Donrares Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 o intrebare:::::::: Cine vine la intrunire la Vikingi la sfarsitul sapatmanii??? Loc. Petresti Satu Mare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 o intrebare:::::::: Cine vine la intrunire la Vikingi la sfarsitul sapatmanii??? Loc. Petresti Satu Mare?? Pana la Satu Mare facem doua zile din Bucuresti... Dupa cum vezi suntem cam din zona asa ca pas... Hai tu la Breaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Pana la Satu Mare facem doua zile din Bucuresti...Dupa cum vezi suntem cam din zona asa ca pas... Hai tu la Breaza! N-am mai postat pe-aici dar am tot citit topicul, asa ca salutarile mele. La Breaza o sa venim si noi (eu si caprioara mea EN), deci poate ne intersectam pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 da hai sa ne vedem astia cu en din buc si zonele limitrofe si sa plecam impreuna la breaza; bagati propuneri unde si cand; eu o sa fiu liber de vineri dupa-amiaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) N-am mai postat pe-aici dar am tot citit topicul, asa ca salutarile mele.La Breaza o sa venim si noi (eu si caprioara mea EN), deci poate ne intersectam pe-acolo. Scuze ca te-ntreb,asa..Tu iesti posesoarea EN-ului,care a fost a lui Dragos,si-nainte de el,al lui Olga? Nu de alta,da' nu prea stiu fete,sa fie posesoare de EN...Eram curios,pe la cine a ajuns motoreta aia.Si-mi zicea acu' 2 zile,Dragos,ca de la el,a luat-o o fata... Editat Iulie 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Scuze ca te-ntreb,asa..Tu iesti posesoarea EN-ului,care a fost a lui Dragos,si-nainte de el,al lui Olga? Nu de alta,da' nu prea stiu fete,sa fie posesoare de EN...Eram curios,pe la cine a ajuns motoreta aia.Si-mi zicea acu' 2 zile,Dragos,ca de la el,a luat-o o fata... Dap. Dar daca o stii cum arata, ei bine, nu prea mai arata asa. Uite o poza cu ea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) ...Uau...! Imi zisese Dragos,de-o culoare "turbata",da' ca se potriveste,mai ales pt. o fata...A nimerit-o,din ambele puncte de vedere.Si coburii,sunt misto...Felicitari! S-o stapinesti sanatoasa,si cat mai multi km,in seaua ei! Vezi ca pe vremuri,motoreta aia,avea si comenzi avansate... Editat Iulie 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Dap. Dar daca o stii cum arata, ei bine, nu prea mai arata asa. Uite o poza cu ea: Uaaaaa ce mistoooo! S-o calaresti sanatoasa si multi kilometri! Poate poate facem de-o ceata de EN-uri catre Breaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Merci frumos! E prima mea motocicleta si sunt foarte incantata de ea. Cat despre Breaza, nu m-am hotarat inca daca merg de vineri pana duminica sau doar sambata, dar mai e pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Stiti cumva placutele de frana FDB 339P sunt potrivite pt modelul meu EN500 A, din '94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Stiti cumva placutele de frana FDB 339P sunt potrivite pt modelul meu EN500 A, din '94? Se potrivesc conform catalogului FERODO la toate modelele de EN 500 din 1990 pana in 1993. Vezi poza de mai jos. Deci la tine nu se potrivesc. Cu toate astea e curios pentru ca Ferodo am avut si eu la un moment dat si motoru meu e din 94. Nu te risca sa le iei, cauta altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Se potrivesc conform catalogului FERODO la toate modelele de EN 500 din 1990 pana in 1993.Vezi poza de mai jos. Deci la tine nu se potrivesc. Cu toate astea e curios pentru ca Ferodo am avut si eu la un moment dat si motoru meu e din 94. Nu te risca sa le iei, cauta altceva. Exact acelasi catalog am vazut si eu pe net, in alt format, si de aia am intrebat, ca apare acolo pana in 1993; stiti cumva alt model si de unde sa-l iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Exact acelasi catalog am vazut si eu pe net, in alt format, si de aia am intrebat, ca apare acolo pana in 1993; stiti cumva alt model si de unde sa-l iau? Eu imi fac cumparaturile de pe www.wemoto.com, sit-ul din Anglia. Acum, daca ai nevoie numai de ferodouri nu se prea merita asa ca te-asa sfatui sa mergi la orice magazin care importa piese auto si sa intrebi daca pot sa-ti aduca. Eu asa am procedat , avand la mine ferodourile vechi de la motor. Oricum, poti sa intrebi si aici pe forum sau sa cauti pe louis si sa vezi cine iti poate aduce. Oricum o sa dai mai mult pe ele decat daca le-ai fi luat de pe sit-ul din Anglia, dar asta se intampla cand nu-ti planifici piesele si nu tii cont de numarul de kilometri, iesi in pierdere... Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Eu imi fac cumparaturile de pe www.wemoto.com, sit-ul din Anglia.Acum, daca ai nevoie numai de ferodouri nu se prea merita asa ca te-asa sfatui sa mergi la orice magazin care importa piese auto si sa intrebi daca pot sa-ti aduca. Eu asa am procedat , avand la mine ferodourile vechi de la motor. Oricum, poti sa intrebi si aici pe forum sau sa cauti pe louis si sa vezi cine iti poate aduce. Oricum o sa dai mai mult pe ele decat daca le-ai fi luat de pe sit-ul din Anglia, dar asta se intampla cand nu-ti planifici piesele si nu tii cont de numarul de kilometri, iesi in pierdere... Spor la cautat! Ms de informatii, site-ul e misto. Cineva de la un service s-a uitat si mi-a zis ca mai ma tin placutele, deci nu e graba. In catalog pe wemoto la ambele modele A: 90 - 93 si B: 94 - 95 sunt trecute aceleasi tipuri de placute (Brake Pads) cu aceleasi dimensiuni: 111 x 50 x 9,5 si 69 x 43,5 x 9,8; deci se pare ca nu exista diferente intre modelele A si B. Difera doar calitatea si deci si pretul: au acolo 3 modele pt aceste dimensiuni; 20.22, 15,10 si 8,57 lire; eu am gasit Ferodo cu 83 lei; ma mai gandesc; oricum vreau sa schimb si uleiul, filtrul de aer si lichidul de racire. Ideal ar fi si cauciucul fata. Pentru curea am facut plata si astept confirmarea. Plec in Grecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) Ms de informatii, site-ul e misto. Cineva de la un service s-a uitat si mi-a zis ca mai ma tin placutele, deci nu e graba. In catalog pe wemoto la ambele modele A: 90 - 93 si B: 94 - 95 sunt trecute aceleasi tipuri de placute (Brake Pads) cu aceleasi dimensiuni: 111 x 50 x 9,5 si 69 x 43,5 x 9,8; deci se pare ca nu exista diferente intre modelele A si B. Difera doar calitatea si deci si pretul: au acolo 3 modele pt aceste dimensiuni; 20.22, 15,10 si 8,57 lire; eu am gasit Ferodo cu 83 lei; ma mai gandesc; oricum vreau sa schimb si uleiul, filtrul de aer si lichidul de racire. Ideal ar fi si cauciucul fata. Pentru curea am facut plata si astept confirmarea. Plec in Grecia. Pai da , banuiam eu ca sunt interschimbabile piesele de la modelele astea (A si B ) dar probabil exista diferente totusi la dimensiunile gaurilor si forma lor (in ferodoul gaurit) altfel nu scriau ei ca nu se potrivesc. Ti-am zis ca am avut si eu FERODO pe fata si parca imi amintesc ca nu erau exact ca si cele care le-am dat jos, dar au mers foarte bine mii de kilometri. Si eu vreau sa plec intr-un tur in Ungaria, Austria, Cehia si Slovacia motiv pentru care am bagat pana acum in jur de 20 mil de lei in reparatii. O sa-mi schimb cauciucurile la iarna sau anul viitor in primavara ca s-au cam dus. Le schimb pe amandoua odata e mult mai sigura treaba asa (inclusiv camerele). Numai bine si asfalt uscat! Editat Iulie 31, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salutare. Vreau sa-mi pun turometru pe mobra mea. Stie cineva de unde as putea cumpara unu. Deasemenea ma intereseaza daca trebuiesc facute inventii pentru a-l monta. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Aveau la Romana,la Motomarket.Exista si la Louis.Se ataseaza un fir,la o bujie.Asa stiu eu...Nu e nici foarte scump,da' nici prea ieftin,vreo 200 ron,parca. Ah,acuma vad...Iesti din Timisoara...Deci,dealerii Louis. Editat August 4, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salutare.Vreau sa-mi pun turometru pe mobra mea. Stie cineva de unde as putea cumpara unu. Deasemenea ma intereseaza daca trebuiesc facute inventii pentru a-l monta. Respect! Nu cred ca e o afacere buna. Ar trebui sa schimbi si vitezometrul pentru ca altfel arata ca naiba pe motor. Ma rog este optiunea ta. Gasesti la Louis destul de ieftin sau in alte parti. Sunt n modele cauta unu sa se potriveasca la motorul tau si sa dea bine pe motor. In ceea ce proveste montatul, slabe sanse sa aflii ceva de la noi, nu ne batem capu cu asa ceva, motoru nostru e facut fara tahometru si asa il lasam. Daca stai prost cu auzul atunci da, ia-ti frate tahometru. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 S-a mai lovit cineva de problema asta ? ..." in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait". Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare ." Am alergat azi pe zi pe la un service din Cta unde oamenii au fost mai mult decat k .... s-au uitat putin la motor , s-au uitat pe schemele gasite pe net etc. si au ajuns la concluzia ca una din piesele din poza care o atasez mai jos ar fi de vina (adica unul din rulmenti) si ca ar fi indicat sa iau pe langa ambii rulmenti si un simering de etansare si o garnitura . Pana acum nimic deosebit dar : piesele mai sus mentionate nu le gasesc decat OEM si ma costa 150 euroi !! (2 rulmenti - 1 mai mic decat celalalt - 1 simering si o simpla garnitura de mici dimensiuni) iar manopera inca 150 euro. Am eu pitici pe creier si sunt putin dus cu capul sau intradevar e prea mult 300 de euro pentru atat . Daca aveti o idee , un sfat pt amaratul de mine nu va sfiiti va rog . Mesaj completat Poate este mai clara aceasta imagine : Piesele aici ar costa 67 USD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 S-a mai lovit cineva de problema asta ? ..." in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait".Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare ." Am alergat azi pe zi pe la un service din Cta unde oamenii au fost mai mult decat k .... s-au uitat putin la motor , s-au uitat pe schemele gasite pe net etc. si au ajuns la concluzia ca una din piesele din poza care o atasez mai jos ar fi de vina (adica unul din rulmenti) si ca ar fi indicat sa iau pe langa ambii rulmenti si un simering de etansare si o garnitura . Pana acum nimic deosebit dar : piesele mai sus mentionate nu le gasesc decat OEM si ma costa 150 euroi !! (2 rulmenti - 1 mai mic decat celalalt - 1 simering si o simpla garnitura de mici dimensiuni) iar manopera inca 150 euro. Am eu pitici pe creier si sunt putin dus cu capul sau intradevar e prea mult 300 de euro pentru atat . Daca aveti o idee , un sfat pt amaratul de mine nu va sfiiti va rog . Mesaj completat Poate este mai clara aceasta imagine : Piesele aici ar costa 67 USD aveam si eu un carait (vezi mai sus) si s-a rezolvat dupa o ploaie, adica era murdar ceva in zona curelei; daca zici ca ai curatat pe acolo si tot face o fi rulmentul, cum zic aia, dar eu cred ca ar trebui sa te mai duci si la un alt service; la pretul pieselor nu ma pricep, cred ca alex_en te poate ajuta sa gasesti mai ieftin, dar manopera 150 E mi se pare enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 S-a mai lovit cineva de problema asta ? ..." in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait".Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare ." Am alergat azi pe zi pe la un service din Cta unde oamenii au fost mai mult decat k .... s-au uitat putin la motor , s-au uitat pe schemele gasite pe net etc. si au ajuns la concluzia ca una din piesele din poza care o atasez mai jos ar fi de vina (adica unul din rulmenti) si ca ar fi indicat sa iau pe langa ambii rulmenti si un simering de etansare si o garnitura . Pana acum nimic deosebit dar : piesele mai sus mentionate nu le gasesc decat OEM si ma costa 150 euroi !! (2 rulmenti - 1 mai mic decat celalalt - 1 simering si o simpla garnitura de mici dimensiuni) iar manopera inca 150 euro. Am eu pitici pe creier si sunt putin dus cu capul sau intradevar e prea mult 300 de euro pentru atat . Daca aveti o idee , un sfat pt amaratul de mine nu va sfiiti va rog . Mesaj completat Poate este mai clara aceasta imagine : Piesele aici ar costa 67 USD Problema este in felul urmator. Trebuie demontat motorul de pe motocicleta. Tu ai pe axul secundar (pe care se prinde fulia curelei de transmisie)doi rulmenti. Unul dintre acestia este cam atipic in sensul ca este din doua componente demontabile si are role cilindrice iar celalalt este un rulment normal cu bile. In mod normal rulmentii astia nu au cum sa coste asa de mult (150 euro) o sa caut si iti spun dar manopera poate sa te ajunga 150 euro deoarece e de mare amploare (demontat motorul, demontata cutia de viteze). Practic este o lucrare destul de complicata si care necesita timp, pricepere si scule. Nu pot comenta pretul pe manopera, fiecare cere cat vrea tot ce poti face tu este sa cauti mai multe oferte si s-o alegi pe cea mai buna. Am inteles ca in Constanta sunt mai multe service-uri deci ai de unde alege. Imi pare rau ca ti s-a intamplat asta dar se pare ca uzura isi spune cuvantul si isi cere pretul. Apropo, ce ulei folosesti si la ce intervale il schimbi impreuna cu filtrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Mobil uleiul si automat ca ii schimb si filtrul undeva pe la 4500 km . Eu inca mai speram ca rulmentul dinspre bujie sa se poata scoate dupa ce dau fulia jos ... stii cum e ... speranta moare ultima ... Mesaj completat Doamne ma gandesc la ceva si scriu altceva , era vb despre rulmentul dinspre fulia care antreneaza cureaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Mobil uleiul si automat ca ii schimb si filtrul undeva pe la 4500 km . Eu inca mai speram ca rulmentul dinspre bujie sa se poata scoate dupa ce dau fulia jos ... stii cum e ... speranta moare ultima ...Mesaj completat Doamne ma gandesc la ceva si scriu altceva , era vb despre rulmentul dinspre fulia care antreneaza cureaua Nu ai ce sa speri aici. Treaba e clara, un rulment sau ambii sunt praf. Cel dinspre lantul de transmisie se scoate usor, cu mana, are doar o siguranta, dar cel dinspre fulie...trebuie presa si trebuie axul demontat si scos din cutie altfel nu ai cum. Sorry, asta e. Asa ca , pune banu de-o parte si repar-o daca vrei sa mai mergi cu ea. Nu te mira, si eu am bagat 20 mil in a mea (si acum am gaura in buget) si inca nu e chiar ok, dar e in parametrii, asa ca join the club! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Ah ce stil ai de a incuraja oamenii . Asta e .. pun bani la ciorap ... dar chiar nu stiu cum o sa fac treaba asta cand o sa am 4 nunti in urmatoarea luna ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 As vrea sa imi pun alte tobe. Sa sune mai frumos....mai a "ciopar". Stie careva ce tobe se potrivesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.