Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io nu ma pot deplasa cu motoru la tine...tre sa vi pe la garaj sa iei sculele si cricul.

 

platesc un taxi, nu-i asta problema; ideea e sa aveti timp tu si Eugen intr-o zi cu soare; azi ma duc sa iau cureaua, cumpar si bujii ca sa mai pornesc dihania sa vedem cum se comporta

 

Un ITP ieftin si bun unde fac si eu?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve , acum am vazut si eu ultimele posturi , sunt de acord cu Alex , bine inteles. Filo trebuie sa nu ne ferim de mecanica, intr-un fel sau altul toti avem un nivel de cunostinte cu care putem fi folositori celorlalti si multe inca de invatat impreuna. La ridicat propun si o chinga, am vazut ca are un batator de covoare in spatele blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista batator in spate, acu voi stiti mai bine ce e de facut; cureaua o iau luni, ca n-am avut timp vineri iar in weekend e inchis; cand va potriviti cu timpul dati de stire, daca nu se rupea aia veche mergeam direct la Bogdan, nu va mai stresam aiurea, dar asa tre sa fac rost de masina sa o duc pana acolo, urc-o, coboar-o. Mai bine va stresez :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am un EN 500 la dezmembrat

se vand si actele

problema lui e ca setul e cam dus...adica cilindrii mai pot fi alezati dar proprietarul nu a mai vrut sa il repare, restul e ok, sunt o groaza de piese bune

asa ca in afara de furca fata si rezervor si releul de incarcare am cam tot la el

cel mai simplu e sa ma sunati ca pe forum nu prea mai intru

tel 0751877920

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Exista batator in spate, acu voi stiti mai bine ce e de facut; cureaua o iau luni, ca n-am avut timp vineri iar in weekend e inchis; cand va potriviti cu timpul dati de stire, daca nu se rupea aia veche mergeam direct la Bogdan, nu va mai stresam aiurea, dar asa tre sa fac rost de masina sa o duc pana acolo, urc-o, coboar-o. Mai bine va stresez :lol:

Sal.

M-ar interesa ce parere ai de curea, cum se comporta, cat e de robusta. A mea mai merge vreo 20.000 de km, dar mi-as cumpara una de rezerva, pentru orice eventualitate. Deci: cum e cureaua de la rombelt?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Buyaka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a sosit vremea sa plece si al doilea EN500C, poate stiti pe cineva interesat

post-47060-0-35107900-1331826596_thumb.jpg

Multumesc.

 

Vandut!

 

Fratilor! Incet-incet vine sezonul, e momentul pentru un upgrade, dupa doi ani de prietenie sincera.

Se vinde EN-ul My link

Daca stiti pe cineva interesat... multumesc.

Hai norock!

 

Vandut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Anul asta am pornit cu stangul:dupa o pornire destul de greoaie si vreo doua curse la servici mi-a venit si mie randul sa am neplaceri cu vacuta.Mai intai m-am trezit ca merge intr-un singur cilindru(stanga).I-am schmbat bujia (care intradevar nu scanteia) si pentru scurta vreme motorul a functionat normal.Din pacate anomalia i-a revenit cu diferenta ca acum ambele buji scanteiesc la fel doar, ca pe toba din dreapta iese un fum alburiu inecacios si motorul troncane foarte urat.Binenteles ca m-a mancat undeva si am umblat la carburator ciupindu-i din greseala membrana din cauciuc...Acum de pornit porneste imediat, doar ca in momentul cand deschid robinetul de benzina cred ca se ineaca si se opreste.Rugamintea mea e sa ma sfatuiti de unde pot face rost de aceasta membrana.Se potriveste de la alt tip de kawasaki?As putea sa o lipesc cu vreun adeziv? Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Anul asta am pornit cu stangul:dupa o pornire destul de greoaie si vreo doua curse la servici mi-a venit si mie randul sa am neplaceri cu vacuta.Mai intai m-am trezit ca merge intr-un singur cilindru(stanga).I-am schmbat bujia (care intradevar nu scanteia) si pentru scurta vreme motorul a functionat normal.Din pacate anomalia i-a revenit cu diferenta ca acum ambele buji scanteiesc la fel doar, ca pe toba din dreapta iese un fum alburiu inecacios si motorul troncane foarte urat.Binenteles ca m-a mancat undeva si am umblat la carburator ciupindu-i din greseala membrana din cauciuc...Acum de pornit porneste imediat, doar ca in momentul cand deschid robinetul de benzina cred ca se ineaca si se opreste.Rugamintea mea e sa ma sfatuiti de unde pot face rost de aceasta membrana.Se potriveste de la alt tip de kawasaki?As putea sa o lipesc cu vreun adeziv? Stima

 

Nu se poate lipi, dar vezi ca poate gasesti aici.

/index.php?/topic/675122-dezmembrez-kawasaki-en-500/

 

Buyaka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

M-ar interesa ce parere ai de curea, cum se comporta, cat e de robusta. A mea mai merge vreo 20.000 de km, dar mi-as cumpara una de rezerva, pentru orice eventualitate. Deci: cum e cureaua de la rombelt?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Buyaka.

 

A mea e de la Rombelt, este simpla (nu high power) si din ce imi aduc aminte am cam sarit de 12 000 km cu ea. A fost 400 ron.

 

De vanzare Kawasaki EN 500 din 94,inmatriculat,38000km,in stare BUNA!pret:1500 eu.neg.

tel:0721445555

[attachment=788957:RIMG1024.JPG

 

Arata bine,bafta la vanzare!

KM-aia sunt dubiosi de putini la cum arata uzura pe el...

 

...

Rugamintea mea e sa ma sfatuiti de unde pot face rost de aceasta membrana.Se potriveste de la alt tip de kawasaki?As putea sa o lipesc cu vreun adeziv? Stima

Cumpara alta noua, OEM de la magazinele Mymoto/DualTours sau cei care aduc originale.

Nu pune SH-uri, sunt scumpe si sunt o solutie de moment (nu stii cand pot ceda...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

M-ar interesa ce parere ai de curea, cum se comporta, cat e de robusta. A mea mai merge vreo 20.000 de km, dar mi-as cumpara una de rezerva, pentru orice eventualitate. Deci: cum e cureaua de la rombelt?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Buyaka.

 

 

Salut

 

Cei de la Rombelt mi-au facut urmatoarea oferta:

 

Buna ziua ,

Va oferim curea MEGADYNE SILVER ( speciala pentru transmisii moto )la

pretul de 58 Eur/buc + TVA

LIVRARE IN 10-14 ZILE

 

Si am acceptat

 

Mai au curele Optibelt, simpla ca a lui Alex si HP (High Power), cum am avut eu si s-a rupt dupa 30.000 km; nu stiu exact la ce pret, tre sa le scrii la lucian@rombelt.ro

 

Despre Megadyne Silver nu pot sa zic nimic, abia am pus-o, nu am mers cu ea nici macar 10 km; oricum e bine sa iti iei de rezerva, pt ca singura problema cu transmisia pe curea e ca nu stii cand te lasa; nu se vad semne de uzura! chiar daca e cureaua noua e bine sa ai o rezerva cand pleci la drum lung; cel mai bine e sa iti iei una noua, sa o pui, si pe aia veche sa o tii de rezerva. Zici tu ca mai merge asta veche a ta nu stiu cat, dar se poate rupe oricand! Gandeste-te ca se prinde acolo o piatra sau altceva mai taios si gata! Eu nu am patit asa ceva dar am cureaua veche a lui Alex cu o mare gaura chiar pe centru, de la o piatra probabil; cureaua inca merge, in sensul ca el a mers un timp cu ea dupa ce s-a gaurit; eu o tin de rezerva, dar iti dai seama ca nu te poti baza pe ea prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai te contrazic intr-o privinta .. pe mobra am curea originala kawasaki care are o gaura de 1 cm in ea din cauza unei bucati dure de sticla de aproape 2 ani . Am de atunci cam 15000 km cu ea si gaurica nu s-a largit , nu s-a marit nu nimic ( nu va ganditi la prostii ca avem si fete pe aici :))) Daca este o curea de caliatate nu se duce chair asa de usor chiar si in cazul unei gauri in ea .

 

Voi ce dimensiuni aveti la curele ? .. eu am 14.0mm pitch x 40.0 mm width 128 teeth iar peste tot am gasit cu 127 dinti .. nu 128 . Preventiv cred ca o sa caut si eu pe rombelt un pret pt curea .. ajung cu ea la 30 000 doar eu si nu stiu cat a mers inainte cu ea vechiul proprietar . Saptamana asta schimb fuliile si o sa vad cum se simte cureaua cu fulii neuzate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am curea mai scurta cu doi dinti (parca) fata de OEM.

Optibelt le face tot asa, mai scurte adica (nu stiu cu cat, un dinte sau doi...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM primit si eu mesaj de la rombelt .. 75 E + TVA 14 mm distanta intre dinti , 40 mm latime , 127 dinti ( 128 are cea originala )

 

 

Ce model? Din cate stiu eu, pt EN nu se gasesc curele cu toti dintii in gura decat originale, restul au doi dinti mai putin, aia din fatza :laugh:

 

Si da, curelele originale sunt mult mai bune, merg si cu gauri in ele si tin mult mai mult, dar si costa vreo 400 E din cate am auzit; oricum daca ai o gaura in ea e bine sa o schimbi; cred ca de Paste sunt la C-ta, te sun; daca vrei iti aduc eu cureaua de la rombelt

 

Ziceti si mie cum e cu ITP-ul la Fundeni, un program, un nr de tel ceva? vreau sa ajung saptamana asta acolo; mai vine cineva?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strad Oyesani este un atelier ITP.Pretul este 100 si tre sa ai motorul ok (frane, lumini , caucucuri) plus actele urmatoare(talon, cartea de identitate a motocicletei si asigurare valabila.

Nu stiu pe nimeni sa fi fost pe la ei, doar din ce am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Megadyne Sylver ar fi cureaua . Acum mi-am schimbat fuliile ( cele vechi aveau dintii cam tociti ) si am vibratii in mers si un zgomot specific , ambele venind de la curea . Am incercat si cu cureaua mai intinsa si cu ea mai slabita si senzatiile sunt aceleasi ... ma intreb ce se intampla oare ? Sa se fi format cureaua dupa vechile fulii si acum sa imi faca figuri ?

Editat de jerycho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti si mie cum e cu ITP-ul la Fundeni, un program, un nr de tel ceva? vreau sa ajung saptamana asta acolo; mai vine cineva?

Noi (patru dintre noi, daca nu ma insel) am facut in Mogosoaia ITP-ul, la Samtradi. 100 Ron, verifica toate cele (frane, lumini). Am sunat, am facut programare, au verificat ce era de verificat si am plecat. Nimic deosebit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Megadyne Sylver ar fi cureaua . Acum mi-am schimbat fuliile ( cele vechi aveau dintii cam tociti ) si am vibratii in mers si un zgomot specific , ambele venind de la curea . Am incercat si cu cureaua mai intinsa si cu ea mai slabita si senzatiile sunt aceleasi ... ma intreb ce se intampla oare ? Sa se fi format cureaua dupa vechile fulii si acum sa imi faca figuri ?

 

Nu stiu ce sa zic de zgomot, mergi la Marian mecanicul ala de care ti-am zis, poate nu ai montat ceva cum trebuie

 

Cat despre curea de unde diferenta de 17 E intre a mea si a ta? Spune-mi exact specificatiile sa le scriu si eu,poate sar cu un pret mai bun; in mod normal cureaua de LTD ar trebui sa fie mai scurta ca aia de EN, deci mai ieftina

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM primit si eu mesaj de la rombelt .. 75 E + TVA 14 mm distanta intre dinti , 40 mm latime , 127 dinti ( 128 are cea originala )

 

 

 

Vreau sa cumpar si eu o curea ,....intrebare : sigur nu are 137 de dinti cea originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...