stefanpaval Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salut! Am un Suzuki RF 600 R, an 1994 si de circa un an de zile am probleme la pornire,imi porneste in 3 cilindri cand vrea ea,iar daca o las nepornita mai mult timp,2 saptamani, trebuie sa ii schimb bujiile ca sa porneasca normal. Anul trecut am dus-o in service si i-a fost desfacut motorul,curatati segmentii de calamina,schimbate nush ce garnituri,recopnditionata chiuloasa, dar problema mea tot persista. Oare care sa fie cauza? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salut! Am un Suzuki RF 600 R, an 1994 si de circa un an de zile am probleme la pornire,imi porneste in 3 cilindri cand vrea ea,iar daca o las nepornita mai mult timp,2 saptamani, trebuie sa ii schimb bujiile ca sa porneasca normal.Anul trecut am dus-o in service si i-a fost desfacut motorul,curatati segmentii de calamina,schimbate nush ce garnituri,recopnditionata chiuloasa, dar problema mea tot persista. Oare care sa fie cauza? Multumesc problema nu poate fii decat din carburatoare ,trebuie o verificare ca la carte ,reglate ,sincronizate eventual schimbate elementele uzate ,jiglere,cuie ,membrane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Cand porneste in 3 cilindri, cel ce nu porneste e mereu acelasi? Daca raspunsul e "da", cum arata bujia dupa cilindrul cu problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 "...s au curatat segmentii,reconditionat chiulasa..." dar asta s-a facut de ce? S-a masurat compresia si s-a constatat ca acel cilindru care nu functioneaza nu are compresie suficienta si s-a desfacut motorul,sau ca asa a zis un "mester" ca trebuie desfacut? Daca s-a desfacut motorul si "sau curatat segmentii" doar asa ca "asa trebuie",mare greseala!!! Buna intrebarea ,daca acelasi cilindru nu functioneaza !Nefunctionarea cilindrului are cauze multiple,de la o bujie sau o fisa defecte,carburator reglat aiurea, pana la ansamblul cilindru-segmenti-piston,supape, cu probleme si este destul de greu de diagnosticat pe forum. Daca nu imposibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Asta e prima data cand aud ca cine va a curatat segmenti. Nu vad rostul, daca tot ai desfacut motor, le inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Daca o pornesti la 2 sapt......cam toate pe carburator fac asa, 2-3 minute maxim, dupa care isi reiau lucrul toate 4 la fel. Sa-ti faci probleme cand mergi zi de zi si iti apare acelasi fenomen. Carburatorul ca sa iti dea amestecul optim trebuie sa fie si el la o anumita temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Salut! Am un Suzuki RF 600 R, an 1994 si de circa un an de zile am probleme la pornire,imi porneste in 3 cilindri cand vrea ea,iar daca o las nepornita mai mult timp,2 saptamani, trebuie sa ii schimb bujiile ca sa porneasca normal.Anul trecut am dus-o in service si i-a fost desfacut motorul,curatati segmentii de calamina,schimbate nush ce garnituri,recopnditionata chiuloasa, dar problema mea tot persista. Oare care sa fie cauza? Multumesc daca sti care este cilindrul cu problema (una dintre bujii ar trebui sa difere la culoare, de celelalte), poti inlocui intre ele bobinele si fisele (daca lungimea permite si constructia fizica a componentelor permite asta) intre cilindrul problema si unul cu functionare OK ... daca problema ramane la cilindrul intial (chiar si montand o bujie noua si recomnadata) atunci te poti uita in carburatorul ala... daca problema se muta pe cilindrul care nainte era OK, revi inapoi numai cu fisa ... asa poti exclude bujia sau fisa. Daca nu ai nici o treaba cu surubarea la cauta alt mecanic si spune-i ca ai mai platit odata pentru operatii care nu au rezolvat problema si "nu prea" ai mai fi dispus sa repeti cheltuiala Probabil ca jetul de relanti de la carburatorul ala nu functioneaza bine Editat Ianuarie 27, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanpaval Postat Februarie 1, 2011 Autor Share Postat Februarie 1, 2011 daca sti care este cilindrul cu problema (una dintre bujii ar trebui sa difere la culoare, de celelalte), poti inlocui intre ele bobinele si fisele (daca lungimea permite si constructia fizica a componentelor permite asta) intre cilindrul problema si unul cu functionare OK ... daca problema ramane la cilindrul intial (chiar si montand o bujie noua si recomnadata) atunci te poti uita in carburatorul ala... daca problema se muta pe cilindrul care nainte era OK, revi inapoi numai cu fisa ... asa poti exclude bujia sau fisa.Daca nu ai nici o treaba cu surubarea la cauta alt mecanic si spune-i ca ai mai platit odata pentru operatii care nu au rezolvat problema si "nu prea" ai mai fi dispus sa repeti cheltuiala Probabil ca jetul de relanti de la carburatorul ala nu functioneaza bine Multumesc mult de sfaturi.asa patesti cand nu te pricepi la surubarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Multumesc mult de sfaturi.asa patesti cand nu te pricepi la surubarit pai poti fi amator (ca mine) dar cu ceva permutari si combinari cum ne-au invatat aia la scoala, mai iesi din ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.