jethro tull Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 ...nu stiu daca nu s-a mai vorbit pe aici despre asta ,dar caut accesorii custom pentru vl-ul meu ...crash bar,sissy bar,suporti de coburi,coburi,..dati-mi informatii,va rog...de asemenea ,prietenul nutu cauta si el accesorii pentri intruderul sau c 1800... multumesc.., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Era un topic de Volusia... Gasesti greu la ocazie, suntem putini cu modelul asta, unele se potrivesc de la alte Intrudere, M50, etc... Noi gasesti la highwayhawk, respectiv Motomarket in P-ta Romana sau de pe ebay... Eu am niste suporti Five Stars pentru coburi de plastic gen Givi sau Kappa, daca vrea cineva... Editat Septembrie 29, 2008 de Darth Wraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 cauta pe ebay. o sa gasesti si vei avea de unde sa alegi. vezi ca pe la americani li se spune Boulevard ...nu stiu daca nu s-a mai vorbit pe aici despre asta ,dar caut accesorii custom pentru vl-ul meu ...crash bar,sissy bar,suporti de coburi,coburi,..dati-mi informatii,va rog...de asemenea ,prietenul nutu cauta si el accesorii pentri intruderul sau c 1800...multumesc.., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 20, 2008 Autor Share Postat Octombrie 20, 2008 http://search.ebay.com/volusia-vl800-vl-80...0Q2cvlQ20800Q29 Un membru de pe forumul volusiariders si-a modificat motocicleta in asa fel incat a scapat de radiatorul frontal. Si o incercare de "indianizare" a aripii fata - facuta artizanal, din metal in locul plasticului original, in garajul omului... Oare face cineva asa ceva pe la noi? O Volusie bobber: Si a mea, cu espamentele artizanale din inox: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 http://search.ebay.com/volusia-vl800-vl-80...0Q2cvlQ20800Q29 Un membru de pe forumul volusiariders si-a modificat motocicleta in asa fel incat a scapat de radiatorul frontal. Si o incercare de "indianizare" a aripii fata - facuta artizanal, din metal in locul plasticului original, in garajul omului... Oare face cineva asa ceva pe la noi? O Volusie bobber: Si a mea, cu espamentele artizanale din inox: 1 o mare prostie, in timp isi "aranjeaza" motorul 2 indianizarea e reusita, e superba mobra aia. 3. ii sta mai bine in pene de indian 4. un filmulet sa auzim cum tuna! sunt si eu curios si totodata interesat de cineva care sa faca o aripa ca ceea in discutie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 24, 2008 Autor Share Postat Octombrie 24, 2008 Ma dispera stilul de upload pe forumul asta, asa ca o sa incerc sa postez pe youtube un filmuletz... Referitor la faza cu radiatorul, ceea ce crezi probabil ca e un crash-bar in fata este un lant de mini-radiatoare - omul zice ca isi fac treaba si ca motorul nu se supraincalzeste. Nu s-a gandit nici o clipa sa renunte la radiator la un motor racit cu apa. Sunt mai multe solutii posibile la care m-am gandit si eu, asta era cea mai simpla, fireste. S-au facut mai multe customizari in sensul asta la Shadow-uri si Vulcan-uri - radiatorul in spatele motorului, apa circulata prin cadru, radiator in fata rotii din spate - sau idei de genul radiator asezat orizontal sub motor, sau sub suspensia swing-arm-ului, sau in locul swing-arm-ului ( conversie la rigid sau plunger), sau intr-un carenaj art-deco al rotii din spate. Aripi gen Indian ar putea sa ne faca un tinichigiu pasionat care sa stie sa lucreze cu roata englezeasca - deocamdata nu cunosc. Alternativa e fibra de sticla si ma cam enerveaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Ma dispera stilul de upload pe forumul asta, asa ca o sa incerc sa postez pe youtube un filmuletz...Referitor la faza cu radiatorul, ceea ce crezi probabil ca e un crash-bar in fata este un lant de mini-radiatoare - omul zice ca isi fac treaba si ca motorul nu se supraincalzeste. Nu s-a gandit nici o clipa sa renunte la radiator la un motor racit cu apa. Sunt mai multe solutii posibile la care m-am gandit si eu, asta era cea mai simpla, fireste. S-au facut mai multe customizari in sensul asta la Shadow-uri si Vulcan-uri - radiatorul in spatele motorului, apa circulata prin cadru, radiator in fata rotii din spate - sau idei de genul radiator asezat orizontal sub motor, sau sub suspensia swing-arm-ului, sau in locul swing-arm-ului ( conversie la rigid sau plunger), sau intr-un carenaj art-deco al rotii din spate. Aripi gen Indian ar putea sa ne faca un tinichigiu pasionat care sa stie sa lucreze cu roata englezeasca - deocamdata nu cunosc. Alternativa e fibra de sticla si ma cam enerveaza... gata l-am vazut! e ok! da indianul e mortal ma rog cu aripi de indian.... roata englezeasca am vazut la unguri la un expo de oldtimere da era scump rau...ce tine de roata englezeasca ar fi doar partea de sus a aripi care e curbata ce vine pe lateral se poate si cu o foarfeca de tabla o mina dibace si ochi de vultur, imbinate intre ele prin doua caneluri de lungul lor, badogosi ceotirnari, au scula asta de caneluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 Sa dam un reload.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 RELOADED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 1, 2010 Autor Share Postat Septembrie 1, 2010 Un pic mai mult metal, custom exhaust, claxon de HD in locul filtrului de aer - filtru UNI pus direct pe carburator sub rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 24, 2011 Autor Share Postat Iunie 24, 2011 Manual de reparatie in limba engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Un pic mai mult metal, custom exhaust, claxon de HD in locul filtrului de aer - filtru UNI pus direct pe carburator sub rezervor... Foarte frumos,nota 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 * 2001-2004 Suzuki Volusia 800 noi,nefolosite,comanda gresita....se potrivesc si la alte modele.110 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 20, 2011 Autor Share Postat Octombrie 20, 2011 http://www.facebook.com/groups/179172342163627/ Un pic de vopsea neagra si o aparatoare spate cu "look" mai "clean"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Faina jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salutare la toti! Sunt un proaspat posesor de Volusia. Am o intrebare pentru cunoscatori: Din cate am aflat de pe net, Suzuki a produs modelul Volusia VL 800 intre anii 2001-2004, cu corespondenta codurilor K1 - K4. Dupa 2004 s-a produs modelul C800, respectiv din 2005. Motocicleta mea a fost produsa in AUGUST 2005 si in acte este trecuta VL800. Are codul WVBM, dar nu scrie niciunde vreun K1...4. Imi scrie : Suzuki, Type: WVBM, Varianta 1, versiunea 1. Poate cineva sa ma lamureasca in acest sens? Si as mai avea o intrebare legata de ghidon. Stie cineva daca din fabrica VL 800 iese doar cu un singur model de ghidon sau sunt mai multe posibilitati? Multumesc in avans celor ce imi vor raspunde! Numai bine! Faina jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 k-urile din cate stiu eu nu apar nicaieri, este doar un cod intern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 k-urile din cate stiu eu nu apar nicaieri, este doar un cod intern. Multumesc! Daca are cineva de vanzare crashbar pentru Volusia sunt interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ImmortalSoul Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Salut, Nu stiti pe cineva care vinde o Volusia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Are cineva manual de reparatie si intretinere pentru Suzuki VL 800 Intruder 2005 ( pe injectie)? Ahoj! E cineva amabil sa ma ajute cu niste dimensiuni de ghidon standard de pe o Volusie/Intruder VL800? Stie cineva un furnizor de piese de schimb, gen semnalizatoare. Pe Louis.de nu gasesc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Multumesc! Daca are cineva de vanzare crashbar pentru Volusia sunt interesat! Am eu crash-baruri dar sunt pentru C sau M 800, nu stiu daca se potrivesc si la Volusia, poate merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 21, 2012 Autor Share Postat Martie 21, 2012 Sunt la fel, cadrul e identic, difera doar estetic - M800 are vitezometrul pe ghidon, aripa spate altfel, roti de aliaj, C800 e pe injectie, VL800 Volusia e pe carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 topicul de Intruder nu mai este ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Am eu crash-baruri dar sunt pentru C sau M 800, nu stiu daca se potrivesc si la Volusia, poate merg. Salut! Imi trimiti pe PM un mesaj cu oferta si poza pentru crashbar, te rog? Intruder VL800 2005 ( sau C800). Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzai Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Are cineva vreun manual pentru Volusia 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.