Wollt_Rider Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Ca sa i scot bujiile trebuie sa dau rezervorul jos si filtrul de aer nu ? cred ca da , si grija cand ridici rezervoru ca mai ai fire si furtune (in cazul meu au fost scurte si am rupt unu ) ps. sa ne spui si noua daca gasesti buba poate te ajuta asta mai mult Honda Editat Martie 3, 2011 de Wollt_Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 daca e de la incarcare se vede usor: dai la automat, daca invarte lehamite, e clar. daca invarte bine atunci mergi pe bujii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Ca sa vezi cum stai cu scanteia, scoti bujia, o lipesti de cadru (dar cu fisa bagata sa aiba curent...) si dai la automat - trebuie sa se vada scanteie. Daca nu se vede ai probleme la aprindere (CDI, fisa, bobina, baterie sau bujie). Daca scanteie ai, verifica daca vine benzina (asta am inteles ca deja ai verificat). Pornire rapida! Editat Martie 3, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Daca este un motor cu o compresie mai slaba si este si bateria pe duca poti avea impresia ca electromotorul invarte bine dar de fapt scanteia sa fie prea slaba. Am patit-o pe vechiul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Cand ti-am spus ca e de la soc... nu intelesesem din cele descrise de tine ca l-ai bagat la loc. Deci, in principiu, excludem socul. Poate fi de la benzina (mai mult ca sigur nu ai pus vreun stabilizator de benzina in rezervor pe timpul iernii). De asemenea, e posibil sa ai gaura de scurgere a apei de la rezervor infundata (e in partea de sus, pe unde bagi benzina, o gaurica prin care se elimina apa de la ploaie). Asta cauzeaza strangerea apei in rezervor (intra pe langa buson). Apa e mai grea ca benzina si sta doar pe fundul rezervorului. In timpul mersului, de la miscarile carburantului in rezervor, se misca si apa de pe fundul rezervorului si este posibil sa intre in carburatoare mici cantitati de apa. Problema apare cand cantitatile de apa din carburator sunt mari si ajung la jigloare. Poti incerca urmatoarele (daca ai apa in rezervor: - golesti paharele carburatoarelor (au un surub de golire pe fiecare in parte) - faci rost de un furtun subtire (ca cele de acvariu - vreo 1,5m). Il bagi in rezervor pana la fund (de preferat sa ajunga in cel mai de jos punct al rezervorului) - tragi intr-o sticla de plastic niste benzina (macar 2-300 de grame) cu furtunul pozitionat cum ti-am spus mai sus. Daca scoti apa, e clar. Ai apa in rezervor. Apa o poti vedea in sticla (se asaza la fund, iar deasupra e benzina). Pui si tu un stabilizator de benzina (gasesti la orice peco). Nu pui toata sticla. Doar maxim un sfert. Daca nu ai apa in benzina, oricunm nu strica niste stabilizator in benzina. Tine-ne la curent, ca mai venim cu idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Dar totusi de ce ii miroase uleiul a benzina??? eu tot sustin ca i s-a dus garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 tine-ne si u la curent cu ce ai incercat pana acum ca vezi baietii ti-au dat ideei despre ce ar putea fi in legatura cu orice, incearca la inceput lucrurile mai simple cum ar fi doar incarcarea bateriei sau incercarea cu una noua si apoi sa vezi daca incarca si alte lucruri si apoi sa ajungi la garnitura de chiuloasa si altele pt care e nevoie sa desfaci motorul ... si sa ne zici de la ce era ca ne-ai facut curiosi, sa vedem care pareri au fost bune. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 3, 2011 Autor Share Postat Martie 3, 2011 Multumesc pentru raspunsuri, azi cand am ajuns acasa am dat rezervorul jos(dupa ce am inchis robinetu de benzina ) Am bagat un fir intr-o fisa si celalalt capat l-am apropiat de masa, nimic, nici macar la atingere. Deci problema este pana la urma electrica. De redresor nu am apucat sa fac rost inca, am gasit un service de de Moto, ATV si scutere in zona. Ma gandesc sa il duc la ei pana la urma, cu un drum sa verific si bujiile (eu nu am cheie de bujii). Eventual un reglat de carburatoare etc. Multumesc inca odata si am sa va tin la curent cu evolutia lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Multumesc pentru raspunsuri, azi cand am ajuns acasa am dat rezervorul jos(dupa ce am inchis robinetu de benzina ) Am bagat un fir intr-o fisa si celalalt capat l-am apropiat de masa, nimic, nici macar la atingere. Deci problema este pana la urma electrica. De redresor nu am apucat sa fac rost inca, am gasit un service de de Moto, ATV si scutere in zona. Ma gandesc sa il duc la ei pana la urma, cu un drum sa verific si bujiile (eu nu am cheie de bujii). Eventual un reglat de carburatoare etc. Multumesc inca odata si am sa va tin la curent cu evolutia lui Cu un fir in fisa,nu stiu daca e prea bine de incercat scanteia la motor.Cauta o bujie,sa verifici scanteia.Bujia la motoru tau e cu cheie de 18. Un prieten de-al meu, a avut aceeasi problema cu un Kawasaki GPZ 500!I se oprea motoru in mers,il tragea pe marginea drumului, statea 10-15 minute si iar pornea. Problema la el, era de la CDI,care avea o piesa slabita;si cand se incalzea, ii intrerupea curentul si se oprea motorul. Dupa ce a schimbat CDI-ul,nu a mai avut probleme cu motorul. Editat Martie 3, 2011 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Cu un fir in fisa,nu stiu daca e prea bine de incercat scanteia la motor.Cauta o bujie,sa verifici scanteia.Bujia la motoru tau e cu cheie de 18. Un prieten de-al meu, a avut aceeasi problema cu un Kawasaki GPZ 500!I se oprea motoru in mers,il tragea pe marginea drumului, statea 10-15 minute si iar pornea. Problema la el, era de la CDI,care avea o piesa slabita;si cand se incalzea, ii intrerupea curentul si se oprea motorul. Dupa ce a schimbat CDI-ul,nu a mai avut probleme cu motorul. Identic am patit si eu la scuter. Am schimbat CDI-ul si gata (noroc ca era 60 de lei unul nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Multumesc pentru raspunsuri, azi cand am ajuns acasa am dat rezervorul jos(dupa ce am inchis robinetu de benzina ) Am bagat un fir intr-o fisa si celalalt capat l-am apropiat de masa, nimic, nici macar la atingere. Deci problema este pana la urma electrica. De redresor nu am apucat sa fac rost inca, am gasit un service de de Moto, ATV si scutere in zona. Ma gandesc sa il duc la ei pana la urma, cu un drum sa verific si bujiile (eu nu am cheie de bujii). Eventual un reglat de carburatoare etc. Multumesc inca odata si am sa va tin la curent cu evolutia lui Daca nu ai scanteie trebuie verificata partea de aprindere si toate conexiunile adiacente,contactul,kill switch-ul de pe ghidoane(on-off).Dupa cum spui ca s-a intamplat de a mai si pornit nu cred ca e cdi de vina,ala de obicei cind crapa se opreste subit.poate fi magnetou sau partea de kill switch de bai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Am bagat un fir intr-o fisa si celalalt capat l-am apropiat de masa, nimic, nici macar la atingere. Presupun ca ai facut test ala cu motor pe contact, switch de mers pe run si electromotor invertind? Si da, e mai bine cu o bujie pus pe cadru / bloc (oriunde unde e contact metal - metal si nu exista risc de explozie de benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 Presupun ca ai facut test ala cu motor pe contact, switch de mers pe run si electromotor invertind? Si da, e mai bine cu o bujie pus pe cadru / bloc (oriunde unde e contact metal - metal si nu exista risc de explozie de benzina) Asa am facut Mesaj completat Buna, Am luat curent de la un vecin si pana la urma am reusit sa o pornesc, am facut cateva ture de oras si pare ok, ma gandesc sa o duc totusi la o verificare. Am facut un scurt video cu pornirea la cald si cum suna motorul, sa va dati cat de cat cu parerea daca merge rotund (stiu, calitatea e slaba, dar macar asa informativ) Cam care ar fi turatia de croaziera pt motor, adica la cat se simte el bine sa (cu aproximatie) ? Mesaj completat probabil a avut contact prost la una din bobine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 da poi inseamna k mai facut fericit k am avut dreptate ca a fost de la curent =)), totusi daca bateria iti este buna sa iti verifici daca incarca bine trebuie sa ai undeva la 13-14 volti la aprox 4000 ture pe borne si dak e aja ins k e ok, tia scapat o borna si daia sa oprit, acum dupa cum se aude pare ok poti sa sincronizesi carburatoarele si dupa schimbul de ulei si filtre o sa sune mai frumos o sa para mai calma o turatie de croaziera... tine-o pe unde incepe sa traga k sa ai puterea la mana cand vrei sa pleci nu subturata, undeva la 5000 - 7000 ture acum depinde cu ce viteza iti place sa mergi. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 da poi inseamna k mai facut fericit k am avut dreptate ca a fost de la curent =)), totusi daca bateria iti este buna sa iti verifici daca incarca bine trebuie sa ai undeva la 13-14 volti la aprox 4000 ture pe borne si dak e aja ins k e ok, tia scapat o borna si daia sa oprit, acum dupa cum se aude pare ok poti sa sincronizesi carburatoarele si dupa schimbul de ulei si filtre o sa sune mai frumos o sa para mai calma o turatie de croaziera... tine-o pe unde incepe sa traga k sa ai puterea la mana cand vrei sa pleci nu subturata, undeva la 5000 - 7000 ture acum depinde cu ce viteza iti place sa mergi. bafta. bine zici pe la 6-7000 incepe sa traga, mi se pare comoda turatia dar am vrut sa stiu daca e ok si pentru motocicleta, cum sunt incepator A nu imi dau seama, cand aveam masina imi dadeam seama dupa ureche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 e foarte ok pt motocicleta nu e bine sa o tii nici subturata oricum cum zici ca ejti incepator tias recomanda totusi sa o tii oleak mai jos macar cat timp te obisnuiesti cu ea (un an) si sa nu ai evenimente neplacute. vezi u acolo ai 14 mii ture crezi ca la 7 se oftica? ) vrea sa fie turata doar sa ai grija cum faci asta pt tine nu pt ea stima. si sa incerci sa nu schimbi vitezele la 2000 ture ca iar nu e bine um pic mai mult cat sa simti ca vrea sa traga mai tare si atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Dar totusi de ce ii miroase uleiul a benzina??? eu tot sustin ca i s-a dus garnitura i s-a dus un c.acat! daca avea garnitura dusa avea apa in ulei si ulei in apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 10, 2011 Autor Share Postat Martie 10, 2011 e foarte ok pt motocicleta nu e bine sa o tii nici subturata oricum cum zici ca ejti incepator tias recomanda totusi sa o tii oleak mai jos macar cat timp te obisnuiesti cu ea (un an) si sa nu ai evenimente neplacute. vezi u acolo ai 14 mii ture crezi ca la 7 se oftica? ) vrea sa fie turata doar sa ai grija cum faci asta pt tine nu pt ea stima. si sa incerci sa nu schimbi vitezele la 2000 ture ca iar nu e bine um pic mai mult cat sa simti ca vrea sa traga mai tare si atunci. cam care ar fi consumul daca ma duc cu ea in 6-7000 de ture, sa zicem ca e ok carburatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Un 6 ? Cel mai bine e sa vezi tu. E si batrana. Fa un drum mai lung si testeaza. Daca ai benzina in ulei cum se spunea mai sus, fa un schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 depinde de mai multi factori ce consum ai.. cred ca undeva pe la 7-8 eu la a mea aveam 7 la suta si dupa ce am schimbat evacuarea si am pus practic nimik ) am undeva la 10 aproape deci depinde. fai plinu si mergi pana se opreste si vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Daca are benzina in ulei sunt sanse mari sa aiba probleme pe la carburatoare sa ramana deschise cand e oprita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 13, 2011 Autor Share Postat Martie 13, 2011 Buna, multumesc inca odata pentru raspunsuri. Am mai patit acum intr-o zi aceiasi problema, am iesit sa fac un drum mai lung si a facut aceiasi problema. -a murit in mers, am lasat-o sa stea un pic, am scos joja de la ulei, iarasi mirosea a benzina. Dupa ce am stat asa vreo 15 minute am dat la automat nu pornea. Am mai stat putin dupa care am dat din nou la automat de data asta incercand sa trag socul ca te putin, facea cate explozie din cand in cand parca si a pornit dupa aia. M-am dus vreun kilometru iarasi la fel. Am repetat pasii dem ai sus si dupa aia a mers pana acasa, vreo 15 km. -Am desfacuut CDI-ul sui m-am uitat la el, arata ca nou, contactele de la mufe la fel, ca noi. -De mentionat ar fi ca fiind incepator am uitat de multe ori sa OPRESC robinetul de la benzina, oare asta l-a afectat ? -Am facut azi vreo 20 km si nu a avut nimic in afara de cateva "tunuri" pe esapament la o frana de motor, dupa ce am mutat pe RES ropbinetul n-a mai facut (momentul cand m-am decis sa o las la bloc pana o rezolv) - Saptamana viitoare ma apuc sa o desfac sa vad, posibil sa fie si generatorul de impulsuri sau vreuna din bobine sa se supraincalzeasca ? As vrea sa fac schimbul de ulei dupa ce depistez problema Mesaj completat Daca are benzina in ulei sunt sanse mari sa aiba probleme pe la carburatoare sa ramana deschise cand e oprita cum verific asta ? Mesaj completat am verificat bobinele cu ohmetrul cu tot cu fise si sunt in parametri specificiati de manual urmeaza schimbul de ulei si verificatul bujiilor Mesaj completat dupa schimbul de ulei si schimbatul bujiilor care erau afumate parca trage mai bine si nu mai suna asa acum sa vad daca mai imi ajunge benzina in ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.