Sari la conținut

Probleme franare


dori_x
 Share

Postări Recomandate

@Nerv

 

discul meu e varza, 3-4 mm mancat si valurit si un pic stramb, nici nu are sens sa il masor ,se vede la ochi

 

Pistonasele le-am curatat mai devreme cand am schimbat si garniturile din etrier, sunt ca noi. (am consumat 2 sprayuri de brake cleaner pe etrier si pompa)

 

 

@gabriel

 

tie macar ti se blocheaza fata, eu nu pot sa o blochez dar maneta NU este elastica, bine, am si gume cu 2-300km, conti sportattack, tu ai putea sa incerci o aerisire mai serioasa pentru ca elasticitatea poate fi si de la un pic de aer , oricum merita incercat inainte sa schimbi furtunele..

 

hai ca nu mai conteaza am primit fonduri :laugh:

bun ca ai gasit problema si nu conteaza contrazicerile noastre.aerisire oricum trebuie sa fac aerisire ca am golit instalatia sa umblu la etrieri. spor ma mesterit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

a mai explicat cineva pe aici..., e din cauza ca ai "bataie" in disc se departeaza prea mult placutele si se mareste cursa la maneta.

poti incerca sa-ti rectifici discul la strung dar daca bataia e mare o sa se subtieze mult, trebuie vazut/masurat cu un comparator.

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta de unde ai scos-o? Ca daca tine jos sunt placutele uzate si discurile?

 

Pe masura ce se uzeaza placutele si discurile singurul lucru care se intampla este sa scada nivelul lichidului din rezervor, pentru ca compensa volumul cu care au iesit pistonasele din etrier.. cursa manetei nu se modifica absolut deloc pentru ca cursa pistonaselor pt 1 frnare nu se modifica. Tocirea placuteler se compenseaza prin iesirea pistonaselor in afara, dar alea ies treptat.. nu fac cursa mai lunga la fiecare franare.

Poti sa ramai fara placute deloc, sa impinga pistonul in disc (daca ar fi posibil si nu ar cadea de tot din etrier) si cursa manetei tot atat ar fi.

 

Scuze, dar chiar e o mare tampenie ce zici.

 

foarte bine zici !!!!

 

 

Mesaj completat

:)

 

tot asa ma gandeam si eu, ca n-are cum sa fie pompa, furtunu arata foarte bine, l-am indoit, nu-i imbatranit(cel putin la exterior)

 

comand acu kit reparatie pentru pompa, e mai ieftin decat furtunu, pm e asa frumos afara...

 

@nerv :scratch: , nu vad dece nu as recunoaste, ma scot din sarite aia de le pui adevaru in fata si ei nu ca eu am dreptate.

treaba e ca nu m-am inselat numai eu aici, sunt cativa amici motociclisti care mi-au spus acelasi lucru, schimba discu...

 

sa-ti dau un exemplu de motociclist vechi ... am un mos vecin de scara care are o yamaha virago de 750 cu atash , evident ca din punctul lui de vedere e cea mai buna motocicleta din lume , inainte a avut o jawa de 350 de prin 90', mare mecanic cum se crede i-a schimbat motorul de pe jawa cu un motor de ij care mergea ca dracu , pe motiv ca are mai multa putere , asta e una din aberatiile lui . Mai grav e ca renumele de mecanic vechi in motociclete i s-a raspandit si foarte multi il cauta sa le repare mobrele :) cam asa sta si cu unii din motociclistii astia vechi .

Una e sa fii motociclist , alta e sa fii mecanic .

Respectele mele ca ti-ai recunoscut greseala . Sper ca ai si invatat ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana elastica ....aer in instalatie ....prima data se aeriseste pompa apoi etrierii daca e totul ok si totusi ramane elastica ...uzura pistonasului sau garniturile din pompa... furtunele......maneta de frana tine prea jos....reglaj maneta ...discuri ovalizate sau bat stg ...dr destul cat sa departeze placutele de frana prea mult de disc ,pompa de frana are cursa limitata... nu conteaza uzura placutelor sau a discului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respectele mele ca ti-ai recunoscut greseala . Sper ca ai si invatat ceva :)

 

 

da, da , dupa ce am schimbat garnituri de 50E( adica juma de disc) de pomana, am invatat ca am avut dreptate de prima data :))

 

am mai invatat ca mai bine citesti un forum strain si specializat pentru probleme tehnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...