Notka Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 (editat) Salutari, Are cineva idee despre cum asi putea muta frana, scaritele si schimbatorul de viteze mai jos si mai catre fata motocicletei? Am o problema la genunchi si nu pot sta cu ei foarte indoiti. Mi-as dori o pozitie mai relaxata a picioarelor, apropiata de 90gr. In poza, am marcat cu rosu, pozitia pe care mi-o doresc. Din cauza genunchilor, am schimbat motorul de enduro cu un chopper, unde pozitia picioarelor e mai comoda (pentru mine). Dupa cateva luni de mers cu el, mi-am dat seama ca nu prea imi place si l-asi schimba cu un enduro touring daca asi gasi o solutie pentru pozitia picioarelor. Momentan am luat in calcul 3 variante de motoare BMW F650, Transalp 650 sau Suzuki V-strom 650. Vad ca nu pot atasa poza. Editat Mai 4, 2011 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Probabil ca daca ai cunoaste mai multa gramatica problema ta ar fi ca si rezolvata. Nu-i asi-ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 4, 2011 Autor Share Postat Mai 4, 2011 Probabil ca daca ai cunoaste mai multa gramatica problema ta ar fi ca si rezolvata. Nu-i asi-ea? Ok, domn' profesor. Pentru lectii de gramatica ar trebui sa-ti pierzi timpul pe alt forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 (editat) Chapeau bas, mon cher! Editat Mai 4, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 @ Notka- da mai multe detalii legate de gradul de mobilitate al genunchilor sau pozitia optima a genunchilor pentru tine! cam asta ar fi primul punct de plecare zic eu! mai incearca sa urci poza aia(imageshack.com) sapoi... sa vedem ce ti-ar place, monocilindru, bicilindru(v sau linie) ,boxer, pret de achizitie mobra, pretul accesoriilor ce te intereseaza(genunchii in special) samd. eu unul iti recomand 2 v , te dai mai in spate pe sa(poate o si modifici) si aduci ghidonul mai in fata! cam asa vad eu situatia momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 (editat) O pozitie acceptabila a picioarelor e similara cu pozitia picioarelor cand stau pe un scaun (facut cu rosu in poza) http://img88.imagesh.../i/pozitie.jpg/ Editat Mai 5, 2011 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Pai...nu stiu ce inaltime ai tu, dar eu stau pe Transalp, KLE, F650 cu picioarele la unghi obtuz. Te-ai suit pe TA, de exemplu, si nu stai cum vrei tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 Pai...nu stiu ce inaltime ai tu, dar eu stau pe Transalp, KLE, F650 cu picioarele la unghi obtuz. Te-ai suit pe TA, de exemplu, si nu stai cum vrei tu? Am 1,70m. Eu am presupus ca pe toate motocicletele in afara de cruisere/choppere stau cu picioarele in unghi ascutit. Pe TA nu m-am urcat. Am incercat un V-Strom si un F650 si pe amandoua stau cu picioarele in unghi ascutit. Partea proasta e ca nu pot sta in pozitia asta prea mult timp, dupa o vreme ma dor genunchii. Daca asi putea muta scaritele mai jos si mai catre fata motocicletei, ma gandesc ca piciorul ar face un unghi mai apropiat de 90gr (ca si pozitia stand pe scaun) si pentru mine ar fi mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 Pai...nu stiu ce inaltime ai tu, dar eu stau pe Transalp, KLE, F650 cu picioarele la unghi obtuz. Te-ai suit pe TA, de exemplu, si nu stai cum vrei tu? Am 1,70m. Eu am presupus ca pe toate motocicletele in afara de cruisere/choppere stau cu picioarele in unghi ascutit. Pe TA nu m-am urcat. Am incercat un V-Strom si un F650 si pe amandoua stau cu picioarele in unghi ascutit. Partea proasta e ca nu pot sta in pozitia asta prea mult timp, dupa o vreme ma dor genunchii. Daca asi putea muta scaritele mai jos si mai catre fata motocicletei, ma gandesc ca piciorul ar face un unghi mai apropiat de 90gr (ca si pozitia stand pe scaun) si pentru mine ar fi mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 Pai...nu stiu ce inaltime ai tu, dar eu stau pe Transalp, KLE, F650 cu picioarele la unghi obtuz. Te-ai suit pe TA, de exemplu, si nu stai cum vrei tu? Am 1,70m. Eu am presupus ca pe toate motocicletele in afara de cruisere/choppere stau cu picioarele in unghi ascutit. Pe TA nu m-am urcat. Am incercat un V-Strom si un F650 si pe amandoua stau cu picioarele in unghi ascutit. Partea proasta e ca nu pot sta in pozitia asta prea mult timp, dupa o vreme ma dor genunchii. Daca asi putea muta scaritele mai jos si mai catre fata motocicletei, ma gandesc ca piciorul ar face un unghi mai apropiat de 90gr (ca si pozitia stand pe scaun) si pentru mine ar fi mai confortabil. Am gasit un site interesant, referitor la pozitia pe motocicleta: http://cycle-ergo.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Am 1,70m. Eu am presupus ca pe toate motocicletele in afara de cruisere/choppere stau cu picioarele in unghi ascutit. Pe TA nu m-am urcat. Am incercat un V-Strom si un F650 si pe amandoua stau cu picioarele in unghi ascutit. Partea proasta e ca nu pot sta in pozitia asta prea mult timp, dupa o vreme ma dor genunchii. Daca asi putea muta scaritele mai jos si mai catre fata motocicletei, ma gandesc ca piciorul ar face un unghi mai apropiat de 90gr (ca si pozitia stand pe scaun) si pentru mine ar fi mai confortabil. Am gasit un site interesant, referitor la pozitia pe motocicleta: http://cycle-ergo.com/ V-Strom si F650 sunt destul de stradale. Incerca pe ceva vaci mai mult enduro decat touring, gen Tenere 660/SuperTenere, care sunt mai inalte decat F650, Transalp. Eu la 1.86 stau cu genunchii in unghi ascutit, dar tu la 1.70, daca stai putin mai in spate, ai sanse sa-ti iasa. Btw, am vazut ca esti din Timisoara. Daca vrei, te las sa te urci pe al meu sa vezi cum iti vine. Editat Mai 5, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 V-Strom si F650 sunt destul de stradale. Incerca pe ceva vaci mai mult enduro decat touring, gen Tenere 660/SuperTenere, care sunt mai inalte decat F650, Transalp. Eu la 1.86 stau cu genunctii in unghi ascutit, dar tu la 1.70, daca stai putin mai in spate, ai sanse sa-ti iasa. Site-ul asta chiar imi e de folos: http://cycle-ergo.com/ Am facut simulari pentru: 1. BMW F650CS: unghi genunchi 83gr, ajung bine cu talpile pe asfalt 2. BMW F650CS Dakar: unghi genunchi 94gr, nu ajung bine cu talpile pe asfalt, cam stau pe varfuri 3. Honda Transalp: unghi genunchi 95gr, nu ajung bine cu talpile pe asfalt, cam stau pe varfuri 4. Suzuki Vstrom 650: unghi genunchi 87gr, din simulare ajung rezonabil cu talpile pe asfalt 5. Yamaha XT600: unghi genunchi 94gr, nu ajung cu talpile pe asfalt 6. Yamaha 660 Tenere: unghi genunchi 101gr, nu ajung cu talpile pe asfalt 7. Honda Shadow VT600, motorul pe care il am acum si cu care din punct de vedere al pozitiei picioarelor ma simt confortabil: unghi genunchi 125gr In concluzie, cred ca ar trebui sa incerc un Transalp sau un F650 Dakar si daca voi putea face si o mica modificare la scarite, s-ar putea sa fie ok. Yamaha e cam inalta si nu ajung cu picioarele pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Incearca si KLE 500. Mie mi-a iesit 98 de grade si am fix 1.70 m. (mai verifica si tu o data, poate am gresit ceva). Excelent site-ul ala, oricum. Daca o fi corect, dar tind sa cred ca da, cam asa simt si eu picioarele pe mobra. Editat Mai 5, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 Incearca si KLE 500. Mie mi-a iesit 98 de grade si am fix 1.70 m. (mai verifica si tu o data, poate am gresit ceva). Excelent site-ul ala, oricum. Daca o fi corect, dar tind sa cred ca da, cam asa simt si eu picioarele pe mobra. Asa imi iasa si mie 98gr. Cand stai pe loc, te sprijini pe varfuri sau ai toata talpa pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Asa imi iasa si mie 98gr. Cand stai pe loc, te sprijini pe varfuri sau ai toata talpa pe asfalt? N-ai nicio problema cu inaltimea seii fata de sol, crede-ma. Cu amortizorul spate pe cea mai tare (inalta) pozitie nu stau nici pe varfuri, dar nici cu ambele calcaie jos. Undeva intermediar. Si asta fara scarite rabatate, ele venind cam aiurea, cam in dreptul picioarelor cand le tii pe sol. Daca ridic scaritele pun ambele calcaie jos. Dar nu e important, ideea e ca oricum nu stai pe varfuri, poti sa manevrezi destul de bine mobra inspre inapoi, ceea ce mi s-a parut aproape imposibil cand m-am suit pe un Transalp. Si la semafoare, de exemplu, nici nu pun jos decat un picior, stangul, dreptul ramanand pe frana. Deci n-ai de ce sa-ti faci probleme in sensul inaltimii seii fata de sol. A, si eu am doar vreo 61-62 de kile, ceea ce face ca spatele sa nu se lase cu mine decat foarte putin. Daca ai undeva peste 70 de kile saua va cobora si mai mult cand te vei sui pe vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Site-ul asta chiar imi e de folos: http://cycle-ergo.com/ Am facut simulari pentru: 1. BMW F650CS: unghi genunchi 83gr, ajung bine cu talpile pe asfalt 2. BMW F650CS Dakar: unghi genunchi 94gr, nu ajung bine cu talpile pe asfalt, cam stau pe varfuri 3. Honda Transalp: unghi genunchi 95gr, nu ajung bine cu talpile pe asfalt, cam stau pe varfuri 4. Suzuki Vstrom 650: unghi genunchi 87gr, din simulare ajung rezonabil cu talpile pe asfalt 5. Yamaha XT600: unghi genunchi 94gr, nu ajung cu talpile pe asfalt 6. Yamaha 660 Tenere: unghi genunchi 101gr, nu ajung cu talpile pe asfalt 7. Honda Shadow VT600, motorul pe care il am acum si cu care din punct de vedere al pozitiei picioarelor ma simt confortabil: unghi genunchi 125gr In concluzie, cred ca ar trebui sa incerc un Transalp sau un F650 Dakar si daca voi putea face si o mica modificare la scarite, s-ar putea sa fie ok. Yamaha e cam inalta si nu ajung cu picioarele pe asfalt. Ma mir, ca pe Yamaha nu ajungi cu picioarele jos, dar pe BMW 650Gs Dakar, da. GS-ul are inaltimea seii, undeva pe la 870 mm. Yamaha XT 600 o are la 855 si cred ca este si putin mai ingusta (de altfel este un model recunoscut ca fiind mai "accesibil" din acest pdvd). Yamaha 660 Tenere s-ar putea sa fie un pic mai inalta, dar nu cred ca sepaseasca inaltimea Gs-ului. Drept este ca GS-ul poti sa il mai cobori, daca nu ma inseala memoria... Oricum, ti-as recomanda sa te orientezi spre un model care are saua dreapta, fara "alveole", individuale pentru pilot si pasager. In felul acesta vei putea sa te muti mai spre spate, atunci cand incepi sa simti durere in genunchi. O spun din experienta, pt. ca si eu am probleme cu genunchii la drumuri mai lungi (am 1,90 m). Editat Mai 10, 2011 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.