gimsys Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 O guma fata , doar ptr registru , este imposibil sa nu gasesti , macar de imprumut . Nu prea cunosc motociclisti din zona, sau magazine second, cred ca am sa pun un topic la sectiunea Cluj, sa vad daca ma poate ajuta cineva desi cred ca o sa fiu luat la misto mai degraba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Nu prea cunosc motociclisti din zona, sau magazine second, cred ca am sa pun un topic la sectiunea Cluj, sa vad daca ma poate ajuta cineva desi cred ca o sa fiu luat la misto mai degraba Amu fecior , omeni faini ca Ardelenii , rar gasesti . Serios , nu cred ca vei fi luat la misto . Ardealul e Ardeal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) Nu prea cunosc motociclisti din zona, sau magazine second, cred ca am sa pun un topic la sectiunea Cluj, sa vad daca ma poate ajuta cineva desi cred ca o sa fiu luat la misto mai degraba la masini cer aia la ITP sa fie gumele pereche pe fiecare axa ... poate ca la motoare cer sa fie pereche(acelasi profil) fata spate ... intereseaza-te ! Editat Ianuarie 19, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 la masini cer aia la ITP sa fie gumele pereche pe fiecare axa ... poate ca la motoare cer sa fie pereche(acelasi profil) fata spate ... intereseaza-te ! Nici vorba de asa ceva. Desigur ca nu-ti da nimeni inspectia daca mergi cu un caucuic de cross si cu unul de strada, dar daca ambele sunt pt asfalt, indiferent de profil, nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) la masini cer aia la ITP sa fie gumele pereche pe fiecare axa ... poate ca la motoare cer sa fie pereche(acelasi profil) fata spate ... intereseaza-te ! La motocicleta sorei mele , un F3 , am avut ptr registru un Michelin pe fata si un Pirreli ( nou ) pe spate . Totul a decurs fara obiectii . P.S : sa nu uitam , ca in majoritatea cazurilor , cei care se ocupa si sunt autorizati ptr verificari , la motociclete , sunt si ei la randul lor posesori de categoria A ( de fapt este o conditie obligatorie ptr postul respectiv ) . Deci , pe romaneste , se pot " admite " mai usor anumite nereguli . Editat Ianuarie 19, 2011 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Februarie 2, 2011 Autor Share Postat Februarie 2, 2011 Am gasit la 110/70V17 e ok ? in talon scrie 110/80V17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) Nu e bine! 110 mm latime cauciuc, dimensiune profil 80 mm, v indice de viteza (max 240km/h)si raza de 17 inch. Daca pui de profil mai mic iti va indica vitezometrul mai putin decat ai in realitate! Editat Februarie 2, 2011 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Februarie 2, 2011 Autor Share Postat Februarie 2, 2011 atunci 110/80/19 sunt ok nu ? nu prea le am cu dimensiunile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 110/80/19 --> ultima cifra indica diametrul rotii deci nu poti pune un cauciuc cu diametrul de 19 pe unu de 17! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare http://www.autocj.ro/pop_up.php?identifier...cu-15-noiembrie tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare http://www.autocj.ro/pop_up.php?identifier...cu-15-noiembrie tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. __sa_de_inmatriculare.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Gimsys de ce te complici ? Uite cum e treaba : Am inm 3 motoare pana acum , 2 aduse de afara si unul luat din tara (alt judet decat cluj). deci : Iti faci programare telefonica la RAR Iti faci actele : fisa de inmatriculare auto cerere de inmatriculare Astea 2 le gasesti pe google chiar primele de sus . Mergi la rar cu toate actele motorului original si copii (nu iti trebuie la toate copii dar mai bine iti faci ca nu sunt scumpe). fisa si cererea le coplectezi la calc nu cu scris de mana . OOOK Acum mergi la RAR ( banuiesc ca vii la Gilau ? ) O sa vezi 2 garaje la intrare tu te pui la rand la cel din stanga . Nu te pui la rand unde sunt masinile ci mergi prima data si ii spui la Domnul Fekete (cel in varsta ) ca ai de inmatriculat o motocicleta si o sa iti spuna el unde sa stai la rand . El o sa bage motorul in garaj si iti face poza la seria de sasiu si cea de motor si la toata moto din fata si spate . ATENTIE Pe cei de la RAR nu ii intereseaza daca tu ai gume bune sau rele daca ai frane sau nu ( acuma nu va ganditi ca nu ai deloc). Trebuie sa ai oglinzi far stop spate ,semnalizatoare. Mesaj completat Salut Gimsys Daca vrei sa te ajut cu inm ,fara bani ,da un buzz la cj24bmw Mesaj completat Imi cer scuze pentru postarea multipla ........nu este din vina mea . Mesaj completat Dupa ce ai fost la rar si ai facut identificarea mergi cu actele la finante , o declari pe tine dupa care mergi la politie si iti scoti numere. E simplu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Buna, Am observat la cauciucul din fata al motocicletei ca este uzat mai tare in partea dreapta decat in partea stanga, asa am cumparat-o, ce anume poate cauza asta ? Multumesc Parerea mea: in nici un caz uzura de la cauciucul tau nu este din cauza pantei drumului de la ax la margine, in profilul transversal (e destul de mica panta asta). A facut o gluma cineva mai sus: probail ca a fost rulata pe dalele de beton de la diguri de s-a uzat asa. Sa stii ca se poate ca uzura sa fie din cauza ca, proprietarul anterior, lua virajele la dreapta mai inclinat decat cele la stanga. Pe langa testul cu balta si urmele lasate, mai poti incerca unul (asta daca nu ti se pare riscant): ia mainile de pe ghidon in timp ce rulezi cu 50-60 km/h(preferabil pe axul drumului ca sa elimini problema pantei transversale) si vezi daca-ti trage in stanga motocicleta. Inainte de asta sa te asiguri ca stai cat mai pe mijlocul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.