Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Asa faci de fiecare data, ti-e lene sa cauti si ne pui sa ne repetam cu aceleasi chestii.

 

You suck too!

 

 

VA SALUT

 

VA RUGAM SA VA COMPLETATI DATELE PERSONALE

 

un mic sfat pt nou veniti pe forum.

 

incercati inainte de a pune o intrebare sau un nou topic,sa cautati prin forum-raspunsul la intrebarea voastra,pt ca este foarte multa informatie despre CHOPPERE,MODIFICARI---MARCI DE CHOPPERE,PROBLEME CU ANUMITE CHESTII IN ALE MODIFICATULUI UNUI TIP DE MOTOR,DATE TEHNICE,SFATURI PRACTICE......SI INFORMATII CU POZE SI DETALII DESPRE FABRICAREA UNUI CADRU,BANCULUI DE CONSTRUIT CADRE.....MASINI DE INDOIT TEAVA.....ANUMITI BAIETI CARE VA POT AJUTA CU ANUMITE MODIFICARI DE PRIN TARA

 

ideea este, INAINTE DE A PUNE ORCE INTREBARE SAU UN NOU TOPIC, sa CAUTATI PRIN TOPICURI RASPUNSUL LA INTREBAREA VOASTRA SI DACA NU GASITI UN RASPUNS -------DESCHIDETI UN TOPIC CU INTREBAREA RESPECTIVA

 

VA SALUT CU RESPECTE

ROBYCHOPPER

roby k: k:

BINE ATI VENIT IN GRUPUL NOSTRU k:

 

REGULI VALABILE PENTRU TOTI

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt curele vezi mai in spate ca tocmai au achizitionat alex si beatrice; daca nu gasesti pe unde stai poate te ajutam; nu stiu firma asta rombelt pe unde are reprezentante

 

Am vorbit la Rombelt si au ceea ce caut,m-a indrumat vineri Beatrice, mersi mult de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesor al unei Kawe EN500C din 96' cere o sugestie:

 

Care ar fi simptomele cedarii distributiei? Mecanicul mi-o zis ca trebuie schimbat cat mai rapid, si motorul o inceput dintr-o data sa se puturoseasca.

Mentionez ca acum 2 saptamani i-am schimbat garnitura de chiuloasa, garnitura de capac, bujii, si consumabile dar nu m-am mai incadrat in buget si pentru un schimb de distributie asa ca o fixat lantul la locul lui cu intinzatorul la maxim.

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesor al unei Kawe EN500C din 96' cere o sugestie:

 

Care ar fi simptomele cedarii distributiei? Mecanicul mi-o zis ca trebuie schimbat cat mai rapid, si motorul o inceput dintr-o data sa se puturoseasca.

Mentionez ca acum 2 saptamani i-am schimbat garnitura de chiuloasa, garnitura de capac, bujii, si consumabile dar nu m-am mai incadrat in buget si pentru un schimb de distributie asa ca o fixat lantul la locul lui cu intinzatorul la maxim.

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesor al unei Kawe EN500C din 96' cere o sugestie:

 

Care ar fi simptomele cedarii distributiei? Mecanicul mi-o zis ca trebuie schimbat cat mai rapid, si motorul o inceput dintr-o data sa se puturoseasca.

Mentionez ca acum 2 saptamani i-am schimbat garnitura de chiuloasa, garnitura de capac, bujii, si consumabile dar nu m-am mai incadrat in buget si pentru un schimb de distributie asa ca o fixat lantul la locul lui cu intinzatorul la maxim.

Sporuri.

Mesaj completat

Posesor al unei Kawe EN500C din 96' cere o sugestie:

 

Care ar fi simptomele cedarii distributiei? Mecanicul mi-o zis ca trebuie schimbat cat mai rapid, si motorul o inceput dintr-o data sa se puturoseasca.

Mentionez ca acum 2 saptamani i-am schimbat garnitura de chiuloasa, garnitura de capac, bujii, si consumabile dar nu m-am mai incadrat in buget si pentru un schimb de distributie asa ca dupa lupte 'seculare' a fixat lantul la locul lui cu intinzatorul la maxim.

Sporuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e cam nasol... Aceeasi problema o am si eu, cu intinzatorul.

Prima data mi-a tacanit foarte tare distributia si am asteptat pana s-a rupt arcul de la intinzator :blbl: (fara sa ne dam seama initial ca acolo e problema). Mi-am schimbat apoi lantul de distributie, iar mecanicul mi-a zis cand l-am desfacut ca ar trebui schimbat si intizatorul. Mi-am dat comanda, dar pana atunci mi-a facut o improvizatie la arc, sa mai pot merge cu el... A doua oara, pentru ca prima data a cedat arcul; acum, de vreo 800km imi tot tacane ceva dar nu foarte tare, si numai cand e motoru' turat. Sper sa ma mai tina pana-mi vine si intinzatorul.

 

Deci daca ai de gand sa schimbi lantul, in 90% din cazuri ar trebui schimbat si intinzatorul... Si plus ca e mai sigur asa si nu mai trebuie sa desfaci a doua oara motorul, pentru intinzator.

Acum, de cand am problema cu tacanitul, si mie mi se pare ca trage mult mai greu decat de obicei, dar poate si pentru ca in astia 800km am mers cu el subturat... Oricum, odata cu intinzatorul, o sa-mi curat si carburatoarele, ca sa fiu sigura ca nu este de acolo problema.

 

Daca incepe dintr-o data sa tacane ascutit si foarte tare, incat auzi prin casca numai asta, opreste-te urgent, si nu mai merge cu el, pentru ca e posibil sa-ti crape motoru'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea ! Dar in special:

 

filosofull

alex_en

evgenius

darian

beatrice

jerycho

saK.

 

Si eu am un EN500A din '91. Il am din martie, luat direct din olanda si inmatriculat in aprilie, am facut cateva plimari cu el, dar mai tiptil ca deabia pe 9 mai imi iese dosarul ca sa pot da examenul.. :huh:

Scoala o fac la bucuresti ca aici stau de 3 ani, dar examenul il dau la brasov ca deh... asa scrie in buletin. Tot acolo este si motorul...:crack:

Sincer am citit topicul de la inceput pana la pagina 100+ si am gasit o gramada de chestii interesante.

 

De motorul meu s-a ocopat un amic de la Brasov (inmatriculare, pus la punct si intretinere care s-a facut la o reprezentata Mymoto din brasov). Ideea e ca pe langa clasica intretinere (ulei, filtre, buji, verificat frane, etc) si schimbat ulei in furca fata altele nu are...eu fiind fara experienta nu m-am prins ca ii trebuie ulei :rock:.

 

Ideea e ca imi place sa "mesteresc" in general dar nu am avut cum la al meu en pentru ca este la brasov.

Vreau sa iau si eu parte la intalnirile voastre din buc, cu sau fara motor si vreau sa mergeti si voi cu el (cand o sa-l aduc) si sa va dati cu parerea.

 

Cand ajung la brasov pentru examen, revin cu poze :moron:

 

In rest noapte buna si astept sa ne cunoastem personal !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut flavv!

Ma bucur ca ai ales acest motor si iti urez sa aduni multi kilometri cu el fara probleme!

S-au scris multe lucruri utile pe topicul acesta, te pot ajuta ca sa-ti mentii EN -ul intr-o stare cat mai buna. Dupa cum ai vazut, exista un topic dedicat intalnirilor posesorilor de EN/LTD la sectiunea intalniri/evenimente/excursii unde o sa aflii detalii referitare la intalnirile noastre. In acest weekend tocmai am fost la prima intrunire a noastra, cei cu EN/LTD, la Cheia si am trecut si prin Brasov!

Numai bine, ramane sa ne vedem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lamurit si cu consumul in afara localitatii 5.5 La intoarcere am alimentat la Brasov si am realimentat in Bucuresti deci , autonomie zen , eu ramasesem cu calculul de oras si imi dadea cu virgula . Se pare ca imi fura o fisa scinteia ca am mers vre-o 3 portiuni de cam 10 km intr-un cilindru si era fericire mare cind incepeau rateurile in tobe si pleca si celalalt parca ii bagam turbo. De oprit ce sa opresc chiar daca an fost "sfatuit"prin megafon ca m-am si speriat cica nu e vremea de motocicleta, la cum palpiau semnalele ... Ne-a plouat in draci pe mine si a mea sotie tot drumul,cum am ajuns in Bucuresti s-a oprit . Eu am cobit eu am patimit. Salutare Flavv sa ne vedem cu bine si cred ca pana iti iei carnet de care trebuie sa te ocupi insistent si constincios ca nu-i de saga poti fi si pasager daca ma iesim la o plimbarica .

Mesaj completat

Salut Flav deci esti din Brasov si sti si sensurile unice , asta e bine . Cat despre distributie mai cere o prere dar daca doctorul a zis ... dar cand il schimbi ia cu za de legatura sa nu desfaca tot ... si intinzator daca e uzat si iei mai e un model putin mai dstept decat cel de fabrica dar o sa iti explice Alex mai bine la o intalneala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e cam nasol... Aceeasi problema o am si eu, cu intinzatorul.

Prima data mi-a tacanit foarte tare distributia si am asteptat pana s-a rupt arcul de la intinzator :huh: (fara sa ne dam seama initial ca acolo e problema). Mi-am schimbat apoi lantul de distributie, iar mecanicul mi-a zis cand l-am desfacut ca ar trebui schimbat si intizatorul. Mi-am dat comanda, dar pana atunci mi-a facut o improvizatie la arc, sa mai pot merge cu el... A doua oara, pentru ca prima data a cedat arcul; acum, de vreo 800km imi tot tacane ceva dar nu foarte tare, si numai cand e motoru' turat. Sper sa ma mai tina pana-mi vine si intinzatorul.

 

Deci daca ai de gand sa schimbi lantul, in 90% din cazuri ar trebui schimbat si intinzatorul... Si plus ca e mai sigur asa si nu mai trebuie sa desfaci a doua oara motorul, pentru intinzator.

Acum, de cand am problema cu tacanitul, si mie mi se pare ca trage mult mai greu decat de obicei, dar poate si pentru ca in astia 800km am mers cu el subturat... Oricum, odata cu intinzatorul, o sa-mi curat si carburatoarele, ca sa fiu sigura ca nu este de acolo problema.

 

Daca incepe dintr-o data sa tacane ascutit si foarte tare, incat auzi prin casca numai asta, opreste-te urgent, si nu mai merge cu el, pentru ca e posibil sa-ti crape motoru'...

 

Multzam de explicatii si scuze de postul multiplu.

Tacanitul nu e deranjant dar e acolo. Oricum, urmatorul drum care o sa-l mai fac cu motorul va fi pan'la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea ! Dar in special:

 

filosofull

alex_en

evgenius

darian

beatrice

jerycho

saK.

 

Si eu am un EN500A din '91. Il am din martie, luat direct din olanda si inmatriculat in aprilie, am facut cateva plimari cu el, dar mai tiptil ca deabia pe 9 mai imi iese dosarul ca sa pot da examenul.. :huh:

Scoala o fac la bucuresti ca aici stau de 3 ani, dar examenul il dau la brasov ca deh... asa scrie in buletin. Tot acolo este si motorul...:crack:

Sincer am citit topicul de la inceput pana la pagina 100+ si am gasit o gramada de chestii interesante.

 

De motorul meu s-a ocopat un amic de la Brasov (inmatriculare, pus la punct si intretinere care s-a facut la o reprezentata Mymoto din brasov). Ideea e ca pe langa clasica intretinere (ulei, filtre, buji, verificat frane, etc) si schimbat ulei in furca fata altele nu are...eu fiind fara experienta nu m-am prins ca ii trebuie ulei :rock:.

 

Ideea e ca imi place sa "mesteresc" in general dar nu am avut cum la al meu en pentru ca este la brasov.

Vreau sa iau si eu parte la intalnirile voastre din buc, cu sau fara motor si vreau sa mergeti si voi cu el (cand o sa-l aduc) si sa va dati cu parerea.

 

Cand ajung la brasov pentru examen, revin cu poze :moron:

 

In rest noapte buna si astept sa ne cunoastem personal !

 

 

 

 

sal mai vrei darele de protectie uite poze

Editat de amedock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Unde sunt pozele cu barele?

 

Numai bine !

 

 

salut nu se pot pune pozele ai mes da ad pe el motorsteam si ti le dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine...am nevoie de o baterie noua si nu am gasit pe net una exact pentru tipul meu en500 nu am gasit. Exista doar pentru kawasaki 440ltd care este de tipul yb12a-a sau yb12al-a2. Tipurile astea de baterii sunt compatibile?

 

Tot citind am inteles ca trebuie sa-mi cumpar o baterie gata formatata de preferinta, maintanance free, nu una uscata...

 

Pareri daca e alegerea buna si daca da un loc recomandat si o marca buna sa achizitionez si eu una?

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde pe net cautasi, bre? Ca e netu' plin de baterii de EN500. :huh:

In primul rand, poti sa-ti iei o baterie normala, cum avem toti, adica cu acid. La asta, din cand in cand mai tre' sa completezi cu apa distilata si s-o pui la incarcat. Dar asta e destul de rar. O data la cateva luni, sau o data pe an. De tinut minte este ca prima data cand o iei trebuie sa-i pui apa distilata pana la nivelul "max", si apoi s-o tii la incarcat 12 ore.

Si apoi mai e cea cu gel, pe care o pui pe motor si gata. Astea de regula sunt mult mai scumpe decat cele clasice, dar nu-ti pot spune cat sunt de bune pentru ca nu am folosit.

 

Uite aici pentru EN500A:

- http://www.motomike.eu/mike/category/10304000000/vehicle/18400 , de aici iti poate aduce MotoVip: http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare/cautare.php&cautare=EN500A , ia legatura cu el daca vrei, poate are pe stoc

- http://www.louis.de/_1054c559ccf5303dd6953fd4d7844f3398/index.php?topic=wgr&grwgr=215&wgr=541&hersteller=0&anzeige=0&typ_id= ,de aici iti poate aduce KronauMoto: http://www.kronaumoto.ro/index.php/produse/acumulatori.html , tot asa, ia legatura cu ei, ca sigur au pe stoc ceva pentru motoru' tau.

 

Apoi mai e http://www.bateriimoto.ro/ , http://www.motodiscount.ro/ , http://www.e-acumulatori.ro/categorii-produse/baterii_scutere_moto-14.html , mai sunt si producatorii, care au magazine si-n Romania... Ai de unde alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca releul de pornire de la vacile noastre merge si pe GPZ-ul de 500? Are cineva un releu din asta in plus?

e identic si la fel

 

uite ici are la semnatura /index.php?/topic/654858-dezmembrez-kawasaki-zzr-400500600/

 

respectiv ia legatura cu @tamas /index.php?/user/44601-tamas-09/

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e identic si la fel

 

uite ici are la semnatura /index.php?/topic/654858-dezmembrez-kawasaki-zzr-400500600/

 

respectiv ia legatura cu @tamas /index.php?/user/44601-tamas-09/

 

 

i-am scris, multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) eu am o gramada de reparatii de facut :) dar am nunta pe 4 iunie si fiecare banut se duce pt moment acolo . Vad dupa nunta in ce ma bag :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e ok deocamdata ar mai fi un cablu ,o atentie dar... Jerycho dupa 6 August sunt si eu in 2 Mai in concediu , vre-o doua saptamani poate stam la o vorba asa ca oamenii insurati ...despre mobre .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tre sa schimb distributia; dar cu totul; unde gasesc mai ieftin lant intinzator si patine? in weekend am fost la mare si exact la intrarea in c-ta a inceput sa mearga in hopuri si sa miroasa a benzina: de fapt baga benzina in filtru de aer si pe la evacuarea din stanga; am ajuns asa pana la destinatie si am incercat eu sa schimb benzina, bujiile, am desfacut si surubele de la carburatoare si am lasat benzina sa curga, dar degeaba; a mers un pic si apoi a facut la fel; duminica am ajuns la service cu ea; mecanicul mi-a curatat carburatoarele (cica era posibil sa fie mizerie si sa nu mai inchida cuiul pontou) si mi-a schimbat fisele (era si varianta cu lipsa scanteie pe o bujie); din pacate cand am ajuns la el imi bagase benzina in ulei asa ca a trebuit sa schimb si uleiul; acu merge bine; mersi alex si nea victor din c-ta pt ajutor; aaa, da, m-am intalnit cu jericho si alina in trafic (erau conservari :laugh: ) Felicitari si casa de piatra, ne mai vedem noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tre sa schimb distributia; dar cu totul; unde gasesc mai ieftin lant intinzator si patine? in weekend am fost la mare si exact la intrarea in c-ta a inceput sa mearga in hopuri si sa miroasa a benzina: de fapt baga benzina in filtru de aer si pe la evacuarea din stanga; am ajuns asa pana la destinatie si am incercat eu sa schimb benzina, bujiile, am desfacut si surubele de la carburatoare si am lasat benzina sa curga, dar degeaba; a mers un pic si apoi a facut la fel; duminica am ajuns la service cu ea; mecanicul mi-a curatat carburatoarele (cica era posibil sa fie mizerie si sa nu mai inchida cuiul pontou) si mi-a schimbat fisele (era si varianta cu lipsa scanteie pe o bujie); din pacate cand am ajuns la el imi bagase benzina in ulei asa ca a trebuit sa schimb si uleiul; acu merge bine; mersi alex si nea victor din c-ta pt ajutor; aaa, da, m-am intalnit cu jericho si alina in trafic (erau conservari :laugh: ) Felicitari si casa de piatra, ne mai vedem noi

 

 

salutare,

inteleg ca ai 2 probleme:1-distributia

2- cea cu carburatoarele;asta problema o am si eu partial:filtrul de aer are un furtun de drenaj;cand opresc mobra pe acolo se scurge benzina(face o baltoaca de 5-7 cm;nu merge in hopuri nu mi-a crescut consumul

mecanicul meu a a zis acelasi lucru:carburatoare murdare,nu inchide cuiul pontou,etc

sunt 2 probleme sau una a derivat din cealalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...