Gogule Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic... nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184 Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal..... Editat Mai 23, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal..... TIming light=stroboscop Este pe platini...cate 2 platini( 1 platina pt cilindrii 1-3 si 1 pt cilindrii 2-4) Pt avans nu nu cred ca trebuie sa utilizeze neaparat un stroboscop sau alte unelte ( desi ideal ar fi asa). Doar se aseaza placa platinilor la punctele indicate in manualul motocicletei. (dar cred ca raduprint stie mai multe ca noi ) Recomand sa urmariti canalul asta de pe youtube. e dedicat in special reparatiilor japonezelor vechi: https://www.youtube.com/channel/UCp1dfLEBnxuor0JslvhC8rw @Radu Daca vrei poti pastra si platinile alaturi de aprinderea electronica. Am vazut la cineva, pe o Honda, treaba asta. In situatia in care aprinderea electronica ceda sau alte probleme de genul asta comuta aprinderea de la cea electronica la cea cu platini, sau invers. P.S. Alt canal folositor, in special pt Honda: https://www.youtube.com/channel/UC7je6utExaNLmiVOZT77c4g Editat Mai 23, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal..... da, deja caut pe net sa-mi iau una are platini la ce bani ai luat o..?are si pedala de pornire...e prea smechera.. 5500 de lei parca... si functioneaza tot pe ea, chiar daca nimic nu functioneaza bine dar o pun eu la punct, si vreau sa o si vopsesc in culorile originale, daca reusesc sa le aflu le-am scris celor de la reprezentanta, sa vad daca o sa raspunda cu ceva... TIming light=stroboscop Este pe platini...cate 2 platini( 1 platina pt cilindrii 1-3 si 1 pt cilindrii 2-4) Pt avans nu nu cred ca trebuie sa utilizeze neaparat un stroboscop sau alte unelte ( desi ideal ar fi asa). Doar se aseaza placa platinilor la punctele indicate in manualul motocicletei. (dar cred ca raduprint stie mai multe ca noi Recomand sa urmariti canalul asta de pe youtube. e dedicat in special reparatiilor japonezelor vechi: https://www.youtube.com/channel/UCp1dfLEBnxuor0JslvhC8rw @Radu Daca vrei poti pastra si platinile alaturi de aprinderea electronica. Am vazut la cineva, pe o Honda, treaba asta. In situatia in care aprinderea electronica ceda sau alte probleme de genul asta comuta aprinderea de la cea electronica la cea cu platini, sau invers. P.S. Alt canal folositor, in special pt Honda: https://www.youtube.com/channel/UC7je6utExaNLmiVOZT77c4g merci de filmulete, educative se regleaza fara strobo, dar se verica cu el daca totul este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) @Radu Sigur ai un GS500e din 1977? Nu gasesc nicio informatie in legatura cu modelul asta din anul 1977. Singurele motoare four de care stiu eu si de care am dat ( in anul ala) de la Suzuki sunt GS550 si GS750...si mai tarziu un pic GS1000, plus altele. Stiu ca cel de la Honda au avut o gama mai larga de motoare four ( CB350, CB500, CB550, CB650 si CB750). Ai verificat seria motorului si seria de sasiu? Ma gandesc sa nu fie mai nou..adica dupa 1980. Editat Mai 23, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 sigur tocmai i-am facut si RAR-ul nici eu nu prea gasesc info despre ele, dar am mai gasit cateva pe la nemti, nu-s foarte scumpe. e urmasul gs400-lui (2 cilindrii in linie) si predecesorul lui gs550, care s-a fabricat in numar mult mai mare si a avut si mai mult succes datorita cilindreei marite. Toate 3 modelele sunt primele incercari ale lui suzuki de motoare in 4 timp, din cate am citit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Rare rau gs-urile astea de 500! Ma asteptam sa aiba un pret mai ridicat, ceva asemanator modelelor SOHC de la Honda (CB500/550)! Pacat ca nu exista mai multe informatii in legatura ce ele....Oricum, mie imi place si merita sa fie aratata lumii! Daca ai timp sa-i faci si un test de compresie la toti cilindrii sa-mi spui si mie ce valori ti-au dat. Aaa...inca o chestie. Nu stiu daca e si in cazul tau, dar japonezele din anii 70 ( si ma refer in special la Honda) nu stateau prea bine la capitolul electric. In sensul ca generatorul, de fapt alternatorul (ca nu e cu magneti permanenti), are o capacitate maxima de 150w la vreo 5000 de ture, dar la relanti genereaza doar aprox. 50w. Motocicleta, in timpul functionarii cu toate luminile aprinse consuma in jur de 110w..asa ca, la relanti restul puterii il ia din baterie (110-50=60), si abia la 5000 de ture incepe sa incarce bateria. Iti recomand sa faci o verificare a componentelor elecrice (conectori, sigurante, probabil ai sigurante de sticla, releu, rectificator, alternator) si in special a bateriei, pentru a evita orice pierdere a energiei ( scurturi, oxidari, rezistente peste valori etc). Dar ma repet, eu ma raportez la modelele Honda CB500/550 ( anii 72-78), insa, avand in veder lipsa de informatii cu privire la modelul tau ma gandesc ca poate nu strica sa afli. Bafta! Pun 2 link-uri in care puteti sa gasiti manuale de service, intretinere, scheme electrice etc. Nu le-am verificat pe toate dar poate gasiti ce va trebuie! http://forums.sohc4.net/?topic=17788.0%C3%A2 http://www.classiccycles.org/1852/1915.html Editat Mai 23, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Intre timp, din ciclul "ce am mai vazut la vanzare": http://www.tocmai.ro/yamaha-500-cmc-17332905.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Intre timp, din ciclul "ce am mai vazut la vanzare": http://olx.ro/oferta/suzuki-gs550e-ID1OLGz.html#0a6e0f47bf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 am facut un test rapid de compresie, de curiozitate, dar era motorul doar putin incalzit... 9 8.5 9 8,5 manualul zice ca e cam la limita, pt ca daca ar fi la toti cilindrii sub 9 trebuia reparat; altfel, normal este 9-12, iar limita de reparative 6, cu max 2 diferenta intre cel mai bun si cel mai slab. o sa-I mai fac un test cu motorul incalzit ca lumea, sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 daca tot se pune linkuri de vanzari alaturez si eu un anunt poate e cineva interesat : http://olx.ro/oferta/vand-piese-de-schimbt-ptr-kawasaki-suzuki-yamaha-oldtimer-enduro-IDPJln.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Va prezint noul membru al familiei: HONDA CB550K 1978 Editat Mai 26, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Bijuterie. Detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 26, 2014 Autor Share Postat Mai 26, 2014 Mihai.. m ai imbolnavit, frate..de unde dracu le scoate ti, bai nene!. Macar ai dat mult pe ea?!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 superba, astept si eu detalii superba, astept si eu detalii defapt mai mult decat atat, hai sa ni le prezentam live, ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Mihai.. m ai imbolnavit, frate..de unde dracu le scoate ti, bai nene!. Macar ai dat mult pe ea?! In noiembrie anul trecut am vazut-o prima data dintr-o intamplare a sortii si datorita celeilalte motociclete pe care o am. In 5 minute m-am hotarat sa o cumpar insa proprietarului i-a luat ceva mai mult timp sa se hotarasca sa o vanda...mai exact 7 luni ) Pretul nu ma feresc sa-l spun a fost de 2.000 de euro. A fost mult, a fost putin, fiecare considera cum crede de cuvinta, insa pentru mine a fost prima data cand am dat bani multi pe ceva fara nicio remuscare sau urma de indoiala. Cred ca mai mult am cumparat-o cu sufletul Bijuterie. Detalii? superba, astept si eu detalii Mersi baieti. Detalii: Motocicleta e din 78, motor SOHC, 2 supape pe cilindru, varianta americana, cu 34.000 de mile in bord. Nefolosita de vreo 3 ani, dar intretinuta periodic. Aprinderea e pe platini si electronica, in functie de ce vrei sa folosesti doar schimbi de pe un intrerupator. Fostul proprietar i-a montat doua aprinderi electronice, facute de el (e inginer electronist de meserie). Una este de rezerva ) Motorul nu are zgomote, nu bate, porneste usor la pedala. Probleme: 1.Frana fata e moale rau si destul de slaba (probabil datorita lichidului invechit si cred ca are aer pe instalatie)...am venit cu emotii pe ea, mai ales ca are 230 de kg cu plinul facut. Din pacate nu are itp-ul si trebuie sa rezolv cat mai repede cu frana ca sigur nu o sa trec cu ea asa...plus ca imi da emotii mari la condus pe stradutele din cartier. 2. Mici pete de ulei la capul cilindrilor. Probabil garnitura e de vina, dar nu e problema pt ca odata cu motorul am primit si un set complet de garnituri Honda originale. la chiulasa nu apare inca nimic. Altele nu pare sa mai aiba, dar o am doar de 1 zi asa ca nu stiu la ce sa ma mai astept momentan. Editat Mai 27, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 Am banuit ca ai dat ceva bani pe ea..pt ca are culoarea originala..cromul bine pastrat..pedala ppornire.roti pe spite..iar din ce spui e tehnic ok..e o bijuterie.clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 e bine ca ai garnituri originale pt ea,daca tot schimbi ce-i schimbi la frana sa o si speli cu alcool si daca se poate s-o purjezi,dar asta cred ca tu o faci fara sa-ti spuna cineva! spor la treaba si la multi km, cum ai facut si cu TU-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 faina, si parerea mea personala e ca merita toti banii. Dupa cum ti-am zis, problema cu frana fata o am si eu, cred ca saptamana viitoare o sa servisez franele, ca we asta voi fi plecat din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Am banuit ca ai dat ceva bani pe ea..pt ca are culoarea originala..cromul bine pastrat..pedala ppornire.roti pe spite..iar din ce spui e tehnic ok..e o bijuterie.clar. Cred ca lucrurile astea m-au atras cel mai mult...cromul, vopseaua originala, roti spitate, pedala de pornire, dar cel mai mult motorul si evacuarea originala 4 in 4 e bine ca ai garnituri originale pt ea,daca tot schimbi ce-i schimbi la frana sa o si speli cu alcool si daca se poate s-o purjezi,dar asta cred ca tu o faci fara sa-ti spuna cineva! spor la treaba si la multi km, cum ai facut si cu TU-ul! faina, si parerea mea personala e ca merita toti banii. Dupa cum ti-am zis, problema cu frana fata o am si eu, cred ca saptamana viitoare o sa servisez franele, ca we asta voi fi plecat din bucuresti. Pentru servisarea franelor o voi duce la un mecanic. Cu franele nu e de glumit sau de improvizat. Dar serviciul ma impiedica sa o fac in timp util. sper sa gasesc pe cineva sa lucreze dupa masa sau macar sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Cred ca lucrurile astea m-au atras cel mai mult...cromul, vopseaua originala, roti spitate, pedala de pornire, dar cel mai mult motorul si evacuarea originala 4 in 4 Pentru servisarea franelor o voi duce la un mecanic. Cu franele nu e de glumit sau de improvizat. Dar serviciul ma impiedica sa o fac in timp util. sper sa gasesc pe cineva sa lucreze dupa masa sau macar sambata. . 0727668618/0722620397...baietii de la GRG lucreaza pana tarziu si sambata! Editat Mai 27, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Bine de stiut!! Am mai fost la ei... sper sa nu se sperie de babe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 ...sunt nebuni dupa babeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) ...sunt nebuni dupa babeeeeee! ai dracu gerontofili ) In alta ordine de idei, urmeaza sa verific: -Compresia -incarcarea, desi are deja un voltmetru pe bord cu leduri care indica ca incarca bine. -aprinderea, ca momentan nu stiu daca merg pe platini sau electronica, ca nu mai stia nici fostul proprietar pozitia de on sau of ) - si imediat ce gasesc niste lere bune, jocul la supape. Editat Mai 27, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 ai dracu gerontofili ) ...da,da,da....babofili...pot spune1! nu are o siguranta pe circuitul de ap el?scoate-o si atunci mergi sigur pe platini aaaaaa......si inca ceva,tulumba aia de alarma (sau ce- o fi) + aprinderea aia nu se pot "ascunde "pe undeva?ca parca-i ia din farmec,zic si eu,nu vreau sa fiu carcotas!....oricum arata de nu se poate fierul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 ai dracu gerontofili ) In alta ordine de idei, urmeaza sa verific: -Compresia -incarcarea, desi are deja un voltmetru pe bord cu leduri care indica ca incarca bine. -aprinderea, ca momentan nu stiu daca merg pe platini sau electronica, ca nu mai stia nici fostul proprietar pozitia de on sau of ) - si imediat ce gasesc niste lere bune, jocul la supape. mergi linistit la cesar (GRG), si eu acolo imi fac mobrele (la ce nu ma bag singur), sunt foarte ok! apropo, am verificat si incarcarea aseara, e in parametrii. La mine urmeaza obligatoriu o curatare/reglare/sincronizare de carburi si un set de bujii, dupa ce fac furca si schimb rulmentul de jug. Jocul la supape si eu vreau, dar la mine sunt pe pastile si nu stiu diametrul.... trebuie sa le dau jos, masor si apoi sa fac rost de altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.