Filosofull Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Si eu trebuie sa verific sincronizarea.Problema mare nu ar fi asta ci lantul de distributie. Exista posibilitatea sa-mi cumpar eu piesele necesare si sa platesc numai manopera la service? Exista si varianta asta. eu iti recomand acel service la care am fost eu, pe iuliu maniu, macar de curiozitate treci pe acolo sa afli ce preturi au pt lucrarea asta, ca la united motors am scris cat costa. vezi ca tre sa schimbi si garnitura de chiulasa. ieri am verificat consumul: la 100 km numai in oras a mancat 5.5 l, cu un litru mai putin ca inainte. deci baietii de acolo au lucrat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Exista si varianta asta. eu iti recomand acel service la care am fost eu, pe iuliu maniu, macar de curiozitate treci pe acolo sa afli ce preturi au pt lucrarea asta, ca la united motors am scris cat costa. vezi ca tre sa schimbi si garnitura de chiulasa. ieri am verificat consumul: la 100 km numai in oras a mancat 5.5 l, cu un litru mai putin ca inainte. deci baietii de acolo au lucrat bine. Mi-am achizitionat toate garniturile de la motor (din Anglia, prea ieftin sa fie adevarat), urmeaza lantul si toate alea. Nu am timp si scule ca mi-as face eu lucrarea dar o sa merg de curios sa intreb si poate ma conving ca e mai bine s-o faca ei. Tot asa zic, ultima data cand am mers la un "dealer" (a se citi jupuitor nehalit) mi-a cerut vo 30 de milioane (da, ati citit bine) pe cureaua de trensmisie. Putin a lipsit sa nu-l trimit la origine... Mai da niste amanunte cu schimbul lantului ca-s tare curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Mi-am achizitionat toate garniturile de la motor (din Anglia, prea ieftin sa fie adevarat), urmeaza lantul si toate alea.Nu am timp si scule ca mi-as face eu lucrarea dar o sa merg de curios sa intreb si poate ma conving ca e mai bine s-o faca ei. Tot asa zic, ultima data cand am mers la un "dealer" (a se citi jupuitor nehalit) mi-a cerut vo 30 de milioane (da, ati citit bine) pe cureaua de trensmisie. Putin a lipsit sa nu-l trimit la origine... Mai da niste amanunte cu schimbul lantului ca-s tare curios. prea multa amanunte nu am: prin octombrie anul trecut am fost eu si fratele meu la united motors pt ca ii tacanea lantul ( la inceput mai usor si doar cand o apleca intr-o parte, apoi tot mai des, mai ales cand accelera); pana atunci am mai trecut pe la doua service-uri dar aia de acolo habar nu aveau; astia de la united se pricep dar treaba a fost cam asa: mai intai au zis ca nici carburatorul nu e reglat si au oprit motorul vreo 2 zile dupa care au zis ca au reglat carburatoarele si au intins intinzatorul la maxim sa mai poata merge cu ea pana aduc piesele; chestia asta a costat 160 ron; apoi fratele meu a facut comanda de piese si cu tot cu manopera au zis ca face vreo 1200 ron; intre timp motorul a mers fara probleme; pana au venit toate piesele a durat peste 3 luni luni; pe la inceputul lui februarie l-au suant ca au ajuns toate piesele si a dus motorul la ei si dupa vreo 4 zile l-au sunat ca e gata; cand s-a dus acolo factura a fost de 1900 ron; pe ea erau trecute niste chestii de genul: spray curatare 20 ron, vaselina de nu stiu care 30 ron etc, deci era o factura incarcata la greu; fratele meu s-a enervat normal dar nu a mai comentat si a platit pretul; acum motorul merge bine dar noi am ramas cu impresia ca durat prea mult si a costat exagerat. cat ar costa in alta parte nu stiu, de aia ti-am zis sa mergi acolo, pe iuliu maniu (unde tipul ala, bogdan, mi-a facut o impresie buna), si in alte locuri si sa te interesezi. dar ai grija ca sunt multi idioti care zic ca fac treaba si habar nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 prea multa amanunte nu am: prin octombrie anul trecut am fost eu si fratele meu la united motors pt ca ii tacanea lantul ( la inceput mai usor si doar cand o apleca intr-o parte, apoi tot mai des, mai ales cand accelera); pana atunci am mai trecut pe la doua service-uri dar aia de acolo habar nu aveau; astia de la united se pricep dar treaba a fost cam asa: mai intai au zis ca nici carburatorul nu e reglat si au oprit motorul vreo 2 zile dupa care au zis ca au reglat carburatoarele si au intins intinzatorul la maxim sa mai poata merge cu ea pana aduc piesele; chestia asta a costat 160 ron; apoi fratele meu a facut comanda de piese si cu tot cu manopera au zis ca face vreo 1200 ron; intre timp motorul a mers fara probleme; pana au venit toate piesele a durat peste 3 luni luni; pe la inceputul lui februarie l-au suant ca au ajuns toate piesele si a dus motorul la ei si dupa vreo 4 zile l-au sunat ca e gata; cand s-a dus acolo factura a fost de 1900 ron; pe ea erau trecute niste chestii de genul: spray curatare 20 ron, vaselina de nu stiu care 30 ron etc, deci era o factura incarcata la greu; fratele meu s-a enervat normal dar nu a mai comentat si a platit pretul; acum motorul merge bine dar noi am ramas cu impresia ca durat prea mult si a costat exagerat. cat ar costa in alta parte nu stiu, de aia ti-am zis sa mergi acolo, pe iuliu maniu (unde tipul ala, bogdan, mi-a facut o impresie buna), si in alte locuri si sa te interesezi. dar ai grija ca sunt multi idioti care zic ca fac treaba si habar nu au. Daca asta e un service bun si se comporta asa da-mi voie sa-i evit cu placere. Deci in cel mai rau caz, cand am comandat piese din America au venit in 3 saptamani si ceva iar din Anglia au venit in 4 saptamani (dar stiam ca atata dureaza). Cum puii mei sa bagi vazelina 30 de ron cand cea mai jmechera vaselina e maxim 30 ron KILOGRAMUL (http://www.integradistributie.ro/lubrifianti/vaseline.html)? Nu pot sa cred... Cum exagerat, e LA LIMITA RABDARII iar pretul este astronomic. In cazul asta ma vad nevoit sa aplic metoda mea si anume sa-mi cumpar sculele necesare si sa ma apuc de treaba ca nu e de gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Daca asta e un service bun si se comporta asa da-mi voie sa-i evit cu placere. Deci in cel mai rau caz, cand am comandat piese din America au venit in 3 saptamani si ceva iar din Anglia au venit in 4 saptamani (dar stiam ca atata dureaza). Cum puii mei sa bagi vazelina 30 de ron cand cea mai jmechera vaselina e maxim 30 ron KILOGRAMUL (http://www.integradistributie.ro/lubrifianti/vaseline.html)?Nu pot sa cred... Cum exagerat, e LA LIMITA RABDARII iar pretul este astronomic. In cazul asta ma vad nevoit sa aplic metoda mea si anume sa-mi cumpar sculele necesare si sa ma apuc de treaba ca nu e de gluma. Si eu ma gandeam sa imi fac singur lucrarile dar cand nu te pricepi si pleci pe doua roti.... e vorba de viata ta; masina o mai carpesti si singur dar la mobra e bine sa lucreze un specialist Editat Martie 11, 2009 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Si eu ma gandeam sa imi fac singur lucrarile dar cand nu te pricepi si pleci pe doua roti.... e vorba de viata ta; masina o mai carpesti si singur dar la mobra e bine sa lucreze un specialist Nu contest specialistii dar nici sa-si bata joc de banii mei pentru o lucrare care-o fac. Mecanicul are rolul lui, trebuie sa repare motoare, dar in Romania se poarta bataia de joc si din aceasta cauza acesta nobila meserie este vaduvita si pe cale de disparitie. Mecanicii buni sunt cei care stiu sa ceara pretul corect pentru lucrarea facuta, sa-ti dea garantie si sa te intorci cu placere la el cand ai din nou probleme la motor. Acum depinde de fiecare. Daca ai doua maini stangi legate una de alta si n-ai nicio treba cu mecanica sau electrica e bine sa nu te bagi. DAR daca ai cateva cunostinte, un manual tehnic, carte tehnica, TIMP, sculele necesare - IMPOSIBIL SA FACI VREO GRESEALA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Nu contest specialistii dar nici sa-si bata joc de banii mei pentru o lucrare care-o fac. Mecanicul are rolul lui, trebuie sa repare motoare, dar in Romania se poarta bataia de joc si din aceasta cauza acesta nobila meserie este vaduvita si pe cale de disparitie. Mecanicii buni sunt cei care stiu sa ceara pretul corect pentru lucrarea facuta, sa-ti dea garantie si sa te intorci cu placere la el cand ai din nou probleme la motor.Acum depinde de fiecare. Daca ai doua maini stangi legate una de alta si n-ai nicio treba cu mecanica sau electrica e bine sa nu te bagi. DAR daca ai cateva cunostinte, un manual tehnic, carte tehnica, TIMP, sculele necesare - IMPOSIBIL SA FACI VREO GRESEALA. Daca te pricepi la mecanica de orice fel e ok; eu sunt afon dar am de gand sa invat: vreau sa ma bag la schimbat semeringuri sub supravegherea unui prieten cu experienta, dar sa se faca mai cald afara. ramane sa povestim aici ce si cum. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 O sa incep sa fac cateva lucrari la motocicleta.Prima este schimbarea uleiului si filtrului de ulei. Urmeaza schimbarea semeringurilor furcii, reglajul culbutorilor si daca ma ajuta Dumnezeu schimbarea lantului de distributie. Mi-a venit o idee : sa facem poze si comentarii fiecare la lucrarile care la facem ca sa stie fiecare cum se procedeaza si sa nu mai arunce banii pe fereastra la asa zisi mecanici care cer bani cu nemiluita pentru orice nimic. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teodor ricardo Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Super idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 ok. pt schimbat lant distributie o sa postez lista de piese si tot ce s-a mai folosit, de pe factura de la united motors, a fratelui meu, sper sa o mai aiba. cine nu are manualul pentru modelele din 1985 (ltd) pana in 2004, aparut in SUA, sa ma contacteze; are peste 200 pag si explica orice lucrare pe indelete, cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Super idee! ok. pt schimbat lant distributie o sa postez lista de piese si tot ce s-a mai folosit, de pe factura de la united motors, a fratelui meu, sper sa o mai aiba. cine nu are manualul pentru modelele din 1985 (ltd) pana in 2004, aparut in SUA, sa ma contacteze; are peste 200 pag si explica orice lucrare pe indelete, cu poze. Uai ce bine te-ai gandit. Chiar voiam sa te rog, sa-mi pot face necesarul de materiale pentru schimbat lantul de distributie. Am fost si eu la United motors (pe soseaua Pipera, ca sa fiu mai exact)sa intreb una alta: 1. Accepta sa faca lucrari cu piesele mele, dar am uitat sa intreb de garantie. Parca vad ca nu mai imi dau garantie... 2. Pentru MANOPERA la : schimbat lant de distributie, reglat culbutori, demontat + curatat + sincronizat carburatoare mi-au cerut nici mai mult nici mai putin de 780 RON. 3. Timpul estimat pentru lucrarile de mai sus (de catre un nene de acolo, mecanic sef cred): DOUA ZILE . Pentru banii astia eu muncesc o jumatate de luna. Ar mai fi o singura problema care inca nu am rezolvat-o : LOCUL in care sa fac lucrarile. Am nevoie de un garaj, poate unul cu curent daca este posibil. Nu am cum sa fac toate lucrarile de mai sus plus inca cateva (schimbat semeringuri, ulei etc.) intr-o singura zi, asa ca o sa vad ce variante am. Ma gandesc destul de serios sa inchiriez un garaj pentru o luna (oare cat o fi?) sau poate se gaseste un binevoitor pe aici pe forumu asta sa ma suporte in garaj (contra cost nu moka) pana imi fac damblaua. Hai ca va tin la curent, o sa-mi pun bateria la incarcat sa-mi pregatesc aparatul foto si sa incep prima lectie, super complicata de altfel, prea scumpa ca sa ne-o permitem la service si anume schimbatul uleiului si a filtrului de ulei. Cu lux de amanunte, ca pentru unu care habar n-are si vede prima data. Sa ma ierte cei care stiu, dar sunt si cativa printre voi care inca mai dati bani pentru treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Am fost si eu la United motors (pe soseaua Pipera, ca sa fiu mai exact)sa intreb una alta: 1. Accepta sa faca lucrari cu piesele mele, dar am uitat sa intreb de garantie. Parca vad ca nu mai imi dau garantie... 2. Pentru MANOPERA la : schimbat lant de distributie, reglat culbutori, demontat + curatat + sincronizat carburatoare mi-au cerut nici mai mult nici mai putin de 780 RON. 3. Timpul estimat pentru lucrarile de mai sus (de catre un nene de acolo, mecanic sef cred): DOUA ZILE . Pentru banii astia eu muncesc o jumatate de luna. Ar mai fi o singura problema care inca nu am rezolvat-o : LOCUL in care sa fac lucrarile. Am nevoie de un garaj, poate unul cu curent daca este posibil. Nu am cum sa fac toate lucrarile de mai sus plus inca cateva (schimbat semeringuri, ulei etc.) intr-o singura zi, asa ca o sa vad ce variante am. Ma gandesc destul de serios sa inchiriez un garaj pentru o luna (oare cat o fi?) sau poate se gaseste un binevoitor pe aici pe forumu asta sa ma suporte in garaj (contra cost nu moka) pana imi fac damblaua. Hai ca va tin la curent, o sa-mi pun bateria la incarcat sa-mi pregatesc aparatul foto si sa incep prima lectie, super complicata de altfel, prea scumpa ca sa ne-o permitem la service si anume schimbatul uleiului si a filtrului de ulei. Cu lux de amanunte, ca pentru unu care habar n-are si vede prima data. Sa ma ierte cei care stiu, dar sunt si cativa printre voi care inca mai dati bani pentru treaba asta... Garajul meu este la dispozitia ta,MOKA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Uai ce bine te-ai gandit. Chiar voiam sa te rog, sa-mi pot face necesarul de materiale pentru schimbat lantul de distributie. Am fost si eu la United motors (pe soseaua Pipera, ca sa fiu mai exact)sa intreb una alta: 1. Accepta sa faca lucrari cu piesele mele, dar am uitat sa intreb de garantie. Parca vad ca nu mai imi dau garantie... 2. Pentru MANOPERA la : schimbat lant de distributie, reglat culbutori, demontat + curatat + sincronizat carburatoare mi-au cerut nici mai mult nici mai putin de 780 RON. 3. Timpul estimat pentru lucrarile de mai sus (de catre un nene de acolo, mecanic sef cred): DOUA ZILE . Pentru banii astia eu muncesc o jumatate de luna. Ar mai fi o singura problema care inca nu am rezolvat-o : LOCUL in care sa fac lucrarile. Am nevoie de un garaj, poate unul cu curent daca este posibil. Nu am cum sa fac toate lucrarile de mai sus plus inca cateva (schimbat semeringuri, ulei etc.) intr-o singura zi, asa ca o sa vad ce variante am. Ma gandesc destul de serios sa inchiriez un garaj pentru o luna (oare cat o fi?) sau poate se gaseste un binevoitor pe aici pe forumu asta sa ma suporte in garaj (contra cost nu moka) pana imi fac damblaua. Hai ca va tin la curent, o sa-mi pun bateria la incarcat sa-mi pregatesc aparatul foto si sa incep prima lectie, super complicata de altfel, prea scumpa ca sa ne-o permitem la service si anume schimbatul uleiului si a filtrului de ulei. Cu lux de amanunte, ca pentru unu care habar n-are si vede prima data. Sa ma ierte cei care stiu, dar sunt si cativa printre voi care inca mai dati bani pentru treaba asta... Vin-o bre acas si rezolvam noi tot ce ti-ai propus, treaba-i sa ai matale timp sa-ti pierzi pe la noi si pana la urma iti dau motoru' meu pentru naveta, ma pot lipsi o saptamana. Nu ezita. Hai, spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Am fost si eu la United motors (pe soseaua Pipera, ca sa fiu mai exact)sa intreb una alta:1. Accepta sa faca lucrari cu piesele mele, dar am uitat sa intreb de garantie. Parca vad ca nu mai imi dau garantie... 2. Pentru MANOPERA la : schimbat lant de distributie, reglat culbutori, demontat + curatat + sincronizat carburatoare mi-au cerut nici mai mult nici mai putin de 780 RON. 3. Timpul estimat pentru lucrarile de mai sus (de catre un nene de acolo, mecanic sef cred): DOUA ZILE . Pentru banii astia eu muncesc o jumatate de luna. Ar mai fi o singura problema care inca nu am rezolvat-o : LOCUL in care sa fac lucrarile. Am nevoie de un garaj, poate unul cu curent daca este posibil. Nu am cum sa fac toate lucrarile de mai sus plus inca cateva (schimbat semeringuri, ulei etc.) intr-o singura zi, asa ca o sa vad ce variante am. Ma gandesc destul de serios sa inchiriez un garaj pentru o luna (oare cat o fi?) sau poate se gaseste un binevoitor pe aici pe forumu asta sa ma suporte in garaj (contra cost nu moka) pana imi fac damblaua. Hai ca va tin la curent, o sa-mi pun bateria la incarcat sa-mi pregatesc aparatul foto si sa incep prima lectie, super complicata de altfel, prea scumpa ca sa ne-o permitem la service si anume schimbatul uleiului si a filtrului de ulei. Cu lux de amanunte, ca pentru unu care habar n-are si vede prima data. Sa ma ierte cei care stiu, dar sunt si cativa printre voi care inca mai dati bani pentru treaba asta... Garajul meu este la dispozitia ta,MOKA! Multam fain, am notat. Vin-o bre acas si rezolvam noi tot ce ti-ai propus, treaba-i sa ai matale timp sa-ti pierzi pe la noi si pana la urma iti dau motoru' meu pentru naveta, ma pot lipsi o saptamana. Nu ezita. EEEE timpul asta...nu prea e. Poate ca o sa mai bage la Aprozar. Hai, spor! EEEE timpul asta...nu prea e. Poate ca o sa mai bage la Aprozar. Editat Martie 19, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Bun. Am purces la achizitionarea pieselor necesare din United Kingdom (www.wemoto.com) dupa cum urmeaza : - lant de distributie DID - 5 litrii de antigel special MOTO - un set semeringuri furca - un set semeringuri de praf furca - un bec stop - un bec martor bord - un halogen far special (EN 500) Toate astea la incredibilul pret de 123,22 EURO (115, 67 GBP sau 529,21 RON) INCLUSIV TVA, TRANSPORT si bineinteles adaos comercial. Deci am dat pe toate astea mai putin decat mi s-a cerut DOAR pe LANTUL DE DISTRIBUTIE de catre javrele astea de bijnitari care traiesc de pe spatele motociclistilor nestiutori. Urmeaza alte piese si bineinteles manopera care o voi face eu sau POATE gasesc un mecanic REALIST nu din astia care repara motociclete de aur sau de prin MOTO GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Bun.Am purces la achizitionarea pieselor necesare din United Kingdom (www.wemoto.com) dupa cum urmeaza : - lant de distributie DID - 5 litrii de antigel special MOTO - un set semeringuri furca - un set semeringuri de praf furca - un bec stop - un bec martor bord - un halogen far special (EN 500) Toate astea la incredibilul pret de 123,22 EURO (115, 67 GBP sau 529,21 RON) INCLUSIV TVA, TRANSPORT si bineinteles adaos comercial. Deci am dat pe toate astea mai putin decat mi s-a cerut DOAR pe LANTUL DE DISTRIBUTIE de catre javrele astea de bijnitari care traiesc de pe spatele motociclistilor nestiutori. Urmeaza alte piese si bineinteles manopera care o voi face eu sau POATE gasesc un mecanic REALIST nu din astia care repara motociclete de aur sau de prin MOTO GP. esti tare frate; nu am uitat ce am promis: incerc cat mai repede sa postez lista completa de la united motors cu ce au folosit ei la schimbat lant distributie; dar ai grija, ca unele chestii de acolo pot fi doar pt umflat nota de plata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 esti tare frate; nu am uitat ce am promis: incerc cat mai repede sa postez lista completa de la united motors cu ce au folosit ei la schimbat lant distributie; dar ai grija, ca unele chestii de acolo pot fi doar pt umflat nota de plata Ai face bine. Nu-ti face probleme ca nu o sa arunc cu banii, oricum n-am. Foarte curand o sa ajunga lantul de distributie la mine. DECI inca o data, NU DATI MAI MULT DE 270 RON pe el NOU (65 EURO)!!! O sa incerc sa ma tin si eu de cuvant si sa pun poze cu schimbul de ulei, cand il voi face. Momentan am filtrul trebuie sa-mi cumpar uleiul. Urmeaza schimbul antigelului, semeringuri... Noi sa fim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Iata ce contine chitanta de la united motors pt schimbat lant distributie: - lant distributie - 165,67 - garnitura chiulasa - 165,61 - garnitura baza - 133,58 - garnitura capac - 188,33 - garnitura capac - 90,84 - garnitura pompa - 39,14 - intinzator - 385,12 - air filter spray 0,4 l - 7,90 - wekem spray lubrifiant - 3,55 - AC 116t LOCTITE - 7,41 - filtru ulei - 67,88 - MOTUL 10w40 3l - 91,26 - manopera - 472,21 - consumabile divgerse - 10,14 - spray curatat - 24,10 - inugel expert MOTUL - 14,05 TOTAL cu TVA - 1943,93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Iata ce contine chitanta de la united motors pt schimbat lant distributie: - lant distributie - 165,67 - garnitura chiulasa - 165,61 - garnitura baza - 133,58 - garnitura capac - 188,33 - garnitura capac - 90,84 - garnitura pompa - 39,14 - intinzator - 385,12 - air filter spray 0,4 l - 7,90 - wekem spray lubrifiant - 3,55 - AC 116t LOCTITE - 7,41 - filtru ulei - 67,88 - MOTUL 10w40 3l - 91,26 - manopera - 472,21 - consumabile divgerse - 10,14 - spray curatat - 24,10 - inugel expert MOTUL - 14,05 TOTAL cu TVA - 1943,93 VAIIIIIIIII, VAI! Hai ca nu mai are rost sa comentez, eu as face o intrebare la OPC daca e normal sa ai o astfel de factura la o astfel de reparatie. Doar asa de curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salutare ! Sunt nou pe forum si nu am un en 500 si precursorul lui din 89 un en 454 , modelul american .http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_z_450_ltd_1989.php ... ignorati "z" ul Din cate am vazut eu prin manualul ala de reparatii sunt f asemanatoare la performante , piese si nu numai De acum o sa vad si eu cat de asemanatoare sunt la preturile la piese . Ma intereseaza si pe mine daca se potrivesc crash bar - urile si tobele de la en 500 la micuta mea .. nu de altceva da alea stock sunt mai mult de sport (gpz) decat de cruiser , si daca aveti habar de un mecanic bun de motoare prin Mangalia .. sau macar Constanta ..nu de altceva da o sincronizare a carburatoarelor si o verificare generala inainte de vara nu strica . Sunt deschis si la sugestii de intretinere / reparatii/customizare de la cunoscatori (ce sa pac si eu nu am top[ic pt en 450 ul meu . Multam anticipat si asfalt uscat. AH si era sa uit ... stie careva de unde pot sa iau si eu o guma spate 140/90-15 m/c 70h second ? .. ca am, iesit cam stramtorat cu banii din vara si pana ce imi revin nu vreau sa stau pe bara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlakAngel Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Revin si eu cu o intrebare de unde sa imi iau si eu tobe sau daca are cineva la mana a doua si cam cat ar costa ???Eu o am pe cea din stanga rupta si poate gasesc sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Salutare !Sunt nou pe forum si nu am un en 500 si precursorul lui din 89 un en 454 , modelul american .http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_z_450_ltd_1989.php ... ignorati "z" ul Din cate am vazut eu prin manualul ala de reparatii sunt f asemanatoare la performante , piese si nu numai De acum o sa vad si eu cat de asemanatoare sunt la preturile la piese . Ma intereseaza si pe mine daca se potrivesc crash bar - urile si tobele de la en 500 la micuta mea .. nu de altceva da alea stock sunt mai mult de sport (gpz) decat de cruiser , si daca aveti habar de un mecanic bun de motoare prin Mangalia .. sau macar Constanta ..nu de altceva da o sincronizare a carburatoarelor si o verificare generala inainte de vara nu strica . Sunt deschis si la sugestii de intretinere / reparatii/customizare de la cunoscatori (ce sa pac si eu nu am top[ic pt en 450 ul meu . Multam anticipat si asfalt uscat. AH si era sa uit ... stie careva de unde pot sa iau si eu o guma spate 140/90-15 m/c 70h second ? .. ca am, iesit cam stramtorat cu banii din vara si pana ce imi revin nu vreau sa stau pe bara Bine ai venit printre noi! Felicitari pentru achizitie sper sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea multi kilometri de aici in colo! Detalii prea multe inca nu am sa-ti dau in ceea ce priveste compatibilitatea pieselor, dar din cate stiu eu piesele sunt cam aceleasi, o sa mai studiez si eu un pic cartea tehnica si o sa-ti spun. Nu cunosc distribuitori de gume SH si nici nu incurajez folosirea acestora, te joci cu viata ta pentru bani marunti. Parerea mea NU CUMPARA SH !!! Motoreta asta a ta merge lejer 140 si nu vreau sa ma gandesc cum e sa ai o guma SH de cine stie cand si sa trebuiasca sa pui o frana brusc...Treaba ta. Daca totusi vrei gume noi ROMI3 de pe forum e solutia cea mai buna. Ai grija cu tobele sa fie recomandate pentru motorul tau in cazul in care vrei sa-ti iei altele pentru ca poti strica segmentii si arde supapele cu tobe aftermarket care nu sunt compatibile (nu mai zic de pierderea eventuala a puterii...) Hai ca ma mai gandesc si-ti mai spun una alta. Noroc! Revin si eu cu o intrebare de unde sa imi iau si eu tobe sau daca are cineva la mana a doua si cam cat ar costa ???Eu o am pe cea din stanga rupta si poate gasesc sa o schimb. America, www.scootworks.com tobe Scorpion (cred ca ti-am mai spus de cateva ori). E-bay pentru SH-URI. Forum... Bafta! Editat Martie 30, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexaral Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 salut, as vrea sa-mi fac si eu schimbul la ulei ptr motorul meu (un kawaski en 500), dar nu sunt lamurita ce ulei sa-i pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Acum in functie de buget .. cel mai ieftin 10w - 40 , mai bun 10w-50 sau 15w-50 , iar la marci : Motul , Castrol , Mobil si cel mai smecher AmsOil (pe astea le-am mai folosit eu sau prietenii mei - nu zic ca nu ar fi si altele cel putin la fel de bune ). Eu am Mobil 10 - 40 acum in el si sunt indeajuns de multumit de el , chiar nu am de ce ma plange . Ah si ca sa nu uit .. cauta ca uleiul sa fie semisintetic sau sintetic .. daca vrei un manual de reparatii/specificatii da-mi un pm sau lasa o adresa de mail si caut sa ti-l trimit. PM . Stau in Mangalia deci am parte de schimbari mari de temperatura asha ca o sa trec pe un 10w-50 . Conteaza destul de mult si in ce perioade iti folosesti motorul ( eu unu din octombrie de cand am motorul asta si pana acum am facut aproape 2000 km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Eu iarna bag 10W 50 si vara 20W 50 - asta e mai gros si scrie pe cutie "for older motorciles" sau cam asa; nu mai stiu marca; ambele sunt sintetice si le iau din benzinariile mol; pretul in jur de 30 lei litrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.