cosmyn Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 m am gandit sa deschid acest topic pt ca am vazut ca se plange destula lume despre consum, cuplu insuficient, mers prea sarac sau prea bogat etc...haideti sa vedem pe ce raport merge fiecare pt motoarele 200 , 250 si 300 (banuiesc ca majoritatea au KEIHIN) eu am 175 benzina cu 45 aer este standard dar de eu am TM si cuplu ciuciu aviz celor care vor sa isi cumpere TM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 prima data cititi cartea de reparatii/intretinere a respectivului motor mai ales la modul in care presiunea atmosferica,umiditatea din aer,temperatura aerului influenteaza amestecul... Rm 250...acum folosesc (main jet) jiglerul principal 160 si (slow jet)mersul in gol 48 dar sunt la malul marii si prin urmare unuia de la Babadag n-o sa i se potriveasca pt ca e alta altitudine alta pres atmosferica,umiditate...sau poate sa i se potriveasca daca ar avea acul de dozaj ar fi mai "sarac" adictelea coborit mai jos sau daca nu merge asa schimbat cu unu mai sarac el fiind mai gros un pic in diametru....sau setarea asta sa mearga bine la mine "pe soare"(pres atm ridicata,aer cald rarefiat ) si la el bine cind e innorat (pras scazuta,aer rece "bogat") avind acelasi ac de dozaj. si ca sa ii caut setarea buna la a mea am luat din jermania o cutiutza cu 10 buc jiglere principale(de la 155 la 180 ) si una cu slow jet-uri tot 10 buc (de la 35 la 48).... ziceai ca toti au keihin ...dar de care PJ? PWK? sau PWK air striker? asta din urma cica iti mai baga 1,5 cai la blana..bla,bla.(PJ-urili au subarul oval iar PWK -urili au in forma "D" si in plus surub de reglat relantiul si numai relantiul pt k la PJ ala de shoc il invirti sa reglezi relantiul.) acu am PJ28(38mm) da astept sa imi vina un PWK (39mm)air striker sa ma joc cu el sa vad daca e chiar asa cum se zice(mai bun). si sa ma iau si de "muzicute" care iar iti modifica mersul raportat la aceleasi jiglere... si daca iti scapa oring-ul de la toba (ala la iesire din cilindru) da semne de amestec sarac... si daca ai segmentii uzati iti da semne de amestec sarac... si daca ai muzicutele ciupite la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_tmt Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 eu am gas gas ec 300, cu carb keihin pwk 38. am 170 cu 40 si cuiul la nr 2. nu stiu cat o fi de bine, dar merge ok. cateva lucruri utile pt cei cu gas gas (din ce am citit si eu, nu am probat): -cui CCK ar face sa traga cel mai liniar (eu am N1EF) -foarte laudate sunt seturile de jiglere de la LTR -cu cat e mai sarac amestecul, se simte mai bine diferenta dintre cele 2 harti, la cei cu cdi dual map atentie la comparatiile setarilor intre branduri. ktm are carb de 36 si din cate stiu difera setarile fata de carb de 38. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 da tot pwk 38 am si eu, acum depinde si de muzicuta, am sa ma duc sa iau tot setul de jiglere sa vad poate gasesc cel mai bun raport poate mai cresc un pic cuplul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_tmt Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 da tot pwk 38 am si eu, acum depinde si de muzicuta, am sa ma duc sa iau tot setul de jiglere sa vad poate gasesc cel mai bun raport poate mai cresc un pic cuplul ce mai poti face e sa ii pui "flywheel weight", o contragreutate pe rotor. este multa informatie pe net despre modificari la TM pt cresterea cuplului, TM-urile sunt niste motoare de vis, insa se pare ca cuplul nu este punctul lor forte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Februarie 21, 2011 Autor Share Postat Februarie 21, 2011 da da am auzit de sistemul flywheel dar nu am gasit pe cineva sa poata aduce pt TM , la husqvarna am gasit in schimb...daca stii pe unde se gasesc aceste informatii pt TM dau o bere la metru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) eu am un GASGAS 300 ec , si am avut problema cu amestecul de cand am luat motorul, adica era prea bogat , a venit din fabrica cu jigloare de 175 cu 45 si mergea ca dracu , adica nici cum , nu avea putere se ineca , nu ardea benzina , am tot scazut cu jigleoarele si am ajuns pana la 162 cu 35 unde pot spune ca-mi place cum merge , se vede si un pic de economie la consum . pana la 162 cu 35 am incercat vreo 4 marimi de jigleor .sunt din arad unde inaltimea maxima de deal este de 800 m , dar am fost la Gheorgheni si acolo a trebuit sa mai umblu un pic la reglajul de relanti ca nu mia placut cum trage . in rest pot spune ca orice modificare de umezeala din aer sau temperatura afecteaza mersul motorului ROTUND in 2 timpi . VA ROG SA-MI EXPLICATI SI MIE CUM MASURATI DISTANTA LA PLUTITOR , (NIVELU IN CARBURATOR ) am vazut ca ati scris 16mm , masurat de unde ? cum ? Editat Martie 6, 2011 de dulfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) uite asa... mi-a venit PWK-UL iar cu asta imi mere cu alte jiglere 162/40. Editat Martie 7, 2011 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 La masurat nivelul de plutire cel mai ok e sa luati un card de plastic ( de preferinta nu cardul de credit ) se taie o bucata de 16mm incepand de la jumatatea cardului pe lungime ( cat e la nivelul la keihin PWK 38 de exemplu). La masurare trebuie avut mare grija ca "Inner Spring Bumper-ul" din poza sa nu fie comprimat, lucru care se evita prin inclinarea carburatorului pana cand lamelele abia ating "Bumper-ul". Reglajul se face din tija care uneste cele doua plutitoare. Numa bine' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Imi explica si mie cineva "ca pentru atehnici asa" de unde sa incep reglajul unui carburator? Ma refer la cele 2 suruburi, de aer si de relanti. Moto e o husqvarna wr360 in 2 timpi cu un carb Dellorto. Sa presupunem ca ambele suruburi sunt la un capat, ori stranse ori slabite. La care ma apuc sa invart prima data si pana cand? Stiu ca motorul trebuie sa fie cald(macar atat). Mersi. Editat Iunie 6, 2011 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Trebuie sa le dai ture, in functie de cat specifica constructorul in cartea tehnica, ala de relanti regleaza-l la mana, sa "atace" foarte putin acceleratia(ulterior iti reglezi relantiul cu motocicleta pornita) iar pe cel de la aer, ia-ti o surubelnita mica si da-i un semn cu un marker ca sa-ti poti da seama cand ai dat o tura. Cu el strans la maxim (atentie ! nu-l forta, strange-l la simtul mainii) incearca sa-i dai 4,5 sau 6 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.