JMoto Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 cat mai dureaza motoreta ? ) cred ca mai e mult de munca la ea.. sunt tare curios sa vad cum iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 fata e de Buell , spatele de VFR , nu e scump , doar bine lucrat . spor la munca Bascula si roata spate sunt de Triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 18, 2011 Autor Share Postat Februarie 18, 2011 Am un program foarte incarcat. Foarte mult de munca. La 7 sunt in garage si in cel mai bun caz scap pe la 20... In ferestrele zilei imi mai bag ochiul la V90 si mai fuck cate ceva. Nu avem un termen limita dar daca Bikers Club Otopeni face festivalul de film 2011 atunci ala ne e termenul... Adica in Octombrie-Septembrie dar dupa cum se vede noi vom fi gata pe strada macar pe 1 Mai. Nu avem nici o graba si sunt moto cu buget redus. Problema la mine nu este ca tre urgentata ptr timp limita ci ptr ca ma preseaza alt Motociclist care vrea motoul lui pe rampa de Design... Adica sa dau broasca jos ca in fatza banului nu prea am ce zice. Oricum va tin la curent si dupa cum se vede am un departament de design ce face treaba mai marfa decat Descopery ... E 6;46 si la 7 se deschide Fabricutza The Gas Racer's ... Am zbughit-o. http://www.youtube.com/user/sabinrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Salut omule, Intr-adevar, ai integrat foarte bine masca in linia motocicletei!!Mai bine decat mari constructori moto care mai au de lucrat la detalii de genul asta Felicitari! Tine-o tot asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 19, 2011 Autor Share Postat Februarie 19, 2011 Merci mult. Ma bucur sa aud numai laude si sunt mandru ca in sfarsit am reusit sa-mi umplu golurilke. Suntem o echipa, nu un singur om. Nu toti vin zilnic sa isi dea silintza dar cand vin se schimba treaba. Atat masca de fata cat si rezervorul au fost facute de mai multe ori si nu sunt inca sigur ca asa va fi finalul. Flexul taie ce nu ne place si apoi se trece la desen si creatie. Oricat de mare succes va avea sau nu acest project, ceea ce ma bucura este ca am lucrat cu designer si am aratat lumii dece acesti oameni au valoare. De forjat motorul dupa ce e gata... Nu va faceti probleme... Nici de starea ei tehnica sau de eventuale greseli geometrice sau de alta natura mecanica. Mai e foarte putin si dau Ghioceii. Luuuuuuuuuuuuuuuunga mai e iarna asta. Mesaj completat Angajez Ucenic! Seriozitate Punctualitate Atentie maxima Daruire Sanatate psihica si fizica Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti. Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-Racetek. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Foarte misto masca Editat Martie 3, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Interesant proiectul vostru. AÂştept cu real interes rezultatul final. Păcat că nu sunt din BucureÂşti, sună tentant oferta de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 Interesant proiectul vostru. AÂştept cu real interes rezultatul final. Păcat că nu sunt din BucureÂşti, sună tentant oferta de lucru. Am avut nevoie de un Ucenic si am angajat 3. Imi pare rau dar nu mai pot lua. Imi ajunge. Momentan RaceTek isi muta servicele si tot ce are intr-un spatiu mult mai mare dar la aceeasi adresa. Probabil in max 2 saptamani vom relua lucrarile la SV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 felicitari pt extindere... by the way... astept un raspuns pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 in ce stare se afla motocicleta? ai mai lucrat ceva la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 15, 2011 Autor Share Postat Martie 15, 2011 in ce stare se afla motocicleta? ai mai lucrat ceva la ea ? Datoria pregatirilor masive ptr deschiderea sezonului, nu s-a mai lucrat pe V90 dar voi relua constructia in max 2 saptamani. Deocamdata R1 Transformer a fost scos in teste si s-a demonstrat alaturi de 6 alte 1000cc dupa 2007 a fi un mare succes tehnic. Le-a intins pe toate cu noile transformari. Voi posta foto cu ea cand voi fi multumit de designul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Voi posta foto cu ea cand voi fi multumit de designul final. Astept cu nerabdare Editat Martie 15, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Povestile RaceTek nu se termina niciodata... Unul din cei 3 "Ucenici" angajati si platiti conform intelegeri a furat de la Racetek mai multe lucruri din dotarea mea personala: O camera Countur HD, un GPS Garmin, O maneta CRG de frana pe auriu si un bord Data Recording ptr afisarea timpilor pe circuit. I-am concediat pe toti 3 si nu mai intentionez sa angajez pe nimeni o lunga perioada de timp. Ieri am readus pe una din Piste V90 ul si am reusit sa-l ppornesc si am inceput constructia tobelor ce as vrea sa imi dea un sunet gen Harley la turatii extreme... Suzuki... Va tin la curent cu toate ca nu prea mai am cu ce... Mesaj completat https://6663985456313446184-a-racetek-ro-s-...;attredirects=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 foarte reusite schitele , e un proiect f ambitios dar am niste intrebari caci lucrand la build-off-uri am ajuns sa ma lovesc de niste probleme: 1. how did you solve the symmetry problem? 2. cand pui un bord mai greu decat cel din fabrica e posibil sa nu mai ai aceeasi libertate la furca si sa supravireze din cauza "balastului" deci nu era mai bine ca botul sa fie sustinut ca la sportive de un subcadru iar furca sa se miste libera fara nici o treaba? caci asa pare in schita initiala, dintr-o bucata. bafta mare sa ai cu proiectul! abia asteptam sa vedem continuarea imi pare rau sa aud de probleme cu ucenicii... cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) 2. cand pui un bord mai greu decat cel din fabrica e posibil sa nu mai ai aceeasi libertate la furca si sa supravireze din cauza "balastului" deci nu era mai bine ca botul sa fie sustinut ca la sportive de un subcadru iar furca sa se miste libera fara nici o treaba? caci asa pare in schita initiala, dintr-o bucata. Detalii. Asta de unde vine? Experienta personala sau ceva pe net? Am mai vazut discutii din astea, insa nu am reusit sa gasesc pe nicaieri pe net vreo chestie bine documentata. Ai avut mai mult noroc? @SabinRace -- sorry de offtopic, dar mi se pare interesant subiectul. Editat Aprilie 7, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Detalii. Asta de unde vine? Experienta personala sau ceva pe net? Am mai vazut discutii din astea, insa nu am reusit sa gasesc pe nicaieri pe net vreo chestie bine documentata. Ai avut mai mult noroc? @SabinRace -- sorry de offtopic, dar mi se pare interesant subiectul. nu e nimic de pe net...gizas.... oricum mai bine vorbesti cu @ice-man (sotu ' meu)ca el a fost la ghidonul acelui motor si el poate sa iti zica exact cum se simtea s-a plans ca supravireaza, ca e prea incarcata fatza acum , dupa un an jumate de cand am pus bordul ala, facem schimbari din nou. am avut masca de Duke2 cu lupe cu tot si era mult prea grea pt un cb500 mai ales ca furca nu e la fel si masca parea ca sta mult in afara, ca un bagaj inutil. ca sa nu mai zic ca duke2 e mai inalt si altfel bat lupele..... dar il las pe el sa-ti explice mai in detaliu daca el considera ca ar mai fi ceva de adaugat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 Toate Caffe Racetek urile facute au cadru de bord ce nu are legatura cu furca. Eu nu am facut custom cumparand o masca de fatza de Supermoto ci construind cadrul si sistemul de lumini. Asta n-am facut-o din cauza prezentata de tine ci din design si faptul ca un Racer tre sa aibe farul lipit de cadru central nu de directie.Cel legat de directie e nu racer ci ceva de mers pe stradutze inguste... Despre ideea cu daca pui acea greutate pe furca fatza nu te contrazic ca e aiurea dar repet: fiecare motociclist are o amprenta , o inaltime, putere, o greutate etc. Americani pe Choper au greutati pe furca de 3-5 ori mai mari ca noi dar aia merg pe drum drept si au nevoie de acea greutate ptr a amortiza din socuri (vezi contragreutatile modelelor vechi din capatul ghidoanelor) si vei intelege ca sunt exact coeficientul unui amortizor de ghidon ptr momente de instabilitate. Revenim la subiect: Acxum 2 ua zile am cumparat un aprilia 1000 SL model cu 10 cai mai mic (limitat ) decat 1000 mille. Un v60. Ptr experientza mea aveam nevoie de un moto mai puternic chiar daca odata cu puterea apare si greutatea. Drept ptr care voi construi 2 modele de Cafe Racetek: V90 Suzuki 650sv si V60 Aprilia 1000. Sv ul il voi scoate le licitatie cand va fi gata daca nu va fi vandut pina sa fie terminat... Datele problemei vis a vis de Sabinrace VS Trancanici se schimba http://www.pro-bike.ro/catalog/compara.htm...p;id_model2=859 Sper ca sa nu fiu acuzat ca schimb din v90 in v60, ca trec de la Japan la Italy dar pana atunci cand se va da finish vom vedea... Fug la salon sa vad Retro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 chiar se potriveste mult mai bine tema asta unui motor de 1000cc spor la lucru in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 SV650 a fost blocat si comercializat in starea adusa in prezent. Aprilia falco 1000 a fost cumparata si s-a trecut rapid la modificarile necesare ptr a o aduce in timp rapid in parametrii doriti de la bun inceput. Nu imi batea ritmul inimii prea bine atunci cand imi autoconstruiam motocicleta mea cu un motor subcubic. 500cc pe piston mi se pare super ok ptr primul meu V. Din motove de spionaj cu care am fost atacat, nu mai postez nimic din ceea ce fac de aici incolo ci doar atunci cand va fi gata! Va fi repede gata si va fi mult mai smechera decat am lucrat pana acum pe sv. Imi pare rau dar aia e decizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) pai gata SV-ul ? nu e frumos sa nu ma intelegi gresit , eu eram curios /interesat sa vad ce va iesi , nu altceva. Editat Aprilie 17, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 pai gata SV-ul ? nu e frumos sa nu ma intelegi gresit , eu eram curios /interesat sa vad ce va iesi , nu altceva. SV ul n-a fost terminat. A fost dat asa cum era. Mergea tehnic 90% si probabil va fi montat cu partsuri de serie si comercializat. Aprilia e ceea ce ma intereseaza acum si nu voi folosi ce-am fabricat ptr sv. Totul va fi facut din nou pe aceeasi tematica. Este in lucru. Voi posta poze cu ea cand va ajunge in pozitia sv ului. Mesaj completat Voi reincepe sa postez fotografii pe Racetek zilele astea. Pana la urma nu ma deranjeaza chiar atat de mult spionajul... Si eu am "spionat" in drumul vietii ptr a urca mai multe scari deodata dar real n-am facut mare lucru din spionaj... Sunt usor deceptionat ca am renuntzat la SV chiar daca 1000Falco imi ofera mult mai multe posibilitati. Aia e. Nu-mi permit sa fac 2 moto personale in acelasi timp si sper eu ca nu se va alege iar praful din sv. Va anunt cand am postat continuarea si totodata voi face un nou nume si un nou design ptr noua V V ritza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.