incidente si sper sa pui ceva poze pe aici cu ltd ul "rat- uit" - cine stie poate imi dai idei : :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare...

Stiti cumva de unde as putea sa-mi cumpar un releu nou? Am inteles ca pentru En 500 nu se mai fabrica... Cel pe care il am nu prea merge... Am schimbat bateria acum 3 zile, am mers aproximativ 300 km, si azi dimineata, iar nu mi-a pornit motorul. Problema e ca nu incarca decat 12 si un pic, iar cand e turata trece putin de 13; am inteles ca este foarte putin si asta ar fi problema.

Plus ca am fost cu ea la diversi "mecanici" care mi-au zis ca e cam "ciudata" si ca este destul de greu de gasit piese pentru ea.

 

Si v-as mai intreba ce service serios stiti prin Bucuresti, mai ales daca ati fost cu En-ul vostru si a reusit sa va faca ce trebuia...

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vrea nimeni un en...

ieftin..

1500...

aproape gratis...

daca ma cam gandesc sa il dezmembreaz sa il vind la piese....cred ca iau mai mult pe ea...

sa imi faca cineva o oferta cu banii jos si discutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare...

Stiti cumva de unde as putea sa-mi cumpar un releu nou? Am inteles ca pentru En 500 nu se mai fabrica... Cel pe care il am nu prea merge... Am schimbat bateria acum 3 zile, am mers aproximativ 300 km, si azi dimineata, iar nu mi-a pornit motorul. Problema e ca nu incarca decat 12 si un pic, iar cand e turata trece putin de 13; am inteles ca este foarte putin si asta ar fi problema.

Plus ca am fost cu ea la diversi "mecanici" care mi-au zis ca e cam "ciudata" si ca este destul de greu de gasit piese pentru ea.

 

Si v-as mai intreba ce service serios stiti prin Bucuresti, mai ales daca ati fost cu En-ul vostru si a reusit sa va faca ce trebuia...

Ce gluma buna!

Cum ciudata? Cum nu se mai fac piese? Ma doare burta de atata ras!

Service pentru ce? Motor? Cu diagnosticarea la circuitul de incarcare te pot ajuta eu, daca vrei.

Nu te arunca la cumparaturi pana nu stii exact ce ai nevoie!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce gluma buna!

Cum ciudata? Cum nu se mai fac piese? Ma doare burta de atata ras!

Service pentru ce? Motor? Cu diagnosticarea la circuitul de incarcare te pot ajuta eu, daca vrei.

Nu te arunca la cumparaturi pana nu stii exact ce ai nevoie!

 

Da... "Ciudata"... Asa cred ca se zice mai nou, in loc de "ma uit ca boul si nu stiu s-o repar"...

Pai nu ma arunc la cumparaturi, dar de releu am sigur nevoie...

Oricum tot am nevoie sa stiu unde pot gasi un service cat de cat normal, pentru ca am mai destule de facut la ea si as vrea sa incep sa-i mai cumpar ce are nevoie...

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare...

Stiti cumva de unde as putea sa-mi cumpar un releu nou? Am inteles ca pentru En 500 nu se mai fabrica... Cel pe care il am nu prea merge... Am schimbat bateria acum 3 zile, am mers aproximativ 300 km, si azi dimineata, iar nu mi-a pornit motorul. Problema e ca nu incarca decat 12 si un pic, iar cand e turata trece putin de 13; am inteles ca este foarte putin si asta ar fi problema.

Plus ca am fost cu ea la diversi "mecanici" care mi-au zis ca e cam "ciudata" si ca este destul de greu de gasit piese pentru ea.

 

Si v-as mai intreba ce service serios stiti prin Bucuresti, mai ales daca ati fost cu En-ul vostru si a reusit sa va faca ce trebuia...

 

O problema asemanatoare am si eu, uneori nu vrea sa porneasca. Se aude ca si cum invarte in gol sau nu are putere. I-am schimbat bateria, i-am schimbat releul, dupa care am mers cateva sute de km intr-o zi, am oprit-o si apoi nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa. Am dus-o iar la service dar cred ca are frica de doctor, ca a masurat-o si era totul ok, pornea imediat si incarca cat trebuie. In ultima vreme, ce-i drept, nu mi-a mai facut probleme, dar ii trag socul tot timpul acum cand o pornesc. Am incercat de vreo doua ori sa vad daca vrea cu socul netras si nu a reactionat prea bine.

 

Beatrice, ai PM cu datele service-ului unde o duc eu pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema asemanatoare am si eu, uneori nu vrea sa porneasca. Se aude ca si cum invarte in gol sau nu are putere. I-am schimbat bateria, i-am schimbat releul, dupa care am mers cateva sute de km intr-o zi, am oprit-o si apoi nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa. Am dus-o iar la service dar cred ca are frica de doctor, ca a masurat-o si era totul ok, pornea imediat si incarca cat trebuie. In ultima vreme, ce-i drept, nu mi-a mai facut probleme, dar ii trag socul tot timpul acum cand o pornesc. Am incercat de vreo doua ori sa vad daca vrea cu socul netras si nu a reactionat prea bine.

 

Beatrice, ai PM cu datele service-ului unde o duc eu pe a mea.

 

Pai eu cu socul tras incerc s-o pornesc mereu... Si nu vrea...

Mai imi face o figura, de pe la 120km/h se opreste motorul, dar intai acceleratia nu mai raspunde, nici la frana de motor, nici la accelerat, apoi face asa cam tot drumul, pana fac o pauza de cateva ore... Am inteles ca asta ar fi de la carburatie si ca ar trebui sa-i schimb membranele. Sper ca apoi sa se rezolve si problema asta, dupa ce schimb membranele...

 

Merci pentru sfaturi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... "Ciudata"... Asa cred ca se zice mai nou, in loc de "ma uit ca boul si nu stiu s-o repar"...

Pai nu ma arunc la cumparaturi, dar de releu am sigur nevoie...

Oricum tot am nevoie sa stiu unde pot gasi un service cat de cat normal, pentru ca am mai destule de facut la ea si as vrea sa incep sa-i mai cumpar ce are nevoie...

De unde ai tras concluzia ca SIGUR ai nevoie de releu? Ai masurat ceva cu un ohmetru? Io tare ma tem ca releul e bun si baiu e la alternator...

Kawasaki EN nu are probleme la releele de incarcare dar are probleme la alternatoare...

Mai gandeste-te si nu arunca banii pe fereastra!

Io am reparat motoru la un tip, mult mai ieftin ca la service si sunt destul de multumit. Daca te intereseaza iti dau PM.

 

O problema asemanatoare am si eu, uneori nu vrea sa porneasca. Se aude ca si cum invarte in gol sau nu are putere. I-am schimbat bateria, i-am schimbat releul, dupa care am mers cateva sute de km intr-o zi, am oprit-o si apoi nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa. Am dus-o iar la service dar cred ca are frica de doctor, ca a masurat-o si era totul ok, pornea imediat si incarca cat trebuie. In ultima vreme, ce-i drept, nu mi-a mai facut probleme, dar ii trag socul tot timpul acum cand o pornesc. Am incercat de vreo doua ori sa vad daca vrea cu socul netras si nu a reactionat prea bine.

 

Beatrice, ai PM cu datele service-ului unde o duc eu pe a mea.

 

Nu mai forta motoru sa porneasca fara shoc femei buna!

Cum vrei sa porneasca fara shoc cand carburatoarele astea sunt facute sa porneasca NUMAI cu socul TRAS?

Dupa mine si tu ai probleme la alerrnator, daca toata conectica este buna pe motor.

 

Pai eu cu socul tras incerc s-o pornesc mereu... Si nu vrea...

Mai imi face o figura, de pe la 120km/h se opreste motorul, dar intai acceleratia nu mai raspunde, nici la frana de motor, nici la accelerat, apoi face asa cam tot drumul, pana fac o pauza de cateva ore... Am inteles ca asta ar fi de la carburatie si ca ar trebui sa-i schimb membranele. Sper ca apoi sa se rezolve si problema asta, dupa ce schimb membranele...

 

Merci pentru sfaturi. :)

Clar probleme de carburatie...Filtrul de aer ce zice? L-ai schimbat vreodata, mai e acolo sau l-a papat si pe al tau ? :)

Cu siguranta ca o sa fie altfel dupa ce o sa ti se schimbe membranele si o sa sincronizezi carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum gandesti reverend la partea cu alesul numelui :) . Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor si sper sa iti iei mobra cat mai repede .

La cati mai multi kilometri fara incidente si sper sa pui ceva poze pe aici cu ltd ul "rat- uit" - cine stie poate imi dai idei : :)

 

hehe great minds think alike. Crede-ma ca in momentul cind o iau ( ori originala ori gata rat-uita avind in vedere ca nu prea sint as in ale tehnicii) bag si niste poze. Ms de urari

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai forta motoru sa porneasca fara shoc femei buna!

Cum vrei sa porneasca fara shoc cand carburatoarele astea sunt facute sa porneasca NUMAI cu socul TRAS?

Dupa mine si tu ai probleme la alerrnator, daca toata conectica este buna pe motor.

 

Asa fac de acum inainte, numai cu socul tras pornesc. (asa e cand esti mic si nu stii, mai gresesti..)

Mi s-a zis si ca alternatoru' ar putea fi, mi s-a zis si ca ar putea fi un contact slab pe undeva.. Cum ziceam, in ultima vreme s-a purtat exemplar, dar nici nu imi vine sa ies singura pe drumuri mai lungi, ca daca o apuca iar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! m-am gandit ca daca tot vine vine iarna si tot nu am gume foarte bune sa imi pun si eu la punct EN-ul meu (mici ajustari optice nimic important) asa ca vin si eu cu o intrebare. se potriveste un rezervor de pe un EN model C pe unul model B? si daca da unde as putea gasi unul cu tot cu bord la un pret rezonabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SAK si @Beatrice : Eu,la VN-ul meu,am schimbat alternatorul,de 2 ori. Releul de incarcare,n-are nimic. Pe-aici,cand am intrebat cat costa un alternator nou-noutz,mi-i s-a raspuns intre 400-450 euro.De pe ebay,tot nou-noutz,l-am luat cu 99$+ 45$ transportul.E-adevarat,a fost o ocazie,dar,in general,costa un pic mai mult,in niciun caz spre 400 euro...! Asa ca ,aveti grija,inainte sa comandati...@Beatrice,tre' sa vad la EN-ul unui prieten,cum arata releul lui.Ca eu,am fost prevazator,si mi-am mai luat unul,de rezerva. Daca asta e problema,ti-l dau pe-asta,daca se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vrea nimeni un en...

ieftin..

1500...

aproape gratis...

daca ma cam gandesc sa il dezmembreaz sa il vind la piese....cred ca iau mai mult pe ea...

sa imi faca cineva o oferta cu banii jos si discutam...

 

 

pacat ca nu se gaseste nimeni s-o cumpere. Daca te gandesti sa o dezmembrezi m-ar interesa pe mine crash-urile si parbrizul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vrea nimeni un en...

ieftin..

1500...

aproape gratis...

daca ma cam gandesc sa il dezmembreaz sa il vind la piese....cred ca iau mai mult pe ea...

sa imi faca cineva o oferta cu banii jos si discutam...

 

ti-am zis, daca e in stare buna ca sa nu mai trebuiasca sa bag bani in el (ca n-am prea multi) si astepti pana-mi iau carnetu' discutam...ar tre' sa-l iau in oct. Daca te grabesti...asta e...sorry. pana nu ma vad cu plasticu'n mana, sa stiu ca pot sa folosesc obiectu, sa-l testez, samd...nu-l iau sa-l tin de bibelou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! m-am gandit ca daca tot vine vine iarna si tot nu am gume foarte bune sa imi pun si eu la punct EN-ul meu (mici ajustari optice nimic important) asa ca vin si eu cu o intrebare. se potriveste un rezervor de pe un EN model C pe unul model B? si daca da unde as putea gasi unul cu tot cu bord la un pret rezonabil?

Cred ca este o investitie prea mare si nu este "fezabila"...

Un rezervor schimbat este o ajustare destul de mare. Ar trebui sa desfiintezi vitezometrul si jugul furcii, poate sa vopsesti intreaga motocicleta (slabe sanse sa gasesti o culoare identica cu a ta).Trebuie inlocuite sau adaptate cablajele electrice de pe motor de la martori.

Sincer nu cred ca merita investitia, ca nu faci mare lucru si bataia de cap este maxima.

Stai linistit.

 

@SAK si @Beatrice : Eu,la VN-ul meu,am schimbat alternatorul,de 2 ori. Releul de incarcare,n-are nimic. Pe-aici,cand am intrebat cat costa un alternator nou-noutz,mi-i s-a raspuns intre 400-450 euro.De pe ebay,tot nou-noutz,l-am luat cu 99$+ 45$ transportul.E-adevarat,a fost o ocazie,dar,in general,costa un pic mai mult,in niciun caz spre 400 euro...! Asa ca ,aveti grija,inainte sa comandati...@Beatrice,tre' sa vad la EN-ul unui prieten,cum arata releul lui.Ca eu,am fost prevazator,si mi-am mai luat unul,de rezerva. Daca asta e problema,ti-l dau pe-asta,daca se potriveste.

 

Un sfat bun, ca de obicei. :)

Nu va aruncati ca guvizii la orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este o investitie prea mare si nu este "fezabila"...

Un rezervor schimbat este o ajustare destul de mare. Ar trebui sa desfiintezi vitezometrul si jugul furcii, poate sa vopsesti intreaga motocicleta (slabe sanse sa gasesti o culoare identica cu a ta).Trebuie inlocuite sau adaptate cablajele electrice de pe motor de la martori.

Sincer nu cred ca merita investitia, ca nu faci mare lucru si bataia de cap este maxima.

Stai linistit.

 

ok pai eu de asta am intrebat. intradevar nu am chef de prea multe adaptari ca totusi eu nu ma pricep si cu "meseriasii" nostri.... mai bine o las asa si ii schimb alte lucruri marunte care sa nu necesite adaptari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o intrebare. Ce tip de bec pot sa pun la motor ca sa am si eu ceva lumina pe timp de noapte (cred ca am un halogen acum...dar care nu lumineaza cel putin pe faza mica deloc)? Risc ceva daca pun un xenon, e prea puternic?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa zic asa, "traiasca xenonul!" :D

Am pus xenon,pe Vulcanul meu.Am si proiectoare.Astea,luminau pe zona farului,si ceva in +,pe laterale. Acuma,cu xenon,am lumina cat si proiectoarele.Si se vede mai bine,mai ales ca scoate-n relief,toate denivelarile.Si sunt si mult mai vizibil,in trafic.Si consuma simai putzin,adica 35W,inloc de 55/60W.Am pus xenon si pe proiectoare,ca se vedea ca dracu',farul cu lumina alb-albastruie (600K),si proiectoarele,cu lumina galbuie.A trebuit sa le-ndrept mult,in jos,ca prea dadeau lumina-n toate partile,si mi-era teama sa nu-i orbesc p-astia de pe contra-sens. N-are ce sa-ti strice,la EN-u.Desi,la ala cu care am mers si eu,si-am mers vreo 1400km,inclusiv noaptea,era foarte ok,lumina farului.Chiar eram un pic invidios...

Ar mai fi o solutie,sa-ti iei bec Philips,de nus' ce fel.Am avut,si dadea o lumina mai buna,si pe-o suprafatza mai lunga,decat halogenul obisnuit.Si costa vreo 30 ron.Kitul de xenon,cel putzin 250 ron

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o intrebare. Ce tip de bec pot sa pun la motor ca sa am si eu ceva lumina pe timp de noapte (cred ca am un halogen acum...dar care nu lumineaza cel putin pe faza mica deloc)? Risc ceva daca pun un xenon, e prea puternic?

Multumesc anticipat!

 

Nu lumineaza deloc? Adica este ars?

Pai in cazul asta schimba-l. Io circul si ziua si noaptea si pot sa spun ca lumina este suficienta pe faza lunga. Cu faza scurta vezi destul de bine dar iti lumineaza si ceilalti participanti la trafic drumul. Ideea este sa ai farul reglat bine, sa nu bata intr-o parte. Incearca sa-l reglezi, sa pui un halogen mai scump nu dinala din Carfur la 7 lei kilu (cum am si eu) si io zic ca o sa fii destul de luminat. Sincer Xenonul este deja briz briz si nu merita investitia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa zic asa, "traiasca xenonul!" :D

Am pus xenon,pe Vulcanul meu.Am si proiectoare.Astea,luminau pe zona farului,si ceva in +,pe laterale. Acuma,cu xenon,am lumina cat si proiectoarele.Si se vede mai bine,mai ales ca scoate-n relief,toate denivelarile.Si sunt si mult mai vizibil,in trafic.Si consuma simai putzin,adica 35W,inloc de 55/60W.Am pus xenon si pe proiectoare,ca se vedea ca dracu',farul cu lumina alb-albastruie (600K),si proiectoarele,cu lumina galbuie.A trebuit sa le-ndrept mult,in jos,ca prea dadeau lumina-n toate partile,si mi-era teama sa nu-i orbesc p-astia de pe contra-sens. N-are ce sa-ti strice,la EN-u.Desi,la ala cu care am mers si eu,si-am mers vreo 1400km,inclusiv noaptea,era foarte ok,lumina farului.Chiar eram un pic invidios...

Ar mai fi o solutie,sa-ti iei bec Philips,de nus' ce fel.Am avut,si dadea o lumina mai buna,si pe-o suprafatza mai lunga,decat halogenul obisnuit.Si costa vreo 30 ron.Kitul de xenon,cel putzin 250 ron

 

 

Merci mult de informatii!

Mesaj completat

Nu lumineaza deloc? Adica este ars?

Pai in cazul asta schimba-l. Io circul si ziua si noaptea si pot sa spun ca lumina este suficienta pe faza lunga. Cu faza scurta vezi destul de bine dar iti lumineaza si ceilalti participanti la trafic drumul. Ideea este sa ai farul reglat bine, sa nu bata intr-o parte. Incearca sa-l reglezi, sa pui un halogen mai scump nu dinala din Carfur la 7 lei kilu (cum am si eu) si io zic ca o sa fii destul de luminat. Sincer Xenonul este deja briz briz si nu merita investitia...

 

 

El saracu lumineaza acolo ca o lantarna cu 2 baterii 777, dar nu mi se pare suficient. Faza cu reglatu' nu am facut-o....dar totusi nu stiu cat o sa ma ajute, pentru ca lumina e foarte slaba (pe faza scurta). O sa incerc un xenon totusi sa vad cum merge (si daca lumineaza suficient de mult, ca si eu merg seara/noaptea, cred ca merita investitia ca vb aia e pielea mea in joc).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de viteza maxima, am atins anul trecut 170 pe autostrada, exact ca in cartea de identitate sau cum i-o spune, dar mai mult de 130 nu merg ca ma zboara vantul; si pt chopper nici nu trebe mai mult; la partea de fiabilitate, am ajuns la 31.000 km, pe bord 46.000, fara niciun fel de problema tehnica (inclusiv cureaua originala care inca tine); cu iluminatul ma interseaza si pe mine o solutie pt ca noaptea sunt cam orbete, mai ales cand vin masini din fata; si doua intrebari: cum schimb uleiul de furca (adica o pot face singur?) si unde curat/sincronizez carburatoarele ieftin si bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi..................................

Am schimat bujiile si filtrul de aer (care era trist tare), si ia ghiciti. Pe vant am ajuns aproape la 150.. Deci problema rezolvata.............

 

Bujii NGK - 12 lei bucata

Filtru aer - 50 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...