Burg_man Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 da, ca ma imbolnavit Dany cu MT12 ce tot dadea ture prin zapada cu el, vreau si io unul!!!. dar cel mai mult a contribuit la hotararea mea mihai_prd , cu proiectul lui de a inlocui motorul de nipru cu unul de bmw,cu succes . asa ca nu mai stau pe ganduri si ma apuc de treaba ,prima data am fost sa vad ce motoare gasesc la baietii de la dezmembrari,se vede in poze. partea cea mai importanta e sa gasesc ''cobaiul'' caci donator se mai gaseste inca, astept pareri si sfaturi din partea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 (editat) "baietii de la dezmembrari" unde e facuta poza 673251 ?!?!? Spania ?!? Editat Februarie 19, 2011 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 ce de boxeri.......... vreau si io unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Cumpara unul din urmatoarele modele, te asigur ca pe restul pe care nu ti le enumar nu are rost sa le cumperi. Deci, motoare de cumparat> -r65 -r75/5 si urmatoarele serii /6 si /7 -r80 rt, r80/7 -r90 (desi il recomand cu rezerve) Nu cumpara, sunt prea slabe sau prea puternice, cu repercusiuni la cardan> -r45 -r100 Pt alte sfaturi, te astept. Mesaj completat De asemenea, cumpara carburatoare pt motorul pe care il cumperi, chiar 2 seturi, sa ai de schimb si piesele de la instalatia electrica, relee plus alte dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 19, 2011 Autor Share Postat Februarie 19, 2011 multumesc pentru sfaturi Mihai. oricum in poze apare r 80 rt ,cel putin asa tind sa cred ,prima data ma gandisem la alt model de motor (tot bmw)dar la sfatul tau si al lui Vali, m-am mai calmat cand am vazut la fata locului ca nu prea merge la ce vreau eu sa fac, diferenta fiind prea mare. oricum modelul asta mai are cateva motorete intregi sau partial intregi ,restul ce se vede in poze sant model K 100,K80 s.a.m.d. operatiunea 'moto cu atas' se desfasoara pe mai multe etape, prima fiind maritisul samurailor pe care ai detin acum cu tot cu zestre. a doua ,achizitionarea batranului bavarez cu sau fara zestre (piese de schimb). a treia ,accept donatii de piese de nipru si ural, chiar si contra cost, poate sa aiba si acte nu ma supar ascult orice fel de propunere. si mai sant de enumerat dar momentan ajunge. va multumesc pt intelegere. Mesaj completat de preturi ce pot sa zic ,omu a cerut pe una intreaga 1000 euro, dar e mult o mie pe un putregai ce are el acolo, mai bine zis ce a ramas ,pt ca cu ceva timp in urma un polonez a cumparat vreo 15 bucati (bmw r 80) au mai ramas cateva si alea sant imprastiate si partial descompletate ,se vede si in pozele puse de mine,eu cred ca daca ma tin de capul lui scot una la vreo 6-700 euro. ''alectronic'' da e in Spania undeva langa Pinto. ''andreizalau'' are de ajuns pt toata lumea,daca vrei unul e simplu vii cu masina si banii si l-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Polonezii au facut deja o manie pt Nipre/Uraluri cu motor de BMW, deja la ei este o mica industrie, au cateva firme specializate in astfel de modificari. E si normal, multi prefera sa dea pe un rusesc cu motor nemtesc sume intre 3500/5000 euro, in loc de 10000, cat e un Ural nou. Si daca mai e si MT12/16, deja lucrarea-i gata. Mesaj completat O sa-ti fac o lista aici cu piesele pe care trebuie sa le cumperi, o s-o mai modific in functie de ce mai imi aduc aminte. -motor complet, incearca sa mergi cu un mecanic, nu mi se pare f ok cum le pastreaza; -carburatoare, eventual 2 perechi, cumpara si membrane noi sa ai de rezerva; -filtrul de aer de bmw, e pos sa nu il folosesti; -coatele de toba, atentie sa nu aluminiul oxidat; -cablul de soc original, cel de pe moto; -cablurile de acceleratie; -optional, eu mi-am pastrat comenzile de pe ghidon complete, recomand acelasi lucru, desi nu e obligatoriu. Il las pe Cristi57 sa spuna despre ce e nevoie de la moto pe partea electrica, deja il viseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 daca sunteti mai multi si vreti sigur sa luati cate una de fiecare imposibil sa nu lase la pret asa ca puneti mana de la mana si strangeti-va cativa si mergetipeste om si sigur le luati convenabil bafta multa la proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Păstrați-mi, nenilor, Âşi mie un motor de-ăla pentru când oi fi multimiliardar în lei foarte grei. Că fac cinste cu un compot de viÂşine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 sal... nu va mai inbatati cu apa rece deja este un vis nu va ginditi ca distanta rom -spa cam 8000 dus -intors plus comision de deranj ca nimeni nu face asta gratis cit te ajunge ,crezi ca nu le saltau alti sa fim seriosi in spania sint un milion de romani nu le vinau polonezi sau cehii dar pretul este cu mult peste uitativa pe mobile .de sa vedeti ca le gasiti la preturi si mai bune si cu acte OKsi germania este cam 4000 dus intors.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Bugman este deja in Spania si un motor pus la autocar sau la tir nu este asa scump, eu cu firma de transport mi-am adus un motor de Bmw cu 70 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 Păstrați-mi, nenilor, Âşi mie un motor de-ăla pentru când oi fi multimiliardar în lei foarte grei. Că fac cinste cu un compot de viÂşine. sa vad cum decurge afacerea cu motocicleta pe care vreau s-o iau eu si poate mai intra un motor in plus pe langa ea ,sa vad nu promit nimic. Aducerea unui motor in tara nu cred ca costa o avere ,sant multe tir-uri care se intorc goale acasa si cauta ceva pt transport sa mai scoata un ban ,chiar acolo am gasit unul cu nr de GJ ,nu am intrat intrat in vb cu el da nu cred ca refuza, mai sant o gramada de anunturi in ziare cu masini care merg in tara si cauta persoane sau colete pt transport...pretul se negociaza Mesaj completat pentru iubitorii de boxere ceva mai cu greutate si cateva enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 ...neinteresante,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 ba, sa imi fie cu iertare, dar si alea sunt interesante,,,,,,, numa ca,,,avand una,,,,,,,tot la un boxer visez,,,,,,,,,, si, asa, un visele mele, il vad cu cadru de nipru sau M,,,,,cu rezervor de M,,,,,,,,si cu ghidonul cu comenzi intoarse, tot de M motorul,,,,,inca nu am reusit sa il visez Mesaj completat ah da,,,,,musai cu 2 sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 inca o varianta http://www.segundamano.es/madrid/moto-clas...mp;st=a&c=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 24, 2011 Autor Share Postat Februarie 24, 2011 inca o varianta http://www.segundamano.es/madrid/moto-clas...mp;st=a&c=6 salut. Varianta e buna,numai ca eu m-am pricopsit deja cu unul sambata merg sa-l iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 salut Burg man, zi-mi te rog pe pm locatia cu "cimitirul" de motociclete....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 24, 2011 Autor Share Postat Februarie 24, 2011 salut Burg man, zi-mi te rog pe pm locatia cu "cimitirul" de motociclete....ms salut. eu zic ca e mai bine sa pun aici adresa sa vada tot omu ,nu de alta dar au aia motorete acolo pentru toata lumea si pentru toate gusturile locatia e undeva intre San Martin De La Vega (un sat micut) si Pinto, Poligono Industrial Aimayr, Calle Del Oro,nr4 telefon:91 691 34 13....91 691 34 14. fax 28330 MADRID. E-mail: www.legazpi@infonegocio.com Mesaj completat www.automovileslegazpi.com....gasiti mai multe info aici inclusiv harta. Mesaj completat gata am adus dihania acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Da de ce ai taiat cadrul sa scoti grupul? Iti trebuiau 2 imbusuri si 30 de secunde sa il dai afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 26, 2011 Autor Share Postat Februarie 26, 2011 La pretiosul indemn al patronului am actionat ca atare,ce naiba sa-i fac? oricum nu-mi facea trebuinta si mai sant cateva zeci taiate ,alea merg la fier vechi nu mai are drept de circulatie pe teritoriul Spaniei si pt alta tara nu da factura cu serii de sasiu ,eu abia l-am convins sa treaca seria de la motor pe factura . Spune-mi si mie te rog ceva despre aprindere, ce si cum lucreaza m-am uitat da nu am vazut nici o platina sau senzor ,tu cunosti destul de bine motorul ,nu vreau sa bag mana aiurea sa fac vreo prostie. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Ia de pe el tot sistemul electric, fara sa tai/desfaci degeaba. Poti sa-i lasi omului grupul, cutia, rotile, depinde cum ti-ai gandit proiectul. Ce iti recomand din toata inima, ia-ti o furca de la Ural Ranger/Dnepr de tip Earles/leading-link, te duce cam la 350 de euro, dar merita. Stiu 2 furci de vanzare la noi in tara de tipul asta, una e completa, sa o iei si sa o montezi pe motor, dar proprietarul e cam nehotarat in privinta vanzarii. Te-ai hotarat ce sa faci, un Dnepr cu sau fara tractiune sau un M cu motor de BMW? Ce te sfatuiesc, orice "incercare" de infrumusetare a motocicletei inseamna bani si probleme in plus, adica daca vrei sa faci un M gen retro, costul l-am aproximat cu aprox 40% mai mare fata de un Dnepr cu o vopsea obisnusta, fara cromuri in exces, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 26, 2011 Autor Share Postat Februarie 26, 2011 La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc. In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Am gasit sa cumpar la cineva un grup de Ural Ranger. Cristi de la Ural Moto imi spune ca Uralul nu are grup pe atas, asa ca, daca as gasi un Ural din anii 90, m-as baga iar, sa imi fac si un Ural cu tractiune, motorul de BMW il am, iar furca Earles este la vanzare. O problema ar fi cutia, ca mai greu de gasit cutii de viteza de Ural, dar cine stie. Vb cu Dani, poate iti gaseste grup de Dnepr MB, dar ala costa. De acum bafta, cumpara-ti si niprul si da-i drumul la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc.In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M daca tot vrei sa faci o nebunie cauta un cadru de mt16 neparat, ala e deja conceput pt tractiune..cu toate ca diferente mari nus dar citeva care conteaza sint.. daca nu te omori cu ofroudul pune grup de mt16 linistit,daca vrei ofroud serios atunci grup de mt12,mb. alte treburi importante unde sa te uiti e cadrul atasului sa fie facut calumea nu tevi neterminate si sudate aiurea ca te trezesti cu fisuri si alte nebuni..daca faci ofroud sint diferente la cadrele de la moto si atas in functie de ani de fabricatie..cauta ceva pina in 90 orcum, cele pe ultima suta de metri 92...sint facute aiurea si trebuie lucrate sa ai o garantie la ele. spor la treaba in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 27, 2011 Autor Share Postat Februarie 27, 2011 Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca? ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine . prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca?ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine . prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada Trebuie sa-l omologhezi ca mootor de BMW R65 sau R60/5, daca il declari R80 trebuie sa ai dosar de omologare, cu teste, nebunii, nu se merita. Cutie de M, Nipru sau Ural, toate sunt acelasi drac, la unele de Nipru si la cele noi de Ural ai marsarier. Daca il faci 90% pt asfalt, nici nu te mai gandii sa il faci cu tractiune la atas, mai bine adaptezi o frana pe disc pe atas si iesi mai castigat, pe zapada intorci atasul din frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.