reverend Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Salut. Pentru schimbul lichidului de racire + depistarea problemei de la ventilator ai platit 100 Ron ? pai e cam 15ron pe L de lichid. A, si uitasi sa mentionez, schimbul de ulei. Deci cu totul 100 ron. M-am gindit ca daca tot sint acolo si imi schimba antigelul, de ce sa nu-mi schimb si uleiul. Nu-l mai schimbasem de vreo 3500km. Cam asta fu' povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Reverend daca dai jos tobele gandestete si la garniturile alea . Este foarte posibil sa nu mai poti recupera nimic din ele daca nu au fost schimbate de ceva vreme . In principiu nu sunt scumpe . Eu semnalizarile pe leduri le-am pus in locul celor originale . Am taiat 4 placute de inox pe forma golurilor lasate de vechile semnalizari , le-am prins cu suruburi de suportul de aluminiu iar pe ele am montat semnalizarile noi . Asta pe fata .. pe spate am lasat placutele libere si semnalizarile le-am nontat mai jos ca sa nu mai fie obturate de bagaje cand plec la un drum mai lung . Le-am montat exact pe ochiurile de pisica aflate pe o parte si de alta a aripii inferioare( interioare ) Semnalizarea din poza e asemenetoare cu ce am pus eu .. se vad foarte bine atat noaptea cat si ziua Eu unul nu am reusit sa le fac sa clipeasca cu releul de semnalizare original . Sa imi spui si mie ce solutie gasesti . Daca vrei poze sa spui ca sa fac sa vezi . Editat Septembrie 19, 2012 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Reverend daca dai jos tobele gandestete si la garniturile alea . Este foarte posibil sa nu mai poti recupera nimic din ele daca nu au fost schimbate de ceva vreme . In principiu nu sunt scumpe . Eu semnalizarile pe leduri le-am pus in locul celor originale . Am taiat 4 placute de inox pe forma golurilor lasate de vechile semnalizari , le-am prins cu suruburi de suportul de aluminiu iar pe ele am montat semnalizarile noi . Asta pe fata .. pe spate am lasat placutele libere si semnalizarile le-am nontat mai jos ca sa nu mai fie obturate de bagaje cand plec la un drum mai lung . Le-am montat exact pe ochiurile de pisica aflate pe o parte si de alta a aripii inferioare( interioare ) Semnalizarea din poza e asemenetoare cu ce am pus eu .. se vad foarte bine atat noaptea cat si ziua Eu unul nu am reusit sa le fac sa clipeasca cu releul de semnalizare original . Sa imi spui si mie ce solutie gasesti . Daca vrei poze sa spui ca sa fac sa vezi . Sa traiesti haiducule, inca odata iti multumesc de sfaturi . la faza cu garniturile ma gindeam si eu ca odata date jos tevile, pa si pusi garnituri ( 15 ani vechime). Innainte de a ma apuca de treaba am sa trec pe la magazin sa-mi iau garnituri noi sa le am in caz de ceva. Chestia cu amplasarea semnalizarilor pe led.. e un pic mai complicat. Dupa cum ziceam, vreu sa-mi fac atit pe spate cit si pe fata o smecherie din masti de gaze ( cum am pus poza in postul anterior) iar semnalizarile ori au sa fie in locul filtrelor de aer de pe masca ori ca urechi. Chestia cu clipitul, am mai citit si aici si pe alte forumuri ca ar fi vorba de niste rezistente puse in paralel. Nu ma pricep la firarae absolut deloc ci doar relatez din cele auzite. La mine e si mai complicata treaba pt ca am un single/double relay. Deci la mine stau semnalizarile aprinse non stop iar cind intradevar semnalizez, se inchide unul si clipeste celalat. Cind mi-am terminat treaba iar se aprind amindoua. Timp si sanatate sa fie sa putem munci si sa ne facem fiarele asa cum ne place noua. Bafta la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 salve! caut baie de ulei kle 500,en 500,er 5;sa nu fie sudata sau lovita grav. in situatia in care ma puteti ajuta,astept un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 salve! caut baie de ulei kle 500,en 500,er 5;sa nu fie sudata sau lovita grav. in situatia in care ma puteti ajuta,astept un pm Dar ce ai patit de nu se mai poate suda aia veche? Eu am avut o crapatura chiar langa filetul de la surub, acolo jos, destul de mare, si a mers sudata. Am si eu o intrebare: stiti ce fel de surub se potriveste la stopul spate? Am avut surpriza sa-mi cada in mers, noroc ca am auzit si l-am recuperat. De cand am luat mobra se tinea intr-un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Buna asta . Habar nu am .. mergi si tu cu stopul in mana la un magazin si cauta un surub pe masura ... daca e prea lung il poti taia .. daca e prea scurt .. hmm o sa il cauti iar ( pe stop ) pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Ca sa nu postez de 2 ori, am terminat de invelit tevile: /index.php?/topic/43065-cum-invelim-galeriile-de-evacuare-cu-banda-protectoare/page__pid__3238591__st__130#entry3238591 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Dar ce ai patit de nu se mai poate suda aia veche? Eu am avut o crapatura chiar langa filetul de la surub, acolo jos, destul de mare, si a mers sudata. salutare, am executat un forestier "cu simt de raspundere";in urma impactului,scutul a fost penetrat iar baia de ulei prezinta o gaura de 2 cm(materialul deformanduse) si cateva fisuri de cca 10 cm,una dintre ele chiar pe canalul ce asigura transportul uleiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Poti incerca sa sudezi, daca vrei iti trimit un nr pe privat; pt inlocuit piesa cauta un user aici pe forum tamas_09 sau cam asa, ca dezmembreaza GPZ-uri Jericho, mie imi trebuie dimensiunea la filet, degeaba ma duc cu stopul la magazin, ca surubul nu se infileteaza pe stop. Surubul vechi s-a desfacut in timp, de la vibratii si nu l-am mai gasit pe drum cand mi-a cazut stopul, iar celalat nu a fost niciodata, stopul e un pic lovit pe partea aia si acolo unde trebuia sa intre surubul si sa tina stopul, e o gaura destul de larga, se poate improviza ceva dar nu mi-am batut capul pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 m-a lasat bateria ce baterie trebuie sa cumpar la modelul meu? en500A din 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 m-a lasat bateria ce baterie trebuie sa cumpar la modelul meu? en500A din 94? YB12A-A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 pai sa fie de 12 V / 12 Ah si dimensiunile potrivite .. Yuasa YB12A-A la care trebuie sa ii cumperi separat electrolitul ( a mea merge pe al 3 lea an si se comporta foarte bine mai ales ca peste iarna a stat numai afara ) sau orice alta baterie pe gel sau fara intretinere cu dimensiunile L 134 / l 80 / H 160 mm . Gasesti si Varta .. poti gasi si Bosch cu dimensiunile 136 x 82 x 161 mm. Pretul variaza intre 130 lei pana la peste 300 cea cu gel . Tu sigura ai En 500 A din 94 ? .. nu e din 93 sau nu e 500B ? In lista imi dadea ca En 500A a fost facut pana in 93 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 pai sa fie de 12 V / 12 Ah si dimensiunile potrivite .. Yuasa YB12A-A la care trebuie sa ii cumperi separat electrolitul ( a mea merge pe al 3 lea an si se comporta foarte bine mai ales ca peste iarna a stat numai afara ) sau orice alta baterie pe gel sau fara intretinere cu dimensiunile L 134 / l 80 / H 160 mm . Gasesti si Varta .. poti gasi si Bosch cu dimensiunile 136 x 82 x 161 mm. Pretul variaza intre 130 lei pana la peste 300 cea cu gel . Tu sigura ai En 500 A din 94 ? .. nu e din 93 sau nu e 500B ? In lista imi dadea ca En 500A a fost facut pana in 93 . multumesc de ajutor. in talon asa imi e data, ca fiind EN500A 05.10.1994 () se poate sa fie gresit in talon sau asa sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Daca e din `94, e B-ul... E posibil sa fi pus ei denumire aiurea, ca de obicei. O sa mai gasesti si Vulcan 500A, care e acelasi lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Reverend ... uite aici o idee cu o masca de gaze .. si e tot pe un Kawasaki (Vn750) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Reverend ... uite aici o idee cu o masca de gaze .. si e tot pe un Kawasaki (Vn750) MS fain de tot pt idee, dar aici nu e pe post de faruri. Vad ca farul e complet descoperit. Ideea mea e ca masca de gaze sa fie farul prorpiuzis. Am gasit doua fog/spotlights care sint cam exact de marimea "ochilor" din masca de gaze, si chestia faina e ca le pot pune si xenoane daca vreau. In total am sa iau 4 cred. 2 pe post de faruri si 2 cred ca am sa le pun pe engineguard ( cind o sa fie gata). Singurul lucrul e ca nu stiu daca o sa trebuiasca sa fac ceva modificari al partea electrica sau daca e pe ideea plug and play. Dar asta am sa vad la mom potrivit. Mai intii sa-mi ajunga pachetul din NL cu mastile. oricum mai am o groaza de treaba. Vopsit rezervorul/ Modificat aripa fata/spate, etc. Treaba e si vointa, timp nu prea.. Ms incodata de sfat si daca mai dai de chestii trasnite.. bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Australian Choppers Reverend arunca un ochi aici si vezi cateva Kawau ri choperite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Australian Choppers Reverend arunca un ochi aici si vezi cateva Kawau ri choperite . Nene, cum stati cu programul in weekend? Noi maine plecam spre Constanta, poate sambata mergem impreuna la Vadu sa vedem marea toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Iar site ul asta este genial ... ChopCult Sunt sambata noaptea de munca .. daca vreti si puteti ne putem vedea duminica . M bate gandul sa imi pun swingarm de en 500 la ltd ul meu ..dar cred ca imi trebuie o curea mai lunga .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Australian Choppers Reverend arunca un ochi aici si vezi cateva Kawau ri choperite . F misto site-ul. ms fain. E o sursa de inspiratie. Eu pe al meu vreau sa-l duc mai mult spre ratbike. In capul meu stiu exact cum o sa arate rezultatul final, sper sa-mi iasa si in realitate. E doar vorba de timpul care imi lipseste momentan. Dar incet incet tot se mai misca cite ceva. Daca mai ai idei/sfaturi... oricind. Bafta mare si ms incaodata. m-a lasat bateria ce baterie trebuie sa cumpar la modelul meu? en500A din 94? Salut, si pe mine m-a lasat bateria... cred. Iar o patanie tipica marca Reverend. Plec aseara in tirg ca aveam o petrecere de sfirsit de proiect cu colegii si la vreo 2km de casa, pe autostrada, imi face Shaka mea prrr prr poc poc de parca nu mai avea benzina si se opreste cu totul fara nici un fel de curent in ea. Trag pe stinga, inchid si deschid contacul si nica. O mai imping/rasucesc de citeva ori, dau contact si o ia din nou. Dupa vreo alti 2 km ( deja iesisem de pe autostrada), aceeasi figura. Mi-a facut faza de 5 ori in total. In sfirsit ajung la barul cu pricina, inchid motorul si de curiozitate ii dau din nou contact sa vad ce face. Coma. Nu avea nici un pic de curent in ea. Imi vad eu de petrecerea mea si ma duc acasa cu un taxi. Azi dim, ma duc, imi cumpar o baterie noua ( o firma locala) pe care am dat vreo 85 RON, imi iau sculele, ma duc la locul unde o lasasem si iar de curiozitate ii dau contact sa vad ce face. S-au aprins toate becurile dar cind sa o pornesc iar coma totala. Dau seaua jos si vad ca pe bateria veche mai ales pe partea cu minusul o stropeala completa cu un lichid maroniu. Borna de la minus mincata complet. Am curatat bornele, schimbat bateria si a luat-o din prima. Tin sa anunt ca bateria veche era doar in ianuarie anul asta deci habar nu am de ce si cum s-a intimplat asta. (vreo idee careva?) Am dus-o direct la mecanic sa mai verifice ce am facut eu pe acolo si sa verifice si alternatorul. Eu stiam ca o baterie tine macar vreo 2-3 ani. Oare asta ce naiba a avut?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Hmm .. du motorul la un popa/vraci Incarcarea ai verificat-o ? poate incarca prea mult si iti distruge bateria .. habar nu am , la electrica din pacate nu ma pricep . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) Hmm .. du motorul la un popa/vraci Incarcarea ai verificat-o ? poate incarca prea mult si iti distruge bateria .. habar nu am , la electrica din pacate nu ma pricep . Asta era... stiam eu ca am facut ceva gresit de la inceput. Nu am dat bani la vre- un popa sa mi-o sfinteasca si nici nu i-am lipit cruciulite si iconite pe rezervor.. pt faptul ca sint rocker/satanist/violator de babe, ma priveste doamne doamne de acolo de sus cu un ochi inchis si celalalt se uita prin luneta de la pusca.. Sincer prefer sa dau bani la mecanic decit la un popa, macar mecanicul munceste.. Sper sa pot sa-mi iau miine dimineata pe Shaka mea de la mecanic sa o aduc acasa caci miine plec cu serviciul vreo 3-4 zile si nu vreau sa o las singurica printre straini. Oricum vreau sa-i refac toata partea de electrica odata ce-mi schimb farurile si stopurile. Dar asta cred ca se v-a intimpla abia prin noiembrie caci toata luna octombrie sint plecat cu munca pe alte continente si nu o sa am timp de Shaka mea.. Va salut cu respect, Reverend Editat Septembrie 30, 2012 de reverend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Eu unul cred ca te hazardezi la schimbat toata partea electrica .. de ce ? . Ai o problema .. bine .. un electrician bun ti-o gaseste si ti-o rezolva .. dar pana la a schimba toata partea electrica mai este cale lunga . Eu zic ca japonezii au facut treaba buna de la inceput si este o prostie ( atata timp cat nu este justificata treaba ) sa schimbi toata mataraia de fire cu unele aftermarket sau cu unele luat de pe alt En 500 care nu stii cat de bune sunt . Eventual ia un spray de contacte .. te inarmezi cu ceva rabdare si iti garantez ca intr-o ora dai toate mufele si contactele de la motocicleta cu spray ul ala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Eu unul cred ca te hazardezi la schimbat toata partea electrica .. de ce ? . Ai o problema .. bine .. un electrician bun ti-o gaseste si ti-o rezolva .. dar pana la a schimba toata partea electrica mai este cale lunga . Eu zic ca japonezii au facut treaba buna de la inceput si este o prostie ( atata timp cat nu este justificata treaba ) sa schimbi toata mataraia de fire cu unele aftermarket sau cu unele luat de pe alt En 500 care nu stii cat de bune sunt . Eventual ia un spray de contacte .. te inarmezi cu ceva rabdare si iti garantez ca intr-o ora dai toate mufele si contactele de la motocicleta cu spray ul ala . Ms fain de sfat. ma gindeam ca daca motorul e din 97, au si firele astea durata lor de viata. Nu ma pricep deloc la firaraie dar asa ma gindeam. Mai intii sa-mi vad eu Shaka pe "picioare" si sa ma apuc/termin de facut la ea ceea ce intradevar vreau sa fac. Dupa care om mai vedea. Am sa fac treaba cu sprayul sapt viit ca ma un pic de timp liber intre 2 avioane. Salut cu respect, Reverend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Salutare. Intrebare pentru cei cu EN450: aveti probleme dimineata cand e mai racoare cu pornirea? Eu trag socul, pornesc, las sa mearga, iar dupa 30-40 de secunde parca da sa moara. Turez de cateva ori iarasi dupa 30-40 de secunde apare acelasi fenomen. Astea dureaza cam 2-3 minute pana se incalzeste si ii creste turatia. M-am gandit sa curat carburatoarele, insa va trebui dupa aceea ori sa merg la service pentru sincronizare, ori sa-mi fac eu o instalatie de genul celei de jos. http://www.youtube.com/watch?v=RxkwZ-NDsVs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.