csman Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 jafu meu zace in scara blocului si roata spate in camera mea dachiar csman....unde tii toba aia? pana la urma o lasi la ulei sau o pictezi? o am in balcon data cu ulei sa nu rugineasca daca am citit bine esti galatean,daca nu ghinion...in minunatul santier naval exista si se foloseste destul de intens un spray de zincare la rece-rezista pana la 300 grade Celsius.incearca sa faci rost.la interior nu e nevoie din motive evidente ce tin de tipul de moto,asica cred ca deja e super protejata toba de uleiul ars...in rest,spor! ca si culoare este gri,adica exact ca si piesele zincate prin metoda clasica...eu am un astfel de spray si garantez rezultatele,acum insa depinde numai de tine...nu pot sa dau din al meu deoarece e deja dramuit pana la ultima picatura... cam atat... bai tu esti legiune care mergea beat si fara tobe la intrunire ? ai o nepra albastra daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 da,eu sunt...doresc sa mentionez ca nu mergeam fara tobe ci doar fara sita de la cea dreapta... c'asa-i in tenis! on-topic:cauta spray de ala...e prea bun...am inteles ca e si destul de scump,dar vei gasi sigur daca ai vreo cunostinta acolo...doar nu-ti trebuie unul plin...o treime e destul! hai cu vinu! (prietenii stiu de ce..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 o am in balcon data cu ulei sa nu rugineasca bai tu esti legiune care mergea beat si fara tobe la intrunire ? ai o nepra albastra daca nu ma insel te-am prins legiune sa nu cit vrun gabor topicu, ca te-a prins abia astept intrunirile de la anu csman..sa pui noua toba sa o vedem si sa o auzim...sa bem fericiti si pe fundal sa se auda motoru si zgomotele din toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) Toba suna naspa...1 la mana...2.sigur e masurata prost intrucat domnishorul csman nu stie care e diametrul unui cerc desi avea raza de 4cm iar el foarte suparat ca nu i se spune clar cat este diametrul... (sorry trebuia sa spun ca e prea tare!) Editat Noiembrie 8, 2006 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) asa se intampla cand folosim "programe profesionale" dar noi nu stim geometrie elementara... tot din ciclu "(sorry trebuia sa spun ca e prea tare!)"... vreau sa povestesc despre un viteaz pe care m-am oferit sa-l ajut - cineva care vroia sa -si construiasca toba (de pe acest forum) si se folosea deasemenea de un program de genul asta, ajutorul pe care il cerea el, erau de fapt niste formule geometrice pe care le invatam cu totii in clasele V-VIII - pe care viteazul nostru nu le stapanea prea bine, sau deloc... ce e absolut superb ...el mi-a spus inca de la inceput, ca stie sa faca tobe!!... eu bineinteles ca l-am intrebat imediat: de unde are formulele pt calculul tobelor? raspunsul a venit promt: "a nu..de fapt am un program luat de pe net) ...romanii si tuningu` Editat Noiembrie 8, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) asa se intampla cand folosim "programe profesionale" dar noi nu stim geometrie elementara... ...romanii si tuningu` baba si agheul? e=m(cc)? sau era aia cu pi er patrat lasa ca toba a iesit marfa..imi palce..si cu atat mai bine ca face galagieeee Editat Noiembrie 8, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) felicitarile mele sincere pt toba, nu am zis nimic despre ea. eu vorbeam doar despre o stare de spirit ..sau o stare de fapt.. Editat Noiembrie 8, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 cine imi face shi mie un calcul pentru un MZ 125 rt. am marit pistonul de la 53 la 56mm, am carburator Mikuni, filtru de aer conic shi imi cere o toba sport. nu am timp sa folosesc programul de calcul, de-aia rog pe cineva sa-mi faca shi mie calculul pentru segmentele tobei. sa-mi spune-tzi doar ce trebuie masurat in motor. a, spray cu zinc gaseshti la firma Wurtz numai bine, cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) sefu, alo... e o intrebare capcana? asta e un diesel!!!!... Editat Noiembrie 8, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 Toba suna naspa...1 la mana...2.sigur e masurata prost intrucat domnishorul csman nu stie care e diametrul unui cerc desi avea raza de 4cm iar el foarte suparat ca nu i se spune clar cat este diametrul... (sorry trebuia sa spun ca e prea tare!) daca tot te dai asa desteapta dc nu ai facut si tu una ... dupa razboi multi viteji se arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 ce diesel bai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 asa se intampla cand folosim "programe profesionale" dar noi nu stim geometrie elementara... tot din ciclu "(sorry trebuia sa spun ca e prea tare!)"... vreau sa povestesc despre un viteaz pe care m-am oferit sa-l ajut - cineva care vroia sa -si construiasca toba (de pe acest forum) si se folosea deasemenea de un program de genul asta, ajutorul pe care il cerea el, erau de fapt niste formule geometrice pe care le invatam cu totii in clasele V-VIII - pe care viteazul nostru nu le stapanea prea bine, sau deloc... ce e absolut superb ...el mi-a spus inca de la inceput, ca stie sa faca tobe!!... eu bineinteles ca l-am intrebat imediat: de unde are formulele pt calculul tobelor? raspunsul a venit promt: "a nu..de fapt am un program luat de pe net) ...romanii si tuningu` cred ca despre mine e vorba "salut, am vazut ca ai postat pe topicul cu cimpoiul pt minsk si ai zis ca ai ceva formule, mi le poti da si mie te rog? am gasit pe 2 siteuri aseara, am calculat tot cap-coada si nu a iesit, presupun ca sunt gresite, eu am folosit datele exacte ale motorului si unitatile de masura specificate. si un soft ar fi bun, asta daca ai si esti dispus sa ma ajuti, daca nu te rog trimite-mi si mie formulele. salutari, iustin" - asta ziceam eu... nu stiu cum ai interpretat tu, am rascolit tot internetul dupa niste formule in care variabilele sunt caracteristicile motorului, am facut calculele si nu iesea ceva concret - deci ti-am cerut tie ajutorul. formulele de calcul ale dimensiunilor efective ale CAMEREI DE EXPANSIUNE nu le stiam, geometria de clasa V-VIII nu reprezenta o problema, si nu in acest sens ti-am cerut ajutorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 iustin, ce ai patit prietene? )) eu nici macar nu te cunosc si imi amintesc sa fi discutatat vreodata. sa stii ca acel mesaj nu mi l-ai trimis mie, sau nu a ajus la mine!!! daca te pot ajuta cu ceva, spune-mi. motivul pt care nu am dat nikul userului e ca nu are rost. nu vreau sa-la arat cu degetul, atata tot. cel despre care vorbesc eu, este cu totul altcineva. este un pusti despre care nu merita vorbit, tipul de parvenit care are ca unic talent faptul ca stie sa dea search pe google. bafta cu ce ti-ai propus! PS...kerosen ) in literatura de specialitate, aka oameni care cunosc diferenta dintre un 2 timpi si un 4 timpi, ...ei bine.. mot in 4t sunt alintate diesel, pt sportivitatea lor. cam atat. ynu vreau sa nasc aici offtopicuri ca sa-i stric omului topicul. deja m-am indepartat de la subiect concret: la mobra ta, nu se poata calcula nimic. se scot sitele, daca vrei iti fac eu o toba din carbon si cam asta e. asta e cam tot ce poti face...sa schimbi finala. se tuneaza si evacuarea la 4 t, bineinteles dar nu m-am ocupat de studiat dieseluri (pana acum) la mz-ul asta nu sti daca are rost investitia... bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 (editat) PS...kerosen ) in literatura de specialitate, aka oameni care cunosc diferenta dintre un 2 timpi si un 4 timpi, ...ei bine.. mot in 4t sunt alintate diesel, pt sportivitatea lor. cam atat. ynu vreau sa nasc aici offtopicuri ca sa-i stric omului topicul. deja m-am indepartat de la subiect concret: la mobra ta, nu se poata calcula nimic. se scot sitele, daca vrei iti fac eu o toba din carbon si cam asta e. asta e cam tot ce poti face...sa schimbi finala. se tuneaza si evacuarea la 4 t, bineinteles dar nu m-am ocupat de studiat dieseluri (pana acum) la mz-ul asta nu sti daca are rost investitia... bafta. shefu' e motor in 2 timpi, ca asha l-a facut neamtzu'. e un MZ 125 rt 2 din 1958 made in germany e ca in poza de mai jos, doar cu carburatorul schimbat. by the way-chiar imi trebuie un tub de carbon pentru "silencer" in capat la toba-cimpoi. Editat Noiembrie 9, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 PS...kerosen ) in literatura de specialitate, aka oameni care cunosc diferenta dintre un 2 timpi si un 4 timpi, ...ei bine.. mot in 4t sunt alintate diesel, pt sportivitatea lor. cam atat. ynu vreau sa nasc aici offtopicuri ca sa-i stric omului topicul. deja m-am indepartat de la subiect concret: la mobra ta, nu se poata calcula nimic. se scot sitele, daca vrei iti fac eu o toba din carbon si cam asta e. asta e cam tot ce poti face...sa schimbi finala. se tuneaza si evacuarea la 4 t, bineinteles dar nu m-am ocupat de studiat dieseluri (pana acum) la mz-ul asta nu sti daca are rost investitia... bafta. shefu' e motor in 2 timpi, ca asha l-a facut neamtzu'. e un MZ 125 rt 2 din 1958 made in germany e ca in poza de mai jos, doar cu carburatorul schimbat. by the way-chiar imi trebuie un tub de carbon pentru "silencer" in capat la toba-cimpoi. superb frate...il vinzi? pt cel de mai sus....topicul cu cimpoiul de minsk? deci...cimpoi..asa sa ii ramana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 (editat) sefu ..cu tot respectul... am dat search pe gogule..si primele 10 siteuri mi-au aratat noul motor mz 125 rt ..toate din 2000 - 2005... daca nu ai zis si tu anul ) in legatura cu toba sa te ajute bidivii astia. vezi ca trebuie sa desfaci motorul, sa masori distanta de la fata pistonului pana la exteriorul cilindrului. trebuie sa mai masori la cate grade , pornind de la PMI, pistonul ajunge sa iti inchida portul de evacuare (la mine spre ex il inchide la 90 de grade. cam asta ar fi de masurat in ceea ce te priveste. de restul ar trebui sa se ocupa bidivii. si pt dl iustin, partea din galeria de evacuare la care te referi tu se numeste rezonator. Editat Noiembrie 9, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 offtopic....mie tot la cimpoiu ala imi sta gandul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 daca tot te dai asa desteapta dc nu ai facut si tu una ... dupa razboi multi viteji se arata la ce sa faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 (editat) offtopic....mie tot la cimpoiu ala imi sta gandul sub denumirea asta e cunoscuta pe forum, vad ca, o toba de cross, asa ca am folosit si eu acest termen. GSK, credeam ca despre mine e vorba, am vorbit cu tine mai demult in leg cu forumulele alea, poate ca nu iti amintesti, da la mine in inbox exista. pt @csman poti sa construiesti un amortizor de sunet cam intr-o zi daca ai la dispozitie materialele, scule si ceva know-how, sau mai simplu cumperi unul de la ceva dezmembrari moto, daca exista in zona unde locuiesti tu. eu ti-as recomanda sa folosesti un amortizor de la un 2T, cele de 4T mi se par prea mari si inestetice pt minsk, sau pt orice 2T+ca nu sunt la fel de eficiente. ceva din seria mito/nsr/rs Editat Noiembrie 10, 2006 de iustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 daca tot te dai asa desteapta dc nu ai facut si tu una ... dupa razboi multi viteji se arata Nu ma dau desteapta deloc...e o chestie banala, o formula pe care ar fi trebuit sa o stii... de fapt...am uitat ca tu esti genul de om care da banii cand e vorba de trecut clasa sau de luat examene! Bravo tie ca ai facut o toba(chiar daca ti-au reusit sau nu calculele)! I don't give a s.hit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 (editat) totusi cine imi face shi mie calculul shi desfashurarea bucatzilor de tabla pt toba?? ca sa shtiu pe cine sa stresez in continuare? Editat Noiembrie 14, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 vezi ca treb modificata si toba finala toba finala, din cate stiu eu, tebuie sa aibe diametreul ultimei sectiuni si lungimea de 10 ori diametrul. de fapt inter 10 si 12 ori... dar nu ai luat in considerare o mica problema temperatura gazelor la orificiul de evacuare va creste semnificativ sper sa nu te bazezi prea mult pe pist + segmenti si sa le schimbi la timp. de aceea te rog sa fii cu ochii pe temperatura apei..in fine...nici nu stiu ce fel de racirre ai, sa fii cu ochii pe temperatura motorului! bafta! am vrut sa-mi modific si eu toba , dar...programul pe care cred ca l-ai folosit si tu nu te lasa sa jonglezi cu dimensiunile, lucu care ma deranjeaza, eu as fi vrut sa urc banda de putere pe la 15.000 de ture... iar calculele mele ..imi dau cu virgula... ) de 10 ori diametrul sau de 10 ori circumferinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 dachiar...csman, ai cromat si tu toba aia sau e la ulei pt iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Salut! In primul rind felicitari Scuze ca n-am apucat sa citesc toate posturile, dar mi-a crescut tensiunea cind am dat de alea cu nu merita, da' ce vrei sa-l faci sa zboare, etc..asa ca scuze daca repet intrebarea: Pt ce plaja de turatie ai calculat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Salut!In primul rind felicitari Scuze ca n-am apucat sa citesc toate posturile, dar mi-a crescut tensiunea cind am dat de alea cu nu merita, da' ce vrei sa-l faci sa zboare, etc..asa ca scuze daca repet intrebarea: Pt ce plaja de turatie ai calculat-o? pentru 0-8000 a "calculat"-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.