ionut_nicolae Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salutare. Vreau sa-i schimb motorul ZZR-ului meu din 90 de 600 cu unul din 2000 de 400. Intrebarea este daca se poate face asta in conditiile in care motorul de 400 vine insotit de cutie de viteze. Cine stie si vrea sa raspunda este asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salutare.Vreau sa-i schimb motorul ZZR-ului meu din 90 de 600 cu unul din 2000 de 400. Intrebarea este daca se poate face asta in conditiile in care motorul de 400 vine insotit de cutie de viteze. Cine stie si vrea sa raspunda este asteptat. Daca ai o ruleta ... vezi daca se poate ... Orice se poate ... probabil cu destule modificari la prinderi. Asta inseamna sudura in argon = costuri mari. Daca pentru tine merita ... apuca-te de treaba. Aaaa ... si ia-ti adio de la ITP si RAR .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Poti face schimbul atata timp cat ai acte pe motor sa arati ca nu e furat si daca ti se potrivesc prinderile. daca nu se potrivesc nu cred ca merita munca, desi se poate face cam orice. Poti trece si rar cu modificari la cadru daca nu sunt carpeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 sal... se poate face fara nici o problema ,astazi la mine la atelier a venit un tip cu un zzr din 92 si avea motorul schimbat cu unul din 97 si nu a suferit nici ce-a mai mica modificare,poate ceva la electric dar nu cred ,motoarele sint la fel numai pistoanele difera si ceva pe la carb,ar fi bine daca ai avea ceva acte la motorul de chimb sa il treci in carte daca nu il re pansonezi pasta nou inainte de al monta ca sa fi OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Poti face schimbul atata timp cat ai acte pe motor sa arati ca nu e furat si daca ti se potrivesc prinderile. daca nu se potrivesc nu cred ca merita munca, desi se poate face cam orice. Poti trece si rar cu modificari la cadru daca nu sunt carpeli. sal... se poate face fara nici o problema ,astazi la mine la atelier a venit un tip cu un zzr din 92 si avea motorul schimbat cu unul din 97 si nu a suferit nici ce-a mai mica modificare,poate ceva la electric dar nu cred ,motoarele sint la fel numai pistoanele difera si ceva pe la carb,ar fi bine daca ai avea ceva acte la motorul de chimb sa il treci in carte daca nu il re pansonezi pasta nou inainte de al monta ca sa fi OK. Daca in carte e omologat un vehicul cu 600 cmc ... cum poti tu sa-i pui de 400 si sa-l omologhezi la RAR ? voi sunteti cu capul ? Altul tot de 600, pe baza actelor, da se poate ... dar alt tip de motor cu alta capacitate, exclus. Editat Martie 22, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Daca in carte e omologat un vehicul cu 600 cmc ... cum poti tu sa-i pui de 400 si sa-l omologhezi la RAR ? voi sunteti cu capul ? Altul tot de 600, pe baza actelor, da se poate ... dar alt tip de motor cu alta capacitate, exclus. Poate tu nu ai inteles ce a vrut omul sa spuna, motoarele sint identice numa pistoanele difera daca sti ce sint alea,si se afla in motor deci nu se apuca nimeni sa iti desfaca tie motorul ,si omul nu a spus ca se duce la rar,sa fi tu sanatos daca ai sti cite motoare sint minarite si circula si mai trec si prin rar nu tiar veni sa crezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Daca in carte e omologat un vehicul cu 600 cmc ... cum poti tu sa-i pui de 400 si sa-l omologhezi la RAR ? voi sunteti cu capul ?Altul tot de 600, pe baza actelor, da se poate ... dar alt tip de motor cu alta capacitate, exclus. spui prostii, poti pune chiar si mai mare. nu mai stiu exact cu cat dar poti cu siguranta! de exemplu am pus motor de ural de 750 pe dnepr care are 650 normal... o sa caut si o sa pun link... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 una e sa pui alt tip de motor si sa se poata mecanic, alta e sa pui alt motor si sa nu se prinda la ITP (ca i-ai schimbat seria si ai pastrat-o pe aia veche dar asta e fals) si alta e sa faci toate astea cu actele (identificare RAR, probabil reomologare pt ca schimbi tipul de motor) raspunsul la intrebarea initiatorului topicului este DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Poti face schimbul atata timp cat ai acte pe motor sa arati ca nu e furat si daca ti se potrivesc prinderile. daca nu se potrivesc nu cred ca merita munca, desi se poate face cam orice. Poti trece si rar cu modificari la cadru daca nu sunt carpeli. NU iti trebuie absolut nici-un act ptr motor! Il pui si decat te duci la RAR sa ti-l treaca in carte(dar asta decat cand vrei sa o vinzi ptr ca nu are nimeni treaba cu motorul tau de pe motocicleta)! Pur si simplu. Been there done that. Iar motoarele sunt identice ca dimensiuni deci se potrivesc perfect. Cum se potrivesc si la suzuki de la 600 la 750 si la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 teoretic, daca mai e in vigoare Ordinul asta... Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante. Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea. 1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului. 1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului. Dovada scrisa prin care Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie. Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Un exemplu. Dacia 1300 motor de 1400cc cred, i s-a montat motor Diesel de VW Golf 3 de 1.6. Intr-un service autorizat. Acum are RAR, ITP, tot ce vrei, e legal. D.p.d.v. tehnic si mecanic se poate. Cat despre legalitate se poate de asemenea.Du-te la Rar si intrebi, te lamuresc, cum se procedeaza. Motorul de schimb trebuie sa aiba acte. Nici acum nu v-ati scos prostiile din cap, cum ca: "motorul e piesa de schimb, se poate schimba fara nici o problema legala (acte, itp, etc)". Pai atunci de ce mai are serie ? Era unu' pe aici acum ceva timp care vindea un Gsx-R 600 cu motor schimbat, ca doar e piesa de schimb, cu 1300, ca nu a trecut noul motor in cartea tehnica. Cat de faza cu falsificarea seriei ... visati cu ochii deschisi. Vorbiti sa nu adormiti. Mi se face greata cand aud astia care vand moto, ca motorul trebuie schimbat/sau a fost, nu e problema de acte ca e piesa de schimb, povesti asemanatoare cu CF ul, ca nu il are dar il scoate fortat. Au trecut vremurile cand romanii erau prosti, si se mai gaseau acei baieti destepti. Cred ... sper. DECI. Se poate pune ce motor vrei atat cat are acte si e facut dupa normele Rar. Editat Martie 23, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 nu trebuie acte la noul motor. ajunge o declaratie notariala. problema aici e daca se poate monta fizic noul motor, legal se rezolva fara probleme ( bani sa ai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 nu trebuie acte la noul motor. ajunge o declaratie notariala.problema aici e daca se poate monta fizic noul motor, legal se rezolva fara probleme ( bani sa ai). Nici declaratie notariala nu trebuie. Am facut si nu a trebuit decat completata o fisa tip la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.