Sandy123 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) Buna am deschis acest topic pentru a compara cele 2 modele ( ma refer la modelele din anul 1997-2000) Vreau sa aud pareri in legatura cu cele 2 modele. Daca este sa o luam concret (dupa ce scrie pe foaie) sunt aproape egale au aceasi capacitate cilindrica, aprox. aceasi putere. Pe mine ma intereseaza fiabilitatea, cum se comporta pe drum una fata de cealalta Eu sincer parca m-as indrepta catre VN Editat Aprilie 28, 2011 de Sandy123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Dintre cele doua, am mers doar cu Vulcanul 800 Classic. Si pot sa zic ca mi-a placut. Bine echilibrat, nu i se simte greutatea decat pe loc, si nici atunci nu e de speriat. Trage bine de tot pt un cruiser de 800, franeaza decent (totusi are tambur pe spate). Teoretic Marauderul are furca USD pe fata, deci un usor avantaj. Nu mai stiu frana pe spate daca e tot pe tambur sau pe disc. Nu stiu, n-am mers. Vulcanul mi-a placut, si ca look, mi se pare peste Marauder, avand ceva mai multa "prestanta". Conteaza si asta, la categoria cruiser, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Mai mult cuplu pt Marauder dar viteza maxima limitata pe al 155km/h , in timp ce Vulcanul se duce in 175. Le-am avut pe amandoua...mai intaii Marauder-ul apoi Vulcan-ul , si m-am oprit la vulcan tocmai ca mi-a palcut prea mult fata de Marauder-ul anterior . Imi place mai mult cum se sta in shaua vulcan-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cetnik Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 sunt posesor de vulcan 800 classicde vreo 4 ani,chiar fan inrait ,,,,dar ce mi-a placut la marauder a fost ciclistica ,dar numai dupa ce a fost schimbat ghidonul original cu un dragbar mai lung !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 de departe vulcanul, simplu,usor de intretinut, usor de customizat(se preteaza mai bine),vulcanul este peste marauder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Vulcanul se duce in 175. Chiar un pic peste 190,cu ceva "ajutor":filtru K&N,tobe after market,benzina de minim "99... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Clar VN-ul este superior Marauder-ului. Am mers cu amandoua, VN-ul l-am luat de curand si nu l-as mai da sa-mi iau Marauder (sau orice altceva, momentan ). Mesaj completat Vn-ul, cand l-am achizitionat. A cum a mai primit ceva modificari si urmeaza sa-l inscriu. Editat Aprilie 30, 2011 de Schwarz Muller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 si eu as merge pe mana vulcanului, dar vulcan classic, mam indragostit pe loc de el, lokko_boy nu le-as recomanda pentru incepatori , DAR fiecare stie ce poate si dupa parerea mea ca incepator poti conduce orice atata timp cat ai capul pe umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Chiar un pic peste 190,cu ceva "ajutor":filtru K&N,tobe after market,benzina de minim "99... Adevarat...Classicul se duce si mai sus...are alt raport de transmisie fata de varianta custom (A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Marauderul merge binisor spre 180km/h. 4 supape pe cilindru. Saua iti rupe cooru'. Are lant. Vulcanul cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 ???? Amandoua sunt pe lant .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cetnik Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 vulcanul de 800 este pe lant,cel de 1500 este pe cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Marauderul merge binisor spre 180km/h. 4 supape pe cilindru. Saua iti rupe cooru'. Are lant. Vulcanul cardan. Si VN-ul are tot 4 supape pe cilindru din cate stiu eu. Cat despre mers bine la 180 de Km/h cu Marauderul nu as baga mana in foc ( in plus ca nu-i vitezana si nu-ti trebuie). Editat Mai 5, 2011 de Schwarz Muller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Si VN-ul are tot 4 supape pe cilindru din cate stiu eu. Cat despre mers bine la 180 de Km/h cu Marauderul nu as baga mana in foc ( in plus ca nu-i vitezana si nu-ti trebuie). Am mers cu Marauderu undeva la 110 mile/h. De atunci cred ca am mainle mai lungi cu 2,54 cm. Intr-adevar, nu-ti trebuie dar era o sosea frumoasa rau. Era cam turat motorul dar nu se plafonase puterea. Bizar pentru 50 de caluti, nu toti potcoviti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) N-am mers cu marrauder-ul dar am mers cu C800 care e ala clasic, la fel cum vn800B e ala clasic. Mi-a placut zgomotul esapamentului stock, peste vn fara discutie si mi-a mai placut ca e pe cardan. Nu mi-a placut saua, ca era foarte alunecoasa iar mie nu-mi plac seile alunecoase... doar alte chesii alunecoase si nu mi-a placut ca se simtea puturos fata de vulcan. Ma rugam de ea si oha, nimic interesant, era ascultatoare dar nu mi-a dat nici o senzatie comparativ cu VN-ul care nu asteapta sa te rogi de el. Ce nu mi-a mai placut e ca totul da sentiment de plastic pe C800, pana si capacul de la filtrul de aer era de plastic, comparativ cu vn-ul clasic care are doar aripa pe fata din fibra, restul e tabla. Am eo impresia ca si la marrauder e la fel... Tehnic diferentele sunt cam legate de alimentare, si de transmisie, ca ambele au 4 supape pe cilindru, cam acelasi nr de cai putere, cam aceeasi greutate, unul pe cardan, celalat pe lant. Eu zic ca ala care vrea sa-si ia, sa se dea cu amandoua si sa traga singur concluzia, asta evident daca are ocazia. Eu m-am dat cu amandoua dupa ce am ales vulcanul classic Asfalt uscat, ca ploua afara baga-ne-am! Editat Mai 31, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moToare Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Fratilor VN sa fie.Il am din 2007 si nu ma satur de el.Are ce trebuie pentru clasa lui.In rest,asfalt uscat si sa vina sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.