Sari la conținut

problema electrica zx9r


alin_kos
 Share

Postări Recomandate

Salutare , totulA A inceput in timp ce mergeAm, s-A oprit brusc , tot absolut tot, lumini, contact , becuri din bord, nu mai dadea nimic, Am verificAt pAnou de sigurante si erA ok, dupa ce A ajuns lA garAj am descoperit ca erA din cotAct , se sparseseplaca , din interiorul lui, Am schimbAt contActul, dar becul de "neutral" din bord nu se mai aprinde, am verificat intreg circuitu , si nu pare sa aiba nmc, in plus nici la bobine nu imi mai ajunge curent, precizez , ca dupa ce am schimbat contactul toate celelalte functionau, relee, electromotor , lumini, nu stiu, singutra mea banuiala se indrerapt acum spre cdi, urmeaza sa il verific si p el, nu stiu, aveti cumva alte pareri sau sugestii, a mai patit cineva asa ceva, astept parerile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , totulA A inceput in timp ce mergeAm, s-A oprit brusc , tot absolut tot, lumini, contact , becuri din bord, nu mai dadea nimic, Am verificAt pAnou de sigurante si erA ok, dupa ce A ajuns lA garAj am descoperit ca erA din cotAct , se sparseseplaca , din interiorul lui, Am schimbAt contActul, dar becul de "neutral" din bord nu se mai aprinde, am verificat intreg circuitu , si nu pare sa aiba nmc, in plus nici la bobine nu imi mai ajunge curent, precizez , ca dupa ce am schimbat contactul toate celelalte functionau, relee, electromotor , lumini, nu stiu, singutra mea banuiala se indrerapt acum spre cdi, urmeaza sa il verific si p el, nu stiu, aveti cumva alte pareri sau sugestii, a mai patit cineva asa ceva, astept parerile voastre

Scrie romaneste si dupa aia mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii, ceream un sfat tehnic , nu o corectura gramaticala , daca vroiam asta apelam la un profesor, cerceteaza-te intai pe tine si pe urma mai vorbim ,oricum mi-ai fost de mare ajutor cu sfatul tau , si pentru cultura ta, toate literele alea in plus , sau in minus , sunt doar din cauza soft-ului d la pc, nu pentru ca as fi agramat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur cum e la kawa dar de ex la fireblade modelele de dinainte de hiss pe contact au montata o dioda zenner f mica cu rol de antifurt. Daca smulgi firele din contact (sau schimbi contactul) si incerci sa o pornesti pe direct nu merge, cdi-ul nu da scanteie( electromotorul se invarte). Bineinteles acea dioda nu apare in nici o schema din manual, nu se mentioneaza nicaieri nimic de existenta sau rolul ei.

Ori e si la tine tot ceva de genu asta ori ai e vreun fir intrerupt/contact imperfect in mufa etc.

Daca tii ambreiajul apasat si incerci sa o pornesti merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si fusebox, tot, chiar si toate circuitele , modelul meu e din '97, si intr-adevar in contact e o dioda, dar nu are nici o legatura ,am incercat si cu contactul original (care s-a spart)si tot asa imi dadea, plus ca am si verificat atunci si dioda era buna ,

oricum se pare ca am gasit problema , e din cdi, azi l-am avut la verificat si se pare ca are vreo 8 canale arse, multumesc oricum de sfaturi si sa ne auzim pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sansele sa-ti apara 2 defectiuni simultan sunt extrem de mici. Tu ai gasit deja o defectiune cu care motorul nu putea functiona= contactul spart. Oare care ar fi sansele sa fi ars si cdi-ul in acelasi timp? (presupunand ca nu ai legat tu fire aiurea cand ai schimbat contactul....)

Cum ai verificat cdi-ul si ce-s alea canale din cdi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum este la tine la motocicleta, dar la multe autoturisme, ca sa schimbi contactul trebuie inainte resetat ecu si imperechiat cu noul contact.

Altfel nu va porni in veci.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu aveam cum sa leg fire gresit cand am schimbat contactu , si probabil probabil cdi-ul sa ars din cauza unui fir din contact, care s-a desprins si a dat la masa, altcumva nu imi explic, si apropo , cdi-ul la verificat dupa schema de valori cu aparatul de masura electronic

Mesaj completat

poblema este alta acum, nu sun sigur de compatibilitatea unui cdi de pe un model mai nou , e vorba de modelul din '98-'99, sau daca ar merge unul de pe zx6r din acelasi an, aparent mufele sunt aceleasi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mufele sunt la fel de mers s-ar putea sa mearga, dar sigur nu va merge optim mai ales unul de la zx6 (inainte sa faci o improvizatie deasta verifica cu atentia schema electrica) . Totusi nu ignora dioda aia , nu merge fara ea, asta-i chiar scopul ei sa nu mearga cdi-u fara ea.

Poate gasesti vreun amic cu motor ca al tau sa incerci cdi-ul tau pe motorul lui. Daca tu ai povestit toate detaliile eu sunt aproape sigur ca cdi-ul tau nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...