marczello_b Postat Iunie 20, 2012 Autor Share Postat Iunie 20, 2012 Cele doua fire pe care le aveti in penultima poza (masa si papuc izolat) alimenteza lumina kilometrajului. Ele se monteza sub kilometraj(masa se strage cu piulita de fixare a kilometrajului de suport,iar papucul pe soclul becului,cu gaica de fixare pe kilometraj (deci nu pe soclul claxonului) Despre cum se leaga magnetoul la instalatie, cam asa : - albastru alimenteaza bobina de inductie (bobiba mare in magnetou) - rosu-galben alimenteaza farul si claxonul(a doua bobina mare din magnetou ) - gri alimenteaza stop frana (bobina mica in magnetou,cea de peste bobina mare care alimenteaza bobina de inductie) - maro alimenteaza pozitia, lumina kilometraj (bobina mica cea de peste bobina mare care alimenteaza farul si claxonul) Este bine sa gasiti schema electrica dar eu nu va pot ajuta (am una foarte sterasa si nu se vede aproape nimic) In speranta ca v-am fost de ajutor, va salut! da, mi-ati fost! mii de multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Cu placere. Va mai lamuresc oricand cu ce mai stiu. Am avut "Hoinar" 20 de ani din 1988,si imi pare rau ca l-am vandut si acum. Pentru mine a fost de suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Iunie 26, 2012 Autor Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) -urmand sfatul, am legat lumina de la kilometraj -aprindere noua! cea veche era incompleta. a fost curatata, am inlocuit papucii, mansonul, suruburi, etc. Editat Iunie 26, 2012 de marczello_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Felicitari pentru proiect. Din pacate putine persoane se mai gandesc la Mobre. Eu personal mi-am cumparat un motor de mobra acum 2-3 saptamani.L-am spalat de toata mizeria care era pe el si am reusit sa il pornesc "pe genunchi" dupa ce a stat mai bine de 10 ani. Ce-i drept nu a functionat mult timp pentru ca i-am dat doar un jet de benzina pe galeria de admisie. Urmeaza sa il desfac complet si sa schimb rulmetii la ambielaj si cutie dar asta mai tarziu pentru ca astazi ma duc sa iau o mobra completa de la cineva si ma apuc sa fac tot ceea ce ai facut si tu. Curatat, spalat, vopsit...ce sa mai..toate cele ca sa iasa originala. Abea astept sincer sa ma plimb cu ea prin centrul bucurestiului Duminica. Uite si niste poze cu motorul si urmeaza si cu restul pieselor. Spor la treaba in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat August 9, 2012 Autor Share Postat August 9, 2012 Felicitari pentru proiect. Din pacate putine persoane se mai gandesc la Mobre. Eu personal mi-am cumparat un motor de mobra acum 2-3 saptamani.L-am spalat de toata mizeria care era pe el si am reusit sa il pornesc "pe genunchi" dupa ce a stat mai bine de 10 ani. Ce-i drept nu a functionat mult timp pentru ca i-am dat doar un jet de benzina pe galeria de admisie. Urmeaza sa il desfac complet si sa schimb rulmetii la ambielaj si cutie dar asta mai tarziu pentru ca astazi ma duc sa iau o mobra completa de la cineva si ma apuc sa fac tot ceea ce ai facut si tu. Curatat, spalat, vopsit...ce sa mai..toate cele ca sa iasa originala. Abea astept sincer sa ma plimb cu ea prin centrul bucurestiului Duminica. Uite si niste poze cu motorul si urmeaza si cu restul pieselor. Spor la treaba in continuare. Felicitari pentru straduinta! Pe-aici mai gasesti asa ceva numai pe la fier vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Aveti cumva un arc de amortizor spate de hoinar? Am mare nevoie de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Octombrie 30, 2012 Autor Share Postat Octombrie 30, 2012 Aveti cumva un arc de amortizor spate de hoinar? Am mare nevoie de el. cred ca am asa ceva, ma uit in weekend. mai este valabila necesitatea? - capace cartere, capac cutie de viteez, surub ulei, arc si parghie ambreiaj, pipa carburator - curatate si degresate - vopsite cu vopsea gel termo-rezistenta, pensulabila - de montat/inolcuit: tampoane aripi, ghidon, buton claxon, tije U furca, contact frana pedala, piulite infundate comanda ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 cred ca am asa ceva, ma uit in weekend. mai este valabila necesitatea? - capace cartere, capac cutie de viteez, surub ulei, arc si parghie ambreiaj, pipa carburator - curatate si degresate - vopsite cu vopsea gel termo-rezistenta, pensulabila - de montat/inolcuit: tampoane aripi, ghidon, buton claxon, tije U furca, contact frana pedala, piulite infundate comanda ghidon Este valabila si va multumesc pentru raspus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 Am reusit sa inchei si cu motorul:Am reusit sa fac unul din 3 motoare si jumatate.Am pus piesele cele mai bune din toate 3.Am avut chiulasa, biela, piston, cos, semeringuri, rulmenti noi nouti.Tolele de ambreiaj sunt noi si sunt de Minsk. Bujia este Sinterom adaptata la 0.45 mm. Am dus vibrochenul la echilibrat.Cilindrul este cota 1.Motorul a fost vopsit cu vopsea termo-rezistenta.Am avut ajutor la reglarea cutiei de viteze.Nu l-am pornit inca. Am confectionat garnitura de evacuare din clingherit mai gros. Am folosit un dremmel tol pentru a o taia pe laterale si o freza de lemn pentru gaura.Ulterior am observat ca cilindrul pe care l-am ales si montat are gaurile pentru prinderea tobei de esapament de 8, nu de 6 cum sunt urechile cotului. Le-am marit la 8 si le-am dat filet. Sper sa tina urechile. Am constatat ca lantul de Hoinar pe care l-am cumparat din piata e mai lung. E cumva defapt de Mobra 50, 50S?Si problema: cum se poate scurta? Am ramas cu o droaie de fire pe care nu stiu sa le leg: dinspre 1. comezi ghidon-far, 2. stop, 3. motor, 4. frana pedala. Firele provin din 3 surse diferite, deci nu stiu cum au fostllegate. Schema electrica nu o am, ma poate ajuta cineva cu ea?Nu reusesc nicicum sa montez pedala de starter. Am pilit canelurile pe mijloc fiindca erau mai pronuntate acolo da' nimic. Cred ca nu calca cum trebuie, se suprapun. Am gasit fisa pentru bujie. Am facut rost de schema electrica, dar tot trebuie sa desfac totul fiindca firele nu se potrivesc la culori. Trebuie sa vad ce si de unde pleaca. Am montat semnalizari pe fata si pe spate. Era un articol in revista Tehnium despre cum se monteaza semnalizari la Hoinar, dar nu le voi conecta la magnetou fiindca e prea complicat. Voi monta un sistem de semnalizare pe baterii din piata. Consider semnalizarile indispensabile, precum stopul de exemplu, chiar daca motoreta n-a fost dotata cu ele din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 Salutare! Frumos proiectul. Zi-mi si mie te rog frumos ce dremel folosesti, de unde l-ai luat si cum se comporta. Poti taia si metal cu el ? (sa zic o tabla de 2 mm grosime) Am o sita pe care as vrea sa o scot din evacuare si nu intra nimic altceva acolo, singura metoda fiind un dremel. Eu am Dremel 4000, parerea mea cea mai buna varianta. Atinge 35.000 rot si e varianta cu fir, nu cu acumulatori. A trage un fir dupa tine e mai bine decat sa depinzi de o baterie care se descarca sau degradeaza in timp. A costat in jur de 100 de euro iar cablul de extensie (similar cu un cablu de kilometraj, ca freza de la dentist) a costat parca 130 de Lei. Are tot felul de accesorii pentru orice (taiat, slefuit, polizat, gaurit, curatat) si vin in cutii modulare cu vreo 60 de lei setul. Eu am luat aparatul de la Temeco Timisoara, dar am vazut si la Praktiker, Hornbach, Baumax. Cutia neagra am luat-o de la Lidl cu 40 de lei dintre ieftiniturile saptamanale. Mai exista o varianta de dremmel de la alta firma, nu mai stiu care, e cu verde si galben ,la un pret mai scazut la Hornbach. Spor la mesterit! Salutare! Frumos proiectul. Zi-mi si mie te rog frumos ce dremel folosesti, de unde l-ai luat si cum se comporta. Poti taia si metal cu el ? (sa zic o tabla de 2 mm grosime) Am o sita pe care as vrea sa o scot din evacuare si nu intra nimic altceva acolo, singura metoda fiind un dremel. Eu am Dremel 4000, parerea mea cea mai buna varianta. Atinge 35.000 rot si e varianta cu fir, nu cu acumulatori. A trage un fir dupa tine e mai bine decat sa depinzi de o baterie care se descarca sau degradeaza in timp. A costat in jur de 100 de euro iar cablul de extensie (similar cu un cablu de kilometraj, ca freza de la dentist) a costat parca 130 de Lei. Are tot felul de accesorii pentru orice (taiat, slefuit, polizat, gaurit, curatat) si vin in cutii modulare cu vreo 60 de lei setul. Eu am luat aparatul de la Temeco Timisoara, dar am vazut si la Praktiker, Hornbach, Baumax. Cutia neagra am luat-o de la Lidl cu 40 de lei dintre ieftiniturile saptamanale. Mai exista o varianta de dremmel de la alta firma, nu mai stiu care, e cu verde si galben ,la un pret mai scazut la Hornbach. Poti face lucrarea de care spui cu brio. Exista si discuri mici ca de flex pentru metal. Eu le-am folosit ca sa tai suruburi intepenite si alte chestii minuscule. Sunt foarte multumit de unealta si voi mai cumpara accesorii si alte unelte. Mai exista un aparat de taiat cu o lama triunghiulara care vibreaza cu viteza mare, mult mai delicat decat flexul. http://www.tool-shop.co.uk/Dremel/Tools/Dremel/8710364057955/4000+Platinum+Edition+Plus+Multichuck+Bonus.html Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Exista varianta mai ieftina , care o gasesti si pe la praktiker cu 80-90 lei . Marca Budget. Dar.... nu se compara cu Dremelul original ! Eu am Budget si e ok , am avut la mine un dremel de la un amic si merge de minune, mult mai fin , mai puternic , nu se inneaca daca il soliciti . Daca ai bani si chiar te folosesti mult de aparat, cumpara Dremel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Decembrie 19, 2012 Autor Share Postat Decembrie 19, 2012 Acuma arata a motoreta. Mai raman cu doua lipsuri:1. suberul din carburatorAcesta e de Mobra 50S. Cel de Hoinar e curbat.Fara asta nu prea merge pornitul la rece. 2. Robinet de Hoinar. Eu am tot de mobra 50S. Are cineva? Va urez tuturor sarbatori fericite si un an nou si mai fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 (editat) Am constatat ca lantul de Hoinar pe care l-am cumparat din piata e mai lung. E cumva defapt de Mobra 50, 50S? Si problema: cum se poate scurta? În trei etape: 1. Stabilești numărul de perechi de zale care trebuie scoase. 2. Polizezi unul din capetele bolțului 3. Ciocan, dorn, piuliță sau între fălcile menghinei și gata. Îți trebuie 3 mâini: cu una ții lanțul la fix pe piuliță și piulița pe o nicovală sau ceva tare, cu una ții dornul și cu a treia dai cu ciocanul. Deci ar trebui să te ajute cineva. Baftă, îmi place proiectul, îmi trezește amintiri din copilărie. Am uitat de etapa a 4-a. Rămân două bucăți de lanț: cea lungă o pui pe motoretă și cea scurtă o pui bine. Editat Decembrie 19, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 proxxon sun iar f.f. bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 proxxon sun iar f.f. bune Exact, asa se numeau sculele alea de care ziceam ca is cu galben si verde-kaki, http://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AoxDlu8pjo75uXTI2OBMsYKbvZx4?p=proxxon&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8&fr=fptb-msgr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) În trei etape:1. Stabilești numărul de perechi de zale care trebuie scoase. 2. Polizezi unul din capetele bolțului 3. Ciocan, dorn, piuliță sau între fălcile menghinei și gata. Îți trebuie 3 mâini: cu una ții lanțul la fix pe piuliță și piulița pe o nicovală sau ceva tare, cu una ții dornul și cu a treia dai cu ciocanul. Deci ar trebui să te ajute cineva. Baftă, îmi place proiectul, îmi trezește amintiri din copilărie. Lantz Hoinar.jpg Am uitat de etapa a 4-a. Rămân două bucăți de lanț: cea lungă o pui pe motoretă și cea scurtă o pui bine. Lantz Hoinar 2.jpg Domunule Petcu, Vă mulțumesc pentru sfaturi, desene precum și pentru timpul acordat elaborării acestora. Editat Ianuarie 8, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Cu placere. Totusi, data viitoare, dle Petcu, sa incercati sa le elaborati, astfel incat userii care beneficiaza de desene sa-si rapeasca 20-30 de secunde cat sa poate scrie un mesaj de multumire. Asa ca, de data asta, scapati doar cu o atentionare si un deget batut in obraz...de buca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Cu placere. Totusi, data viitoare, dle Petcu, sa incercati sa le elaborati, astfel incat userii care beneficiaza de desene sa-si rapeasca 20-30 de secunde cat sa poate scrie un mesaj de multumire. Asa ca, de data asta, scapati doar cu o atentionare si un deget batut in obraz...de buca. Mii de scuze domnule Mihai, vă mulțumesc pentru sfaturi. Așa voi face. Editat Ianuarie 8, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Ianuarie 9, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2013 Intr-adevar, cu intarziere: Multumesc! Imi cer scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 De la Retroparada Primaverii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Frumos! Respect pentru munca depusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 De la Retroparada Primaverii: Superb.Felicitari.Ami trezeste amintiri.Ce tinar eram,in 86 mi-am cumparat si eu un Hoinar,cu 11 000 de lei adevarati de la mag de piese auto. Inca o data felicitari pt realizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Mai 20, 2013 Autor Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Superb.Felicitari.Ami trezeste amintiri.Ce tinar eram,in 86 mi-am cumparat si eu un Hoinar,cu 11 000 de lei adevarati de la mag de piese auto. Inca o data felicitari pt realizare Multumesc frumos! A fost frumos sa vad lumea la expozitie exclamand: "Uaaa, uite Hoinar!" Editat Mai 20, 2013 de marczello_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Felicitari pentru restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.