Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

La 30.04.2022 la 23:44, adria1977 a spus:

EN500 al meu a început sezonul destul de rău: merge sacadat și în 3 minute poți face mici pe tobe la ieșirea din cartere. Am pus bujii noi, dar acum am desfacut capacul de la magnetou și a curs ulei. Întrebare: e normal să fie ulei? E adevarat că acolo există și lanțul care plecacă de la demaror.

Dacă cineva are idee care poate fi soluția problemei.....

Daca bine tin minte este un simering care ar trebui sa retina uleiul in cutie, dar la motoare de 20 de ani mai scapa pe langa. Asa era si al meu, dar oricum nu are treaba cu functionarea. Bobinele sunt izolate, senzorul Hall nu e afectat de ulei.

Eu as recomanda verificarea carburatoarelor, curatate si verificat nivelul pe care il tine fiecare. Partea care se incalzeste probabil are un amestec prea sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speranța mea e să fie doar din carburație (este cu dublu carburator) și fiecare bujie are bobina proprie. Era tare bine de avem piese electrice de împrumutat pentru a elimina aspectul electric. Voi face ce mi-ați sugerat și vă voi informa.... Trec anii peste mobrele clasice și vor începe a face toate la fel.😂.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adria1977 Dacă a început să-ți facă figuri de astea, împușcă-l, că se chinuie...

 

EN-ul meu a mers bine cât a mers bine, dar când n-a mai mers bine, n-a mai mers bine, mi-a mâncat sufletul.

Aceleași probleme clasice: piston dreapta - mort, magneți rotor rupți, CDI prăjit, carburatoare distruse fără nici un motiv evident.

O dată am trecut dinspre Bistrița spre Rădăuți într-un piston, mi-a mâncat 10 litri de benzină și nu am luat foc în mers doar pentru că sunt norocos.

Un prieten de-al meu care are același tip de utilaj a avut aceeași problemă: relanti de Harley, mers într-un piston, chestii.

Și-a demontat carburatoarele, le-a scufundat peste noapte într-o baie de oțet și... miracol! 

A doua zi, după curățare și montare, motorul lui merge ceas!

Lucky bastard...

 

Bro, văd că ești din proximitate. Dacă ai cu ce să te deplasezi, hai într-o zi până la Rădăuți și te las să bagi ochiu' și cleștele în kawa-bird al meu. 

Trimite-mi mesaj și îți scriu acolo nr. meu de telefon, dacă ești interesat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, pasquinel a spus:

@adria1977 Dacă a început să-ți facă figuri de astea, împușcă-l, că se chinuie...

 

EN-ul meu a mers bine cât a mers bine, dar când n-a mai mers bine, n-a mai mers bine, mi-a mâncat sufletul.

Aceleași probleme clasice: piston dreapta - mort, magneți rotor rupți, CDI prăjit, carburatoare distruse fără nici un motiv evident.

O dată am trecut dinspre Bistrița spre Rădăuți într-un piston, mi-a mâncat 10 litri de benzină și nu am luat foc în mers doar pentru că sunt norocos.

Un prieten de-al meu care are același tip de utilaj a avut aceeași problemă: relanti de Harley, mers într-un piston, chestii.

Și-a demontat carburatoarele, le-a scufundat peste noapte într-o baie de oțet și... miracol! 

A doua zi, după curățare și montare, motorul lui merge ceas!

Lucky bastard...

 

Bro, văd că ești din proximitate. Dacă ai cu ce să te deplasezi, hai într-o zi până la Rădăuți și te las să bagi ochiu' și cleștele în kawa-bird al meu. 

Trimite-mi mesaj și îți scriu acolo nr. meu de telefon, dacă ești interesat.

 

Cred ca ai fost tu mai ghinionist.

Eu am fost ft multumit de al meu (EN500C din 99). Am mers cu el de mai multe ori, ture prin Europa, 6-7000km/ excursie, 2 persoane, bagaje.

Anual curatam filtrul de aer si schimbam ueliul si filtrul. Carburatoarele le-am curatat si reglat o singura data in 5 ani (unul dintre ele avea alt nivel, probabil cuiul pontou uzat). Le-am readus ambele la acelasi nivel si atat, nici nu m-am sinchisit sa verific sincronizarea (am lasat-o cum era) si a mers brici.

 

Pt mine EN-ul e o amintire frumoasa :)

 

@adria1977 eu iti sugerez sa verifici prima data carburatoarele sa fie reglate dupa carte si curate. Pe partea electronica din cate stiu sunt destul de robuste, fara probleme majore.

Editat de zo10000
completare info
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.03.2021 la 22:30, pasquinel a spus:

Vreau să-mi vând EN-ul pentru piese, ruginește degeaba...

Detalii în pm.

Salutare. Am luat recent un en 500 din '94 și am un joc f mare la pinionul de transmisie a curelei (cel mic de la cutia de viteze). Este disponibil?

 

Sau mă poate ajuta altcineva sa gasesc pinionul cu pricina?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 05.05.2022 la 15:37, Gabriel1976 a spus:

Salutare. Am luat recent un en 500 din '94 și am un joc f mare la pinionul de transmisie a curelei (cel mic de la cutia de viteze). Este disponibil?

 

Sau mă poate ajuta altcineva sa gasesc pinionul cu pricina?

 

Salut

Nu stiu de unde esti, dar in principiu magazinele ti-l pot aduce pe comanda. Costa in jur de 80EUR. In Cluj, la mymoto am gasit preturile cele mai bune pt piese OEM Kawasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Si al meu este limitat la 25 kw (doar in acte) dar fuge cu 150,din cate stiu limitarea se facea la evacuarea din cilindrii cu o garnitura mai mica.Probeaza-l si daca fuge cum trebuie ,inseamna ca limitarea a disparut de mult.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare, poate reinviem topicul, as dori sa imi iau si eu un EN500 din 1996, as dori sa stiu daca se mai gasesc piese pentru acesta si in special cureaua care am inteles ca e scumpa in draci. Deasemenea daca avem un posesor in Iasi poate ma lasa sa il vad un pic inainte de a cumpara de la 350km de mine. Mutumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune o curea de combina care e cu 1 dinte mai mica si merge de minune.Firma e din Bucuresti si are numarul de telefon 021.224.4092 (Rombelt parca se numeste)si e undeva in jur de 300 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
On 7/1/2016 at 12:19 AM, the_noob said:

Salutare oameni buni, 2 chiestii:

 

1. A folosit cineva curea Megadyne Silver 1904 SLV14 – 40mm ?? Mi-a cedat ieri cureaua la 41500 km, posibil sa fi fost cea din fabrica - scrie Kawasaki pe ea si are 137 dinti, am gasit de la rombelt la 81 euro+tva doar cu 136 dinti modelul de mai sus si vreau sa aud niste pareri daca a avut cineva de la firma asta (zgomot, km, calitatea materialului...)

 

si 2. vad ca sunt cativa care dezmembreaza, caut si eu ceva... o pregatesc ca vreau sa o dau in curand:

 

http://i.imgur.com/7bmUHUz.jpg

Buna!

Am un Kawasaki Vulcan en500 din 1993. Imi puteti spune daca se potriveste acesta curea - Megadyne 1904 SLV 14 40mm? Am găsit la rombelt, dar am vazut ca a scris cineva ca nu a putut sa o monteze.

Îmi poate spune cineva care sunt caracteristicile curelei originale, în afara de faptul ca are 137 de dinti?

Aveți cumva si alte recomadari?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Forgar Criss a spus:

Buna!

Am un Kawasaki Vulcan en500 din 1993. Imi puteti spune daca se potriveste acesta curea - Megadyne 1904 SLV 14 40mm? Am găsit la rombelt, dar am vazut ca a scris cineva ca nu a putut sa o monteze.

Îmi poate spune cineva care sunt caracteristicile curelei originale, în afara de faptul ca are 137 de dinti?

Aveți cumva si alte recomadari?

Multumesc!

Salut

Cureaua originala e cu pas de 14mm, latime de 40mm si 137 de dinti.

Lipsa unui dinte ar insemna ca e mai scurta cu 14mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, zo10000 said:

Salut

Cureaua originala e cu pas de 14mm, latime de 40mm si 137 de dinti.

Lipsa unui dinte ar insemna ca e mai scurta cu 14mm.

Am înțeles, mulțumesc!

Am văzut ca unii au spus că au putut folosi curelele cu 136 de dinți, alții ca nu... de aceea ezit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Forgar Criss a spus:

Am înțeles, mulțumesc!

Am văzut ca unii au spus că au putut folosi curelele cu 136 de dinți, alții ca nu... de aceea ezit.

In mod normal, cand cureaua e noua, intinzatorul e aproape de minim. In timp ce se uzeaza o tot intinzi.

Din cate tin minte nu cred ca este asa mult spatiu de reglaj(14mm sub normal).

Doar daca incerci. Oricum cureaua de combina e mult mai ieftina decat cea originala. Problema e ca trebuie demontata si bascula si telescoapele ca sa o montezi.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2023 la 7:59, zo10000 a spus:

Problema e ca trebuie demontata si bascula si telescoapele ca sa o montezi.

 

La 16.05.2023 la 14:13, Gabi24 a spus:

Oare gasesc aici o curea de En 500 uzata, sa am la mine in caz ca se rupe a mea?

 

Chiar sunt curios de ce ai lua o curea de rezervă la tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

 

 

Chiar sunt curios de ce ai lua o curea de rezervă la tine!

...DE REZERVA.( mai am una si la pantaloni).Demontatul basculei si a telescoapelor nu sunt o problema.

Editat de Gabi24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...