Sari la conținut

Probleme la motor


Postări Recomandate

Salut,

 

Sunt posesor de VX 800, acelasi motor cu intruder si marauder.

 

Ce s-a intamplat:

 

- motoreta nu a fost pornita de 3 saptamani

- robinetul de la rezervor are doar 2 pozitii: ON si RES si are un dispozitiv cu vacuum care nu permite benzinei sa curga daca scoti rezervorul. Acel mecanism s-a stricat, si probabil ca a fost pe ON in toate cele 3 saptamani.

- motoreta a pornit fara probleme, dar relantiul a ramas jos cam 3-5 minute. Cand bagam in viteza murea motorul. Am intins cablul de la ambreiaj si problema a disparut. La un moment dat a urcat in ture brusc, si a inceput sa curga de la filtrul de aer un lichid negricios, care mirosea a benzina si unsuros. Lichidul vine de undeva din capul cilindrului spate, pe unde in mod normal vin gazele nearse si intra in filtrul de aer. A curs cam 1 litru.

- baia de ulei e plina si miroase a benzina.

 

Ce mi se pare intrigant e ca acum 3 saptamani am venit cu motorul din Ploiesti in Timisoara si nu am avut niciun fel de problema.

 

Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa se fi spart membrana robinetului vacuumatic si ti-a curs benzina direct in cilindru de unde a ajuns in ulei.

Repara robinetul, schimba uleiul si ar trebui sa fie ok. Provizoriu poti strangula furtunul de vacuum dintre robinet si galeria de admisie pana-ti rezolvi robinetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt posesor de VX 800, acelasi motor cu intruder si marauder.

 

Ce s-a intamplat:

 

- motoreta nu a fost pornita de 3 saptamani

- robinetul de la rezervor are doar 2 pozitii: ON si RES si are un dispozitiv cu vacuum care nu permite benzinei sa curga daca scoti rezervorul. Acel mecanism

Ceva idei?

tocmai ai facut o spalatura la motor ,schimba uleiul ,lasa sa se scurga bine si cel mai important repara acea supapa vacumatica sau pune un robinet care sa aiba si off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi cazul sa verifici si carburatia, se pare ca ai avut un cui ponto care nu a inchis bine ,a fost blocat cu ceva impuritati din benzina, mai poate sa fie si un orig ,oricum verifica carburatoarele ,chiar daca nu-ti inchide robinetul de rezervor bine ,urmatorul sa zic robinet.... sunt cuiele .....deci verifica inainte de a face schimbul de ulei si filtru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand schimbi uleiu si filtru e bine sa treci prin motor o tura de ulei care sa spele si resturile de benzina, apoi sa pui uleiu final.

daca nu bate si nu troncane nu ai nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi cazul sa verifici si carburatia, se pare ca ai avut un cui ponto care nu a inchis bine ,a fost blocat cu ceva impuritati din benzina, mai poate sa fie si un orig ,oricum verifica carburatoarele ,chiar daca nu-ti inchide robinetul de rezervor bine ,urmatorul sa zic robinet.... sunt cuiele .....deci verifica inainte de a face schimbul de ulei si filtru...

Daca membrana aia e sparta cuiele pot inchide perfect , tot degeaba, benzina in cazul asta se duce direct in galerie prin furtunul de vacuum al robinetului.

In cazul in care un cui nu inchide in mod normal benzina nu ar trebui sa ajunga in cilindru(cand motorul este oprit) , ar trebui sa se scurga jos prin preaplinul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...