Moșu' Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 De nevoie mergi si fara carene!!! Da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Unei tipe ia căzut relanteul în baie. si l-a mai gasit??? saraca faptura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) am mers si eu cu f3 fara carenele laterale si cea frontala, fara oglinzi, doar far si aproape ca nu mi venea sa le mai pun inapoi asa de tare mi-a placut, plus ca imi creea senzatia de mai multa putere cand vedeam in fata doar semighidoanele si ceasurile problema e ca de pe la 140 in sus incepea sa ma scuture vantul + ca era mult de munca sa maschez cablaraia,releele si toate alea Editat Ianuarie 29, 2011 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 E foarte tare fara carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 carene? far de ij? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Ma gandeam si eu sa merg fara carene prin oras , te mai bate vantu si mergi mai ponderat. Dar nu stiu cum as putea sa prind faru de suportu ala...Si nu as vrea sa le lipesc acolo definitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 carene? brutala si misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Ma gandeam si eu sa merg fara carene prin oras , te mai bate vantu si mergi mai ponderat.Dar nu stiu cum as putea sa prind faru de suportu ala...Si nu as vrea sa le lipesc acolo definitiv. soricei - dar multi - odata prin urechi si sa prinzi si farul de locuri mai solide - exista riscul de la vibratii sa se rupa urechile cat despre realatiul in baia de ulei - cineva ii recomda sa intoarca mobra invers sa cada ... era o idee buna! oare domsoara cu ualii l-a scos? On topic - teoretic o crestere usoara a temperaturii fluxul de aer nu mai este dirijat in totalitate spre suprafetele de racire - dar asta la viteze mici in oras - sub 30 km/h mai nasol e sa mergi fara aripa - noroiul este aruncat in radiator - iar rezultatele negative s-ar vedea imediat Editat Ianuarie 29, 2011 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Dar de ram air nu ati auzit? Ma refer la SS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 far de ij? ba cica nu`i de ij )) s-ar putea sa fie de mz =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Dar de ram air nu ati auzit? Ma refer la SS... daca ajungi cu un motor fara carene la viteza unde sa mai conteze ram-air-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 carene? Iti recomand totusi un stop pe spate astfel s-ar putea sa-si modeleze vreun conservar neatent bara din fata dupa roata ta din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Cred ca pana sa vopsesc si eu plasticele alea mari, apuc sa ies cu asa. Desi...Cum ziceam... cap de peste: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 daca ajungi cu un motor fara carene la viteza unde sa mai conteze ram-air-ul... Imi poti explica, mai exact, ce rol are ram air-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Imi poti explica, mai exact, ce rol are ram air-ul? poate ajuta link-ul http://en.wikipedia.org/wiki/Ram-air_intake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Stiu ce e ala ram air, vroiam doar o explicatie "cu cuvintele tale". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Stiu ce e ala ram air, vroiam doar o explicatie "cu cuvintele tale". ok , my bad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Imi poti explica, mai exact, ce rol are ram air-ul? admisie fortata de aer. daca e pe carburatie atunci carburile sigur vor fi cv iar daca e pe ijnectie ori debitmetrul ori sonda labmda ori amandoua vor avea grija de imbogatirea amestecului. castigul este mic totusi si incepe de la 200 in sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Deci un SF se poate lipsi de ram air. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 se poate lipsi fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wollt_Rider Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 stie cineva daca se pot modifica niste carene originale cu ajutorul fibrei de carbon + rasina epoxi care se foloseste la repararea barcilor ? am un prieten care are drum prin Constanta si imi poate aduce niste fibra + rasina (la rece) intrebarea mea este daca aceasta fibra nu este prea casanta sa crape prea usor daca nu , vreun sfat ce rasina este buna pentru asa ceva (sa nu coste foarte mult ) vreau sa mai cumpar o mobra si pe asta sa incerc sa o "transform" putin , deci nu vreau sa coste foarte mult numa bine ps. scuze daca am fost offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 SS-urile fara carene par ca niste robotei neterminati. Daca le dai carenele jos nu stiu cum se va simti curentul peste 100-si ceva, avand in vedere ca subansamblele nu sunt asa ascunse ca la naked. Si vei avea un SS care poate sa fuga dar e cam instabil la viteze mai mari, plus ca nu iti mai arunca vantul peste casca. Ne putem gandi in schimb sa carenam niste naked-uri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 stie cineva daca se pot modifica niste carene originale cu ajutorul fibrei de carbon + rasina epoxi care se foloseste la repararea barcilor ? am un prieten care are drum prin Constanta si imi poate aduce niste fibra + rasina (la rece) intrebarea mea este daca aceasta fibra nu este prea casanta sa crape prea usor daca nu , vreun sfat ce rasina este buna pentru asa ceva (sa nu coste foarte mult ) vreau sa mai cumpar o mobra si pe asta sa incerc sa o "transform" putin , deci nu vreau sa coste foarte mult numa bine ps. scuze daca am fost offtopic te scuzam esti in carantina oricum si eo's beat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.