Sari la conținut

Yamaha YZF 125


Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Salut, as fi interesat daca pe o Yamaha R125 se pot pune roti de R6/R1 cele late si daca se pot pune se pot si omologa fiindca in talon am alte dimensiuni. Ce parere aveti?

 

Daca montezi roate dealea ....o sa fuga ca un ier6

 

Bineinteles ca nu poti sa montezi roti dalea de ier1/6...ce in capul tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste logica absenta a unei asemenea intreprinderi, incearca sa intelegi ca ceea ce vrei tu sa faci este aberant.

 

Roti mai late inseamna agilitate redusa. De ce sunt folosite roti mai late la motociclete puternice? Ca sa existe o suprafata mai mare de contact cu solul si a permite transmiterea puterii respective la sol. Totusi, e vorba de un compromis constant pentru a face roata cat de putin lata posibil si a nu pierde astfel prea mult din agilitatea motocicletei la schimbarea directiei.

 

Daca pleci la drum cu logica "Rotile sunt la fel decat (ndlr. doar) mai late", gandeste-te ca "si cadrul e la fel, doar mai mare", "si motorul e la fel doar cu 4 cilindrii in plus", samd.

 

Poate o sa realizezi si tu cat de mare e prostia pe care incerci s-o faci. Daca tot vrei sa fii "raisăr", cu banii pe modificarile pe care vrei sa le faci + banii pe care ii faci din vanzarea 125R-ului, iti iei un re6 si poti sa te dai pe o roata direct!

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu o sa iti omologheze nimeni roti cu alte dimensiuni si e foarte greu cu adaptarea rotilor si mai ales a discurilor la roata fata.Cat despre spate..cred ca trebuie sa schimbi bascula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 29 si nu stiu ce vi s-a parut atat de ciudat in intrebare. Era doar o intrebare nu o afirmatie fiindca daca stiam nu ma mai chinuiam sa va intreb. Din moment ce este ceva ce nu cunosti intrebi ca deaia e forum. Daca ma apuc sa iti spun si eu chestii de economie si management sau alte prostii probabil si tu imi vei da niste raspunsuri sa ma bufneasca rasu dar nu vad logica. Am intrebat doar ce mare cacao?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma apuc sa iti spun si eu chestii de economie si management sau alte prostii probabil si tu imi vei da niste raspunsuri sa ma bufneasca rasu dar nu vad logica. Am intrebat doar ce mare cacao?

ai putea fi surprins, placut surprins, dar ce mare cacao...?

raspunsurile intrebarilor tale sunt pe net. nu ma refer la alea complicate, de management sau economie (acum o sa-mi spui ca ai facut si ASE-ul, la Finante Banci) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Nu am facut ASE-ul si nu asta conteaza + ca nu vad d c ai face o Academie de Studii Economice intr-o tara fara economie. Si ca sa revenim on topic, nu exista pe net nimic legat de dimensiunile rotilor la YFZ am facutat destul pe net!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Pentru ca nu exista aceasta posibilitate si chiar daca ar exista acea motocicleta abia de s-ar mai tarai din cauza motorasului pe care il are.Chiar nu poti folosi logica?Banuiesc ca tu ai un yzf de intrebi , cauta si unu cu r6 pune-le una langa alta si foloseste imaginatia...daca ai.Uite asa vei gasi singur raspuns la intrebarile tale.

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un YZF la firma lovit si ma gandeam sa ma apuc sa il fac, deoarece am permisul din 2001 dar nu m-am urcat decat la scoala de soferi pe motocicleta si un R6 ma gandesc ca ma arunca in cap. Ma gandesc si la un CBR de 600 dar nici ala nu stiu daca se poate limita, si ne limitat ma gandesc ca ar fi cam periculos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Am un YZF la firma lovit si ma gandeam sa ma apuc sa il fac, deoarece am permisul din 2001 dar nu m-am urcat decat la scoala de soferi pe motocicleta si un R6 ma gandesc ca ma arunca in cap. Ma gandesc si la un CBR de 600 dar nici ala nu stiu daca se poate limita, si ne limitat ma gandesc ca ar fi cam periculos!

Limitarea sta in cap nu in cai putere.Yamaha te arunca in cap ca e o motocicleta proasta pt strada dar iti poti lua kawasaki , suzuki , honda de 600 si sunt foarte ok atata timp cat tu esti limitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti casatorit, ai copil/copii... iti recomant kawa 250r. Daca nu le ai cu familia si nici nu ai de gand sa faci copii, si esti in criza varstei de 30 de ani - 600rr , r6 , 636 , r1, 1000rr, zx14r, busa, y2k .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am copii dar nu cred ca asta conteaza. Eu vreau o motocicleta de strada care sa nu ma arunce in cap nu motocicleta sa zbor cu ea! Ar fi o idee un CBR de 600 ce parere aveti? Oricum vreau motocicleta noua daca ma apuc sa imi iau nu fiarele altora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spui ca vrei CBR de 600, inseamna ca vrei motor sport. Avand in vedere ca il iei nou, e o idee buna CBR 600 RR daca iei varianta cu ABS . Daca vrei ceva nu chiar supersport, vezi ca au scos astia de la Honda noul model de CBR F: DETALII, si asta are ABS (ca si RR-ul) asa ca nu o sa te arunce in cap :D

 

Cat despre intrebarea ta, raspunsul este NU. Nu poti pune roti de R6 pe R125 in primul rand ca nu au loc. Gandeste-te cat de lata e roata pe spate la R6 (180) si uite-te cat spatiu are R125 la bascula. Apoi, si daca ai putea pune, se va manevra foarte prost... Vei avea performante comparabile cu un scuter chinezesc. Si in ultimul rand (si foarte important) este ca nu poti omologa asa ceva.

 

Sper ca ti-a folosit la ceva mesajul meu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am inteles asta multumesc frumos. Si nu vreau ceva sport neaparat dar aia mi-a sarit in ochi ca fiind cu un design deosebit si performante destul de ok. As mai fi tentat de o Honda Shadow de 750 dar cred ca imi va fi mult mai greu sa o manevrez decat un CBR. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e sa ia o motocicleta si alta sa fugi ca dracu de tamaie cu ea. Motocicleta o iau pentru distractie, si fiindca m-am saturat de masina nu neaparat sa fug cu ea. As vrea sa ma orientez spre un chopper/cruiser dar nu stiu dar de greu este de condus o asemenea motocicleta, cred ca mai usor de controlat ar fi un sport (Nu stiu doar intreb) Ma gandesc la un Midnight Star 950 sau o Honda Shadow dar par cam mari nu stiu cum se comporta pe strada si mai ales in Bucuresti (Nu sa alergi cu ele printre masini, sa mergi ca un om normal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...