Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, de anul acesta sunt si eu posesor de EN500 C , e cineva din Iasi care mai are modelul asta?

» Post actualizat in 16 Feb 2016 09:53

Fratilor voi cand iesiti cu motocicleta? Stau ca pe ace...nu se mai incalzeste....Cam pe la ce temperatura iesiti?

 

Salutare, de anul acesta sunt si eu posesor de EN500 C , e cineva din Iasi care mai are modelul asta?

» Post actualizat in 16 Feb 2016 09:53

Fratilor voi cand iesiti cu motocicleta? Stau ca pe ace...nu se mai incalzeste....Cam pe la ce temperatura iesiti?

Pai ...cand e motorul incalzit destul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu puchi , nu exista. Motorul imparte uleiul cu cutia de viteze ... tocmai de aceea uleiul pus la motocicleta trebuie sa aiba anumite proprietati de frecare ( oarecum diferite de cele folositel la masini ) si exista uleiurile special destinate pentru motociclete ( parerile sunt oarecum impartite aici ) Exista si motociclete cu cutia de viteze separata de motor dar nu este cazul la tine . Tu ar trebuie sa folosesti un ulei special pentru motocicleta ( firma tu o alegi ) cu standardul 10W-40 si sa nu uiti sa schimbi si filtrul odata cu uleiul :)


» Post actualizat in 06 Mar 2016 21:25

Ca marci de ulei ai multe la dispozitie ... eu pana cum am folosit Repsol , Cepsa , Mobil , Agip si Valvoline dar sunt si Castol, Motul, Igol, Motorex etc . Banuiesc ca o sa cumperi uleiul in functie de buget, din punctul meu de vedere, pentru motocicletele noastre, nu conteaza extraordinar de mult care dintre firmele astea o alegi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puchi , nu exista. Motorul imparte uleiul cu cutia de viteze ... tocmai de aceea uleiul pus la motocicleta trebuie sa aiba anumite proprietati de frecare ( oarecum diferite de cele folositel la masini ) si exista uleiurile special destinate pentru motociclete ( parerile sunt oarecum impartite aici ) Exista si motociclete cu cutia de viteze separata de motor dar nu este cazul la tine . Tu ar trebuie sa folosesti un ulei special pentru motocicleta ( firma tu o alegi ) cu standardul 10W-40 si sa nu uiti sa schimbi si filtrul odata cu uleiul :)

» Post actualizat in 06 Mar 2016 21:25

Ca marci de ulei ai multe la dispozitie ... eu pana cum am folosit Repsol , Cepsa , Mobil , Agip si Valvoline dar sunt si Castol, Motul, Igol, Motorex etc . Banuiesc ca o sa cumperi uleiul in functie de buget, din punctul meu de vedere, pentru motocicletele noastre, nu conteaza extraordinar de mult care dintre firmele astea o alegi ...

Multumesc ,Jerycho ! Mare domn, mare caracter .

Editat de puchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag si 20W-50 (ulei mai gros) vara si nu se supara, chiar am impresia ca merge mai bine. Multi spun ca la motoarele vechi, care mai slabesc pe la ”balamale”, e indicat un ulei mai gros. Important e sa fie de calitate, full sintetic si sa-l schimbi mai des decat recomanda producatorul (10.000 km). Impreuna cu filtrul.

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dracovenia mea am folosit anul trecut Motul 20W-50 , nu ia placut , parca era moara cu ciocanele . Folosesc incontinuare 10W-40 5100 semi sintetic recomandat de fabricant, Motul , cu asta am invatato , sii prieste .Nu as recomanda Full sintetic decat motocicletelor sport , vitezane , deoarece sunt motoare de turatie in 4 pistoane , si pompa de ulei cu volum mare de debit . Cum il schimbi ? simplu , ai doua posibilitati , ori la service , ori cu manuta ta . In al doilea caz , incalzesti motorul , lasi 5 min , desurubezi capacelul din dreapta , unde scrie 3,2 l , desfaci surubul de pe baia de ulei , dedesupt , sub filtru de ulei , cu o cheie de 17 , apoi scoti si filtrul . Ar mai fi o solutie de curatare a motorului pe interior " motor flush 2000 " care se introduce inainte de a incalzi motorul , si are rolul de a curata toate depunerile din interior .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai bagat din 2008 semi, o sa incerc anul asta, ca tot tre sa schimb uleiul la inceput de sezon. Din ce citisem eu full sintetic e mai bun pt ca are molecula mai rezistenta la frecare. Acu depinde si cat turezi motorul, eu dupa 50 sunt deja in treapta 5, dupa 70 in treapta 6. Mai putin in depasire, curbe sau urcare-coborare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre acesti termeni , semi si full , cred eu , nu e decat o mica diferenta (publicitara) insesizabila la motoare fara stand de reglaj electronic , computer de bord . Toata chestia sta in volumul pompei de ulei , si capacitatea uleiului de a lubrifia suprafetele in regim de anumita turatie si temperatura . Fabricantul a vrut un anumit tip de ulei , pt tehnologia si rezistenta materialelor de atunci . Fiecare face cum crede , insa sunt de parere ca e bine sa pastram indicatiile constructorului , chiar daca masinariile noastre sunt imbatranite .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta sunt de acord cu ce zice oldbiker ... poate, doar poate as incerca un 15w-40 dar cum planuiesc ca sa merg cu motorul pana ce incepe a ingheta pamantul mai bine raman la 10w ca sa nu amestec uleiurile intre schimburi.


» Post actualizat in 13 Mar 2016 22:29

Componente la motor de pe unde va mai cumparati voi ? Am compresia cam mica , 7.5 pe un cilindru si 9 pe celalalt si ar cam trebui sa bag bani in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta sunt de acord cu ce zice oldbiker ... poate, doar poate as incerca un 15w-40 dar cum planuiesc ca sa merg cu motorul pana ce incepe a ingheta pamantul mai bine raman la 10w ca sa nu amestec uleiurile intre schimburi.

» Post actualizat in 13 Mar 2016 22:29

Componente la motor de pe unde va mai cumparati voi ? Am compresia cam mica , 7.5 pe un cilindru si 9 pe celalalt si ar cam trebui sa bag bani in motor.

Anul trecut am mers vreo tri luni fara ventilator , nu stiam ca e dezlipit un fir , motorul mergea c-am turat si am crezut ca sau uzat cilindrii . Am mers la un service pe strada mea , sa-mi masoare compresia , sok , 5,5 pe unul si 7 pe celalalt . Eram varza , calculasem vreo 300 Euroi , ce trebuia sa bag in motor . A venit " iarna " si am zis ca in primavara sa fac cheltuiala . Totusi nu eram convins de masuratoarea compresiei facuta la un service auto . Mi-am cumparat eu un compresmetru , si , stupoare , la masuratorile mele imi iesea 14 - 14,5 . Jeryco , poate ca si tie nu ti-a masurat bine . Eu am facut in felul urmator : am scos bujiile , am pus aparatul pe cilindru ( elementul aparatului cel cu filet , nu cel cu cap cauciucat) , am tras de acceleratie la capat si am dat la automat . Rezultatul e cel descris mai sus , concluzia fiind ca nu a fost masurat corect , prima data . Asa ca mai incearca odata , dar urmareste sa vezi daca a procedat corect. Sper sa fi masurat incorect si in cazul tau . De componente , ce sa zic , am avut nevoie doar de disc de frana , pe care l-am luat de pe EBAY UK , sh , si am luat teapa , CDI de la noi din dezmembrari , si e bun . E usor sa-ti gasesti sursa , in functie de banii care ii ai . Bafta . PS , chiar m-ar interesa sa vad cum merge cu 15W-40 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat eu un compresmetru , si , stupoare , la masuratorile mele imi iesea 14 - 14,5 .

Nu e cam mult? Ce raport de compresie scrie in carte (ca mai toate se invart in jurul lui 10:1)? Ai umblat cumva la chiulasa? Nu-ti apar autoaprinderi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de piese , am de vanzare un CDI in stare foarte buna, pe care l-am cumparat la inceputul anului trecut si nu am mai avut nevoie de el decat pentru proba. Eu am dat atunci 300 lei cu tot cu transport dar acum incerc sa imi recuperez din paguba asa ca il vand cu 200 lei pentru cei de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Multumesc ,Jerycho ! Mare domn, mare caracter .

 

 

Ma bag si eu pentru ca anul trecut tot asa intrebam de uleiuri si astea...

Anul trecut am pus ce am avut la indemana 4T ca am zis ca tot ulei e. Anul asta am pus Repsol 10w40 4T Rider la recomandarea unui prieten. Si mare surpriza... motorul mai silentios, toarce altfel la turatii mari si parca nu mai "tzacane" ca inainte. Asa mare sa fie diferenta intre uleiuri sau e autosugestie? :)

 

L.E.: Am si eu nevoie de melcul pentru vitezometru la LTD 454, se intampla sa stiti pe undeva la un pret decent? Accept si sh... :D

Un LTD la dezmembrat nu stie nimeni?

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No servus,

 

Fu si io ieri la o drumetie mai lunga, vreo 500km. Pina la jumatea drumului, tot ok. La intoarcere, am observat ca cracul drept de la pantaloni ( negri) devenise cam alb. Am crezut ca de la praful de pe drum sau balti. Dar aproape de casa, am oprit sa fac plinul si am observat ca toata partea dreapta a motorului, de la blocul motor pina pe roata, era plina de o substanta alba.

Lichidul de racire... Naspa.

 

cind m-am uitat asa rapid nu am vazut vre-un loc anume de unde sa aiba scurgere.. Pana mea, o duc miine la mecanic. Nu vreau sa gripez motorul din cauza unui lichid.

Amu a mai venit si un val de caldura aici ca parca 35 de grade zilnic nu era de ajuns. Acu sint vreo 40. Si parca e bine sa ai motor cu racire pe lichid, dar furutne, furtunase, radiatoare, ventilatoare ettc.. iti dau batai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai imi pare rau pentru stopul tau , ciudat ca nu a ramas prins in fire totusi.

 

Ross verifica daca melcul de la ltd 440 ti se potriveste http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-ltd-440-ID3AdJT.html#6249681b8c

 

A cazut doar capacul rosu, suportul de becuri si firele au ramas. Capacul se tinea doar intr-un surub. Am comandat pe ebay.de piesa cu totul, 9E costa ea si 16E transportul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reverend daca problema este pe dreapta uita-te direct la vasul de expansiune , ori e crapat ori un furtun a iesit de la locul lui .

Mai este o varianta si radiatorul dar acolo mai rar sa se intample ceva.

 

Eu am rezolvat problema vasului de expansiune crapat cu mult superglue si tine de 2 ani :) . Acum trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul ca este cam zgomotos , schimba bine si nu imi patineaza de loc dar se aude prea tare pe partea dreapta la relanti ....


» Post actualizat in 11 Apr 2016 14:44

Mihai ( filosoful) de ce nu ai incercat ceva custom sa pui acolo , mai scapai de lookul stock :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...