Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

mulumesc inca odata de raspuns. chiar eram uimit de cat de fain te strecori prin trafic cu motorul, fata de masina, dar ieri am fost putin pe ploaie si cand am pus o frana mi-a fugit spatele de zici ca facea intrecere cu roata din fata :moron: si imi dau seama ca e important sa imi pun bare cat mai repede, nu mai pot sta sa caut mai mici.

 

 

...Pe ploaie,zici...? Ia vezi tu cât de vechi e cauciucul spate...! Chiar dacã mai are carne destulã pânã la senzor,dar e mai vechi de 5-6 ani,cred c-ar fi cazul sã-l schimbi. Astea-s simptome de cauciuc îmbãtrânit si-ntãrit,care-ti rupe aderentza pe-umezealã....Asta dacã nu cumva ai frânat doar cu fatza,si-aveai si ceva vitezã. Vezi cã sunt câtiva forumisti care fac crash-bars la comanda,la forma/dimensiunile pe care le vrei tu.Le fac la pretzuri decente,si chiar si din inox - în caz de trântã cu motorul,n-are ce crom sã sarã de pe ele.Plus cã eu mi-i le-as face dintr-o singurã bucatã,nu 2 bare separate - rezistentzã mult mai mare.Am mai vãzut modelul ãla de crash-uri,si mi-i se par prea subtiri,prinderile alea.Avea un amic,asa ceva,si una stãtea un pic mai unghi fatzã de cealaltã I-a tras un picior,de-a indoit-o prea mult....Dacã la asa o loviturã s-a-ndoit,nu vreau sã mã gândesc cum ajunge la o busiturã adevãratã...Plus cã n-ar ajuta la mare lucru - poate doar la cãzãturi aproape de pe loc,sau la linistea sufleteascã,sã stii cã le ai...biggrinbounce2.gif

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Pe ploaie,zici...? Ia vezi tu cât de vechi e cauciucul spate...! Chiar dacã mai are carne destulã pânã la senzor,dar e mai vechi de 5-6 ani,cred c-ar fi cazul sã-l schimbi. Astea-s simptome de cauciuc îmbãtrânit si-ntãrit,care-ti rupe aderentza pe-umezealã....Asta dacã nu cumva ai frânat doar cu fatza,si-aveai si ceva vitezã. Vezi cã sunt câtiva forumisti care fac crash-bars la comanda,la forma/dimensiunile pe care le vrei tu.Le fac la pretzuri decente,si chiar si din inox - în caz de trântã cu motorul,n-are ce crom sã sarã de pe ele.Plus cã eu mi-i le-as face dintr-o singurã bucatã,nu 2 bare separate - rezistentzã mult mai mare.Am mai vãzut modelul ãla de crash-uri,si mi-i se par prea subtiri,prinderile alea.Avea un amic,asa ceva,si una stãtea un pic mai unghi fatzã de cealaltã I-a tras un picior,de-a indoit-o prea mult....Dacã la asa o loviturã s-a-ndoit,nu vreau sã mã gândesc cum ajunge la o busiturã adevãratã...Plus cã n-ar ajuta la mare lucru - poate doar la cãzãturi aproape de pe loc,sau la linistea sufleteascã,sã stii cã le ai...

 

multumesc de sfaturi. la incidentul cu ploaia m-am tot gandit dar, incepator fiind, nu prea stiu ce s-a intamplat, am verificat "consistenta" cauciucului cu unghia si intra destul de bine, deci tare nu e, puscat sau fisurat iar nu e, uzura are ...vreo 50-60%:what:, cat e de vechi nu stiu ca e cauciucul cu care am cumparat motorul si nu stie nici tipu(ca era un intermediar). azi a fost un prieten (mai experimentat) la rar cu el, tot pe ploaie si mi-a zis ca nu a intampinat fenomenul desi a ajuns si pe la 140km/h cu el si nici prin oras. acum ce sa zic poate am facut eu o prostie la franare. pana nu mai da si alte semne il mai las pe asta.

 

acum, vin cu o serie de intrebari. :rolleyes: povestea sta asa: am facut plinul si am resetat kilometrajul. azi prin oras a inceput sa bolboroseasca si cand trageam de acceleratie se ineca/murea..m-am gandit ca asta seamana cu ramasul in pana de benzina asa ca am pus comutatorul pe rezerva, dupa ce m-am certat putin cu ea, dand la automat si sperand sa o ia din loc, a mers ok...inca un indiciu ca ar fi fost lipsa benzinei de vina :kick: (i know i know...NOOOB, dar e primul meu motor :moto:) kilometrajul arata 147 km.

intrebari:

1) cati litrii are rezervorul si cati are rezerva? am gasit date tehnice ale motorului si spunea ca are 11 litri dar astia sunt cu sau fara rezerva?

2) cu acesti 147 km facuti pana la rezerva cum ma situez la consum fata de voi? e mare e mic?

multumesc mult comunitatii EN 500 pt raspunsuri si ajutor, sa auzim numai de bine si avand in vedere vremea de prin mai toata tara, ce sa zis.... asflat uscat :ok:

 

mi-am amintit a treia intrebare: 3) ce presiune trebuie sa am in roti?

multumesc :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulumesc inca odata de raspuns. chiar eram uimit de cat de fain te strecori prin trafic cu motorul, fata de masina, dar ieri am fost putin pe ploaie si cand am pus o frana mi-a fugit spatele de zici ca facea intrecere cu roata din fata :moron: si imi dau seama ca e important sa imi pun bare cat mai repede, nu mai pot sta sa caut mai mici.

 

 

Frana pe spate e pe tambur: cand ploua si ajunge apa pe el e jale, cum atingi un pic, cum blocheaza roata, asta si pt ca asfaltul e mai alunecos pe ploaie; deci franezi fara sa tragi ambreiajul, doar decelerezi, apesi spatele si cand se incarca fata, franezi si din maneta; ambreiajul il tragi doar la sfarsit, cand viteza e mica, sa nu moara motorul; eu personal te sfatuiesc sa franezi asa tot timpul, cu mobra asta, ca sa-ti formezi un singur reflex, bun la toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi.

Sa traiesti!

 

Pe undeva pe talonul cauciucului (pe laterale adica, unde este scrisa denumirea si caracteristicile acestuia) trebuie sa ai inscriptionat DOT xxxx. Acesta iti da informatia despre data fabricatiei cauciucului si implicit vechimea acestuia. Cauciucul nu trebuie sub nicio forma sa fie mai vechi de 5 ani. datele alea (xxxx) sunt in felul urmator (de regula)- primii doi de x sunt numarul saptamanii si ultimii doi sunt anul.

Acum , punctual :

1 si 2 EN 500 modelul B are 11 + 2 litri (rezerva) de unde rezulta ca tu ai un consum urban fff mare (7.4 !!!)ceea ce denota o groaza de probleme (filtru murdar, motor uzat, carburatoare dereglate), sau ca nu ai umplut rezervorul pana sus!

3. 2.0 roata fata, 2.2 roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana pe spate e pe tambur: cand ploua si ajunge apa pe el e jale, cum atingi un pic, cum blocheaza roata, asta si pt ca asfaltul e mai alunecos pe ploaie; deci franezi fara sa tragi ambreiajul, doar decelerezi, apesi spatele si cand se incarca fata, franezi si din maneta; ambreiajul il tragi doar la sfarsit, cand viteza e mica, sa nu moara motorul; eu personal te sfatuiesc sa franezi asa tot timpul, cu mobra asta, ca sa-ti formezi un singur reflex, bun la toate.

 

multumesc de indicatii, mereu am avut grija sa imi formez reflexe din astea "sanatoase" si la masina, acolo am si avut cine sa imi spuna, aici merg mai mult dupa "ureche" si prinde foarte bine sfatul tau :ok:

 

 

 

Sa traiesti!

 

Pe undeva pe talonul cauciucului (pe laterale adica, unde este scrisa denumirea si caracteristicile acestuia) trebuie sa ai inscriptionat DOT xxxx. Acesta iti da informatia despre data fabricatiei cauciucului si implicit vechimea acestuia. Cauciucul nu trebuie sub nicio forma sa fie mai vechi de 5 ani. datele alea (xxxx) sunt in felul urmator (de regula)- primii doi de x sunt numarul saptamanii si ultimii doi sunt anul.

Acum , punctual :

1 si 2 EN 500 modelul B are 11 + 2 litri (rezerva) de unde rezulta ca tu ai un consum urban fff mare (7.4 !!!)ceea ce denota o groaza de probleme (filtru murdar, motor uzat, carburatoare dereglate), sau ca nu ai umplut rezervorul pana sus!

3. 2.0 roata fata, 2.2 roata spate.

 

:angryfire: now that is just sad...nu stiu daca are relevanta dar modelul meu e "A" dar cred ca tot asa e rezervorul. de umplut cred ca l-am umplut, adica statea benzina chiar la marginea busonului mai sa dea afara. de sincronizat carburatoare mi le-a sincronizat cand am avut cealalta problema dar la ce caruta de bani mi-a luat nici nu m-am gandit sa ii mai cer sa verifice una alta. acum sa vorbesc cu un nene de la alt atelier recomandat de un prieten si sa i-o dau pe mana sa ii faca o revizie completa. e primul plin facut si nici nu am fost atent cati litri am bagat si se poate sa uit eu ceva variabile, mai incerc cu inca un plin.

presiunea la roti cand mi s-a parut pe fata ce e foarte moale am fost la o benzinarie la umflat, am bagat-o la aparat si imi indica aproape 0 :crack:. am umflat-o pana la 1 iar pe spate la 0.5 (ca arata bine nu parea prea moale). cum la masina bag 2.5 fata si 2.0 spate nu m-am gandit ca la motor trebuie tot asa de mult hmm...interesant.

 

va multumesc de raspunsuri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dark ,asa am zis si eu ,dar faceam cate 5-10 Km prin Bucuresti si aici trebuie calculat pe ore de functionare ca la escavatoare ca in loc de copaci avem semafoare si ...Iar cu franarea fuge si spatele la bruscari excesive si eu am reusit si un tetacheu cu fata, aproape weely ca uneori degeaba ai prioritate ca mai calculeaza cate o gospodina sau un birouas ca ar avea el timp sa se strecuare. Concluzie ABS din experienta, iar cea mai buna frana este distanta si viteza adaptata conditiilor de trafic .

 

Eu am consum 5,5 pe interurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit si cu un nene mecanic sa ii expun problema cu consumul, m-a intrebat unde am calculat eu consumul si cat de des i-am dat a 4 a, a 5 a. ce-i drept doar in oras am circulat si schimbam vitezele la 40km/h a3a si 60km/h a4a. mi-a spus ca asa poate sa sara mult in sus fara sa fie ceva probleme. plus ca eu mergeam doar cu 1 presiune in roti. mi-a spus un prieten ca pe liniile drepte din oras schimbi vitezele: 1acceleratie, 2acceleratie, 3,4,5 si mergi cu a5a si daca mergi cu 50km/h. o.0 am ramas putin surprins si ma intreb daca e corect (sanatos pt motor) trebuie sa incep sa ies si eu din oras la ture mai lungi sa vad cum consuma atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa ai presiune 0 in roti :))

In primul rand o sa ai minim presiunea atmosferica (adica 1 atm), dar aceasta presiune este prea mica pentru a face fata solicitarilor de greutate pe anvelopa si aceasta sa adere cu o suprafata mult mai mare pe sosea, de unde rezulta cresterea consumului (creste rezistenta la inaintare si motorul "trage" din greu).

Faptul ca esti incepator este decisiv, nu simti motorul si il turezi aiurea pana ce o sa capeti putina experienta cu el. Verifica zilnic presiunea in roti, uleiul, antigelul si placutele de frana ca sa nu ai surprize si ca sa iti formezi acel "automatism" sanatos de care ziceai!

Motorul asta (EX 500) are treptele de viteza foarte scurte, adica ajunge repede la turatia de sincronism a pinioanelor din cutia de viteza cu roata si apare necesitatea urcarii in trepte!

A 1-a ai a 2-a sut foarte scurte, eu trec destul de repede prin ele, a 3-a e ceva mai lunga iar a 4 si a 5-a sunt decente. A 6-a e de vis, la dum intins!

In oras eu merg cam cu a 4 si a 5-a, cu 60 la ora sau mai mult.Poti merge si cu a 6-a cu 60 dar e putin subturat, o sa-ti dai seama cu timpul de asta...

Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu schimb vitezele cam asa: I - 0-20km, II - 21-30km, III - 31-50km, IV - 51-60km, V - 60-80km, VI - 80 in sus.

Cum naiba sa mergi cu a 5a la 50km indiferent de conditii? Nenea mecanicu' era si motorist?

Normal ca nu e sanatos sa mergi subturat...

 

Eugen, 5.5 e ok, consum urban. Atat am si eu (la ambele chiar :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am facut-o si pe asta: sincronizare carburatoare.

 

Am facut sincronizarea cu ajutorul uni vacuumetru home made, dupa ce am curatat carburatoarele.

Tot reglajul se face din surubelul de reglaj localizat pe discul de actionare a clapetelor carburatoarelor (adica pe acceleratie).

Trebuie rotit astfel incat sa ajunga nivelele de vacuum pe aceeasi linie orizontala (pe cat posibil).

O sa observati ca motorul isi schimba sunetul, si va merge mai "rotund" in acea zona.

post-13388-0-01357800-1338134692_thumb.jpg

post-13388-0-87451900-1338134693_thumb.jpg

post-13388-0-81205200-1338134695_thumb.jpg

post-13388-0-38194700-1338134697_thumb.jpg

post-13388-0-93394400-1338134698_thumb.jpg

post-13388-0-41761800-1338134700_thumb.jpg

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton explicatia. Hand made tools. post-57716-0-75971100-1338142226_thumb.jpg

Eu tot urmaresc topicul, din postura de proprietar de EN500. Acu sa va fac cunostiinta cu a mea.

Jeni - ei sunt colegii de pe forum,

Colegi de pe forum - ea e Jeni.post-57716-0-40299600-1338142335_thumb.jpg

Jeni e modelul din '96.

Amu sa va zic ce-mi face vaca. Am scos-o pe la inceputul lui martie. De anu trecut picura o tara de ulei pe la conductele ce intra in cilindrii. Rezolvat problema la un mecanic si tot atunci schimbat si uleiu (Repsol 10W40 sintetic).

Dupa miraculoasa operatiune a inceput sa inghita ulei, pentru ca de ars nu-l arde (nu scoate fum). De picurat nu mai picura pe nici unde.

La vreo 1200 de km am adaugat 1.5l de ulei.

Va intreb asadar pe voi.... Ce uleiuri folositi? Cu vechiul ulei (Motul 7100) cu toate ca pierdeam ulei pe la conducte, nu scadea asa rapid nivelul. Completam cu maxim 200 de ml la 5-600 de km.

Compresia am verificat-o anu trecut in toamna dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa.

 

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Jeni, eu sunt Beatrice.

1.5L ulei la 1200 km? Doamne... Parca esti in 2 timpi fata! :crack:

 

Compresia cat e (pura curiozitate) ?

 

 

Daca nu-ti curge ulei pe nicaieri si nu scoate fum deloc, o fi prin conductele pe unde se plimba antigelul (?).

 

Uleiul sintetic este unul prea subtire si ataca presetupa de la pompa de apa (pompa de apa se unge cu uleiul din baia de ulei), deci este posibil sa se fi strecurat si niste ulei prin antigel in momentul functionarii.

 

Verifica antigelul sa nu fie cumva mai uleios, si bidonasul...

 

 

E destul de periculos pentru ca daca-ti creste nivelul la antigel, acesta este aruncat afara prin furtunasul ala de sub motor si daca are ulei in el iti ajunge pe roata spate si cand pui frana sau cand esti in curba... Nasol...

 

P.S.: Frumusica Jeni! :P

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai tin bine minte, compresia era undeva la 13 bari. Anu trecut lui Jeni i-a placut mai mult pe la mecanici, iar anu asta mi-am propus ca daca nu e de umblat la corason (motor) servisul o sa-l fac eu. Am nevoie doar de un six pack, un pachet de tigari si 5m patrati de umbra. Deci probabil o sa va fie multe intrebari adresate.

 

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton explicatia. Hand made tools. post-57716-0-75971100-1338142226_thumb.jpg

Eu tot urmaresc topicul, din postura de proprietar de EN500. Acu sa va fac cunostiinta cu a mea.

Jeni - ei sunt colegii de pe forum,

Colegi de pe forum - ea e Jeni.post-57716-0-40299600-1338142335_thumb.jpg

Jeni e modelul din '96.

Amu sa va zic ce-mi face vaca. Am scos-o pe la inceputul lui martie. De anu trecut picura o tara de ulei pe la conductele ce intra in cilindrii. Rezolvat problema la un mecanic si tot atunci schimbat si uleiu (Repsol 10W40 sintetic).

Dupa miraculoasa operatiune a inceput sa inghita ulei, pentru ca de ars nu-l arde (nu scoate fum). De picurat nu mai picura pe nici unde.

La vreo 1200 de km am adaugat 1.5l de ulei.

Va intreb asadar pe voi.... Ce uleiuri folositi? Cu vechiul ulei (Motul 7100) cu toate ca pierdeam ulei pe la conducte, nu scadea asa rapid nivelul. Completam cu maxim 200 de ml la 5-600 de km.

Compresia am verificat-o anu trecut in toamna dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa.

 

Sporuri.

 

Acelasi Repsol am bagat si eu ultima data, prin aprilie, si am facut vreao 1500 - 2000; maine verific nivelul si iti zic, stiu ca initial era un pic peste; dar nu cred sa fie de la grosimea uleiului mai ales ca 10w40 e standard si afara nu e cald. Oricum e prima data cand folosesc modelul asta de ulei, de obcei bag din ala full sintetic de la benzinariile Mol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei drept, vaca e din 96 ceea ce inseamna ca uleiurile sintetice nu erau disponibile la vremea respectiva. In manual, cum bine stiti, scrie ca uleiul sa fie 10W40/10W50 (climat rece) si 20W40/20W50 (climat cald) API grade SE, SF sau SG.

Repsolul ce l-am pus acuma are API grade SL. Wikipedia, mama tuturor nestiutorilor, zice ca gradele API dupa SH au o cantitate mai mica de fosfor in compozitie pentru a nu dauna convertoarelor catalitice.

 

Prin urmare, un singur ulei il stiu compatibil cu motorul meu (dupa cum scrie in carte) si anume: Motul 5100 10W40 API grade SG. Dar probabil o sa incerc un ulei ceva mai gros motorul fiind batran si cu 63k km (ex. 15W50 Motul 5100 SG).

 

E mai scumputz da poate ma scapa de belele pana in toamna cand il pun la iernat si verific motorul prin interior.

 

Intrebare de corijent: De la ce e capacul rotund, localizat sub airbox/carburatoare in spatele cilindrilor si cu un conector in mijloc? E destul de greu de ajuns la el. Izolatia de la firul din mijlocul capacului e murdara de ulei si ma gandeam ca saptamana asta sa-mi bag nasu pe acolo.

Sporuri si drumuri bune.

 

Vali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus un ulei incompatibil din punct de vedere al standardului,cu motorul asta...e normal sa ai probleme.

Uleiul sintetic e contraindicat TOTAL, iar 10w40 e indicat doar cand e frig afara.

Capacul ala este epuratorul de gaze din cutia de viteze, si ala nu e un fir ci un furtun care merge in airbox, unde purjeaza vaporii de ulei si gazele care se aduna in cutia de viteze/baia de ulei. Exista astfel de gaze, deoarece totul este sub presiune de ulei acolo si pot aparea si scapari de compresie pe la segmenti.

Cumva pe roata spate in lateral ai ulei?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Standardele astea mi se par cam trase de par; pai uleiul ce face? pune o pelicula intre 2 piese metalice; acu din 1996 pana in prezent s-o fi schimbat compozitia otelului? Vara bag si eu ulei mai gros desi mi se pare cam aiurea atata timp cat am racire pe lichid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a schimbat compozitia, si inca cum!

In 96 nu se foloseau uleiuri full sintetice sau semisintetice, la motociclete (din cate stiu eu).

Acestea au fost dezvoltate cu timpul, odata cu aparitia normelor de poluare dar si cu evolutia tehnologiei de fabricatie a motoarelor.

Nu stiu exact in ce consta stadardele, nu am studiat problema asta dar din ce am vazut e vorba de emisiile de noxe, gasirea unei variante care sa protejeze motorul si sa ofere o putere cat mai mare si un consum de carburant cat mai mic.

Totodata, un ulei mineral fata de unul sintetic isi pierde caracteristicile mult mai repede, si trebuie schimbat mai des.

E mult de discutat pe tema asta, acum nu am chef de asta (un fel de never ending story).

Cert este ca uleiurile sintetice sunt mult mai scumpe decat cele minerale, fac fata unor regimuri extreme de functionare a motorului dar au fost proiectate si ele pentru motoarele mai noi, s-au dezvoltat in paralel. E ca si cum ai da la o baba un Red Bull...

Baba poate sa bea Redd Bull si sa danseze toata noaptea sau poate sucomba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi Repsol am bagat si eu ultima data, prin aprilie, si am facut vreao 1500 - 2000; maine verific nivelul si iti zic, stiu ca initial era un pic peste; dar nu cred sa fie de la grosimea uleiului mai ales ca 10w40 e standard si afara nu e cald. Oricum e prima data cand folosesc modelul asta de ulei, de obcei bag din ala full sintetic de la benzinariile Mol.

 

O papat ceva ulei? Numa din curiozitate. Un coleg cu un Intruder de 1500 o pus acelasi ulei si nu i-a scazut nivelul deloc.

Pana la urma o sa merg pe varianta uleiului mineral.

 

@alex_en: Ce oloi folosesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vara 20 W 50 mineral Motul 3000.

Toamna, iarna pana vine zapada si primavara 10 W 40 5100 Motul semisintetic.

Schimb ulei + filtru la 5000 km.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O papat ceva ulei? Numa din curiozitate. Un coleg cu un Intruder de 1500 o pus acelasi ulei si nu i-a scazut nivelul deloc.

Pana la urma o sa merg pe varianta uleiului mineral.

 

@alex_en: Ce oloi folosesti?

 

 

Nu a papat nimic; un mecanic cu experienta mi-a zis ca la motor nu se umbla pana nu mananca ulei; acu un pic e normal sa mai scada volumul dupa cateva mii de km, dar la tine e cam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a fost desfacut ca urmare a garniturii de chiuloasa care a 'puscat'. Desfacandu-l s-a constatat ca lantul de distributie si intinzatorul erau praf iar cu ocazia asta am schimbat si semeringurile de la supape. Segmentii au ramas neatinti ca urmare a lipsei de fonduri.

 

Multumiri voua: Filosofull, alex_en, Beatrice.

Mi-ati dat idei de verificat in zilele urmatoare. Noroc ca ii ziua lunga.

 

Sporuri maxime.

Vali.

 

Pfuu a drac' Jeni.

-> alex_en ... ai cam avut dreptate. Furtunul de la epurator e fisurat chiar la imbinarea de la capacul cutiei de viteze. Fisurat e putin spus. E rupt bine, iar furtunul respectiv nu mai prelua nimic din vapori. Pe roata nu pot sa zic ca e ulei. Tin motorul in fata blocului si avem ceva caini care isi mai marcheaza teritoriul. Sunt cativa stropi pe partea dreapta a cauciucului dar pot sa fie si de la curatzatul lantului.

 

Numa bine, pana imi vine furtunul 'problema', am vreme sa curat carburatoarele si airboxul. Sa speram ca asta e singura buba.

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine careva la Seawolves bike fest intre 8-10 iunie ?

 

Io,cãlare pe-un VN800biggrinbandit.gif.Si cu 3 potãi,de data asta.banana.gifO sã fie mai greu cu brãcutza,cã-i deja mãricicã,da' o conving eu,sã stea cuminte. Am la dispozitie aproape o sãptãmânã,s-o învãtz

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io,cãlare pe-un VN800biggrinbandit.gif.Si cu 3 potãi,de data asta.banana.gifO sã fie mai greu cu brãcutza,cã-i deja mãricicã,da' o conving eu,sã stea cuminte. Am la dispozitie aproape o sãptãmânã,s-o învãtz

fi-ti-ar potaile sa-ti fie. sa nu le prind pe mobra ca te halesc! :)

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...