Sabin_gabriel Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cei de la custom mania sau evil chop nu mai stiu exact, am vazut ca au facut un rezervor fain,lat cu capacitate marita pentru un en500,cauta pe facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Salutare, de anul acesta sunt si eu posesor de EN500 C , e cineva din Iasi care mai are modelul asta? » Post actualizat in 16 Feb 2016 09:53 Fratilor voi cand iesiti cu motocicleta? Stau ca pe ace...nu se mai incalzeste....Cam pe la ce temperatura iesiti? Salutare, de anul acesta sunt si eu posesor de EN500 C , e cineva din Iasi care mai are modelul asta? » Post actualizat in 16 Feb 2016 09:53 Fratilor voi cand iesiti cu motocicleta? Stau ca pe ace...nu se mai incalzeste....Cam pe la ce temperatura iesiti? Pai ...cand e motorul incalzit destul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Salut ,colegi . Intrebare de la un incepator ! Exista ulei separat in cutia de viteze ? Daca da ...cum se schimba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Nu puchi , nu exista. Motorul imparte uleiul cu cutia de viteze ... tocmai de aceea uleiul pus la motocicleta trebuie sa aiba anumite proprietati de frecare ( oarecum diferite de cele folositel la masini ) si exista uleiurile special destinate pentru motociclete ( parerile sunt oarecum impartite aici ) Exista si motociclete cu cutia de viteze separata de motor dar nu este cazul la tine . Tu ar trebuie sa folosesti un ulei special pentru motocicleta ( firma tu o alegi ) cu standardul 10W-40 si sa nu uiti sa schimbi si filtrul odata cu uleiul » Post actualizat in 06 Mar 2016 21:25Ca marci de ulei ai multe la dispozitie ... eu pana cum am folosit Repsol , Cepsa , Mobil , Agip si Valvoline dar sunt si Castol, Motul, Igol, Motorex etc . Banuiesc ca o sa cumperi uleiul in functie de buget, din punctul meu de vedere, pentru motocicletele noastre, nu conteaza extraordinar de mult care dintre firmele astea o alegi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 un crashbar de en gasesc de vanzare pe aici? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) Nu puchi , nu exista. Motorul imparte uleiul cu cutia de viteze ... tocmai de aceea uleiul pus la motocicleta trebuie sa aiba anumite proprietati de frecare ( oarecum diferite de cele folositel la masini ) si exista uleiurile special destinate pentru motociclete ( parerile sunt oarecum impartite aici ) Exista si motociclete cu cutia de viteze separata de motor dar nu este cazul la tine . Tu ar trebuie sa folosesti un ulei special pentru motocicleta ( firma tu o alegi ) cu standardul 10W-40 si sa nu uiti sa schimbi si filtrul odata cu uleiul » Post actualizat in 06 Mar 2016 21:25 Ca marci de ulei ai multe la dispozitie ... eu pana cum am folosit Repsol , Cepsa , Mobil , Agip si Valvoline dar sunt si Castol, Motul, Igol, Motorex etc . Banuiesc ca o sa cumperi uleiul in functie de buget, din punctul meu de vedere, pentru motocicletele noastre, nu conteaza extraordinar de mult care dintre firmele astea o alegi ... Multumesc ,Jerycho ! Mare domn, mare caracter . Editat Martie 7, 2016 de puchi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 (editat) Eu bag si 20W-50 (ulei mai gros) vara si nu se supara, chiar am impresia ca merge mai bine. Multi spun ca la motoarele vechi, care mai slabesc pe la ”balamale”, e indicat un ulei mai gros. Important e sa fie de calitate, full sintetic si sa-l schimbi mai des decat recomanda producatorul (10.000 km). Impreuna cu filtrul. Editat Martie 8, 2016 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 La dracovenia mea am folosit anul trecut Motul 20W-50 , nu ia placut , parca era moara cu ciocanele . Folosesc incontinuare 10W-40 5100 semi sintetic recomandat de fabricant, Motul , cu asta am invatato , sii prieste .Nu as recomanda Full sintetic decat motocicletelor sport , vitezane , deoarece sunt motoare de turatie in 4 pistoane , si pompa de ulei cu volum mare de debit . Cum il schimbi ? simplu , ai doua posibilitati , ori la service , ori cu manuta ta . In al doilea caz , incalzesti motorul , lasi 5 min , desurubezi capacelul din dreapta , unde scrie 3,2 l , desfaci surubul de pe baia de ulei , dedesupt , sub filtru de ulei , cu o cheie de 17 , apoi scoti si filtrul . Ar mai fi o solutie de curatare a motorului pe interior " motor flush 2000 " care se introduce inainte de a incalzi motorul , si are rolul de a curata toate depunerile din interior . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 N-am mai bagat din 2008 semi, o sa incerc anul asta, ca tot tre sa schimb uleiul la inceput de sezon. Din ce citisem eu full sintetic e mai bun pt ca are molecula mai rezistenta la frecare. Acu depinde si cat turezi motorul, eu dupa 50 sunt deja in treapta 5, dupa 70 in treapta 6. Mai putin in depasire, curbe sau urcare-coborare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Intre acesti termeni , semi si full , cred eu , nu e decat o mica diferenta (publicitara) insesizabila la motoare fara stand de reglaj electronic , computer de bord . Toata chestia sta in volumul pompei de ulei , si capacitatea uleiului de a lubrifia suprafetele in regim de anumita turatie si temperatura . Fabricantul a vrut un anumit tip de ulei , pt tehnologia si rezistenta materialelor de atunci . Fiecare face cum crede , insa sunt de parere ca e bine sa pastram indicatiile constructorului , chiar daca masinariile noastre sunt imbatranite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 De data asta sunt de acord cu ce zice oldbiker ... poate, doar poate as incerca un 15w-40 dar cum planuiesc ca sa merg cu motorul pana ce incepe a ingheta pamantul mai bine raman la 10w ca sa nu amestec uleiurile intre schimburi. » Post actualizat in 13 Mar 2016 22:29Componente la motor de pe unde va mai cumparati voi ? Am compresia cam mica , 7.5 pe un cilindru si 9 pe celalalt si ar cam trebui sa bag bani in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 De data asta sunt de acord cu ce zice oldbiker ... poate, doar poate as incerca un 15w-40 dar cum planuiesc ca sa merg cu motorul pana ce incepe a ingheta pamantul mai bine raman la 10w ca sa nu amestec uleiurile intre schimburi. » Post actualizat in 13 Mar 2016 22:29 Componente la motor de pe unde va mai cumparati voi ? Am compresia cam mica , 7.5 pe un cilindru si 9 pe celalalt si ar cam trebui sa bag bani in motor. Anul trecut am mers vreo tri luni fara ventilator , nu stiam ca e dezlipit un fir , motorul mergea c-am turat si am crezut ca sau uzat cilindrii . Am mers la un service pe strada mea , sa-mi masoare compresia , sok , 5,5 pe unul si 7 pe celalalt . Eram varza , calculasem vreo 300 Euroi , ce trebuia sa bag in motor . A venit " iarna " si am zis ca in primavara sa fac cheltuiala . Totusi nu eram convins de masuratoarea compresiei facuta la un service auto . Mi-am cumparat eu un compresmetru , si , stupoare , la masuratorile mele imi iesea 14 - 14,5 . Jeryco , poate ca si tie nu ti-a masurat bine . Eu am facut in felul urmator : am scos bujiile , am pus aparatul pe cilindru ( elementul aparatului cel cu filet , nu cel cu cap cauciucat) , am tras de acceleratie la capat si am dat la automat . Rezultatul e cel descris mai sus , concluzia fiind ca nu a fost masurat corect , prima data . Asa ca mai incearca odata , dar urmareste sa vezi daca a procedat corect. Sper sa fi masurat incorect si in cazul tau . De componente , ce sa zic , am avut nevoie doar de disc de frana , pe care l-am luat de pe EBAY UK , sh , si am luat teapa , CDI de la noi din dezmembrari , si e bun . E usor sa-ti gasesti sursa , in functie de banii care ii ai . Bafta . PS , chiar m-ar interesa sa vad cum merge cu 15W-40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Si eu am compresie mica pe un cilindru, din cate stiu valoarea se masoara cu motorul cald. Care se apuca primul de lucrari sa scrie si aici ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Mi-am cumparat eu un compresmetru , si , stupoare , la masuratorile mele imi iesea 14 - 14,5 . Nu e cam mult? Ce raport de compresie scrie in carte (ca mai toate se invart in jurul lui 10:1)? Ai umblat cumva la chiulasa? Nu-ti apar autoaprinderi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 In carte scrie 139-213 psi , sau 8,88-14,67 bars . Nu am umblat la motor , ori predecesorii au circulat rar cu motorul ( 32 000 km in 19 ani ) , ori a fost schimbat setul , nu prea stiu istoria motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Apropos de piese , am de vanzare un CDI in stare foarte buna, pe care l-am cumparat la inceputul anului trecut si nu am mai avut nevoie de el decat pentru proba. Eu am dat atunci 300 lei cu tot cu transport dar acum incerc sa imi recuperez din paguba asa ca il vand cu 200 lei pentru cei de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZET27 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) Salutare, stie cineva unde gasesc doua faruri suplimentare? Editat Martie 15, 2016 de ZET27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salutare, stie cineva unde gasesc doua faruri suplimentare? Ebay , bazar , egros , forum , dezmembrari ,doar ca nu prea le gasesti cu suport . Noi , sunt destule site-uri unde gasesti , bani sa ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Are cineva un stop spate, sau stie cineva vreo sursa interna? Azi mi-a cazut in mers fara sa bag de seama si... adio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Multumesc ,Jerycho ! Mare domn, mare caracter . Ma bag si eu pentru ca anul trecut tot asa intrebam de uleiuri si astea... Anul trecut am pus ce am avut la indemana 4T ca am zis ca tot ulei e. Anul asta am pus Repsol 10w40 4T Rider la recomandarea unui prieten. Si mare surpriza... motorul mai silentios, toarce altfel la turatii mari si parca nu mai "tzacane" ca inainte. Asa mare sa fie diferenta intre uleiuri sau e autosugestie? L.E.: Am si eu nevoie de melcul pentru vitezometru la LTD 454, se intampla sa stiti pe undeva la un pret decent? Accept si sh... Un LTD la dezmembrat nu stie nimeni? Editat Aprilie 8, 2016 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Mihai imi pare rau pentru stopul tau , ciudat ca nu a ramas prins in fire totusi. Ross verifica daca melcul de la ltd 440 ti se potriveste http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-ltd-440-ID3AdJT.html#6249681b8c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 No servus, Fu si io ieri la o drumetie mai lunga, vreo 500km. Pina la jumatea drumului, tot ok. La intoarcere, am observat ca cracul drept de la pantaloni ( negri) devenise cam alb. Am crezut ca de la praful de pe drum sau balti. Dar aproape de casa, am oprit sa fac plinul si am observat ca toata partea dreapta a motorului, de la blocul motor pina pe roata, era plina de o substanta alba. Lichidul de racire... Naspa. cind m-am uitat asa rapid nu am vazut vre-un loc anume de unde sa aiba scurgere.. Pana mea, o duc miine la mecanic. Nu vreau sa gripez motorul din cauza unui lichid. Amu a mai venit si un val de caldura aici ca parca 35 de grade zilnic nu era de ajuns. Acu sint vreo 40. Si parca e bine sa ai motor cu racire pe lichid, dar furutne, furtunase, radiatoare, ventilatoare ettc.. iti dau batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Mihai imi pare rau pentru stopul tau , ciudat ca nu a ramas prins in fire totusi. Ross verifica daca melcul de la ltd 440 ti se potriveste http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-ltd-440-ID3AdJT.html#6249681b8c A cazut doar capacul rosu, suportul de becuri si firele au ramas. Capacul se tinea doar intr-un surub. Am comandat pe ebay.de piesa cu totul, 9E costa ea si 16E transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui . Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva. Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti .... » Post actualizat in 11 Apr 2016 14:44Mihai ( filosoful) de ce nu ai incercat ceva custom sa pui acolo , mai scapai de lookul stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui . Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva. Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti .... » Post actualizat in 11 Apr 2016 14:44 Mihai ( filosoful) de ce nu ai incercat ceva custom sa pui acolo , mai scapai de lookul stock Intai am comandat si apoi m-am gandit la ce spui tu. Prea tarziu. Ce fel de zgomot ai? E ceva infundat sau ascutit, metalic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.