B.B. Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Uneori, adica ieri am patit in drum spre Galati, urmatorul lucru: Mergeam constant cu 70 km/h apoi dupa un timp am accelerat la 80. A mers un pic, cam un km, apoi a inceput sa behaie motorul si sa piarda putere. Am redus acceleratia la minim, apoi si-a revenit si mi-am continuat drumul cu 70-75 fara probleme. Motorul este cota 0 si segmentii au fost schimbati acum 600 de km. De ce face asa? E de la carburatie? Azi am schimbat bujia cu una noua 14 N 27 Sinterom, si nu mi-a mai facut asa. Da nici n-am fortat mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 O cauza posibila ar fi nivelul putin cam mic in carburator. La mers normal are suficienta benzina, dar cand tragi de ea s-ar putea sa nu-i mai ajunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Verifica filtrul de aer!!! Din aceasta cauza pierde din putere la viteze mai mari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 27, 2006 Autor Share Postat Septembrie 27, 2006 Verifica filtrul de aer!!! Din aceasta cauza pierde din putere la viteze mai mari.. Si filtrul de aer cum ar trebui sa fie? Sa lase mai mult aer sau mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 (editat) Bujia e principala cauza.Si al meu facea asa si cu o bujie noua de un an n-a mai facut probleme ( bujie master- recomand tipul asta) E posibil sa fie si de la carburatie. In caz ca mai are simptoma asta si cu bujie buna, desfa surubul de sus( nu stiu cum ii zice e ala de langa cablul de acceleratie, surubul care ridica subarul).Am avut si eu problema asta, am deschis si un topic pe aceasta tema. Filtrul trebuie sa fie curat.Schimba-l daca e imbacsit tare sau sufla-l la o vulcanizare cu aer comprimat. Editat Septembrie 27, 2006 de kama3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 27, 2006 Autor Share Postat Septembrie 27, 2006 O cauza posibila ar fi nivelul putin cam mic in carburator. La mers normal are suficienta benzina, dar cand tragi de ea s-ar putea sa nu-i mai ajunga stiu cum face cand e nivelul mic in carburator. Incepe sa dea rateuri si se opreste. Acum nu face asa. Behaie. Si se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 filtru jegos sau bujie dusa... ar mai fi si avansul dar improbabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 27, 2006 Autor Share Postat Septembrie 27, 2006 filtru jegos sau bujie dusa... ar mai fi si avansul dar improbabil filtrul este o improvizatie facuta de mine cu calti, vata si alte alea. Cartonul era supe-imbacsit, l-am rupt si l-am aruncat. Bujia era nasoala, ruseasca, intr-adevar. Azi am venit de la Galati cu bujie noua. Sinterom 14N27. Nu a mai facut figuri. Am mers cam 3-4 km cu 80km/h si nu a guitat. Poate ca asta era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 (editat) filtrul este o improvizatie facuta de mine cu calti, vata si alte alea. Cartonul era supe-imbacsit, l-am rupt si l-am aruncat. Bujia era nasoala, ruseasca, intr-adevar. Poti face un test scurt fara filtrul de aer..Daca nu este murdar fitrul nu trebuie sa simti aproape nici o diferenta la mers..dar ..incerca... La mine incepea sa se intrerupa din cauza filtrului de aer la viteza maxima..tragea prea multa benzina cand era gazul la maxim.. incetineam si mergea incontinuare fara probleme... Editat Septembrie 27, 2006 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 eu am o planeta si imi face acelasi lucru<se incinge tare si face urat cand bag mana tare in el>cand merg cu benzina f plumb<apropo cu ce ulei mergeti voi> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Hombre, Ij-ului ii place benzina cu pb, ma rog, Eco Premium cum ii zice acum la benzinariile Petrom/OMV. Eu folosesc ulei Stihl, tocmai s-a gatat prima sticla. Iju' pare foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 28, 2006 Autor Share Postat Septembrie 28, 2006 eu merg tot timpul cu benzina Premium. Ulei PristaOIL sau AROL Azi nu am cum sa fac probe ca ploua in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 N-are nici o treaba benzina.Eu merg cu benzina fara plumb si ulei de la petrom RO3. Intr-adevar uleiul asta e cel mai prost din toate cate am folosit, dar daca tot l-am luat sa-l si termin. Cel mai bun mi s-au parut prista 2T si arolul de la mol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 nu mai folositi trista si alte rahaturi mai baieti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Pai daca ar fi coco am baga numai sintetic scump, dar in lipsa luam unul mai ieftin si de restul de bani facem plinul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 29, 2006 Autor Share Postat Septembrie 29, 2006 Am mers si cu ulei scump si cu ulei ieftin. Mare diferenta nu e. Cand e sa-ti crape unn segment sau sa-ti crape un rulment nu mai conteaza ce ulei ai folosit. Fum scoate orice ulei ai folosi. Pur si simplu, un ulei bun e prea scump si nu/mi permit la cat merg eu. Intr-una. 240 Castrol de exemplu. Too much. Am schimbat filtrul de aer si Minskul a devenit mai musculos. SE cunoaste bine de tot diferenta. Are mai multa vlaga acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 nu mai folositi trista si alte rahaturi mai baieti... am vazut castrol pe uleiuri.ro 6,50$ m-as baga , alti amatori din galati ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 29, 2006 Autor Share Postat Septembrie 29, 2006 am vazut castrol pe uleiuri.ro 6,50$ m-as baga , alti amatori din galati ?? eu am vazut ca e 4,76 adica 13,28 lei. Da de unde se cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 la killtec pe cosbuc gasiti tot felu' de uleiuri 2t printre care si castrol-uil mineral la 180.000 da' nu prea il recomand... nu mi s-a parut prea stralucit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.