Sari la conținut

Imi curge ulei


Postări Recomandate

Salutare

Am o mica/mare problema

Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson.

Ce indicati imi puteti da?

 

Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge...

Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson....

DECI? CE VARIANTE MAI AM?

VA multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o mica/mare problema

Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson.

Ce indicati imi puteti da?

 

Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge...

Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson....

DECI? CE VARIANTE MAI AM?

VA multumesc

Nu stiu la tine cum e, dar poate ii poti pune/schimba o saiba de cupru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul trebuie sa aibe o saiba de cupru, ai schimbato /exista ? daca nu pune una... si vezi daca mai curge.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta imi este si mie teama, peste 1 saptamana vreau sa fac schimbul de ulei si sper sa nu stric filetul..

Mi-am luat de la suzuki o garnitura metalica, pt. buson..

 

Sunt curios ce s-a intamplat la tine..In caz ca s-a stricat filetul, trebuie refacut si pus un buson mai mare..Cred ca merge si de Logan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saiba de aluminiu mai buna, si in plus se poate refolosi la mai multe schimburi, cea de cupru trebuie inlocuita cu una noua la fiecre schimb. Asta teoretic, eu nu am schimbat ever una de cupru pentru ca ar curge doar ca am pierdut-o. Daca totusi picura pe la filet incearca sa pui un pic de silicon de garnituri pe filet, de stricat nu are ce sa strice iar daca tine scapi de alezat gaura si pus surub mai mare.

 

off-topic: cum a dat cu 13 grade afara s-a animat forumul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o mica/mare problema

Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson.

Ce indicati imi puteti da?

 

Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge...

Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson....

DECI? CE VARIANTE MAI AM?

VA multumesc

Posibil ca in momentul schimbarii tu sa fi pierdut saiba de etansare !!!

Deci uita-te daca ai sau nu saiba,posteaza aici si atunci gasim solutia potrivita !!Asa ca sa dam cu presupul e mai greu si pierdere de timp ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saiba de aluminiu mai buna, si in plus se poate refolosi la mai multe schimburi, cea de cupru trebuie inlocuita cu una noua la fiecre schimb. Asta teoretic, eu nu am schimbat ever una de cupru pentru ca ar curge doar ca am pierdut-o. Daca totusi picura pe la filet incearca sa pui un pic de silicon de garnituri pe filet, de stricat nu are ce sa strice iar daca tine scapi de alezat gaura si pus surub mai mare.

 

off-topic: cum a dat cu 13 grade afara s-a animat forumul :)

 

Saiba de cupru se poate folosii de mai multe ori!!!(se agata de o sarma si se inroseste cu bricheta,dupa care se baga in apa si se decaleste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racirea brusca caleste materialele, racirea lenta le decaleste. Si o saiba de cupru se poate folosi de mai multe ori, dar nimeni nu garanteaza ca va si tine la o a x-a folosire pe cind cea de aluminiu e mai buna, etanseaza bine de fiecare data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racirea brusca caleste materialele, racirea lenta le decaleste. Si o saiba de cupru se poate folosi de mai multe ori, dar nimeni nu garanteaza ca va si tine la o a x-a folosire pe cind cea de aluminiu e mai buna, etanseaza bine de fiecare data.

 

Nu e valabil in cazul Cuprului ... daca vrei sa "inmoi" o saiba de cupru faci exact cum scrie ma sus ... o faci rosie si o racesti brusc in apa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o mica/mare problema

Am o Honda CBR de 600 din 91, iar de anul trecut de cand iam schimbat uleiul, imi curge pe la buson.

Ce indicati imi puteti da?

 

Am dat baia jos dar nu este stricat filetul....insa totusi curge...

Cu cine am mai vorbit mi s-a spus ca trebuie dat din nou jos si refacut filetul cu un buson mai mare, dar e greu de buson....

DECI? CE VARIANTE MAI AM?

VA multumesc

 

Incearca dupa ce strangi busonul la cuplu sa il lovesti usor cu un ciocanel sa se aplatizeze saiba de cupru sau aluminiu si sa incerci sa il mai strangi inca o data ....cu grija ca e e filet de aluminiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...