dragos1 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Salut, Am si eu o problema la motor: unu din cilindrii nu mai functioneaza desi are compresie si ii da si scanteie. In principiu eu cred ca e o problema la carburator dar ce ar putea fi? Sa nu mai functioneze vacumul de la carburator sau sa traga aer fals pe undeva ? Motocicleta este un kawasaki 454 ltd. Editat Septembrie 14, 2011 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Sa nu fie infundat carburatorul sau filtrul de aer . Eu cand am luat mobra am gasit o carpa in cutia filtrului de aer de la carb cilindrului 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Salut, Am si eu o problema la motor: unu din cilindrii nu mai functioneaza desi are compresie si ii da si scanteie. In principiu eu cred ca e o problema la carburator dar ce ar putea fi? Sa nu mai functioneze vacumul de la carburator sau sa traga aer fals pe undeva ? Motocicleta este un kawasaki 454 ltd. Cand nu functioneaza? Numai la pornire, cand e motoru' rece? Sau tot timpul (asta inseamna ca mergi cu socul tras non-stop)? Cat are compresie? Cand au fost schimbate bujiile? Filtrele de aer sunt curate si uscate? Eu am tot 454, dar am schimbat motoru' cu unul de En500 si am avut aceeasi problema pana acum cateva zile cand i-am reglat relanti-ul (i l-am setat mai sus) si de atunci nu am mai avut probleme... Incearca si asa, chiar daca tie ti se pare ca e destul de sus, si vezi daca mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-dezmembrez+kawasaki+en500+din+1992-144010.html cineva dezmembreaza o vacuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) sal rulmenti roata fata am patit identic idem si la fel. schimbat rulmenti .... adio probleme Spidere, ai doua beri de la mine daca e de acolo! Sper sa fie cum zici tu, oricum aveam de gand sa-i schimb, dar am zis sa mai astept ca deh, "las-o bah ca merge asa". Astazi Alex si Eugen au schimbat rulmentii la motorul lui Alex. Deocamdata totul este perfect: nu vobleaza, nu tremura, nu pierde directia... Asadar, si prin urmare, 2 beri tre' sa mearga spre Tiranspider; cam tarziu dar asta e, berea-i proaspata! Poze de la "operatiune": O sa revina Alex cu explicatii pentru poze si cum se face. Ideea e ca Eugen este un GENIU! Asta inseamna sa ai ambitie si vointa, chiar daca nu ai resurse. Eugen, multumim inca o data si iti ramanem datori pentru tot (nu numai pentru azi)! Editat Septembrie 28, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orbit Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 salut! as vrea si eu niste pareri despre curelele de la rombelt. stiu ca sunteti care aveti asa ceva si sunt curios cum se comporta si cati km rezista. eu am reusit sa imi rup cureaua ieri si acum sunt in cautare. multuesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ce faceti cu sudura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Acum am o curea OPTIBELT cu care am parcurs pana acum 5450 km. Cureaua nu este High Power, aia era mai scumpa si nu am avut bani pentru ea. Oricum asta a fost in jur de 350-400 lei, iar aia High Power mi se pare ca era vreo 600 ron... Inainte am avut o curea GATES care am luat-o din state si a costat in jur de 700 ron si care s-a rupt la 17000 km. Acum, cea mai importanta chestie care am invatat-o este ca sageata curelei este critica. Pentru a regla sageata curelei iti trebuie MUSAI un tensiometru si indicatiile producatorului curelei (nu indicatiile din manualul motocicletei). Daca o sa ai o sageata buna, o sa te tina cureaua destul, daca nu, o sa se rupa cat ai zice PESTE! Ca idee, o curea originala KAWASAKI am schimbat-o la 22 000 km dupa ce am mers cu ea avand O GAURA IN EA toti astia 22000 km. Cureaua poate fi folosita si acum (gaura e tot acolo). Am mai mers cu o curea originala Kawasaki tot vreo 10 000 km asta dupa ce altul a mers cu ea inainte ANI DE ZILE (nu stiu cati km, dar oricum multi, zeci de mii oricum). As putea spune ca o curea originala ar tine peste 50 000 km, fara sa exagerez, dar pretul este pe masura, ultima data stiam ca este in jur de 2000 lei. Cred ca pana la 50 000 km o sa rup cam trei curele OPTIBELT. Parerea mea! Om trai si-om vedea! Editat Septembrie 29, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) salut! as vrea si eu niste pareri despre curelele de la rombelt. stiu ca sunteti care aveti asa ceva si sunt curios cum se comporta si cati km rezista. eu am reusit sa imi rup cureaua ieri si acum sunt in cautare. multuesc. La Rombelt in buc au curele facute in Germania, Optibelt se numesc; eu am luat una din asta direct din Germania cu vreo 7 mil si e f buna, m-a tinut pana acum 30.000 km fara semne ca ar ceda; pe ea scrie HP, adica high power; cele de la Rombelt nu au HP pe ele si costa cam 3 mil bucata; eu zic ca se merita, dar nu cunosc pe cineva care sa fi mers mult cu una din astea fara HP pe ea. Daca vrei cu 7 mil din Germania iti trimit linkul de la firma respectiva Vad ca a scris alex mai sus de cum tensionezi cureaua; eu o tin "moale" in sensul ca nu atarna dar nici nu e tensionata; daca apesi pe ea se duce cam 5 cm in sus sau jos; pe un vulcan de 900 si pe un harley am vazut ca sunt intinse foarte tare, acu nu stiu ce sa zic, cred ca depinde de modelul curelei, pt ce regim este fabricat si mai bine ii lasi o sageata de cativa cm decat sa o intinzi prea tare si sa se rupa; daca nu o tensionezi risti doar sa pierzi ceva putere/cuplu Editat Septembrie 29, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Astazi Alex si Eugen au schimbat rulmentii la motorul lui Alex. Deocamdata totul este perfect: nu vobleaza, nu tremura, nu pierde directia... Asadar, si prin urmare, 2 beri tre' sa mearga spre Tiranspider; cam tarziu dar asta e, berea-i proaspata! bunnnn deci 2 beri sa fie primite;) ma bucur ca am fost de ajutor acu asteptam un feed-back in ceea ce priveste " cazul pisica-operatiunea castravetele- misterul trompetei de argint si al melcului infierbantat " respectiv sa ne spuna alex daca a rezolvat broblema Om trai si-om vedea! asta e legea lui Om generalizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) Prima si prima data trebuie sa ridicati cumva motocicleta astfel incat sa stea cu roata fata ridicata de pe sol, cel putin 10 cm ca sa nu va chinuiti s-o scoateti. Noi am folosit o lada de Carlsberg, destul de buna, dar cam prea inalta, asa ca am folosit si niste lemne ca sa ridicam putin cate putin motocicleta sa intre lada sub ea...S-a dovedit apoi ca erau suficiente si lemnele care le puteti vedea sub cric, ele ridicand suficient roata. Aveti grija sa slabiti piulita de 19 de la ax (partea stanga)si surubul cu cap imbus de 6 (sau 8?)din amortizor, pe partea dreapta, INAINTE sa ridicati motorul pe lemne/lada, deoarece e mai greu cu el pe lada, puteti chiar sa rasturnati motorul... Puneti ceva sub roata spate, ca sa nu se poate rasturna motorul pe roata spate...si sa fie cat mai bine echilibrat... Pregatiti-va sculele pentru extragerea rulmentilor: va trebuie sigur o surubelnita dreapta, un cleste de scos sigurante elastice, ciocan, tija pentru batut rulmentii sau orice altceava ce va trece prin cap (noi am folosit un conexpand care l-am batut cu ciocanul...complicat).In manualul moto era trecuta tija si ciocanul pentru scos rulemntii, dar nu am reusit... Tineti minte ordinea in care scoateti piesele, ca sa le bagati inapoi corespunzator, chiar este indicat sa consultati manualul motocicletei ca sa fiti sigur ca nu gresiti... Se poate observa mizerie adunata, praf si pietricele care au facut ca rulmentul sa se uzeze si sa aiba joc... Aici scoatem garnitura (simeringul) melcului, care era cam "prajita" si intepenita in alezajul ei... Rulmentii vechi, scosi afara si pusi pe conexpandul care l-am folosit ca sa-i scoatem...Ca sa nu stricati nimic, puneti roata pe doi tabureti de lemn, ca sa evitati sa sa sprijine pe discul de frana, plus ca o sa aveti mai multa lumina ca sa vedeti ce faceti...Teoretic, discul de frana trebuia demontat, ca sa nu existe aceasta problema...teoretic... La montare trebuie sa curatati locasul rumentilor cu ce aveti la indemana (ideal ar fi cu spray de curatat discul de frana) si sa bagati rulmentii prin bataie pe cursa exterioara a acestora (adica nu pe inelul interior). Noi am folosit un cap de cheie tubulara mare (cea mai mare care am avut-o) si am batut usor in ea, fixata cum am zis mai sus, pe rulmenti. Sa nu uitati sa bagati distantierul dupa ce ati bagat primul rulment si sa aveti grija sa-l tineti pe pozitia corecta, alinitat la axul rotii ca sa nu ramana prins intr-o parte si sa nu mai puteti baga axul...Concret, bagati axul rotii prin rulmentul bagat deja, il treceti prin distantier si il ridicati pana la celalalt rulment, in care bateti. Ungeti cu vaselina si axul rotii (nu cu multa, ceva acolo sa fie) si reasamblati roata. PS: AM SCRIS ASTA LA REPEZEALA. Ca sa fiti siguri ca nu gresiti consultati manualul motocicletei inainte sa va apucati de treaba ca sa fiti siguri ca stiti ce aveti de facut. Noi am facut o greseala, am bagat tabla care angrezeaza melcul deasupra sigurantei elastice (peste ea, nu sub) si dupa ce totul era gata am constatat ca se incingea melcul de-l lua dracu...A trebuit sa demontam si sa-l punem cum trebuie, abia dupa ce am vb cu Tiranspider si dupa ce m-am uitat pe microfisa rotii fata... SHIT HAPPENS!E prima data in viata cand schimb rulmenti! Treaba asta e destul de complicata...dar cu un pic de studiu, cu niste scule si multa vointa merge facuta acasa! Editat Octombrie 3, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Astzi la Leul mi-au lut foc sau mai bine zis mult fum cablurile de la ventilator .Tot imi ardea siguranta de jos din releul de pornire si pe cea de ventilator pana am ramas fara sigurante , am cautat vre-o jumatate de ora un set si na, la Leul puh ,paira ca in Bregovici,de dupa motoul meu, cel mai destept cedeaza... Nevastamea de, ca eu ma plimb...si cand are si ea nevoie... Banuiesc ca de la traficul de (cuvant urat) si semafoare s-a supraincalzit ,deci maine verific pe la ulei si la antigel si cand am timp firele de tort sau de torta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Daca se incalzesc cablurile si arde sigurantele verifica ventilatorul, consum prea mare sau scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Astzi la Leul mi-au lut foc sau mai bine zis mult fum cablurile de la ventilator .Tot imi ardea siguranta de jos din releul de pornire si pe cea de ventilator pana am ramas fara sigurante , am cautat vre-o jumatate de ora un set si na, la Leul puh ,paira ca in Bregovici,de dupa motoul meu, cel mai destept cedeaza... Nevastamea de, ca eu ma plimb...si cand are si ea nevoie... Banuiesc ca de la traficul de (cuvant urat) si semafoare s-a supraincalzit ,deci maine verific pe la ulei si la antigel si cand am timp firele de tort sau de torta. Trebuia sa ma suni ca aveam eu sigurante si eram aproape; cand am avut ventilatorul in scurt imi ardea siguranta de "FAN" cand dadea sa-l porneasca termocupla, de fapt pornea ventilatorul dar ardea imediat siguranta, dar fara fum sau siguranta centrala arsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) Am vorbit cu evgenius si se pare ca situatia "este sub control" Pana una alta, io am mai reusit sa fac o operatiune destul de dificila, zic eu, anume schimbat antigelul si curatat instalatia de racire cu solutie speciala. Poze si explicatii: Asta e capacul de umplere a instalatiei de racire. Dupa cum puteti vedea este corodat (rosata aia) si nu se prezinta intr-o stare prea buna... El trebuie rotit, lasat sa elibereze presiunea si pe urma apasat si rotit ca sa fie scos. Ideea este ca acest capac este prevazut cu o supapa tarata cu un arc, si anume ea se deschide la presiunea de 1.1 bar in cazul in care in instalatie ar aparea aceasta, lasand antigelul sa iasa (ca sa nu crape in alta parte instalatia ?)pe furtunelul de evacuare (se vede in poza). Asta (sub pompa de apa, in centrul pozei) este surubul de golire a instalatiei, care trebuie desfacut, dupa ce ati scos capacul de umplere (cel din poza de mai sus).O tubulara de 8 si il scoateti usor afara. Verificati daca aveti garnitura sau macar o saiba care sa fie pe capul acestuia. Bidonul folosit de mine pentru colectarea antigelului. Nu lasati antigelul sa curga pe jos, este extrem de toxic si e si ilegal (poluare). Colectati-l si duceti-l la cei care colecteaza antigel (la Agip duc eu tot inclusiv ulei ars). Bidonul este de 5 litri, arhisuficient atat pentru antigel (1.4 l capacitatea instalatiei) cat si pentru ulei (3.4 litri capacitatea instalatiei) Tubulara de 8 la treaba, chestia e ca motorul trebuie sa fie rece (sau sa il lasati sa se raceasca) ca sa nu va ardeti pe maini cand o sa izbugneasca jetul de antigel vechi din motor. Apa chioara care se scurge acolo trebuia sa asigure protectie si ungere ...cica... Antigelul trebuie sa fie verificat(daca nu il schimbati) cu un densimetru (sau un refractometru daca aveti)sa fiti siguri ca nu ingheata sub - 30 de grade cel putin. Io inca nu am nici unu nici altul, dar am antigel de la Lukoil, gata preparat, -35 grade parca...(e special pentru motoare cu carter din Aluminiu). Vasul de expansiune...Belea cu el daca nu aveti o seringa sa scoateti antigelul din el, care culmea, nu o sa curga la drenarea pe la surubul de la pompa de apa. Eu l-am demontat de fiecare data si am scurs antigelul, dar ia timp...o seringa mare (200 ml ?)si un furtunel face minuni daca aveti. Dupa ce l-ati dat jos, spalati-l bine, sigur are depuneri de piatra sau alte saruri prin el. Cu apa si detergent macar, dar cel mai bine e cu solutie speciala sau cu acid...Se spala destul de greu, ar fi buna o periuta si multa apa calda. Modul de lucru este destul de anevoios. Trebuie sa derenati instalatia de antigelul vechi. Dupa care trebuie sa bagati solutia de spalare (eu am folosit 2 + 2 dar nu mi-am placut ce a facut...adica nu prea a curatat mare lucru) si sa lasati motorul sa mearga pana porneste ventilatorul (peste 10 minute clar...) Dupa aceea trebuie sa drenati totul din nou si sa bagati apa (distilata daca aveti, daca nu de la robinet...) si iar sa lasati motorul sa mearga ca si mai sus. In sfarsit dupa o noua drenare, puneti antigelul si totul la loc (suruburi si capace + bidonas). O chestie interesanta, e ca puteti scoate aerul din instalatie (intra o gramada) prin pornirea motorului cu capacul de umplere scos. O sa vedeti cum isi trage antigelul si scoate bule de aer. Faceti scurte porniri + accelerari usoare pana scoate tot aerul si pana va intra tot antigelul in motor (1.4 litri inclusiv in bidonas pana sub semnul FULL). Pare complicat, dar nu este. PS : SCRIS IN GRABA, S-AR PUTEA SA FI OMIS MULTE,INTREBATI...CORECTAM ETC... Editat Octombrie 5, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Asta e capacul de umplere a instalatiei de racire. Dupa cum puteti vedea este corodat (rosata aia) si nu se prezinta intr-o stare prea buna... El trebuie rotit, lasat sa elibereze presiunea si pe urma apasat si rotit ca sa fie scos. Ideea este ca acest capac este prevazut cu o supapa tarata cu un arc, si anume ea se deschide la presiunea de 1.1 bar in cazul in care in instalatie ar aparea aceasta, lasand antigelul sa iasa (ca sa nu crape in alta parte instalatia ?)pe furtunelul de evacuare (se vede in poza). Ce-i ruginatura aia acolo? Macar ai curatat-o si tu putin? Editat Octombrie 6, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Rugina aia este de la apa chioara care o aveai pe post de antigel...Problema e ca solutia de curatare PE CARE am folosit-o a fost cam...ineficienta? Sper sa fac rost de acid oxalic si sa fac o alta spalare, daca evident o sa-ti permiti pretul Tot din seria micilor reparatii am mai efectuat una si anume inlocuirea schimbatorului de viteze si a axului acestuia, tot pe motorul etern plin de defecte (a lui Beatrice, evident). Lectia invatata este urmatoarea : - nu munciti noaptea!!! - nu munciti noaptea indiferent cat de bine pregatit sunteti (cu scule ma refer si tot ce trebe); - apucati-va de munca NUMAI DUPA ce ati consultat manualul ca sa nu faceti munca de doua ori; Pentru inlocuirea pedalei e musai sa aveti un ciocan de cauciuc (eu nu am avut dar am improvizat unul). Pedala se demonteaza usor, problema e la ax daca este corodat (si in general este), trebuie "convins" sa iasa afara. Nu am poze, dar nu prea sunt multe de zis, trebuie sa fiti atenti la montarea noului ax sa aliniati la 90 de grade ansamblul tija schimbator - nuca - ax (unghiul de 90 este cu varful in nuca), in caz contrar nu mai puteti schimba toate vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Ciocan de cauciuc,am eu,dac-o sa mai ai nevoie.Nu e foarte mare,dar s-ar putea sa te-ajute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Size doesn't matter! O sa vreau sa cumpar unu...il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Are cineva o lista cu compatibilitati intre piesele de en,gpz,kle? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Cumpar ghidon kawasaki en500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 De ceva vreme roata spate mergea infranata dimineata cand plecam cu motorul, sau cand incercam sa imping motocicleta inapoi, se infrana in asa hal incat nu mai puteam s-o imping. Azi am decis s-o dau jos, avand in vedere faptul ca am reusit sa adaptam un cric pentru ridicarea motocicletei(multumesc evgenius!). Pot sa va spun ca am gasit cateva lucruri in neregula: - rulmentii de roata au joc axial, destul de pronuntat, dar nu i-am schimbat deoarece nu avem un set complet de asa ceva; - pe tambur, spre exterior a aparut o banda ruginita, pe toata circumferinta tamburului, avand grosimea de aproximativ 5 milimetri; - pe partea port saboti aveam extrem de mult praf de ferodouri; Asa ca am purces la treaba si am smirgheluit banda respectiva(copil sarac, fara flex cu perie), am curatat interiorul tamburului si port-sabotul cu spray pentru curatat sisteme de franare. Dupa ce am facut totul bec, am reasamblat totul la loc si surpriza, roata nu mai este infranata si pot sa imping motorul spre spate cat vreau eu. Cred ca am rezolvat o mare parte din probleme, mai raman rulmentii de schimbat, dar asta in alt film! Acum poze de la "lucrare": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Alex, explica aici care-i faza cu compresia, ca Mihai deja imi pune intrebari incuietoare din fizica si d-astea... Eu vreau sa fac o comanda de piese mai mare, de la wemoto. Se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Beatrice da cate piese iti mai trebuiesc .. in curand schimbi toata motocicleta ... Ti-o vand eu pe a mea ca dupa ce i-am luat fulii aproape noi si kitul de bendix e ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) Daca imi ziceai pana sa o bag in service... Sa stii ca imi cam suradea ideea si chiar m-am gandit la tine. Cat am cautat eu un LTD in firea lui... Dar acum daca e in service, desfacut, cu banii dati pe manopera (destul de multi bani), raman la el, ce sa fac... Mie imi trebuie set motor, sau numai segmenti, inca nu stiu; filtre (poate vrei si tu ), set complet de garnituri si posibil supape (sunt pline de calamina, dar mecanicul a zis ca nu-s deformate la prima vedere). Si acum daca tot fac motorul, vreau sa mai schimb una alta la el, sa-l vopsesc, sa-i schimb toata instalatia electrica... RESTAURARE intr-un cuvant. Mai tre' doar sa-i aleg o tema. Editat Decembrie 20, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.