Jerycho Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Asa ... si .... dulgcris ... ce ai de schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Lantul de transmisie primara e cel care face zgomot, dar inca nu e de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Asa ... si .... dulgcris ... ce ai de schimbat ? nu am schimbat nimic. nu este nimic de schimbat momentan. ar fii cablul de retur de la acceleratie (dar nu este musai) si cablul de deschis saua (pe care l-am schimbat eu cu un cablu adaptat din cel de ambreiaj). inca o data multumesc alex pentru increderea acordata in kawa mea. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Hai salut, Uite ca am iesit si eu ieri la o mica plimbare si a aparut un fenomen ciudat. In timp de ce mergeam, mi-a picat curentul cu totul. Cred ca eram intr-a 3a.. Dar nu mai aveam pic de curent. 0 barat. M-am oprit. Am asteptat un pic ( 1-2min) am bagat neutru si a revenit curentul. Am pornit-o fara nici o problema si iar am plecat la drum. Numai ca aceasta problema s-a repetat de vreo 3 ori in drum spre casa. Tin sa mentionez ca la viteze diferite. Ce sa fie? bujii? bateria are mai putin de un an vechime si cind o pornesc, porneste la sfert. Nu are legatura cu frigul ca aici sint 35 de grade zilnic.. Un sfat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Sa traiesti parinte , asa ceva mi se intampla si mie , nu asa des dar ... , in partea stanga a motorului(cadrului) in spatele radiatorului este un cablu cu doua fire iar undeva pe la mijloc sunt si doua mufe , mama-tata , verifica daca sunt imbinate corect. Asta ar fi un aspect , al doilea ar fi jocul mare al cricului si slabirea arcului care face ca cricul sa-si schimbe pozitia si sa actioneze contactul cricului. Si in primul caz si in al doilea tine de traseul electric al cricului. Ar mai putea fi contactul imperfect al intrerupatorului de curent de pe ghidon dreapta. E greu de crezut ca ar putea fi CDI-ul (si acest lucru l-am patit) insa ti-as recomanda un spraycontact sa verifici toate conexiunile. Sper sa fie doar un contact inperfect. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 ms fain de sfat. Sper sa fie doar asta. Am sa ma bag in ea peste o sapt juma cind ma intorc de la munca sa vad ce este. Stiu ca suna ciudat dar ma bucur ca au mai patit-o si altii. macar nu mi scot peri albi cautind ca nebunul. Are cine sa-mi dea sfaturi » Post actualizat in 05 Dec 2014 07:53Sa traiesti parinte , asa ceva mi se intampla si mie , nu asa des dar ... , in partea stanga a motorului(cadrului) in spatele radiatorului este un cablu cu doua fire iar undeva pe la mijloc sunt si doua mufe , mama-tata , verifica daca sunt imbinate corect. Asta ar fi un aspect , al doilea ar fi jocul mare al cricului si slabirea arcului care face ca cricul sa-si schimbe pozitia si sa actioneze contactul cricului. Si in primul caz si in al doilea tine de traseul electric al cricului. Ar mai putea fi contactul imperfect al intrerupatorului de curent de pe ghidon dreapta. E greu de crezut ca ar putea fi CDI-ul (si acest lucru l-am patit) insa ti-as recomanda un spraycontact sa verifici toate conexiunile. Sper sa fie doar un contact inperfect. Bafta. Salut Batrine Ioane, Uite ca nu am mai avut rabdare sa stau cu motorul pe tusa pina ce ma intorc ( plec in citeva ore) asa ca m-am bagat in el. Cu sfaturile tale, cu ajutorul lu nea Goagle si cu un pic de cap, mi-am rezolvat problema. (azi am iesit pin la colt si mi-a murit motorul cu totul). Despre ce era vb, sau unde a fost buba.... starter relay-ul era complet busit. siguranta de 30 era complet topita in mufa ei si a distrus totul. schimbat starter relay-ul cu totul ( 40 Rm =40RON aftermarket) si acu porneste la sfert. Ms inca odata de sfaturi si bafta la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Heiiii , ma bucur ca ti-ai reluat aripile , sarbatori fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yofurdui Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 salutare tuturor!! intrebare zic eu interesanta pentru toti posesorii de en500: mai dezmembreaza/are cineva piese/cunoaste cineva pe cineva care are piese de en 500? orice fel de piese, ar fi interesant sa facem un soi de inventar, pentru cine mai are nevoie de una, alta. spre exemplu pe mine m-ar interesa un sissy bar de en500 A. si poate as mai schimba si altele daca as sti ce ofera piata.. va salut cu drag, sper sa apara ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 salutare tuturor!! intrebare zic eu interesanta pentru toti posesorii de en500: mai dezmembreaza/are cineva piese/cunoaste cineva pe cineva care are piese de en 500? orice fel de piese, ar fi interesant sa facem un soi de inventar, pentru cine mai are nevoie de una, alta. spre exemplu pe mine m-ar interesa un sissy bar de en500 A. si poate as mai schimba si altele daca as sti ce ofera piata.. va salut cu drag, sper sa apara ceva sissy bar am eu. pe cel originial... mai greu cu trimisul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Buna initiativa ta yofurdui .. si eu sunt interesat de niste piese de En500 ca sa imi fac niste modificari. Vreau sa schimb swingarm-ul original cu unul de en 500 si astfel sa maresc ampatamentul motorului cu aproape 4 cm . Dar asta cred ca o sa o fac cand mi se uzeaza cureaua ca va trebui sa imi iau alta ceva mai lunga. » Post actualizat in 14 Jan 2015 10:27Pe langa swingarm o sa mai am nevoie de niste piese care vin montate pe butucul rotii spate ( cel mai probabil pe en500 sunt lai mungi decat pe ltd ul meu ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yofurdui Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Era mai demult unul prin oradea, il gasisem pe olx http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-en-500-ID22q0r.html dar e dezactivat anuntul si nu are date de contact. Stie cineva ceva de el? Mai nou imi mai trebuie o pedala de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Buna initiativa ta yofurdui .. si eu sunt interesat de niste piese de En500 ca sa imi fac niste modificari. Vreau sa schimb swingarm-ul original cu unul de en 500 si astfel sa maresc ampatamentul motorului cu aproape 4 cm . Dar asta cred ca o sa o fac cand mi se uzeaza cureaua ca va trebui sa imi iau alta ceva mai lunga. » Post actualizat in 14 Jan 2015 10:27 Pe langa swingarm o sa mai am nevoie de niste piese care vin montate pe butucul rotii spate ( cel mai probabil pe en500 sunt lai mungi decat pe ltd ul meu ) . Crezi ca merita sa cheltuiesti atata doar pt 4 cm? O sa-ti trebuiasca modificata pozitia amortizoarelor, sau cumparate altele mai solide (principiul parghiei), schimbat pozitia aripii , si in acest caz tre sa pleci si cu saua mai in spate carei legata de aripa etc. Din punctul meu de vedere nu merita investitia doar pt 4 cm. Oricum,cand o fi , bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yofurdui Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 noh serios, inafara de reverend care pare sa fie undeva departe prin lume nu mai are nimeni nimic? un shurubel, o tabla, un maner? nu-mi mai trebuie pedala, am gasit un sudor smecher de nu mai stiu unde-i ruptura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Oldbiker americanii au un mic cult dedicat LTD-ului 545 iar pe pagina lor gasesc enspe mii de modificari la motor si cadru . Cand a schimbat swingarmul a schimbat amortizoarele cu unele custom mai lungi cu 3 cm ( parca) iar eu oricum trebuie sa ma gandesc a schimba amortizoarele ca incep sa nu ma mai tina cu nevasta si bagajele calare. Alte piese care sa nu aiba legatura cu swingarmul ( si cureaua bineinteles ) nu a fost nevoit sa schimbe . Aripa nu a schimbat-o ca avea nr prins lateral iar nu ajungea roata sa atinga capatul aripei. Multumesc oricum pentru observatii , inca pun pe hartie si vad la sfarsit daca merita sau daca macar am banii care o sa imi trebuiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Oldbiker americanii au un mic cult dedicat LTD-ului 545 iar pe pagina lor gasesc enspe mii de modificari la motor si cadru . Cand a schimbat swingarmul a schimbat amortizoarele cu unele custom mai lungi cu 3 cm ( parca) iar eu oricum trebuie sa ma gandesc a schimba amortizoarele ca incep sa nu ma mai tina cu nevasta si bagajele calare. Alte piese care sa nu aiba legatura cu swingarmul ( si cureaua bineinteles ) nu a fost nevoit sa schimbe . Aripa nu a schimbat-o ca avea nr prins lateral iar nu ajungea roata sa atinga capatul aripei. Multumesc oricum pentru observatii , inca pun pe hartie si vad la sfarsit daca merita sau daca macar am banii care o sa imi trebuiasca. Nu numai americanii au un cult pt LTD sau EN-uri avem si noi odata ce ni leam ales , insa intre noi si ei difera doar moneda . Cum ai pus tu problema e super OK, cand e vorba de nevasta nici nu se discuta .Bafta , cu toate ca piata interna pt noi e foarte saraca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Multumesc . Imi citesc postul anterior si ma minunez de cate greseli gramaticale am facut ... dar asa e cand postezi de pe telefon. Intr-adevar piata e saraca si din ce in ce mai putina lume cumpara EN500 sau LTD-uri datorita vechimii ... dar mie imi plac lucrurile facute la sf. anilor 80 - inceputul anilor 90 atat din prisma look-ului cat si a calitatii si durabilitatii agregatelor. Au trecut si inca trec testul timpului, lucru care nu l-as putea spune totusi si de motoarele mai noi. O alta problema de care la lovesc eu este aerul sarat de la Constanta ... ma rupe la capitolul parti cromate sau puncte de rugina pe cadru si nu numai. 2-3 luni pe ani sta intr-un garaj dar in rest saraca motocicleta indura langa bloc toate intemperiile ( magarul de mine nu ii pune husa ca nu as avea timp mereu sa o dau jos si sa o pun la loc ) Aveti ceva solutii miraculoase cand vine vb de rugina si prevenirea aparitiei ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SethRo Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Multumesc . Imi citesc postul anterior si ma minunez de cate greseli gramaticale am facut ... dar asa e cand postezi de pe telefon. Intr-adevar piata e saraca si din ce in ce mai putina lume cumpara EN500 sau LTD-uri datorita vechimii ... dar mie imi plac lucrurile facute la sf. anilor 80 - inceputul anilor 90 atat din prisma look-ului cat si a calitatii si durabilitatii agregatelor. Au trecut si inca trec testul timpului, lucru care nu l-as putea spune totusi si de motoarele mai noi. O alta problema de care la lovesc eu este aerul sarat de la Constanta ... ma rupe la capitolul parti cromate sau puncte de rugina pe cadru si nu numai. 2-3 luni pe ani sta intr-un garaj dar in rest saraca motocicleta indura langa bloc toate intemperiile ( magarul de mine nu ii pune husa ca nu as avea timp mereu sa o dau jos si sa o pun la loc ) Aveti ceva solutii miraculoase cand vine vb de rugina si prevenirea aparitiei ei ? Salut...pt crom e cam dificil...poti folosi acea vata nevrdull...e ok...iar pt cadru(zone necromate) Feruginol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Multumesc . Imi citesc postul anterior si ma minunez de cate greseli gramaticale am facut ... dar asa e cand postezi de pe telefon. Intr-adevar piata e saraca si din ce in ce mai putina lume cumpara EN500 sau LTD-uri datorita vechimii ... dar mie imi plac lucrurile facute la sf. anilor 80 - inceputul anilor 90 atat din prisma look-ului cat si a calitatii si durabilitatii agregatelor. Au trecut si inca trec testul timpului, lucru care nu l-as putea spune totusi si de motoarele mai noi. O alta problema de care la lovesc eu este aerul sarat de la Constanta ... ma rupe la capitolul parti cromate sau puncte de rugina pe cadru si nu numai. 2-3 luni pe ani sta intr-un garaj dar in rest saraca motocicleta indura langa bloc toate intemperiile ( magarul de mine nu ii pune husa ca nu as avea timp mereu sa o dau jos si sa o pun la loc ) Aveti ceva solutii miraculoase cand vine vb de rugina si prevenirea aparitiei ei ? Multumesc . Imi citesc postul anterior si ma minunez de cate greseli gramaticale am facut ... dar asa e cand postezi de pe telefon. Intr-adevar piata e saraca si din ce in ce mai putina lume cumpara EN500 sau LTD-uri datorita vechimii ... dar mie imi plac lucrurile facute la sf. anilor 80 - inceputul anilor 90 atat din prisma look-ului cat si a calitatii si durabilitatii agregatelor. Au trecut si inca trec testul timpului, lucru care nu l-as putea spune totusi si de motoarele mai noi. O alta problema de care la lovesc eu este aerul sarat de la Constanta ... ma rupe la capitolul parti cromate sau puncte de rugina pe cadru si nu numai. 2-3 luni pe ani sta intr-un garaj dar in rest saraca motocicleta indura langa bloc toate intemperiile ( magarul de mine nu ii pune husa ca nu as avea timp mereu sa o dau jos si sa o pun la loc ) Aveti ceva solutii miraculoase cand vine vb de rugina si prevenirea aparitiei ei ? Daca nu este exfoliat cromul si are doar tenta de rugina , incearca cu folie de aluminiu umezita usor , sau bicarbonat alimentar pus pe o carpa din bumbac si umeda. Or mai fi si alte metode da bucataria este cel mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Asa arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Asa arata? Aproximativ , insa e pe 7 suruburi de fixare. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Salutare si respect, Inprimul rand la multi ani 2015! Si in al doilea am nevoie de scarite, chiar aftermarket. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Salut, a reglat cineva distributia , iata ce am gasit eu: Conform manualului punctul T de pe volanta trebuie sa corespunda cu semnul de pe capac. In acest punct atat supapele de admisie si cele de evacuare trebuie sa fie libere iar jocul tackhetilor sa fie cel din manual (care mi se pare enorm) . Cand am scos capacul chiulasei, dupa pozitionarea volantei in pct T Evacuarea era corecta iar admisia nu se misca neam. Ori am tradus eu gresit ori am mers 2 ani cu admisie nereglata si asta pe ambele pistoane ( piston 2 pct C ). » Post actualizat in 31 Jan 2015 15:32Salut, a reglat cineva distributia , iata ce am gasit eu: Conform manualului punctul T de pe volanta trebuie sa corespunda cu semnul de pe capac. In acest punct atat supapele de admisie si cele de evacuare trebuie sa fie libere iar jocul tackhetilor sa fie cel din manual (care mi se pare enorm) . Cand am scos capacul chiulasei, dupa pozitionarea volantei in pct T Evacuarea era corecta iar admisia nu se misca neam. Ori am tradus eu gresit ori am mers 2 ani cu admisie nereglata si asta pe ambele pistoane ( piston 2 pct C ). Am rezolvato. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Cred ca am patit si eu ceva oarecum asemanator . Cu reglajele la tacheti facute la cotele din manual ( si mie mi s-a parut jocul cam mare) motorul merge, zic eu, putin cam slabut, iar atunci cand motorul mergea foarte bine, am verificat jocul supapelor si erau foarte stranse ( mult sub cote ). Cum ti-ai rezolvat problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Am facut un reglaj intermediar adica 0,15mm adm si 0,20mm evacuare. Dupa ce o sa iau ulei,filtru, antigel , o montez si voi vedea ce si cum. » Post actualizat in 03 Feb 2015 04:48 salutare tuturor!! intrebare zic eu interesanta pentru toti posesorii de en500: mai dezmembreaza/are cineva piese/cunoaste cineva pe cineva care are piese de en 500? orice fel de piese, ar fi interesant sa facem un soi de inventar, pentru cine mai are nevoie de una, alta. spre exemplu pe mine m-ar interesa un sissy bar de en500 A. si poate as mai schimba si altele daca as sti ce ofera piata.. va salut cu drag, sper sa apara ceva salutare tuturor!! intrebare zic eu interesanta pentru toti posesorii de en500: mai dezmembreaza/are cineva piese/cunoaste cineva pe cineva care are piese de en 500? orice fel de piese, ar fi interesant sa facem un soi de inventar, pentru cine mai are nevoie de una, alta. spre exemplu pe mine m-ar interesa un sissy bar de en500 A. si poate as mai schimba si altele daca as sti ce ofera piata.. va salut cu drag, sper sa apara ceva Salut , am un capac motor stanga EN 500 , daca intereseaza pe cineva PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 (editat) Respect,stabilim si noi un calendar de intalniri pentru anul acesta? pentru en 500 si ltd 450?in afara celui general national de pe pemotoare.roAsfalt uscat! » Post actualizat in 06 Mar 2015 08:00respect, am pornit moto dupa iarna zilele astea si am dat ture scurte pe strada mea, 10-15 min., pana s-a incalzit motorul. sambata la prima pornire a fost nevoie sa ard bujiile. duminica, luni si marti a pornit la prima "cheie". in scimb ieri nu a mai vrut deloc, semai auzeau si niste pocnituri in esapament ca si cum se facea aprindere pe evacuare. am ars bujiile si a luat-o din prima dar nu mergea rotund, se mai auzea din cand in cand cite un rateu. bujiile au sub 1000 km si sunt iridium (am dat 120 pe ele). mobra a stat in garaj peste iarna cu bateria luata de pe ea si rezervorul plin. multumesc mult. asfalt uscat! Editat Februarie 19, 2015 de dulgcris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.