gimsys Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 As incerca sa le curat acasa, dar n-am sincronizator de carburatoare dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 da,se pot curata fara a le deregla....dar tine de experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Daca tot i-ati raspuns omului ca se poate...spuneti-i si cum sa faca asta. Sincer si eu sunt interesat avand in vedere ca trebuie sa le curat si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) uite mai sus ca am completata... degeaba salvezi ca nu mere...e praf saitu... Editat Martie 14, 2011 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 M-am uitat mai sus ..dar nu e scris nimic. Daca poti sa postezi din nou ti-am fi recunoscatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 trebuie sa tii cont cit au fost desfacute aerele sa le pui la loc,vezi ca inafara de "surubelul" care dozeaza aerul si arcul care vine pe el trebuie sa mai aiba o saiba mica si un O-ring in ordinea surub,arc,saiba,o-ring.(sa nu le pierzi)...sa nu umbli la nivel,la cuiul de dozaj ,...sa montezi exact la loc tot ce ai desfacut ,sa montezi atent menbranele fara sa le ciupesti sau prinzi strimb...sa te uiti la clapetele de acceleratie sa fie exact pozitionate la fel sa "plece" la fel cind tragi de aceleratie pt ca daca motorul tau e bun ca supape ,compresie aproape sigur nu vei mai avea nevoie de sincronizare(dinamica)....strainezii numesc suruburili de pe carburi "butter screws"-suruburi de unt- adica se strica usor daca nu ai scule adecvate si ceva experienta. succes...dar cel mai bine ti le curata cineva cu experienta si scule bune si dupa ce ai vazut ce si cum la urmatorul interval de service poti face si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 ceva in genu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Daca le-ai desfacut de pe flansa ce le tine pe toate la un loc automat trebuie sincronizate. "Sincronizarea optica" (atunci cand le reglezi sa se ridice obturatoarele la fel la toate carburile) e doar punctul de plecare si nu e reglajul optim nici macar atunci cand motorul e nou nout . Daca nu ai bani de sincronizare poti sa-ti improvizezi ieftin un dispozitiv pt asa ceva cu care se pot obtine rezultate foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 sa nu te apuci de curatat daca nu ai compresor sa le sufli..in rest..cum le demontezi asa le montezi...turele jigloarelor le notezi sa nu le uiti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 am vazut ceva pe youtube cu demontatul si curatatul, ar fi o chestie sa notez toate turele, (oricum fac poze cand lucru ceva maio "complex" la el, si imi etichetez fire) si pentru sincronizat sa o duc la un service care are sincronizator cam cat ar fi un sincronizat ? Mesaj completat nu de alta dar daca e sa le fac toate in service (curatat, carb, sincronizat, eventual si verificate si valvele + schimbat bujii) cine stie ce scor imi da, cateva milioane bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Hai sa va zic eu una pentru mesterii uanabi: Bai oamenii lu Dumnezo, la o moto care NU a zacut 100 de ani uitata intr-un garaj din salina targu ocna, nu ai ce curata la carb, nu ai ce cauta in ele. Daca s-a mers regulat cu ea, carburile sunt curate, nu ai ce face la ele. In afara de a goli camera de nivel constant pe la surubelul de golire si cu ocazia asta sa arunci si mizeria sau apa decantate acolo, nu ai ce curata... In plus nu ai ce curata acasa, cand vrei sa cureti tre sa sufli jicloarele cu AER COMPRIMAT si banuiesc ca nu are nimeni compresor in sufragerie. Terminati cu "imi caut de treaba la moto si ma gandeam sa-mi stric carburatoarele" si vedeti-va oameni de plimbat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 am inteles ca o problema la "benzina din ulei" ar fi un cui care nu mai inchide. Ce altfel de simptome ar da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Benzina ajunge in ulei cand nu arde. Poate fi din cauza ca e prea bogat amestecul sau pentru ca bujia nu da scanteie, sau da scanteie doar cand vrea ea. Verifica mai intai partea electrica pentru ca e mai simplu de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 sa nu te apuci de curatat daca nu ai compresor sa le sufli..in rest..cum le demontezi asa le montezi...turele jigloarelor le notezi sa nu le uiti.. Tineti cont ca in timp se desfac si de la vibratii, ca urmare nu este o sinconizare perfecta chiar daca retii turele tuturor pieselor filetate. Mesaj completat , nu ai ce curata la carb, nu ai ce cauta in ele. Daca s-a mers regulat cu ea, carburile sunt curate, nu ai ce face la ele. Ai ce cauta!! Orice fluid care circula printr-un sistem in timp, acesta va produce depune pe instalatia respectiva. Ai vazut ca ramane (in cazul de fata, benzina) pe "pereti" instalatiei o maroneala care se ia foarte usor cu o carpa. E, aia se numeste depunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.