Sari la conținut

Bandit400 din 96 - ralati la 3000 rpm


Postări Recomandate

Salut, am avut o problema cu banditul meu de 400 din 96. Mi-a murit la ralanti in mers cu 5 m sa ajung la destinatie. Era de la comutatorul de rezervor, curgea benzina intruna si ineca mobra. Am rezolvat cu acel comutator prin curatire, rezervorul era plin de rugina. Acum merge perfect, porneste la sfert dar trebuie sa fie ralatiul la 3000 altfel moare si numai porneste. Am facut cu ea asa un drum de 100 de km in care a consumat 9-10% dar mergea bine.

Ce-i de facut?

 

Daca vreti astept raspunsuri pe adresa de mess din semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am avut o problema cu banditul meu de 400 din 96. Mi-a murit la ralanti in mers cu 5 m sa ajung la destinatie. Era de la comutatorul de rezervor, curgea benzina intruna si ineca mobra. Am rezolvat cu acel comutator prin curatire, rezervorul era plin de rugina. Acum merge perfect, porneste la sfert dar trebuie sa fie ralatiul la 3000 altfel moare si numai porneste. Am facut cu ea asa un drum de 100 de km in care a consumat 9-10% dar mergea bine.

Ce-i de facut?

 

Daca vreti astept raspunsuri pe adresa de mess din semnatura.

incearca sa incalzesti bine motorul sa ajunga la o temperatura mare si dupa sa-i reglezi relantiul la 1500 sau 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10% consum la motor de 400 in exterior...da mergea bine... :blbl:

 

La filtru de aer cand te-ai uitat ultima data?

 

Cablu de soc ceva ramas blocat?

 

Ti-ai bagat labutele sa "reglezi" ceva la carburator de curand?

 

E enorm consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10% consum la motor de 400 in exterior...da mergea bine... :blbl:

 

La filtru de aer cand te-ai uitat ultima data?

 

Cablu de soc ceva ramas blocat?

 

Ti-ai bagat labutele sa "reglezi" ceva la carburator de curand?

 

E enorm consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare mie ca ai ai un amestec prea bogat la ture mici.... cel mai probabil ai vreun plutitor blocat, cui pontou bulita sau ceva de genul asta. Ti se inneaca daca nu ai debit de gaz suficient... Asta e doar o varianta... Alta e ca ai ceva aer fals pe la gaturile de admisie sau...

 

cel mai bine si mai bine... mergi la un service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa dai jos carburatoarele si sa le duci la curatat si sincronizat ,rezervorul sa-l speli cu BENZINA nu cu apa,sa verifici si filtrul de benzina poate e plin de impuritati,si filtrul de aer poate este prea imbaxit si poate n isi face amestecul cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa dai jos carburatoarele si sa le duci la curatat si sincronizat ,rezervorul sa-l speli cu BENZINA nu cu apa,sa verifici si filtrul de benzina poate e plin de impuritati,si filtrul de aer poate este prea imbaxit si poate n isi face amestecul cum trebuie

Ar trebui, dar sincronizarea se face cu carburile puse motor, si motorul pornit, deci nu scoti carburatorele si le duci, ci te duci cu tot cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot sincroniza carburatoarele daca nu-s pe motocicleta?? unde?

 

la orice mecanic auto care are tot ce ii trebuie .

 

de exemplu in Brasov este o firma care se ocupa de asistenta tehnica auto SC ETAX SRL la care am dus carburatoarele de pe fosta motocicleta si mi le-a sincronizat si curatat totul m-a costat 100 lei anu' trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca are legatura cu compresia fiecarui cilindru in parte, in functie de etanseitatea supapelor si alte chestii

merg si date jos si sincronizate. cauta un service care se ocupa si cu asa ceva si vei primi acelasi raspuns .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg si date jos si sincronizate. cauta un service care se ocupa si cu asa ceva si vei primi acelasi raspuns .

 

Da, si are doi ucenici care sufla in ele.

 

Carburatoarele se sincronizeaza pe motorul unde vor fi montate, cu motorul pornit.

Sincronizarea lor pe banc se face la fabrica, dar reglajul (la rece) poate diferi mult de cel real de pe motor.

Sincronizarea se face pentru ca compensa diferentele de vacuum ale cilindrilor, care nu au cum sa fie la fel, diferente de etansare, etc.

Daca ar fi fost nevoie de scincronizare pe masa nici nu le-ar mai fi trebuit reglaj, ar fi fost construite cu clapetele fixe si perfect paralele. Carburile nu se regleaza ca sa inchida clapetele simultan ci ca vacuumul creat de motor sa fie egal pe toti cilindrii.. reglajul fara motor e vax-albina.

Sa le sincronizezi asa pe masa e ca si cum ai regla antena pe casa fara televizor.. :huh:

 

Va rog mult, daca nu aveti experienta si nu cunoasteti anumite probleme nu mai dati sfaturi cu titlu de adevar:

1 - incurcati pe cei care intreaba si chiar au nevoie de sfaturi

2 - va faceti de ras.

Multumesc.

 

Si legat de problema din topic:

 

Verifica neaparat filtrul de aer. Scoate-l si incearca o pornire fara el, vezi daca sta la relanti mai mic de 3000.

Verifica sa nu traga aer fals pe la prinderile gaturilor carburatoarelor, pe la flanse, sau pe la furtunasul de vacuum care duce la rezervor (daca modelul respectiv are asa ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog mult, daca nu aveti experienta si nu cunoasteti anumite probleme nu mai dati sfaturi cu titlu de adevar:

1 - incurcati pe cei care intreaba si chiar au nevoie de sfaturi

2 - va faceti de ras.

Multumesc.

 

 

Nu cred ca ma fac de ras si nu tine de experienta ,am vazut cum se lucreaza in acel service,stiu ce aparatura au ,si ceea ce ziceai tu despre lasatul carburatoarelor pe motor se poate numi si old school.

 

Va rog mult, daca nu aveti experienta si nu cunoasteti anumite probleme nu mai dati sfaturi cu titlu de adevar:

1 - incurcati pe cei care intreaba si chiar au nevoie de sfaturi

2 - va faceti de ras.

Multumesc.

 

 

Nu cred ca ma fac de ras si nu tine de experienta ,am vazut cum se lucreaza in acel service,stiu ce aparatura au ,si ceea ce ziceai tu despre lasatul carburatoarelor pe motor se poate numi si old school.

in fine nu vreau sa se mearga pe subiectul asta omul a intrebat altceva si asteapta alte pareri....fiecare face cum crede ca e mai bn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate Belbody, ceea ce fac aia la service este sincronizarea de banc(asa se scrie si in manualul de intretinere) si daca motorul este in stare buna nu este 'departe de adevar'...adica montate cu motorul pornit nu trebuie facute decat f mici ajustari cu ajutorul carbtune sau ce 'divais' aveti pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog mult, daca nu aveti experienta si nu cunoasteti anumite probleme nu mai dati sfaturi cu titlu de adevar:

1 - incurcati pe cei care intreaba si chiar au nevoie de sfaturi

2 - va faceti de ras.

Multumesc.

 

 

Nu cred ca ma fac de ras si nu tine de experienta ,am vazut cum se lucreaza in acel service,stiu ce aparatura au ,si ceea ce ziceai tu despre lasatul carburatoarelor pe motor se poate numi si old school.

 

 

in fine nu vreau sa se mearga pe subiectul asta omul a intrebat altceva si asteapta alte pareri....fiecare face cum crede ca e mai bn

 

spui tampenii, crede-ne!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog mult, daca nu aveti experienta si nu cunoasteti anumite probleme nu mai dati sfaturi cu titlu de adevar:

1 - incurcati pe cei care intreaba si chiar au nevoie de sfaturi

2 - va faceti de ras.

Multumesc.

 

 

Nu cred ca ma fac de ras si nu tine de experienta ,am vazut cum se lucreaza in acel service,stiu ce aparatura au ,si ceea ce ziceai tu despre lasatul carburatoarelor pe motor se poate numi si old school.

 

 

in fine nu vreau sa se mearga pe subiectul asta omul a intrebat altceva si asteapta alte pareri....fiecare face cum crede ca e mai bn

Mai bun decat exemplul lui bellbody cu antena, nu stiu daca se poate da.

Ideea este ca fiecare cilindru creeaza un vid/vaccum/negative_pressure, in functie de turatie, care retrage o membrana, astfel ca atunci cand deschizi gazul mai mult decat ar putea sa consume motocicleta la turatia respectiva pe accelerare maxima, fluxul de carburant sa fie limitat.

Cum cilindrii nu sunt identici 100%, la fel si uzura acestora, vidul creat difera putin, ceea ce face ca in camera de ardere a diferitor cilindre sa intre o cantitate diferita de amestec, ceea ce duce in cazuri minore la consum marit si fluctuatii de turatie, iar in cazuri extreme la inecarea unuia sau a mai multor cilindri, acesta devenind o povara pentru celelate, motocicleta incepand sa functioneze aritmic, sa traga foarte prost si sa consume mult, asta bineinteles daca porneste.

 

Calibrarea de care zici tu , poate sa fac un singur lucru, sa bage ACELASI vid la toate membranele din carburator si sa le regleze astfel incat acestea sa fie la acelasi nivel. si daca le pui pe un motor nou, s-ar putea sa mearga, insa cand o sa le pui pe o motocicleta care are compresia diferita pe cilindri (si asta se intampla, crede-ne), membranele alea o sa fie cum vrei tu, numai aliniate nu...

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va chinuiti degeaba cu explicatii. Daca omul stie bine de tot ce aveti voi cu el. Invidiosilor. :huh:

 

Oricum Banditul de 400 de o motocicleta destul de complicata. Am avut unul si mi-a luat doi ani sa o fac sa merga in mintile ei. Oricum nu am reusit sa o fac sa consume mai putin de 6-7%.

sfatul meu este sa duci toata motocicleta la un mecanic. In mod sigur carburatoarele sunt reglate personalizat pe fiecare motor in parte. In mod sigur nu se pot regla pe banc. Pe banc se regleaza binisor carburatoarele cu subar mecanic. Astea vacumatice trebuie musai reglate pe motorul pe care vor functiona.

Dar motocicleta trebuie dusa toate la mecanic fiindca problemele pot fi diverse. Poate sa fie vinovata si tensiunea electrica. Adica sa incarce prea putin in ture mici si de acea sa sa opreasca motorul. Poate a sarit de la punct distributia si atunci raman ceva supape deschise si asta sa fie motivul pentru care consuma cat Tatra. Poate o bobina de inducte e pe duca. Poate....

Poti sa iei manualul si sa incerci singur ca e explicat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:

EO am vazut cu ochii mei si am pornit cu minutele mele acest bandit!

1 . coboara greu din ture(sigur sint de vina carburile)

2 . motociclistu (posesor de bandit) este incepator si nu cunoaste multe aspecte(mecanice) despre fct. unui agregat de genu(fara suparare Alex)

probabil ca in scurt timp va duce "pacientul " la doctor si va cutreiera linistit soselele patriei :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca stiam ca sunt modele de mobre, de genul 4 in linie unde carburile de pe cilindrii din mijloc se regleaza diferit din cauza temperaturilor mai mari la care lucreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca stiam ca sunt modele de mobre, de genul 4 in linie unde carburile de pe cilindrii din mijloc se regleaza diferit din cauza temperaturilor mai mari la care lucreaza?

 

Ai dreptate dar la banditul de 400 setarile sunt la fel pe toate carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...