Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

nu vreau aprindere electronica, vreau sa o las originala :)

e cu 2 supape pe cilindru si nu am apucat sa reglez jocul termic...

nu ma deranjeaza deloc intrebarile, dar daca intram in detalii care nu sunt interesante si pentru alti colegi de forum, putem trece pe privat

poti veni in unele seri pe la mine pe la garaj (zona complexului europa), dar sa ma suni inainte 0745035184

Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! ;) sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal.....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! ;) sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal.....

TIming light=stroboscop

Este pe platini...cate 2 platini( 1 platina pt cilindrii 1-3 si 1 pt cilindrii 2-4)

Pt avans nu nu cred ca trebuie sa utilizeze neaparat un stroboscop sau alte unelte ( desi ideal ar fi asa). Doar se aseaza placa platinilor la punctele indicate in manualul motocicletei. (dar cred ca raduprint stie mai multe ca noi :))

Recomand sa urmariti canalul asta de pe youtube. e dedicat in special reparatiilor japonezelor vechi:

 

https://www.youtube.com/channel/UCp1dfLEBnxuor0JslvhC8rw

 

 

@Radu

Daca vrei poti pastra si platinile alaturi de aprinderea electronica. Am vazut la cineva, pe o Honda, treaba asta. In situatia in care aprinderea electronica ceda sau alte probleme de genul asta comuta aprinderea de la cea electronica la cea cu platini, sau invers.

 

P.S. Alt canal folositor, in special pt Honda:

 

https://www.youtube.com/channel/UC7je6utExaNLmiVOZT77c4g

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avansul il pui la punct cu o chestie numita 'timing light'! sper sa nu ma insel dar nu cred ca are platini, are 2 senzori cu avans centrifugal.....

da, deja caut pe net sa-mi iau una

are platini :)

la ce bani ai luat o..?are si pedala de pornire...e prea smechera..

5500 de lei parca...

si functioneaza tot pe ea, chiar daca nimic nu functioneaza bine :P

dar o pun eu la punct, si vreau sa o si vopsesc in culorile originale, daca reusesc sa le aflu :)

le-am scris celor de la reprezentanta, sa vad daca o sa raspunda cu ceva...

 

TIming light=stroboscop

Este pe platini...cate 2 platini( 1 platina pt cilindrii 1-3 si 1 pt cilindrii 2-4)

Pt avans nu nu cred ca trebuie sa utilizeze neaparat un stroboscop sau alte unelte ( desi ideal ar fi asa). Doar se aseaza placa platinilor la punctele indicate in manualul motocicletei. (dar cred ca raduprint stie mai multe ca noi

Recomand sa urmariti canalul asta de pe youtube. e dedicat in special reparatiilor japonezelor vechi:

 

https://www.youtube.com/channel/UCp1dfLEBnxuor0JslvhC8rw

 

 

@Radu

Daca vrei poti pastra si platinile alaturi de aprinderea electronica. Am vazut la cineva, pe o Honda, treaba asta. In situatia in care aprinderea electronica ceda sau alte probleme de genul asta comuta aprinderea de la cea electronica la cea cu platini, sau invers.

 

P.S. Alt canal folositor, in special pt Honda:

 

https://www.youtube.com/channel/UC7je6utExaNLmiVOZT77c4g

merci de filmulete, educative

se regleaza fara strobo, dar se verica cu el daca totul este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Radu

Sigur ai un GS500e din 1977? Nu gasesc nicio informatie in legatura cu modelul asta din anul 1977.

Singurele motoare four de care stiu eu si de care am dat ( in anul ala) de la Suzuki sunt GS550 si GS750...si mai tarziu un pic GS1000, plus altele.

 

Stiu ca cel de la Honda au avut o gama mai larga de motoare four ( CB350, CB500, CB550, CB650 si CB750).

 

Ai verificat seria motorului si seria de sasiu?

Ma gandesc sa nu fie mai nou..adica dupa 1980.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur :)

tocmai i-am facut si RAR-ul

nici eu nu prea gasesc info despre ele, dar am mai gasit cateva pe la nemti, nu-s foarte scumpe.

e urmasul gs400-lui (2 cilindrii in linie) si predecesorul lui gs550, care s-a fabricat in numar mult mai mare si a avut si mai mult succes datorita cilindreei marite. Toate 3 modelele sunt primele incercari ale lui suzuki de motoare in 4 timp, din cate am citit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rare rau gs-urile astea de 500!

Ma asteptam sa aiba un pret mai ridicat, ceva asemanator modelelor SOHC de la Honda (CB500/550)!

Pacat ca nu exista mai multe informatii in legatura ce ele....Oricum, mie imi place si merita sa fie aratata lumii!



Daca ai timp sa-i faci si un test de compresie la toti cilindrii sa-mi spui si mie ce valori ti-au dat.

 

Aaa...inca o chestie.

Nu stiu daca e si in cazul tau, dar japonezele din anii 70 ( si ma refer in special la Honda) nu stateau prea bine la capitolul electric. In sensul ca generatorul, de fapt alternatorul (ca nu e cu magneti permanenti), are o capacitate maxima de 150w la vreo 5000 de ture, dar la relanti genereaza doar aprox. 50w.

Motocicleta, in timpul functionarii cu toate luminile aprinse consuma in jur de 110w..asa ca, la relanti restul puterii il ia din baterie (110-50=60), si abia la 5000 de ture incepe sa incarce bateria.

Iti recomand sa faci o verificare a componentelor elecrice (conectori, sigurante, probabil ai sigurante de sticla, releu, rectificator, alternator) si in special a bateriei, pentru a evita orice pierdere a energiei ( scurturi, oxidari, rezistente peste valori etc).

 

Dar ma repet, eu ma raportez la modelele Honda CB500/550 ( anii 72-78), insa, avand in veder lipsa de informatii cu privire la modelul tau ma gandesc ca poate nu strica sa afli.

 

Bafta!



Pun 2 link-uri in care puteti sa gasiti manuale de service, intretinere, scheme electrice etc. Nu le-am verificat pe toate dar poate gasiti ce va trebuie!

 

http://forums.sohc4.net/?topic=17788.0%C3%A2

 

http://www.classiccycles.org/1852/1915.html

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut un test rapid de compresie, de curiozitate, dar era motorul doar putin incalzit...

9 8.5 9 8,5

manualul zice ca e cam la limita, pt ca daca ar fi la toti cilindrii sub 9 trebuia reparat; altfel, normal este 9-12, iar limita de reparative 6, cu max 2 diferenta intre cel mai bun si cel mai slab.

o sa-I mai fac un test cu motorul incalzit ca lumea, sa vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai.. m ai imbolnavit, frate..de unde dracu le scoate ti, bai nene!. Macar ai dat mult pe ea?!

In noiembrie anul trecut am vazut-o prima data dintr-o intamplare a sortii si datorita celeilalte motociclete pe care o am. In 5 minute m-am hotarat sa o cumpar insa proprietarului i-a luat ceva mai mult timp sa se hotarasca sa o vanda...mai exact 7 luni :))

Pretul nu ma feresc sa-l spun a fost de 2.000 de euro. A fost mult, a fost putin, fiecare considera cum crede de cuvinta, insa pentru mine a fost prima data cand am dat bani multi pe ceva fara nicio remuscare sau urma de indoiala. Cred ca mai mult am cumparat-o cu sufletul :)

 

Bijuterie. Detalii?

 

superba, astept si eu detalii

Mersi baieti.

Detalii:

Motocicleta e din 78, motor SOHC, 2 supape pe cilindru, varianta americana, cu 34.000 de mile in bord.

Nefolosita de vreo 3 ani, dar intretinuta periodic.

Aprinderea e pe platini si electronica, in functie de ce vrei sa folosesti doar schimbi de pe un intrerupator. Fostul proprietar i-a montat doua aprinderi electronice, facute de el (e inginer electronist de meserie). Una este de rezerva :))

Motorul nu are zgomote, nu bate, porneste usor la pedala.

 

Probleme:

1.Frana fata e moale rau si destul de slaba (probabil datorita lichidului invechit si cred ca are aer pe instalatie)...am venit cu emotii pe ea, mai ales ca are 230 de kg cu plinul facut. Din pacate nu are itp-ul si trebuie sa rezolv cat mai repede cu frana ca sigur nu o sa trec cu ea asa...plus ca imi da emotii mari la condus pe stradutele din cartier.

2. Mici pete de ulei la capul cilindrilor. Probabil garnitura e de vina, dar nu e problema pt ca odata cu motorul am primit si un set complet de garnituri Honda originale. la chiulasa nu apare inca nimic.

Altele nu pare sa mai aiba, dar o am doar de 1 zi asa ca nu stiu la ce sa ma mai astept momentan.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am banuit ca ai dat ceva bani pe ea..pt ca are culoarea originala..cromul bine pastrat..pedala ppornire.roti pe spite..iar din ce spui e tehnic ok..e o bijuterie.clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine ca ai garnituri originale pt ea,daca tot schimbi ce-i schimbi la frana sa o si speli cu alcool si daca se poate s-o purjezi,dar asta cred ca tu o faci fara sa-ti spuna cineva! spor la treaba si la multi km, cum ai facut si cu TU-ul! :scooter: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina, si parerea mea personala e ca merita toti banii. Dupa cum ti-am zis, problema cu frana fata o am si eu, cred ca saptamana viitoare o sa servisez franele, ca we asta voi fi plecat din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am banuit ca ai dat ceva bani pe ea..pt ca are culoarea originala..cromul bine pastrat..pedala ppornire.roti pe spite..iar din ce spui e tehnic ok..e o bijuterie.clar.

Cred ca lucrurile astea m-au atras cel mai mult...cromul, vopseaua originala, roti spitate, pedala de pornire, dar cel mai mult motorul si evacuarea originala 4 in 4 :)

 

e bine ca ai garnituri originale pt ea,daca tot schimbi ce-i schimbi la frana sa o si speli cu alcool si daca se poate s-o purjezi,dar asta cred ca tu o faci fara sa-ti spuna cineva! spor la treaba si la multi km, cum ai facut si cu TU-ul! :scooter: :cheers:

 

 

faina, si parerea mea personala e ca merita toti banii. Dupa cum ti-am zis, problema cu frana fata o am si eu, cred ca saptamana viitoare o sa servisez franele, ca we asta voi fi plecat din bucuresti.

Pentru servisarea franelor o voi duce la un mecanic. Cu franele nu e de glumit sau de improvizat. Dar serviciul ma impiedica sa o fac in timp util. sper sa gasesc pe cineva sa lucreze dupa masa sau macar sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca lucrurile astea m-au atras cel mai mult...cromul, vopseaua originala, roti spitate, pedala de pornire, dar cel mai mult motorul si evacuarea originala 4 in 4 :)

 

 

 

Pentru servisarea franelor o voi duce la un mecanic. Cu franele nu e de glumit sau de improvizat. Dar serviciul ma impiedica sa o fac in timp util. sper sa gasesc pe cineva sa lucreze dupa masa sau macar sambata.

.

0727668618/0722620397...baietii de la GRG lucreaza pana tarziu si sambata!

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt nebuni dupa babeeeeee!

ai dracu gerontofili :))

 

In alta ordine de idei, urmeaza sa verific:

-Compresia

-incarcarea, desi are deja un voltmetru pe bord cu leduri care indica ca incarca bine.

-aprinderea, ca momentan nu stiu daca merg pe platini sau electronica, ca nu mai stia nici fostul proprietar pozitia de on sau of :))

- si imediat ce gasesc niste lere bune, jocul la supape.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dracu gerontofili :))

...da,da,da....babofili...pot spune1!

 

nu are o siguranta pe circuitul de ap el?scoate-o si atunci mergi sigur pe platini

 

aaaaaa......si inca ceva,tulumba aia de alarma (sau ce- o fi) + aprinderea aia nu se pot "ascunde "pe undeva?ca parca-i ia din farmec,zic si eu,nu vreau sa fiu carcotas!....oricum arata de nu se poate fierul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dracu gerontofili :))

 

In alta ordine de idei, urmeaza sa verific:

-Compresia

-incarcarea, desi are deja un voltmetru pe bord cu leduri care indica ca incarca bine.

-aprinderea, ca momentan nu stiu daca merg pe platini sau electronica, ca nu mai stia nici fostul proprietar pozitia de on sau of :))

- si imediat ce gasesc niste lere bune, jocul la supape.

mergi linistit la cesar (GRG), si eu acolo imi fac mobrele (la ce nu ma bag singur), sunt foarte ok!

apropo, am verificat si incarcarea aseara, e in parametrii. La mine urmeaza obligatoriu o curatare/reglare/sincronizare de carburi si un set de bujii, dupa ce fac furca si schimb rulmentul de jug.

Jocul la supape si eu vreau, dar la mine sunt pe pastile si nu stiu diametrul.... trebuie sa le dau jos, masor si apoi sa fac rost de altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...