Sari la conținut

Suzuki Marauder 800 vs Kawasaki VN 800 classic


Sandy123
 Share

Postări Recomandate

Buna am deschis acest topic pentru a compara cele 2 modele ( ma refer la modelele din anul 1997-2000)

Vreau sa aud pareri in legatura cu cele 2 modele. Daca este sa o luam concret (dupa ce scrie pe foaie) sunt aproape egale au aceasi capacitate cilindrica, aprox. aceasi putere. Pe mine ma intereseaza fiabilitatea, cum se comporta pe drum una fata de cealalta

Eu sincer parca m-as indrepta catre VN

Editat de Sandy123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre cele doua, am mers doar cu Vulcanul 800 Classic. Si pot sa zic ca mi-a placut.

Bine echilibrat, nu i se simte greutatea decat pe loc, si nici atunci nu e de speriat. Trage bine de tot pt un cruiser de 800, franeaza decent (totusi are tambur pe spate).

 

Teoretic Marauderul are furca USD pe fata, deci un usor avantaj. Nu mai stiu frana pe spate daca e tot pe tambur sau pe disc. Nu stiu, n-am mers.

Vulcanul mi-a placut, si ca look, mi se pare peste Marauder, avand ceva mai multa "prestanta". :blbl: Conteaza si asta, la categoria cruiser, nu? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult cuplu pt Marauder dar viteza maxima limitata pe al 155km/h , in timp ce Vulcanul se duce in 175. Le-am avut pe amandoua...mai intaii Marauder-ul apoi Vulcan-ul , si m-am oprit la vulcan tocmai ca mi-a palcut prea mult fata de Marauder-ul anterior :blbl: . Imi place mai mult cum se sta in shaua vulcan-ului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt posesor de vulcan 800 classicde vreo 4 ani,chiar fan inrait ,,,,dar ce mi-a placut la marauder a fost ciclistica ,dar numai dupa ce a fost schimbat ghidonul original cu un dragbar mai lung !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar VN-ul este superior Marauder-ului. Am mers cu amandoua, VN-ul l-am luat de curand si nu l-as mai da sa-mi iau Marauder (sau orice altceva, momentan :blbl: ).

Mesaj completat

Vn-ul, cand l-am achizitionat. A cum a mai primit ceva modificari si urmeaza sa-l inscriu.

post-15369-1304188101_thumb.jpg

Editat de Schwarz Muller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as merge pe mana vulcanului, dar vulcan classic, mam indragostit pe loc de el,

 

lokko_boy nu le-as recomanda pentru incepatori :blbl:, DAR fiecare stie ce poate si dupa parerea mea ca incepator poti conduce orice atata timp cat ai capul pe umeri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar un pic peste 190,cu ceva "ajutor":filtru K&N,tobe after market,benzina de minim "99... :huh:

Adevarat...Classicul se duce si mai sus...are alt raport de transmisie fata de varianta custom (A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marauderul merge binisor spre 180km/h. 4 supape pe cilindru. Saua iti rupe cooru'. Are lant. Vulcanul cardan.

Si VN-ul are tot 4 supape pe cilindru din cate stiu eu. Cat despre mers bine la 180 de Km/h cu Marauderul nu as baga mana in foc ( in plus ca nu-i vitezana si nu-ti trebuie).

Editat de Schwarz Muller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si VN-ul are tot 4 supape pe cilindru din cate stiu eu. Cat despre mers bine la 180 de Km/h cu Marauderul nu as baga mana in foc ( in plus ca nu-i vitezana si nu-ti trebuie).

 

Am mers cu Marauderu undeva la 110 mile/h. De atunci cred ca am mainle mai lungi cu 2,54 cm. :huh: Intr-adevar, nu-ti trebuie dar era o sosea frumoasa rau. Era cam turat motorul dar nu se plafonase puterea. Bizar pentru 50 de caluti, nu toti potcoviti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

N-am mers cu marrauder-ul dar am mers cu C800 care e ala clasic, la fel cum vn800B e ala clasic.

Mi-a placut zgomotul esapamentului stock, peste vn fara discutie si mi-a mai placut ca e pe cardan.

Nu mi-a placut saua, ca era foarte alunecoasa iar mie nu-mi plac seile alunecoase... doar alte chesii alunecoase si nu mi-a placut ca se simtea puturos fata de vulcan. Ma rugam de ea si oha, nimic interesant, era ascultatoare dar nu mi-a dat nici o senzatie comparativ cu VN-ul care nu asteapta sa te rogi de el. Ce nu mi-a mai placut e ca totul da sentiment de plastic pe C800, pana si capacul de la filtrul de aer era de plastic, comparativ cu vn-ul clasic care are doar aripa pe fata din fibra, restul e tabla. Am eo impresia ca si la marrauder e la fel...

 

Tehnic diferentele sunt cam legate de alimentare, si de transmisie, ca ambele au 4 supape pe cilindru, cam acelasi nr de cai putere, cam aceeasi greutate, unul pe cardan, celalat pe lant.

 

Eu zic ca ala care vrea sa-si ia, sa se dea cu amandoua si sa traga singur concluzia, asta evident daca are ocazia. Eu m-am dat cu amandoua dupa ce am ales vulcanul classic :)

 

Asfalt uscat, ca ploua afara baga-ne-am!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...