AlexM Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Daca ai noroc cu un reglaj jocuri culbutori compresia isi va reveni Daca din cauza lipsei jocului ai supapa arsa e cazul sa demontezi chiulasa. Uzura mare la motor ai putea avea din cauza aerului nefiltrat aspirat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 ok, merci, cred ca merg pina la fata locului sa vb cu nenea de acolo. Asa la prima vedere mi s-a parut om de treaba... dar cine draq stie..?!?!?! Din pacate treaba cu reparatul singur nu se pune din multe motive... in principal lipsa de timp, de spatiu si de cineva care se pricepe (adik daca am facut motoru' la dacie nu crd ca se pune sa-l fac si pe asta..) daca era uzura din cauza de aer nefiltrat era pe ambii cilindrii.. zic eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 ce bine e sa ai pedala... ii tragi cate pedale vrei fara redresor!.... eventual un Mars pentru efort! Revin cu detalii asa cum am promis.Am dus sapt. trecuta moto la Service Yamaha la Otopeni, pt curatat carb + reglaje. Din pacate, cind am sunat vineri am aflat ca e problema mai mare, pe cilindru dinspre spate compresie IOC (adik sub 1 atm). Pina astazi inca nu au avut timp sa desfaca sa vada exact de la ce este, dar oricum nu am sperante prea mari, mai ales ca am avut experiente destul de neplacute cu termenul de livrare al pieselor de schimb, in trecut. F. probabil sa trebuiasca segmenti, oricum sigur trebuie garnituri daca desface motorul, asha ca o sa am probabil o vara destul de trista... Acum am urmatoarele neclaritati: 1. cum draq un motor la 14.000 km sa se buleasca in halu' asta, in conditiile in care de la 8.000 e la mine, si am bagat numai super ulei (Shell sintetic 15w50) iar de tras de el nu am tras asa tare (adica .. poate ca o mai turam, dar doar la schimbatul vitezelor, nu in gol, si nu o tineam turata mai mult de 1-2 sec). E oare normal asa ceva? 2. Daca un cilindru nu mai are compresie aproape deloc, cum mai merge motorul ala? Adik, nu prea se simtea la mers, doar o usoara scadere de putere dar in rest mergea f. frumos, rotund, etc 3. daca trebuie schimbati segmentii, daca pun segment cota 1 la cilindrul ok nu o sa fie prea strins? Sau cum se face in situatia asta in care exista diferente de uzura intre cilindrii?? Daca e cineva in stare sa raspunda, macar partial, la intrebari.. bine ar fi ca eu nu am raspuns si tare ma roade. Hai sa va plimbati cu placere.... ca eu ma dau cu masina deocamdata:(( pai nu neaparat sa fie de la piston/segmenti... poate sa fie o supapa care nu inchide cum trebuie si asta din diverse motive... arc slabit, calamina, supapa uzata... dracu stie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 26, 2007 Autor Share Postat Martie 26, 2007 update! miercurea trecuta m-a sunat nenea de la service ca e gata mobra.. eu F.F. Fericit. cica nu avea nici un pic de joc in culbutori... si gata , e rezolvata. (nu prea inteleg cum sa se duca jocul din culbutori ca astia in principiu capata joc.. nu invers...) Din pacate am fost plecat si nu am reusit sa merg decit astazi sa o iau, dar inca nu se terminaaici... Manopera aferenta reglaje carburator + culbutori, 3 ore = 1,4 mil (OK zic eu..) Platesc, porneste la prima cheie... plec... dar ce sa vezi.. nu plec bine ca incepe sa dea in nas in timp ce o acceleram (la ralanti era ok, daca atingeam accceleratia murea) M-am chinuit asha cu ea pina pe la Baneasa, unde nu am mai rezistat si m-am intors. Ajung la service, cica sa-mi iau bujii noi. OK, inca 300.000, dar, surpriza, nici cu astea nu merge (ma asteptam pt. ca bujiile erau deja noi.. apropos, in carte zice de niste bujii cu indice termic 6, astea noi sunt cu 7 - cica lucreaza mai reci... stie cineva care e treaba cu astea??) In concluzie, am lasat-o acolo.. inca nu merge OK, da in nas si pute groaznic a benzina. (sa vedem ce o mai fi). Apropos, m-a last si bateria.. de unde sa iau o baterie OK (preferabil cu electrolit) Asha ca pina acum m-a costat 1,9 mil (cu tot cu un "vin" lu' nenea de a lucrat) si tot nu merge... dar sper sa-i dea de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salut la carb sa nu ai vr membrana sparta....furtun de vacuum spart (sincer nush daca ai carb vacuumatic...eu da, deci o parere), filtru de benzina, sa nu ai vr un gunoi prin furtunele (furtunul) de alimentare, fise bujii baterie cauta noua ca sa ai amperaj bun la pornire....daca i dai la automat si bateria e slaba, ea invarte electromotorul, dar s ar putea ca la bujii sa nu ti ajunga amperajul care trebuie, pt ca ti consuma demarorul...is f sensibile la kestiile astea cu amperajul la mobrele astea nuami bafta...si sa rezolvi cat mai rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 (editat) update! miercurea trecuta m-a sunat nenea de la service ca e gata mobra.. eu F.F. Fericit. cica nu avea nici un pic de joc in culbutori... si gata , e rezolvata. (nu prea inteleg cum sa se duca jocul din culbutori ca astia in principiu capata joc.. nu invers...) Din pacate am fost plecat si nu am reusit sa merg decit astazi sa o iau, dar inca nu se terminaaici... Manopera aferenta reglaje carburator + culbutori, 3 ore = 1,4 mil (OK zic eu..) Platesc, porneste la prima cheie... plec... dar ce sa vezi.. nu plec bine ca incepe sa dea in nas in timp ce o acceleram (la ralanti era ok, daca atingeam accceleratia murea) M-am chinuit asha cu ea pina pe la Baneasa, unde nu am mai rezistat si m-am intors. Ajung la service, cica sa-mi iau bujii noi. OK, inca 300.000, dar, surpriza, nici cu astea nu merge (ma asteptam pt. ca bujiile erau deja noi.. apropos, in carte zice de niste bujii cu indice termic 6, astea noi sunt cu 7 - cica lucreaza mai reci... stie cineva care e treaba cu astea??) In concluzie, am lasat-o acolo.. inca nu merge OK, da in nas si pute groaznic a benzina. (sa vedem ce o mai fi). Apropos, m-a last si bateria.. de unde sa iau o baterie OK (preferabil cu electrolit) Asha ca pina acum m-a costat 1,9 mil (cu tot cu un "vin" lu' nenea de a lucrat) si tot nu merge... dar sper sa-i dea de cap. Jocurile se micsoreaza daca apare uzura in scaunul supapei si supapa Restul problemelor mai nou aparute par din carburatie Editat Martie 26, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 27, 2007 Autor Share Postat Martie 27, 2007 merci, si eu sper sa se rezolve repede (si ieftin...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Jocurile se micsoreaza daca apare uzura in scaunul supapei si supapa Restul problemelor mai nou aparute par din carburatie da, e corect ce zici......insa, eu nu stiu ce fel de sistem de reglaj are la jocuri.....eu am intalnit si contrapiulita de blocare stransa insuficient si astfel, suruburile de reglaj s-au strans singure, tinand deschise supapele......subscriu si eu la problemele care au aparut ca fiind din carburatie........cel mai bine e sa te uiti la bujii, umede, uscate, afumate, depuneri.......bujiile iti furnizeaza multe informatii cu privire la conditiile de functionare ale motorului...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 da, e corect ce zici......insa, eu nu stiu ce fel de sistem de reglaj are la jocuri.....eu am intalnit si contrapiulita de blocare stransa insuficient si astfel, suruburile de reglaj s-au strans singure, tinand deschise supapele......subscriu si eu la problemele care au aparut ca fiind din carburatie........cel mai bine e sa te uiti la bujii, umede, uscate, afumate, depuneri.......bujiile iti furnizeaza multe informatii cu privire la conditiile de functionare ale motorului...... de obicei se desurubeaza nu se strang... eu am patit odata asa si am gasit surubul prin chiulasa...dansand.. noroc ca eram in probe, adica pornita pe loc de proba fara toate alea montate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 update, am vb la service, nu am scinteie pe cilindrul din fata (ala care mergea OK pina acum) moshu de acolo dadea ceva ca poate fi nu stiu ce bobina sau CDI.. e posibil sa se strice astea asha ... din senin.. sau "ma face" asta? Din cite am mai vazut pe aici, treaba cu CDI-ul e nashpa ca parca e f. scump.. ceva pareri? oricum.. interesant e ca in anumite momente merge ok... parctic nu e un defect permanent. Mie, mi e pare mai degraba a fi un contact prost pe undeva oare faptul ca bateria e moarta (TOTAL!) are vreo influenta? merci de pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 se poate ca CDI-ul sa dea scinteie la un cilindru f bine iar la celalalt doar cind vrea el?... sau deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 31, 2007 Autor Share Postat Martie 31, 2007 mdah, destul de tristi, deja am 3 saptamini decind e moto la ei si ma tot plimba cu vorba. cdi nu da scinteie... da, scinteie da bujia dar asha se zice... intrebarea era daca un cdi poate comanda un cilindru ok iar altul prost... sau din cind in cind, (bobina de inductie se exclude ca din cind in cind merge ok, daca era intrerupta/surt bobina nu mergea deloc) am vazut in manual ca la modelul asta e un singur senzor, care citeste 4 martori de pe volanta.. are cineva idee ce sunt aia 4 (magneti??) si ce tip de senzor e ala care da impulsuri de intrare la cdi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 mdah, destul de tristi, deja am 3 saptamini decind e moto la ei si ma tot plimba cu vorba. cdi nu da scinteie... da, scinteie da bujia dar asha se zice... intrebarea era daca un cdi poate comanda un cilindru ok iar altul prost... sau din cind in cind, (bobina de inductie se exclude ca din cind in cind merge ok, daca era intrerupta/surt bobina nu mergea deloc) am vazut in manual ca la modelul asta e un singur senzor, care citeste 4 martori de pe volanta.. are cineva idee ce sunt aia 4 (magneti??) si ce tip de senzor e ala care da impulsuri de intrare la cdi? frate...suntem in aprilie deja mi-am adus aminte de topic cand vb in iarna, anul trecut... pacat ca nici acum nu ai rezolvat-o daia nu imi plac mie serviceurile, iar daca sunt nevoit sa apelez, noroc ca am cunoscuti(care din pacate nu se pricep la moto) bafta si sper sa rezolvi cu problemele sa o poti calari fericit XorX a trecut weekendu...ce ai rezolvat? mere?daca reusesti, sa povestesti ce ai facut mama doamne...se pare ca au trecut luni si ceva muuulta vreme de cand astepti dupa aia din service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2007 Autor Share Postat Aprilie 1, 2007 mdah, din pacate sunt la mina lor,... am platit deja aproape 2 mil si daca ma iau in bete cu ala pote-mi pune moto in brate si nu ar fi prea plaut mai ales ca acum chiar nu mai merge deloc.. nici nu am cum sa-l iau de acolo sa-l duc in alta parte) in mom asta ei au in service o moto fara fisa de intrare iar eu am o factura ca am platit o reparatie si chiar am semnat ca e ok (sa ma invat minte pe viitor sa platesc inainte sa fac proba)!!! aviz si altora!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 The End! Am fost astazi si am luat moto. Porneste (cu baterie linga ca nu are baterie deocamdata). Se pare ca dupa ce a reglat culbutorii s-a rezolvat problema cu pornirea (si implicit cea cu lipsa de compresie.. nu am vazut nici inainte ca nu avea.. si nici dupa ca ar avea.. dar o sa-l cred pe cuvint) Problema cu lipsa scinteie a fost de la papucul de pe bobina de inductie, era aproape rupt firul... si cind facea contact.. cind nu facea. Probabil ca asta s-a intimplat in service; a tras ala de cine stie ce pe acolo si a smuls papucul. In concluzie, moto a stat 3 sapt. in service, nu s-au facut decit reglaje + schimbat bujii (care oricum erau noi.. si nici macar nu lea-m recuperat ca cica le-a aruncat) cu unele care merg "mai rece" (ce draq o mai fi si asta.. indice 7 in loc de 6..) Am platit aprox, 1,4 mil manopera, 300.000 bujii, + 400, "o cinste" la mecanic. Acum mai ramine sa-mi iau baterie si sa ma plimb (sper eu) (am gasit varta la magazinul Caranda de pe linga aviatorilor/1 mai la 1,3mil) End of story, fiecare trage concluziile singur. In ceea ce ma priveste, de acum daca ma mai duc acolo stau sa se uite pe loc la ce are si plec tot pe ea.. ca daca o lasi sunt cam delasatori si nu se ocupa de moto in ordinea in care le vin (inca nu-mi dau seama cum se prioritizeaza lucrarile..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 de obicei se desurubeaza nu se strang... eu am patit odata asa si am gasit surubul prin chiulasa...dansand.. noroc ca eram in probe, adica pornita pe loc de proba fara toate alea montate... se putea sa nu lipsesti tu si de aici? The End! Am fost astazi si am luat moto. Porneste (cu baterie linga ca nu are baterie deocamdata). Se pare ca dupa ce a reglat culbutorii s-a rezolvat problema cu pornirea (si implicit cea cu lipsa de compresie.. nu am vazut nici inainte ca nu avea.. si nici dupa ca ar avea.. dar o sa-l cred pe cuvint) Problema cu lipsa scinteie a fost de la papucul de pe bobina de inductie, era aproape rupt firul... si cind facea contact.. cind nu facea. Probabil ca asta s-a intimplat in service; a tras ala de cine stie ce pe acolo si a smuls papucul. In concluzie, moto a stat 3 sapt. in service, nu s-au facut decit reglaje + schimbat bujii (care oricum erau noi.. si nici macar nu lea-m recuperat ca cica le-a aruncat) cu unele care merg "mai rece" (ce draq o mai fi si asta.. indice 7 in loc de 6..) Am platit aprox, 1,4 mil manopera, 300.000 bujii, + 400, "o cinste" la mecanic. Acum mai ramine sa-mi iau baterie si sa ma plimb (sper eu) (am gasit varta la magazinul Caranda de pe linga aviatorilor/1 mai la 1,3mil) End of story, fiecare trage concluziile singur. In ceea ce ma priveste, de acum daca ma mai duc acolo stau sa se uite pe loc la ce are si plec tot pe ea.. ca daca o lasi sunt cam delasatori si nu se ocupa de moto in ordinea in care le vin (inca nu-mi dau seama cum se prioritizeaza lucrarile..) felicitari!......multi kilometri in conditii depline de siguranta de acum inainte!......nici mie nu-mi plac service-urile din aceleasi motive........si de aceea prefer sa-mi rezolv singur problemele.......asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.