WingChunIasi Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salutare Am o mica/mare problema Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson. Ce indicati imi puteti da? Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge... Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson.... DECI? CE VARIANTE MAI AM? VA multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 SalutareAm o mica/mare problema Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson. Ce indicati imi puteti da? Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge... Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson.... DECI? CE VARIANTE MAI AM? VA multumesc Nu stiu la tine cum e, dar poate ii poti pune/schimba o saiba de cupru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Busonul trebuie sa aibe o saiba de cupru, ai schimbato /exista ? daca nu pune una... si vezi daca mai curge. Editat Februarie 12, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 De asta imi este si mie teama, peste 1 saptamana vreau sa fac schimbul de ulei si sper sa nu stric filetul.. Mi-am luat de la suzuki o garnitura metalica, pt. buson.. Sunt curios ce s-a intamplat la tine..In caz ca s-a stricat filetul, trebuie refacut si pus un buson mai mare..Cred ca merge si de Logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Eu am schimbat uleiul de 3 ori ... Si nu s-a intamplat nimic. De ce atata frica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 saiba de aluminiu mai buna, si in plus se poate refolosi la mai multe schimburi, cea de cupru trebuie inlocuita cu una noua la fiecre schimb. Asta teoretic, eu nu am schimbat ever una de cupru pentru ca ar curge doar ca am pierdut-o. Daca totusi picura pe la filet incearca sa pui un pic de silicon de garnituri pe filet, de stricat nu are ce sa strice iar daca tine scapi de alezat gaura si pus surub mai mare. off-topic: cum a dat cu 13 grade afara s-a animat forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 SalutareAm o mica/mare problema Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson. Ce indicati imi puteti da? Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge... Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson.... DECI? CE VARIANTE MAI AM? VA multumesc Posibil ca in momentul schimbarii tu sa fi pierdut saiba de etansare !!! Deci uita-te daca ai sau nu saiba,posteaza aici si atunci gasim solutia potrivita !!Asa ca sa dam cu presupul e mai greu si pierdere de timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 saiba de aluminiu mai buna, si in plus se poate refolosi la mai multe schimburi, cea de cupru trebuie inlocuita cu una noua la fiecre schimb. Asta teoretic, eu nu am schimbat ever una de cupru pentru ca ar curge doar ca am pierdut-o. Daca totusi picura pe la filet incearca sa pui un pic de silicon de garnituri pe filet, de stricat nu are ce sa strice iar daca tine scapi de alezat gaura si pus surub mai mare. off-topic: cum a dat cu 13 grade afara s-a animat forumul Saiba de cupru se poate folosii de mai multe ori!!!(se agata de o sarma si se inroseste cu bricheta,dupa care se baga in apa si se decaleste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Racirea brusca caleste materialele, racirea lenta le decaleste. Si o saiba de cupru se poate folosi de mai multe ori, dar nimeni nu garanteaza ca va si tine la o a x-a folosire pe cind cea de aluminiu e mai buna, etanseaza bine de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Racirea brusca caleste materialele, racirea lenta le decaleste. Si o saiba de cupru se poate folosi de mai multe ori, dar nimeni nu garanteaza ca va si tine la o a x-a folosire pe cind cea de aluminiu e mai buna, etanseaza bine de fiecare data. Nu e valabil in cazul Cuprului ... daca vrei sa "inmoi" o saiba de cupru faci exact cum scrie ma sus ... o faci rosie si o racesti brusc in apa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Cu siguranta asa e ... poate si daca o bagi in apa se decaleste, dar se decaleste si daca o lasi pe ea singurica sa se raceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 se reface filetul , sudura in mediu de argon , se umple cu material si se da un nou filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 SalutareAm o mica/mare problema Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson. Ce indicati imi puteti da? Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge... Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson.... DECI? CE VARIANTE MAI AM? VA multumesc Incearca dupa ce strangi busonul la cuplu sa il lovesti usor cu un ciocanel sa se aplatizeze saiba de cupru sau aluminiu si sa incerci sa il mai strangi inca o data ....cu grija ca e e filet de aluminiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.