alegros Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Este vorba despre un motor 2T care nu are mai mult de 20 de ore de functionare iar amestecul benzina ulei este facut cum recomanda in cartea tehnica adica 1:30. Cu toate acestea in relanti mi-a stropit pe o raza de 4 metri iar in mers ma stropit pe spate si nu inteleg de ce, oare sa fie amestecul facut in carburator prea bogat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 motoru' ca motoru' da' toba de cand e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 motoru' ca motoru' da' toba de cand e? Motorul este ca si nou, nu are nici 20 de ore de functionare....nu cred ca este nici o problema cu toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Este vorba despre un motor 2T care nu are mai mult de 20 de ore de functionare iar amestecul benzina ulei este facut cum recomanda in cartea tehnica adica 1:30. Cu toate acestea in relanti mi-a stropit pe o raza de 4 metri iar in mers ma stropit pe spate si nu inteleg de ce, oare sa fie amestecul facut in carburator prea bogat? esti sigur ca virgula cartea recomanda 1:30 ?????? poate 1:50 ,mie 1:30 mi se pare enorm ,in plus conteaza si ce ulei bagi , incearca un fullsintetic pt amestec ,motorex,, motul ,castrol, fuks.. Mesaj completat Este vorba despre un motor 2T care nu are mai mult de 20 de ore de functionare iar amestecul benzina ulei este facut cum recomanda in cartea tehnica adica 1:30. Cu toate acestea in relanti mi-a stropit pe o raza de 4 metri iar in mers ma stropit pe spate si nu inteleg de ce, oare sa fie amestecul facut in carburator prea bogat? esti sigur ca virgula cartea recomanda 1:30 ?????? poate 1:50 ,mie 1:30 mi se pare enorm ,in plus conteaza si ce ulei bagi , incearca un fullsintetic pt amestec ,motorex,, motul ,castrol, fuks.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 motoru' ca motoru' da' toba de cand e? Motorul este ca si nou, nu are nici 20 de ore de functionare....nu cred ca este nici o problema cu toba... Mesaj completat Sigur ca esti virgula cartea Recomanda 01:30 ?????? 01:50 poate, 01:30 mie mi se Pare enorm, in plus conteaza si CE Ulei bagi, incearca amestec ONU pt fullsintetic, MOTOREX,, Castrol Motul,, Fuks .. Mesaj completat [/ b] Sigur ca esti virgula cartea Recomanda 01:30 ?????? 01:50 poate, 01:30 mie mi se Pare enorm, in plus conteaza si CE Ulei bagi, incearca amestec ONU pt fullsintetic, MOTOREX,, Castrol Motul,, Fuks .. [/ Quote] Mai exact 1:32 recomanda cartea adica la 1l benzina se pun aproape 31ml ulei...si bag ulei 100% sintetic Competition Oil Putoline Mesaj completat Mai exact 1:32 adica la 1l benzina pun 31ml ulei 100% sintetic Competition Oil Putoline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 sa fie relantiul prea mare? bujia e curata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 sa fie relantiul prea mare? bujia e curata? Relantiul e ok, bujia e curata, porneste la a doua pedala, nu scoate fum excesiv, trage ok, functioneaza perfect...doar ca e stropitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Mai exact 1:32 adica la 1l benzina pun 31ml ulei 100% sintetic Competition Oil Putoline 1:50 inseamna 1 litru ulei la 50 l benzina , adica 20 g la litru repet mi se pare f mult 32grame la litru tre sa te uiti si pe bidonul de ulei ce recomanda ,exista uleiuri performante care se amesteca si 1:100 adica 10 grame la litru Editat Martie 4, 2011 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 1:50 inseamna 1 litru ulei la 50 l benzina , adica 20 g la litru repet mi se pare f mult 32grame la litrutre sa te uiti si pe bidonul de ulei ce recomanda ,exista uleiuri performante care se amesteca si 1:100 adica 10 grame la litru Pe bidon nu scrie nimic in acest sens si nu cred ca ar scrie pe altele deoarece raportul de amestec difera de la la un producator la altul (spre ex la KTM am inteles ca este 1:60) iar asta care-i folosesc eu este unul dintre cele mai performante....altul este motivul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 1:50 inseamna 1 litru ulei la 50 l benzina , adica 20 g la litru repet mi se pare f mult 32grame la litrutre sa te uiti si pe bidonul de ulei ce recomanda ,exista uleiuri performante care se amesteca si 1:100 adica 10 grame la litru bidonul nu are treaba cu manualul! pe bidon scrie minimul. cantitatea difera de la motor la motor. repet: toba a fost vreodata curatata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 bidonul nu are treaba cu manualul! pe bidon scrie minimul. cantitatea difera de la motor la motor. repet: toba a fost vreodata curatata? Sincer nu cred, iar primul proprietar cred ca a pus si mai mult ulei in amestec pentru ca atunci cand i-am facut proba am pus combustibil nou iar cel scos din rezervor era mai inchis la culoare decat cel preparat de mine la fata locului desi a fost folosit acelasi ulei de amestec si i s-a parut putin cat ulei am folosit eu (1:32 si nici nu citise cat este amestecul recomandat in manual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 bidonul nu are treaba cu manualul! pe bidon scrie minimul. cantitatea difera de la motor la motor. repet: toba a fost vreodata curatata? te contrazic aici ,producatorul recomanda o anume cantitate intradevar ,dar exista uleiuri speciale performante(care polueaza f putin) si destul de scumpe pe care scrie clar dozajul de 1:100 si care isi face treaba exact ca un 1:50 sa zic asa probabil e mai concentrat mai aditivat nu stiu......eu am folosit mult la motoarele de barca cu toate ca producatorul imi recomanda 25 grame la litru ,si nu am avut probleme. Mesaj completat Pe bidon nu scrie nimic in acest sens si nu cred ca ar scrie pe altele deoarece raportul de amestec difera de la la un producator la altul (spre ex la KTM am inteles ca este 1:60) iar asta care-i folosesc eu este unul dintre cele mai performante....altul este motivul.... alt motiv care sa fie? de unde alt ulei in afara de cel ce il pui in benzina? daca zici ca motorul merge bine si e relativ nout ,daca era mai vechi hai sa zic ca este dus semeringul care nu lasa uleiul din cutie sa fie absorbit in carter. si astfel ar manca uleiul din cutie dar la tine nu cred ca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 (editat) alt motiv care sa fie? de unde alt ulei in afara de cel ce il pui in benzina? daca zici ca motorul merge bine si e relativ nout ,daca era mai vechi hai sa zic ca este dus semeringul care nu lasa uleiul din cutie sa fie absorbit in carter. si astfel ar manca uleiul din cutie dar la tine nu cred ca e cazul. Am citit acum pe un bidon de ulei de amestec care l-am cumarat ieri (MX5 Syntetic Off Road 2 Stroke Oil de la Putoline) si intradevar recomanda amestecul in proportie de 2%-4%. Eu i-am pus varful de gama de la Putoline MHX 100% Syntetic 2 Stroke Competision Oil, nu scrie pe bidon amestecul recomandat dar presupun ca este cel putin egal cu cel din urma sa (MX7) la care proportia este de 1%-4%.....deci cat am pus eu cam 3% (31 ml ulei la 1000ml benzina)ar fi in regula.....sa fie oare de la toba necuratata? sa se fi imbibat elementul silencer din toba cu ulei?... Editat Martie 4, 2011 de alegros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Sincer nu cred, iar primul proprietar cred ca a pus si mai mult ulei in amestec pentru ca atunci cand i-am facut proba am pus combustibil nou iar cel scos din rezervor era mai inchis la culoare decat cel preparat de mine la fata locului desi a fost folosit acelasi ulei de amestec si i s-a parut putin cat ulei am folosit eu (1:32 si nici nu citise cat este amestecul recomandat in manual) Ala e uleiul, pe care l-a pus el, s-a adunat in toba, si oricum e mult 32ml la 1L.. pune 20ml la L, de ce nu pricepeti ca la motorul 2T tot uleiul care nu e ars e scuipat in toba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 Ala e uleiul, pe care l-a pus el, s-a adunat in toba, si oricum e mult 32ml la 1L.. pune 20ml la L, de ce nu pricepeti ca la motorul 2T tot uleiul care nu e ars e scuipat in toba.. Eiiii...si cum il scot acum afara dupa esapament?....desfac doar finalul si il curat sau si saxofonul, sau cum altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Eiiii...si cum il scot acum afara dupa esapament?....desfac doar finalul si il curat sau si saxofonul, sau cum altfel? desfaci si cureti. daca vrei doar sa scapi de ulei e de ajuns un litru de benzina sa speli tot. daca vrei sa scapi si de calamina (fii sigur ca are multa) arunci toba in foc. ma rog, saxofonul. nu glumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Amestecul la ulei se face si in functie de cum mergi cu motorul si unde il folosesti. 31 ml de ulei la 1 litru de benzina e cam mult, ar trebuii sa mergi cu gazul deschis la maxim(cred ca deasta si recomanda producatoru 31ml, kx`ul de 250 a fost creat pentru motocross) daca nu il folosesti la motocross si nu mergi foarte tare cu el pune 25 ca nu o sa fie nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 desfaci si cureti. daca vrei doar sa scapi de ulei e de ajuns un litru de benzina sa speli tot. daca vrei sa scapi si de calamina (fii sigur ca are multa) arunci toba in foc. ma rog, saxofonul. nu glumesc! Mda... murdara treaba... dar daca fac un amestec mai sarac de 20 ml la L si ii dau o forja de cativa km, chiar daca ma stropesc ca oricum am geaca patata acum, se duce macar tot surplusul de ulei din esapament ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) până nu cureți toba nu scapi. rămâne pe "fundul" tobei. Âşi-l tot scuipă. oricum am avut tobe infecte... dar chiar aÂşa nu... să scuipe pe geacă.... neapărat dă jos toba Âşi scurge-o. dacă nu curge arde-o dacă nu te doare de aspect. dacă te doare cu sodă caustică se mai poponeataăță. cu focul nu poți gerÂşi se duce tot. Âşi ulei Âşi calamină. arde-o Âşi loveÂşte-o (uÂşurel să nu-i faci indoituri) cu ceva nemetalic... un lemn... să cadă calamina arsă.... ps. oricum în timp tot se adună ulei nears în tobă (depinde Âşi de stilul de mers...) eu cam de 2 ori până acuma anu tecut odată Âşi anu' ăsta odată am poponeataățat tobele.... nu e ceva ciudat sau ieÂşit din comun. Editat Martie 4, 2011 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 Amestecul la Ulei si se confruntă în Functie de cum mergi cu motorul si where il folosesti. 31 ml de Ulei la un litru de benzina e cam mult, ar trebuii sa mergi cu gazul la maxim DESCHIS (CRED CA si deasta Recomanda 31ml producatoru, KX `ul de 250 A creat Fost for motocross) Nu daca il folosesti la motocross si Nu mergi Foarte proprie Pune el cu 25 CA O SA FIE Nu Nici o problema. [/ Quote] Multumesc de sfat Domnu" Alfred...dar mai bine ati rezolva cu pinionul acela de KX450F 2008 pentru care v-am facut comanda caci cu cel pe care mi la-ti trimis e de Suzuki si nu am ce face cu el mai ales ca spuneati ca verificati in cateva minute si imi dati un raspuns si a trecut o zi.... pana acum si nici la e-mail nu mai mi-ati raspuns...ma gandeam ca iar v-ati dus pe la Deva, Cluj ....scuze de off-topic si nu mi-o luati in nume de rau dar nu m-am putut abtine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Este vorba despre un motor 2T care nu are mai mult de 20 de ore de functionare iar amestecul benzina ulei este facut cum recomanda in cartea tehnica adica 1:30. Cu toate acestea in relanti mi-a stropit pe o raza de 4 metri iar in mers ma stropit pe spate si nu inteleg de ce, oare sa fie amestecul facut in carburator prea bogat? mersul motorului la relanti timp indelungat arunca ulei pe galerie-toba.incearca sa mergi un pic mai turat cu el si se curata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 5, 2011 Autor Share Postat Martie 5, 2011 Motorului mersul la relanti TIMP indelungat arunca Ulei PE Galerie-toba.incearca sa mergi ONU poza cu el mai turat si se curata, [/ Quote] Se curata fara sa mai dau jos toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Arde toba ca sa se curete si neaparat schimba "vata" ca este plina de ulei, uzata si nu se poate curata. Costa cca 20 euro. Incearca sa mergi mai in ture cu motorul ca sa ai ardere completa. Pt cine stie, se poate auzi pe "glasul" motorului daca e vata plina de ulei sau curata. Ulei pune in cantitatea in care motorul turat, la cald nu scoate fum, desigur scazuta cantitatea progresiv prin experimentari. Un motor in 2T nu are voie sa scoata fum daca merge cu mai mult ulei decat amestecul prescris, fara exagerari de cantitate, in cazul in care e bine reglat. Mai exista si problema amestecului din carburator, un mestec prea bogat da aceleasi simptome ca la tine: stropeste bine de tot. Recomand si reglarea carburatorului la stilul tau de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alegros Postat Martie 6, 2011 Autor Share Postat Martie 6, 2011 Arde toba ca sa se curete si neaparat schimba "vata" ca este plina de ulei, uzata si nu se poate curata. Costa cca 20 euro. Incearca sa mergi mai in ture cu motorul ca sa ai ardere completa. Pt cine stie, se poate auzi pe "glasul" motorului daca e vata plina de ulei sau curata. Ulei pune in cantitatea in care motorul turat, la cald nu scoate fum, desigur scazuta cantitatea progresiv prin experimentari. Un motor in 2T nu are voie sa scoata fum daca merge cu mai mult ulei decat amestecul prescris, fara exagerari de cantitate, in cazul in care e bine reglat. Mai exista si problema amestecului din carburator, un mestec prea bogat da aceleasi simptome ca la tine: stropeste bine de tot. Recomand si reglarea carburatorului la stilul tau de mers. Fum nu scoate excesiv, reglajul carburatorului e din fabrica asa am inteles adica nu s-a umblat la el, cred ca nu s-a mers turat deloc cu el insa si amestec prea bogat, de unde as putea cumpara "vata" acea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 vata de sticla... sau gasesti pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.