Jerycho Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Uite ca a mai aparut si la mine o problema . Mansonul de cauciuc care face legatura dintre carburator si cilindru pe partea stanga s-a crapat si imi trage aer fals + rateurile de rigoare. Unde gasesc eu in Romania asa ceva sau un inlocuitor acceptabil ? . De gasit l-am gasit ca piesa dar doar pe un site dinafara sau ebay si nu am chef sa astept atat . http://www.ebay.com/itm/1-CARB-HOLDER-INTAKE-MANIFOLD-BOOT-en450-454ltd-en500-vulcan-/121160766643?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c35be94b3&vxp=mtr SI daca tot sunt la capitolul asta spuneti-mi si mie pe unde gasesc un releu de semnalizare 1-30w .. pentru semnale cu leduri . Am incercat cu combinatii de rezistente si eu si un electrician profesionist dar nu ne-a iesit pasenta si m-am cam saturat sa tot misc de buton ca sa clipeasca semnalizarea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Referitor la manson, incearca sa il invelesti cu banda izolatoare pana iti comanzi unul nou. Vezi cateva pagini mai in urma: era cineva ce dezmembra un LTD 440. Cred ca se potrivesc. Masoara diametrul si lungimea si suna-l pe omul respectiv. Numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Se potrivesc doar cu En500A si Kle pana in '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Se potrivesc doar cu En500A si Kle pana in '96 ms, tocmai ce le-am schimbat azi cu unele after market dar cica facute in Olanda. YSS e firma. Sper sa ma tina ceva timp. 700ron perechea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 ms, tocmai ce le-am schimbat azi cu unele after market dar cica facute in Olanda. YSS e firma. Sper sa ma tina ceva timp. 700ron perechea.. 700 sau 70? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 pai pe original vin cu 60 lei bucata ... dar trebuie sa astept vreo 3 saptamani ... Nu mai am nici bani si nici timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 700 sau 70? 700ron. vroiam eu sa fi fost doar 70.... si 700 pt ca erau marca YSS. daca vroiam OEM ar fi fost 1500ron perechea...astea sint preturile de aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Oameni buni, imi vand mobra: Link Sold. In alta ordine de idei, voi ramane tot pe acest thread: urmeaza sa imi iau un EN500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Mda, am inteles si eu intr-un final ca reverend a schimbat amortizoare spate(pereche) cu 700ron iar jerycho asteapta manson cu 60ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Da a fost putin mai amuzant ca eu spuneam una , reverend alta si ne intelegeam "perfect":)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 @Jerycho. Eu mi-am rezolvat problema. Iti urez multa bafta cu mansoanele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare. Ma poate ajuta careva cu manualul de reparatie de la EN500 C1 ? Peste tot l-am gasit pe bani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 http://www.manualedereparatie.info/download/Kawasaki-EN-450-EN-500-454-LTD-500-Vulcan-85-04.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 http://www.manualedereparatie.info/download/Kawasaki-EN-450-EN-500-454-LTD-500-Vulcan-85-04.html Mersi dar asta il am si eu, Ma intereseaza pentru Vulcanul de 500 modelul C1 fabricat in '96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Mersi dar asta il am si eu, Ma intereseaza pentru Vulcanul de 500 modelul C1 fabricat in '96. Asta il am si eu pentru C4 din 99. Nu cred ca mai e vreun manual. Pe coperta scrie pana in 2004. Daca gasesti altceva sa dai sfoara-n tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Salutare domnilor. L-am gasit in cele din urma. Nu stiu de ce nu il pot urca. Imi da urmatoarea eroare: 96-08kawasaki.vulcan.manual(1).pdfNo file was selected for upload Editat August 30, 2013 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 e prea mare,ai voie maxim 16MB la o postare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Fisierul are 8MB... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Salut,caut un rezervor de apa pt EN 500 A, e spart,am incercat sa il lipesc cu polietilena insa nu tine,am incercat polistiren si tot nimic. Lavreo doua zile trebuie sa completez cu apa si e enervant, poate aveti voi o alta varianta de lipire sau un alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Serbus batrane. Am avut si eu acelasi bai. Am lipit cu UHU plus (varianta cu amestec de doua paste). Lipesti, lasi 24h sa se intareasca si tine. Curata bine suprafata inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Salut,caut un rezervor de apa pt EN 500 A, e spart,am incercat sa il lipesc cu polietilena insa nu tine,am incercat polistiren si tot nimic. Lavreo doua zile trebuie sa completez cu apa si e enervant, poate aveti voi o alta varianta de lipire sau un alt rezervor. din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 din asta? Salut,scuzama ca iti raspund asa tarziu, nu,a mea e mai pe verticala si are pe vederea din fata gradatia de min/maxim. Oricum iti multumesc. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) Salut, in urma modificarii motocicletei EN mi-au ramas urmatoarele piese de vanzare: 1. amortizoare fata 2. claxoanele 3. saua dubla 4, aripa spate 5. stop 6. ghidon original 7. tobele originale finale ( una un pic atinsa ) 8. acareturi , etc. ( tre sa ma uit sa vad ) O sa revin cu poze, nu stiu cat sa cer pe ele asa ca voi baga in seama orice oferta ce mi se pare de bun simt. Doritorii PM va rog. Editat Septembrie 24, 2013 de motorangel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Pune poza si cu motorul modificat .. sa ne inspiram si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) Salutare. Astazi am constatat cu stupoare o eroare de proiectare a mobrei C1 din 1996: suruburile care fixeaza cele doua stuturi pentru lichidul de racire sunt in CRUCE! Cum fras' sa faci asa ceva? Desigur ca le-am stricat pe ambele incercand sa le desfac iar in cele din urma am scos capacul cu totul. Abia am reusit sa il inghesui pe la cadru. Aveti mare grija cu ele. Cu prima ocazie schimbati cele doua suruburi cu altele cu cap hexagonal sau inbus. Editat Octombrie 10, 2013 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.