ionnutz Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Am un Kawasaki KX250F si de cand l-am luat(din 2008) am mici intreruperi de la turatii mijlocii spre mari, balbaie. Motorul merge foarte bine si abia daca simt ceva intreruperi pe la turatii mijlocii atunci cand tin motorul la o turatie continua, dar e foarte enervant zgomotul, faptul ca nu merge rotund. Mai mult din aceasta cauza i-am schimbat si supapele de admisie cu unele de otel(rezista dublu ca viata) si am schimbat si kitul de piston. Carburatorul este cel original, keihin Flat CR 37 cu jiclerul principal de 172(era de 178 ca in carte) si cel mic de 40, si problema este aceeasi. Am inspectat vizual toate firele si arata foarte bine, am mers si cu butonul de oprire decuplat in urma unor sfaturi, dar fara nici un rezultat..... Ma gandeam sa schimb cdi-ul sa vad daca e vreo diferenta, dar eu in continuare cred ca nu e electrica problema. De aceea am scris acest topic cu scopul de a auzi si alte pareri si sugestii. Astept parerile voastre. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Bujia ai schimbato?,poate sa nu mearga la parametri normali la diferite turatii. Verifica si sa nu traga aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Fa o poza cu bujia dupa un mers mai lung si pune-o aici. Tind sa cred ca e neagra, dar sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionnutz Postat Martie 29, 2011 Autor Share Postat Martie 29, 2011 Am desfacut bujia sapt trecuta si da, dupa cum ma asteptam si eu era f neagra si cu calamina. Aer fals nu stiu daca are pe unde sa imi traga. eu deocamdata pref sa cred k nu e cdi d vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Cam tardiv raspunsul meu, dar poate e bun pentru altii cu aceasi problema. Problema ta poate fi de la carburator, mai exact de la cuiul pontou (needle jet) si main jet. Incearca sa-l setezi dupa manual, de ex: la a patra pozitie de sus in jos si sa pui jiglerele standard peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Cuiul pontou se numeste Float Valve si este raspunzator de furnizarea benzinei in camera de nivel constant (Float Bowl). Nu are treaba cu partea de vacuum. Tu probabil ai vrut sa zici Jet Needle (acul de dozaj- cel care are pe el crestaturile pentru reglajul amestecului) si tubul emulsor (Needle Jet). Editat Mai 11, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Cuiul pontou se nuste Float Valve si este raspunzator de furnizarea benzinei in camera de nivel constant (Float Bowl). Nu are treaba cu partea de vacuum. Tu probabil ai vrut sa zici Jet Needle (acul de dozaj- cel care are pe el crestaturile pentru reglajul amestecului) si tubul emulsor (Needle Jet). da. la needle jet ma refeream. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.