Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

nah, nu stiu ce sa zic... Uitati-va si voi prin manualul de reparatii de la mobra, poate va dau detalii mai multe despre aceasta operatiune, dar iti spun eu ca nu ai ce sa strici, aia e doar o bucata de tabla de alama...care poate fi adusa inapoi la pozitia initiala.

Bafta si asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare natiune!

Vrem sa comandam urmatoarele piese:

1. supape de admisie pemtru Kawasaki En 500 din 94 - Alex

2. oglinzi patrate negre pentru Kawasaki LTD din 85 - Beatrice

3. kit de reparatie robinet de benzina pentru Kawasaki En 500 din 94 - Eugen

4. kit de reparatie pentru cilindrul principal de frana (de pe ghidon) pentru Kawasaki En 500 din 93 - Mihai

 

O sa facem o comparatie de preturi si timp de livrare, si vrem sa ne hotaram de unde le cumparam. Va rog sa spuneti daca mai vreti si alte piese sau daca asta ar fi comanda finala.

 

Ceilalti, sunteti invitati si voi sa participati la cumparaturi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. supape de admisie pemtru Kawasaki En 500 din 94 - Alex

2. oglinzi patrate negre pentru Kawasaki LTD din 85 - Beatrice

3. kit de reparatie robinet de benzina pentru Kawasaki En 500 din 94 - Eugen

4. kit de reparatie pentru cilindrul principal de frana (de pe ghidon) pentru Kawasaki En 500 din 93 - Mihai

5. lentile de semnalizare(doua la numar) acestea mai exact - Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am cautat pe net, ofertele sunt urmatoarele (per bucata):

 

1. supape de admisie pemtru Kawasaki En 500 din 94 - Alex

- Wemoto: 14.69 euro, adica 63.20 ron, fara transport, iar cu totul sa zicem 140 ron (2 buc), livrare maxim 2 saptamani

- Romimoto: 65 lei, fara transport, iar cu totul 150 ron (2 buc), livrare 3-6 zile

- Motovip: 65 lei, fara transport, pe care nici nu-l punem ca este in Bucuresti :blink:, iar cu totul 130 ron

 

2. oglinzi patrate negre pentru Kawasaki LTD din 85 - Beatrice

lipsa, inca nu m-am hotarat pe care le vreau, dar cred ca voi comanda de pe Wemoto

 

3. kit de reparatie robinet de benzina pentru Kawasaki En 500 din 94 - Eugen

- Wemoto: 21.41 euro, adica 92.06 ron, fara transport, iar cu totul sa zicem 100 ron, livrare maxim 2 saptamani

- Romimoto: 77 lei, fara transport, iar cu totul 97 ron, livrare 3-6 zile

- Motovip: 75 lei, fara transport, pe care nu-l punem ca este in Bucuresti

 

4. kit de reparatie pentru cilindrul principal de frana (de pe ghidon) pentru Kawasaki En 500 din 93 - Mihai

- Wemoto: 24.69 euro, adica 106.16 ron, fara transport, iar cu totul sa zicem 110 ron, livrare maxim 2 saptamani

- Romimoto: 177 lei, fara transport, iar cu totul 197 ron, livrare 3-6 zile

- Motovip: 175 lei, fara transport, pe care nu-l punem ca este in Bucuresti, dar zice "livrare 4-6 zile", poate ca inca nu-i pe stoc, tre' sa intrebam

 

5. lentile de semnalizare(doua la numar) acestea mai exact - Adi

- Wemoto: 3.5 euro, adica 15.05 ron, fara transport, iar cu totul sa zicem 35 ron, livrare maxim 2 saptamani

- Romimoto: 13 lei, fara transport, iar cu totul 46 ron, livrare 3-6 zile

- Motovip: dadusem mail-ul inainte sa stiu de asta, dar sunt sigura ca are si asa ceva, tre' sa intrebam si aici

 

Ofertele cele mai avantajoase le-am facut cu negru, pentru fiecare.

Cred ca numai eu si Mihai vom face comanda la Wemoto, daca nu mai apare nimeni care sa vrea ceva.

 

Sper ca va place analiza facuta. :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-ar interesa si niste placute de frana pt sezonul urmator; care ar fi mai bune si de unde? voi ce folositi?

 

Mai trebuie spus ca motorasul lui alex se afla pe butuci datorita depunerii de calamina pe supape; vinovatul pare a fi "iridium power", adica bujiile cu iridium pe care alex le-a folosit din aprilie, cand am fost in turcia; consumul scazuse, dar se pare ca aprinderea e prea puternica, cel putin asa ne-a zis mecanicul la care mergem de obicei. Morala: nu folositi inventii noi la motoare vechi; ce scrie in cartea tehnica e sfant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, azi ne vedem dupa 19.00 la Eugen, a.k.a. Pe Baricade. :goodposting:

 

Pentru ca deja avem comanda finala, propun sa ne apucam deja de strans banii pentru comenzi, Wemoto sau Moto-Vip.

Mai ramane de vazut pentru Ovidiu, ca am vorbit si cu el, si vrea un kit de lant. Momentan este inclus la comanda pe Wemoto, dar inca astept un pret de la Moto-Vip, apoi vedem sigur unde ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai trebuie spus ca motorasul lui alex se afla pe butuci datorita depunerii de calamina pe supape; vinovatul pare a fi "iridium power", adica bujiile cu iridium pe care alex le-a folosit din aprilie, cand am fost in turcia; consumul scazuse, dar se pare ca aprinderea e prea puternica, cel putin asa ne-a zis mecanicul la care mergem de obicei. Morala: nu folositi inventii noi la motoare vechi; ce scrie in cartea tehnica e sfant

Ha, ha... si eu care-l bateam la cap pe Darian sa nu ma uite cand face comanda...

Ok, deci raman la NGK, sau Sinterom pentru Oltcit :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca vrei sa-ti iei cu Iridium neaparat, poti sa reglezi carburatia... Alex nu a reglat-o, probabil a crezut ca se regleaza singura. :goodposting:

Asa, cica ar merge.

 

Oricum, eu nu cred ca merita, ca banii pe care-i dai pe ele + reglat carburatie, se amortizeaza intr-o perioada mai lunga de timp. Mai ales daca mai face si motorul vreo buba din cauza lor.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu vroiam sa-mi iau cu iridium, mi-a placut consumul la alex, dar uite ca pagubele sunt mai mari; chiar si cu carburatia reglata de un specialist nu as incerca; motoarele astea au si ele un consum din fabrica, la functionare normala; daca vrei sa-l reduci fortat strici ceva pe acolo; ca la masinilea alea din Formula 1 care se strica daca merg prea mult in spatele safety car, pt ca nu au fost proiectate pentru viteza si consum mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am cautat pe net, ofertele sunt urmatoarele (per bucata):

 

1. supape de admisie pemtru Kawasaki En 500 din 94 - Alex

- Motovip: 65 lei, fara transport, pe care nici nu-l punem ca este in Bucuresti :D, iar cu totul 130 ron

 

2. oglinzi patrate negre pentru Kawasaki LTD din 85 - Beatrice

lipsa, inca nu m-am hotarat pe care le vreau, dar cred ca voi comanda de pe Wemoto

 

3. kit de reparatie robinet de benzina pentru Kawasaki En 500 din 94 - Eugen

- Motovip: 75 lei, fara transport, pe care nu-l punem ca este in Bucuresti

 

4. kit de reparatie pentru cilindrul principal de frana (de pe ghidon) pentru Kawasaki En 500 din 93 - Mihai

- Wemoto: 24.69 euro, adica 106.16 ron, fara transport, iar cu totul sa zicem 110 ron, livrare maxim 2 saptamani

- Romimoto: 177 lei, fara transport, iar cu totul 197 ron, livrare 3-6 zile

- Motovip: 175 lei, fara transport, pe care nu-l punem ca este in Bucuresti, dar zice "livrare 4-6 zile", poate ca inca nu-i pe stoc, tre' sa intrebam

 

5. lentile de semnalizare(doua la numar) acestea mai exact - Adi

- Motovip: dadusem mail-ul inainte sa stiu de asta, dar sunt sigura ca are si asa ceva, tre' sa intrebam si aici

 

Ofertele cele mai avantajoase le-am facut cu negru, pentru fiecare.

Cred ca numai eu si Mihai vom face comanda la Wemoto, daca nu mai apare nimeni care sa vrea ceva.

 

Sper ca va place analiza facuta. :goodposting:

 

 

Multzam pentru bolduiri :blink:

Produsele cu mentiunea "disponibil in 4-6 zile" sosesc in mod sigur in 4 zile lucratoare, daca le comand pana la orele pranzului.

Intre timp am introdus pe site si oferte pentru kit de lant si geam semnalizator. In plus fata de solicitarea ta am postat si garniturile pentru supape, deoarece ar putea fi necesare la montaj (sunt disponibile a doua zi de la comandare, la fel ca supapele :D ).

Preturile mentionate in mail sunt aproximative si se modifica in functie de cursul leu/euro; acest kit de reparatie pentru cilindrul de frana iese putin mai ieftin decat am estimat in mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam pentru bolduiri :goodposting:

Produsele cu mentiunea "disponibil in 4-6 zile" sosesc in mod sigur in 4 zile lucratoare, daca le comand pana la orele pranzului.

Intre timp am introdus pe site si oferte pentru kit de lant si geam semnalizator. In plus fata de solicitarea ta am postat si garniturile pentru supape, deoarece ar putea fi necesare la montaj (sunt disponibile a doua zi de la comandare, la fel ca supapele :blink: ).

Preturile mentionate in mail sunt aproximative si se modifica in functie de cursul leu/euro; acest kit de reparatie pentru cilindrul de frana iese putin mai ieftin decat am estimat in mail.

 

deci care ar fi pretul la kit-ul de frana?

mai asteptam oferte pt placute de frana, cablu km, ambreiaj, curea de transmisie, caucioace consumabile in general

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, EN-isti. KLE-istii va invita pe forumul lor, avand in vedere multitudinea de similitudini intre motoarele ce le avem toti sub curr. Cuiva i-a venit de curand ideea sa transformam forumul KLE intr-unul dedicat tuturor modelelelor echipate cu motoarele astea.

Asadar va asteptam pe acolo. Si poate mai strangem si ceva GPZ-isti, ER-isti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat si kit-ul de frana tot de la Moto-Vip.

Multumim pentru promptitudine! :blink:

 

post-48785-1289993376_thumb.jpg

Mesaj completat

Salut, EN-isti. KLE-istii va invita pe forumul lor, avand in vedere multitudinea de similitudini intre motoarele ce le avem toti sub curr. Cuiva i-a venit de curand ideea sa transformam forumul KLE intr-unul dedicat tuturor modelelelor echipate cu motoarele astea.

Asadar va asteptam pe acolo. Si poate mai strangem si ceva GPZ-isti, ER-isti...

Un fel de "EX rulzzz", nu? :goodposting:

E o idee buna. Ne vedem p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EEE, dragii mosului sa va zic povestea mea.

Dupa cum bine stiti, mobra mea nu a mai pornit la un moment dat asa ca am purces la investigatii. Si am investigat, nu gluma, am descarcat bateria de vreo cateva ori dand intr-una la demoaror, fara rezultat. Pana la urma ne-am decis sa desfacem carburatoarele pentru ca "sigur de acolo e problema". Si le-am desfacut , ne-am uitat la ele mai mult pentru ca nu am avut timp sa le desfacem prea mult, dar pareau curate, totul in regula...

Asa ca, am decis s-o duc la doctor, mai bine zis , la Bogdan. El mi-a masurat compresia si a constatat ca aceasta nu exista, semn ca as fi pierdut-o pe undeva (pe drum?)...

A desfacut capacul motorului si s-a uitat la supape...erau pline de calamina si nu se mai inchideau deloc. Le-a dus la curatat/rectificat si din 8 a salvat 6, ramanadu-mi mie sa mai cumpar restul de 2. Le-am cumparat de la Motovip (130 ron) si i le-am dus. Cu ocazia asta am mai schimbat si garnitura de chiulasa si cea de-a doua garnitura (de la cilindrii). Ca sa fie treaba buna, calamina era prezenta inclusiv pe suprafata cilindrilor...

Ma rog, dupa alte cateva zile de munca, le-a montat la loc si GOOOOO. Asa ca, dupa ce am platit 5 mil manopera mi-am luat mobra acasa.

Pot sa zic ca acum am mai mult "zvac" adica motorul s-a schimbat radical, trage mult mai bine si e mai nervos. Sper sa fie ultima reparatie pe anul acesta, ca si asa m-a cam ruinat de bani.

Hai ca m-am urcat pe-o sa (facuta de Darian) si v-am spus povestea mea! Bafta, asfalt caldutz si uscat (pe cat posibil) pentru cei ce inca mai merg, iar pentru cei ce au mobra la iernat, mai puneti un ban de-o parte sa aveti la anu mobre bune de drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a venit frigul si avem timp de rasfoit, aici este pagina de ebay-germania unde gasiti piese si accesorii pt scroafele noastre; mai trebuie sa stiti ca "neu" inseamna "nou" si "gebraucht" este "folosit"; poate o punem de-o comanda comuna

 

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Auto-Mot...1513&_pgn=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo , bine ca s-a rezolvat felicitari si mecanicului . Multumiri si pentru piese. Alex sa nu uti ca ai pe la mine niste scule...

Mesaj completat

Mda , salut maestre , un puhoi da piese , bani sa ai . Filo mai mergi cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ramas iar fara baterie! :)

Cred ca pan' la urma sunt cazuti magnetii prin alternator; e posibil sa bocane mai tare tocmai din cauza asta...

 

Voi ce mai ziceti? Ce ati mai reparat, ce-ati mai stricat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... Macar de-ar fi vorba de baterie. :)

Au masurat baietii tot, au verificat circuitele, au curatat cuple, dar degeaba.

Am incarcare, baterie noua, de o luna cred, incarcata e, nu am scurt... Eu, mai demult, de fapt, de aproape 2 ani de cand am babuta, am magnetii de la altermator ciobiti. Acum un an imi si cazuse unu, sau 2, dar i-am lipit, iar ultima data cand am schimbat garnitura, mai erau niste "ciobulete" prin alternator... Alta problema nu vad sa fie, decat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ramas iar fara baterie! :)

Cred ca pan' la urma sunt cazuti magnetii prin alternator; e posibil sa bocane mai tare tocmai din cauza asta...

 

Voi ce mai ziceti? Ce ati mai reparat, ce-ati mai stricat? :)

Ahoi!

Nu stiu daca am dreptate dar poate releul de incarcare a murit sau eventual ai un scurt!

Cand vrei sa pornesti motorul porneste din prima?

Lumina de la far are o intensitate mai ciuda (galbuie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...