Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

De ce nu inerci sa-l repari pe al tau. Ai acolo o siguranta,scoti cupla.si vezi ce este defect.Daca ansamblul elicoidal este atat de uzat,incat sa se fi "incalecat",intradevar nu mai poti face nimic, dar daca e doar colmatat de la depuneri, se poate repara. Numa bine.

respect,

multumesc de sfat.

m-am gandit la asta, dar in interiorul carcasei melcului este un semering de cauciuc si mi-e frica sa nu-l rup. plus ca nu stiu cum sa-l scot.

mai este o siguranta cilindrica in partea unde intra cablul si nici pe aceasta nu stiu cum o pot scoate.

daca poti sa ma ajuti cu citeva sfaturi, iti sunt recunoscator.

 

asfalt uscat!

p.s. pe aici nu prea a fost.

 

respect forumistilor,

cumpar scarita stanga pilot.

ce am pe motor nu este originala si imi sta pe creier.

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

respect,

multumesc de sfat.

m-am gandit la asta, dar in interiorul carcasei melcului este un semering de cauciuc si mi-e frica sa nu-l rup. plus ca nu stiu cum sa-l scot.

mai este o siguranta cilindrica in partea unde intra cablul si nici pe aceasta nu stiu cum o pot scoate.

daca poti sa ma ajuti cu citeva sfaturi, iti sunt recunoscator.

 

asfalt uscat!

p.s. pe aici nu prea a fost.

 

respect forumistilor,

cumpar scarita stanga pilot.

ce am pe motor nu este originala si imi sta pe creier.

 

asfalt uscat!

Salut, deocamdata nu pot sa-ti dau un sfat , doar daca am sa scot si eu roata. Intrucat nu poti folosi km-jul, vezi ce simbol are semeringul sau ce dimensiuni srie pe el,il scoti, si vezi ce are dracovenia. Ar trebui sa verifici si cuplajul de pe roata,sa nu fie defect,sau cu uzura mare. La urma urmei bani de un semering mai gasesti dar de o amenda,..Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, deocamdata nu pot sa-ti dau un sfat , doar daca am sa scot si eu roata. Intrucat nu poti folosi km-jul, vezi ce simbol are semeringul sau ce dimensiuni srie pe el,il scoti, si vezi ce are dracovenia. Ar trebui sa verifici si cuplajul de pe roata,sa nu fie defect,sau cu uzura mare. La urma urmei bani de un semering mai gasesti dar de o amenda,..Numa bine.

respect,

mulțumesc de sfat.

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Sh de la cineva de pe forum .. Michelin Commander stare exceptionala , dot 2011 parca, 160 lei . Cauta in sectorul de vanzari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de unde va mai luati cauciucuri si mai ales pe spate, 140/90/15 . La vremurile astea si un sh ar fi bun la cat circul eu. Numa bine.

Salut, de unde va mai luati cauciucuri si mai ales pe spate, 140/90/15 . La vremurile astea si un sh ar fi bun la cat circul eu. Numa bine.

eu am comandat la anvelopemoto.eu si ajunge dupa mijlocul lunii mai la 335 ron, model dunlop k425. Asta de pe moto il donez, numai ca e f. vechi ('97):))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te salutam si noi pe tine ... asemenea si fara incidente .

 

Pentru cei din Bucuresti .... maine vin in capitala sa cumpar pentru un prieten o Yamaha XV750 sau un Intruder VS800 (se va hotara la fata locului ) si as vrea sa imi recomandati si mie un service moto unde sa ii duc "aleasa" la o verificare mai amanuntita . Nu stiu inca unde in Bucuresti voi ajunge dar nu mi-ar strica sa ajung acolo cu temele facute si sa economisesc timp mai ales ca trebuie sa ma intorc in Cta pe motor si s-au cam anuntat ploi dupa ora pranzului in capitala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta cu fotografie cu "lacrima" de pe un rezervor de Kawa EN500, ma refer la imaginea originala. Tocmai sunt in plin proces de vopsire si am uitat sa fotografiez modelul si de al importa in CorelDraw, pentru ca apoi sa-l pot reproduce. Fotografia sa fie ar trebui facuta cat mai drept pe model, pentru a evita spatierea. Daca mi se mai dau cateva dimensiuni,deja ar fi mai mult decat as putea spera.

Cu multumiri in avans .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de ajutor?

 

De ceva timp motorul meu nu mai porneste decit daca il pornesc cu ambreiajul cuplat. Daca nu il cuplez, cind dau la buton, becul de neutru se stinge instant, totul face un click si atit. Cu ambreaiajul tras, neutru nu e aprins, dar motorul porneste... Are careva o idee? Ar trebui sa fie senzorul de neutru pe undeva, un fir necuplat calumea, dar cum eu si electrica nu prea ne impacam prea bine, nu stiu unde sa ma apuc sa-l caut in toata mataraia aia de fire ce am eu.

Poate este careva sa-mi zica un pic mai precis pe une sa caut. Bateria e noua nouta.

 

MS anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar poate cineva sa masoare si sa pune cotele pe liniile rosii pe desenul "motoreta cote"? In desenul "schita rezervor 1-1" e o imagine pe format A3 si DACA cineva poate sa-l printeze , dupa care sa-l compare cu desenul de pe rezervor ar fi un lucru si mai bun, deoarece as putea vedea unde sa mai modific.

post-52346-0-46544500-1400763312_thumb.jpg

SCHITA REZERVOR 1-1.pdf

respecte

Editat de adria1977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adria imi pare rau dar nu te pot ajuta la capitolul masuratori .. stau slab la ele :)

Reverend ... habar nu am .. am citit tarziu postul tau si nu mai ies afara sa ma uit la motor dar daca maine inainte de a pleca la munca am timp sa arunc o privire la el o sa incerc cateva sugestii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de ajutor?

 

De ceva timp motorul meu nu mai porneste decit daca il pornesc cu ambreiajul cuplat. Daca nu il cuplez, cind dau la buton, becul de neutru se stinge instant, totul face un click si atit. Cu ambreaiajul tras, neutru nu e aprins, dar motorul porneste... Are careva o idee? Ar trebui sa fie senzorul de neutru pe undeva, un fir necuplat calumea, dar cum eu si electrica nu prea ne impacam prea bine, nu stiu unde sa ma apuc sa-l caut in toata mataraia aia de fire ce am eu.

Poate este careva sa-mi zica un pic mai precis pe une sa caut. Bateria e noua nouta.

 

MS anticipat

La EN 500 neutralul e in stanga jos,fata de pinionul de atac, cel care antreneaza lantul sau cureaua. Bafta.

 

Macar poate cineva sa masoare si sa pune cotele pe liniile rosii pe desenul "motoreta cote"? In desenul "schita rezervor 1-1" e o imagine pe format A3 si DACA cineva poate sa-l printeze , dupa care sa-l compare cu desenul de pe rezervor ar fi un lucru si mai bun, deoarece as putea vedea unde sa mai modific.

attachicon.gifmotoreta cote.jpg

attachicon.gifSCHITA REZERVOR 1-1.pdf

respecte

Nu am inteles ce vrei sa faci, fii mai explicit. Cum vrei sa modifici un rezervor dupa o schita plana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce vreau este ca rezervorul sa arate dupa vopsire ca si originalul. Ce apare in desenele de mai sus, e "lacrima" de pe rezervor (asa cum am reusit sa o fac, doar dupa imagini pe de internet) si acum cineva ar trebui sa printeze foaia in format A3 , sa o decupeze si sa compare cu originalul.

Sau macar sa i-a cotele (lungimea si inaltimea) si sa le marcheze in desenul cu linii rosii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

Sau macar sa i-a cotele (lungimea si inaltimea) si sa le marcheze in desenul cu linii rosii.

Ai reusit sa afli cotele? Daca nu am sa masor la mine.

 

Aveti careva ghidon dragbar? Is curios, care e diferenta la stilul de mers/pozitie in sa, fata de ghidonul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

respect,

am schimbat melcul de la km., am pus de gpz. mi se pare ca arata mai putin decât viteza reala.

de ex la 60km/h mi se pare ca am mult mai mult.

 

aveți ceva idee care este diferența de raport de transformare?

 

stima,

asfalt uscat!

Editat de dulgcris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este putin probabil ca cineva sa stie care este diferenta, dar de ce nu cauti un drum mai liber si sa mergi in paralel cu un amic, cu o viteza constanta de 60km/h. In acest fel vei vedea real daca exista sau nu diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mihai suna-ma dupa ora 20 daca ai cum ca nu iti mai gasesc numarul . Ai numarul de telefon al meu in pm . Am studiat problema si eu si as avea cateva informatii pentru tine .


» Post actualizat in 30 Jun 2014 13:35

Grr .. ai casuta cu mesaje plina . 0726265538 e nr meu de tel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respect,

am schimbat melcul de la km., am pus de gpz. mi se pare ca arata mai putin decât viteza reala.

de ex la 60km/h mi se pare ca am mult mai mult.

 

aveți ceva idee care este diferența de raport de transformare?

 

stima,

asfalt uscat!

 

Nu e greu de calculat:

 

afli cirumferinta rotii de gpz si raportezi viteza indicata la dimensiunile rotii de en

 

Era un calculator online care iti calcula cat iti indica ceasul daca ii pui alta anvelopa decat cea standard la dimensiuni, se poate folosi foarte usor ala daca matematica e prea grea.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...