alexxx Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Buun, de cateva ore ma tot uit cu pretenu meu Gugal dupa ceva numit "bobber". De ce ? Pentru ca d-soara Purghy mi-a creat dileme existentiale [dar ii multumesc pentru asta ]. Cica meine moto nu ar fi chiar chopper ci .... aduce mai mult cu un bobber. Acu, am vazut, 100 % bobber nu e, clar, dar voi ce credeti ? Pun si neste poze si mai lansez o provocare. Vine iarna si am de gand sa-i fac niste modificari (in afara de cele de bun simt, insemnand vopsit rezervor, aripi, etc...]. Ce credeti ca ar merge modificat mai departe ? Nu ca pana acum as fi modificat-o eu, asa am luat-o de la neamt. La ce ma gandeam eu: aripa fata e prea scurta, aripa spate s-o fac neagra (?), rezervorul sa-l pictez cu o anumita tema (flacari, chestii, trestii), merge un mic parbriz (?), etc ... orice parere ma poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 asta nu ii bobber cum nici cocoshu gaina sau lastunu' mashina, d-shoara aia a ta sa se puna la curent cu ceea ce inseamna stiluri de constructzie. in ceea ce priveshte modificari fa ce vrei si pune intrebari mai tarziu, ii motocicleta ta nu? mie nu mi-ar spune nimeni ce sa fac cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 A zis "aduce a ...", nu "este" ! Ce simplu e sa fii rautacios .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 A zis "aduce a ...", nu "este" ! Ce simplu e sa fii rautacios .... nici nu aduce nici nu este, nici nu sunt rautacios, ai pus o intrebare ai primit raspuns hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 io zic sa mai studiezi multe topicuri de pe aici shi o sa-tzi raspunzi singur la intrebare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JulyRider Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Da ce e ala BOBBER? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 ala este un cruiser modificat pe spate cu tendinte de manelism. bobber este asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 rezervorul ala( e de la dragstar?)e super.... sugestie: coboara aripa spate,da jos uratenia aia de portbagaj,muta numarul in lateral si da jos porcaria aia care sta peste guma spate.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 ala este un cruiser modificat pe spate cu tendinte de manelism. bobber este asta: Mda, vorbim din "poze" .... ce nu m-a lamurit tot internetul reusesti tu acum cu 2 poze chioare Mari maestrii, ce sa zic .... parca zici ca am nimerit pe un forum de harley. Multa frustrare ... @Blackrider - da, rezervorul e de dragster 650 (e foarte practic si ii schimba total forma motocicletei); "porcaria" aia pusa in spate a fost pusa cred tocmai datorita aripii spate mult ridicata [sa mai opreasca ce aruca aripa]; in rest, m-ati cam lamurit, totul tine de gusturi si avem si pe aici "reisari" care mai mult comenteaza negativ cu fiecare ocazie, ca ce mama masii, o viata au ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 nu e cazul sa te oftici chiar asa alexxx,ai pus poze si ai cerut parerea...unii dintre noi is mai caustici,dar nu-ti vrea nimeni raul. ps:de ce te iei de harley-isti?...hehehe B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Bobberul este o faza a chopperului. Daca te uiti la link-ul de mai jos o sa intelegi cam unde este specificul acestui chopper de se numeste bobber: http://www.bobbertown.com/ Motorul tau e un Vulcan dar... bobberul are cadru rigid, aripa fixata de cadru (nu de bascula) spate si taiata scurt si foarte aproape de anvelopa, roata e vizibila mult, de obicei are un singur scaun in special cu suspensie, sa nu doara la buci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 nu e cazul sa te oftici chiar asa alexxx,ai pus poze si ai cerut parerea...unii dintre noi is mai caustici,dar nu-ti vrea nimeni raul. ps:de ce te iei de harley-isti?...hehehe B. Nu am nimic cu motoarele Harley, chiar imi plac, dar din pacate am intalnit prea putini posesori de asa ceva care sa fie capabili de ..... "toleranta" [si mai bine ma opresc aici]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 catzi posesori de harley cunoshti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Bobberul este o faza a chopperului. Daca te uiti la link-ul de mai jos o sa intelegi cam unde este specificul acestui chopper de se numeste bobber: http://www.bobbertown.com/ Motorul tau e un Vulcan dar... bobberul are cadru rigid, aripa fixata de cadru (nu de bascula) spate si taiata scurt si foarte aproape de anvelopa, roata e vizibila mult, de obicei are un singur scaun in special cu suspensie, sa nu doara la buci! 10x, Renagade ! Linkul e bun, exemple sunt multe, imaginatia nu are limite in domeniu Motorul meu nu e totusi Vulcan, dar e bine ca lumea nu prea isi da seama ce e ... Stiam de multe caracteristici ale bobber-elor inainte sa postez [v-am spus ca am preten, Gugal ] si al meu numai bobber nu e dar poate proprietaru anterior a vrut sa-l faca sa semene, mie mi s-a parut ca a avut totusi ceva in cap atunci cand l-a modificat asa si nu doar aburi de alcool sau mai rau, manele ... [cum ar fi sugerat madcox ...] Acum poate ma enervez si chiar il fac bobber ! Hai bafta si mereti sa va plimbati ca e vreme frumoasa .. catzi posesori de harley cunoshti??? Mda, ai dreptate ... nu prea multi si toti romani, poate are si asta o legatura ... oricum, toti traiesc dupa dictonul "Harley is the best, fuck all the rest". Am alta intrebare: pot sa-i pun sa cu arcuri din alea cum au bobbere-ele ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Of, of, of... Putina incurajare pt. Alexxx nu ar strica daca tot sunteti atat de "bazati". Ii cam scazuse respectul pt. acest "monstrulet" de motor, pt. ca il considera un pic desucheat fata de ale noastre (personal nu cred asta deloc), eu i-am dat o idee, a crescut inima in el, a inceput sa isi faca planuri de iarna si voi in loc sa il incurajati dati cu pietre si faceti pe desteptii... Ce, voi nu ati inceput niciodata ceva, ati fost numai in faza finala?? Ideea e sa ne ajutam pe aici, nu sa ne desconsideram... @Blackrider: sunt de acord cu sfaturile tale si daca mai ai, nu fii egoist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 10x, Renagade ! Linkul e bun, exemple sunt multe, imaginatia nu are limite in domeniu Motorul meu nu e totusi Vulcan, dar e bine ca lumea nu prea isi da seama ce e ... Stiam de multe caracteristici ale bobber-elor inainte sa postez [v-am spus ca am preten, Gugal ] si al meu numai bobber nu e dar poate proprietaru anterior a vrut sa-l faca sa semene, mie mi s-a parut ca a avut totusi ceva in cap atunci cand l-a modificat asa si nu doar aburi de alcool sau mai rau, manele ... [cum ar fi sugerat madcox ...] Acum poate ma enervez si chiar il fac bobber ! Hai bafta si mereti sa va plimbati ca e vreme frumoasa .. Mda, ai dreptate ... nu prea multi si toti romani, poate are si asta o legatura ... oricum, toti traiesc dupa dictonul "Harley is the best, fuck all the rest". Am alta intrebare: pot sa-i pun sa cu arcuri din alea cum au bobbere-ele ?? Nu inteleg de ce iti trebuie gugal ca sa te instruiesti in legatura cu aspectul bobberelor cand pe forum ai tone de poze si informatie despre aceasta tema.Atat vreme cat te opresti sa il citesti...Bineinteles ca poti sa ai pui scaun cu arcuri,poti sa pui ce vrei tu pe el aia inseamna custom...sa ti-l faci cum iti place tie nu cum le place altora... Of, of, of... Putina incurajare pt. Alexxx nu ar strica daca tot sunteti atat de "bazati". Ii cam scazuse respectul pt. acest "monstrulet" de motor, pt. ca il considera un pic desucheat fata de ale noastre (personal nu cred asta deloc), eu i-am dat o idee, a crescut inima in el, a inceput sa isi faca planuri de iarna si voi in loc sa il incurajati dati cu pietre si faceti pe desteptii... Domnisoara, Tin sa te anunt ca pe acest subforum chiar gaseti o seama de oameni bazati deci ghilimelele tale nu isi au rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Alexx, motocicleta ta nu este un bobber. Viraga ta este un-sa zicem-chopper, fiind modificat conform tendintelor din ultimul deceniu al builderilor germani. Astfel, ei s-au orientat masiv spre ghidoane de tip T-bar cu semnalizarile infiletate la capete, aripa scurta cu stop mic si rotund, sa ingusta pusa direct pe cadru, adica asa cum apare si moto tau ( ca nu este un custom adevarat, asat e alta poveste. Cat despre aspectul la a ta, eu as elimina portbagajul ala (e util doar la drum lung) si as cauta in rpima faza o alta aripa spate, eventual in aceeasi culoare cu rezervorul si aripa fata. Uite un exemplu de vulcan 800 modificat in acelasi stil (bine, cu multi mai multi bani). iegzact aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Domnule Alexxx, nu am zis nimic pe ton de rautate.nu zic ca esti tu de vina ca arata motorul tau ciudat, ci ca ptr un cruiser(chopper) are niste modificari de genul touring-viteza.trage si tu concluziile.eu respect motoarele in 4T ,cu atat mai mult in V. nu stiu de ce ai sarit asa.oricum, ai ce sa modifici.bucura-te de asta. eu ma oftic ca nu am avut bani de V, si mi-am luat boxer.tu in loc sa dai jos ce e naspa, ai sarit la gatul meu, si in plus am crezut ca 3 poze sunt suficiente... succes la ciopartit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Nu inteleg de ce iti trebuie gugal ca sa te instruiesti in legatura cu aspectul bobberelor cand pe forum ai tone de poze si informatie despre aceasta tema.Atat vreme cat te opresti sa il citesti...Bineinteles ca poti sa ai pui scaun cu arcuri,poti sa pui ce vrei tu pe el aia inseamna custom...sa ti-l faci cum iti place tie nu cum le place altora... Pentru ca Gugal nu ma jigneste gratuit, ci imi raspunde la intrebari. V-am rugat si sa-mi dati sugestii de modificare tocmai pentru ca NU STIU ce sa modific, sunt in pana de idei, e SIMPLU. Stiu doar ca vreau sa schimb ceva la el iar din multele pareri [pertinente, evident, nu de genul "it sucks anyway"] e foarte posibil sa gasesc unele in acord cu gusturile mele. Am intrebat pentru ca stiu ca aici sunt oameni pasionati, care se pricep si au mai modificat motoare. Nu inseamna ca l-as face cum "le-ar place altora". Alexx, motocicleta ta nu este un bobber. Viraga ta este un-sa zicem-chopper, fiind modificat conform tendintelor din ultimul deceniu al builderilor germani. Astfel, ei s-au orientat masiv spre ghidoane de tip T-bar cu semnalizarile infiletate la capete, aripa scurta cu stop mic si rotund, sa ingusta pusa direct pe cadru, adica asa cum apare si moto tau ( ca nu este un custom adevarat, asat e alta poveste. Cat despre aspectul la a ta, eu as elimina portbagajul ala (e util doar la drum lung) si as cauta in rpima faza o alta aripa spate, eventual in aceeasi culoare cu rezervorul si aripa fata. Multumesc pentru informatii. Pentru inceput as vrea sa-i vopsesc aripa spate in negru si sa-i dau jos portbagaju, mi s-a parut mie ca nu se potriveste dar l-am pus pentru utilitate. Ii caut si alta aripa fata [eventual originala, asta e prea scurta si-mi baga toata apa in motor]. A, si mai am de lucrat la sa [nu mai este ca in poze ca mi-a rupt dosu la drum lung, am mai umflat-o cu niste izopren dar am pus un vinilin cam naspa si dintr-o bucata]. Domnule Alexxx, nu am zis nimic pe ton de rautate.nu zic ca esti tu de vina ca arata motorul tau ciudat, ci ca ptr un cruiser(chopper) are niste modificari de genul touring-viteza.trage si tu concluziile.eu respect motoarele in 4T ,cu atat mai mult in V. nu stiu de ce ai sarit asa.oricum, ai ce sa modifici.bucura-te de asta. eu ma oftic ca nu am avut bani de V, si mi-am luat boxer.tu in loc sa dai jos ce e naspa, ai sarit la gatul meu, si in plus am crezut ca 3 poze sunt suficiente... succes la ciopartit ! And finally: domnule Madcox, imi cer scuze ca am reactionat asa, recunosc ca motoru arata ciudat dar de aici pana la vreun stil "manelist" ... ma intelegi, mi-a sarit mustaru` Eu respect toate motoarele, nu am fixatie pe vreunul dintre ele. Uite, observatia ca acest chopper are modificari de gen "touring-viteza" mi se pare misto ... si mi s-a mai spus, are un aspect agresiv. Faptul ca ai pus 3 poze spunand "asta e un bobber" nu putea sa ma ajute, erau mici si oricum pana si bobber-ele mai difera intre ele [am observat ca unele au sa pe arcuri, altele nu, unele au aripa fata, altele nu si tot asa ..]. Toate urmeaza insa o anumita "linie" : sa joasa, rezervor inalt si inclinat si dragbar [evident cadru rigid, element definitoriu ..]. Multam de urare, ma apuc de modificat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Off topic: Daca tu te simti jignit din faptul ca te-am indreptat spre forum si nu spre Google ca sursa de informatie inseamna ca nici nu are rost sa vorbim...ai cerut pareri ai primit,chiar o gramada...cativa oameni te-au sfatuit sa faci cum iti dicteaza tie imaginatia,dar se pare ca nu ai inteles nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skodaru Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 io as lua jos doar portbagaju. imi place aripa pe spate asa inaltata, pare mai agresiva. dar e numai parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 (editat) si la bobbere variaza aspectul.de la sa pe arcuri, aripa lunga, ghidon simplu, furca springer(cam obligatoriu)... mie unul de ex imi plac cele din anii 40-60. fiecare perioada a avut influentele sale. cu google, este undeva unde iti arata tote bobberele clasif pe ani."cautare dupa imagini" uite aici:crom vs vopsea http://www.heb.ch/vonpoth_bobber.htm Editat Octombrie 4, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Motorul este Yamaha Virago 250, si daca nu gresec, ai cumparat de la Tg Mures. Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 (editat) luati de aici scule: http://www.carlscyclesupply.com/photos.html Editat Octombrie 4, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 4, 2006 Autor Share Postat Octombrie 4, 2006 Motorul este Yamaha Virago 250, si daca nu gresec, ai cumparat de la Tg Mures. Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.