yo4hgx Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Asta e un cliseu pe care l-am auzit de nenumarate ori. La curse motocicleta e revizionata daca e necesar. La SBK se merge cu aceeasi motocicleta muuulte curse, daca nu tot sezonul. Cu acelasi motor din care se scoate tot ce poate. De o motocicleta de-aia se trage intr-o cursa cat tragi tu intr-un an. Motoarele sunt facute sa fie turate. Poti indica vreo sursa oficiala de unde ai preluat aceasta informatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ti se pare ca alea sunt turate la maxim? Eu cred ca mai mult de 5000-6000 rpm nu aveau. Sa incalzesti un motor turandu-l la maxim e cea mai mare tampenie. Cand e rece uleiul nu curge. Daca turezi tare motorul rece uzura e foarte mare. Toate motoarele se tureaza doar dupa ce s-au incalzit, nu reci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Tare asta Cand e rece uleiul nu curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Debitul de ulei e mai mic atunci cand uleiul e rece si gros. Ulei putin + turatie mare = reteta pentru uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Din nou intrebarea asta fara nicio logica. Tu de ce ti-ai luat motor? Cu masina/autobuzul nu puteai sa mergi? De ce sa iti iei masina straina mai puternica, cand limita maxima de viteza e 130? Si o dacie (intretinuta) prinde 130, asa ca ar trebui toata lumea sa nu isi mai cumpere altceva. off topic- da, asa e, ai dreptate.ar fi super fain sa fie numai masinute in oras si sa nu ai voie sa ti cumperi ceva mai puternic. dar..deh, asta e viata, cumparam de 10000 CP si facem consumul pe ora in loc de / km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Poti indica vreo sursa oficiala de unde ai preluat aceasta informatie? Da. Debitul de ulei e mai mic atunci cand uleiul e rece si gros. Ulei putin + turatie mare = reteta pentru uzura. Nu e adevarat. Uleiul curge si cand e rece. Wtf.. cand e rece sta in pompa, sta pe traseele lui? Uleiurile noi full sintetice tocmai de aia sunt PERFORMANTE (in plm) tocmai pentru a avea aceeasi vascozitate si la rece si la cald, sa-si pastreze vascozitatea pe o gama larga de temperatura - la asta se chinuie de 3 decenii sa faca producatorii, de aia au aparut uleiuri multigrad. 5000-6000 de ture? Cred ca glumesti. Am vazut cu ochii mei cum sunt turate motoarele alea... Altceva, daca voi va inchipuiti ca aia la Gepeu schimba motoarele ca sosetele, va inselati amarnic... Poza de la Alpe Adria, cum se incalzeste un motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) O sa mai curga apa multa pe Dambovita pana o sa aiba uleiurile aceeasi vascozitate la rece si la cald. Ar fi ideal, dar inca nu exista asa ceva. Uita-te si tu la fisa tehnica a oricarui ulei si o sa vezi cat e vascozitatea la 40 de grade si cat e la 100 de grade chiar daca e sintetic si evident multigrad. De exemplu motul 7100 10W40. E doar un exemplu, cifrele sunt similare la toti producatorii. http://www.motul.fr/gb/en/products/39?f[range]=21&f[viscosity]=28 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90.25 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.48 mm²/s Deci la 100 de grade vascozitatea e de aproape 7 ori mai mica la uleiul asta. Nu stiu ce ai vazut tu, dar eu imi mentin parerea ca motoarele alea din filmulet nu au mai mult de 6000 ture dupa cum suna si ca nu e sanatos sa turezi motorul mai mult de 2/3 din cat poate el pana ajunge la temperatura normala de functionare. Editat Mai 17, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Eu intelesesem ca in topicul initial se vorbea de motor cald (peste 80 grade) si turat gen "spritz" 2-3s in 12-13k.... eu unul nu vad nici o problema. Sunt sigur ca daca ar fi fost o problema cu ajungerea in zona aia de turatie o limitau din CDI/ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Mai 18, 2011 Autor Share Postat Mai 18, 2011 Eu intelesesem ca in topicul initial se vorbea de motor cald (peste 80 grade) si turat gen "spritz" 2-3s in 12-13k.... eu unul nu vad nici o problema. Sunt sigur ca daca ar fi fost o problema cu ajungerea in zona aia de turatie o limitau din CDI/ECU. Mersi !Asa ma gandeam si eu, dar am zis sa cer si alte pareri ! Am si eu o intrebare , se aude un zgomot ca de piulita care vibreza sau ceva de gen cand turez motocicleta, asta in treapta 1 o aud si cand turatia este pana in 4000 si daca creste usor,daca o turez mai rapid nu prea se aude, si am obsservat ca parca si daca iau o groapa usor asa se aude,dar nu tot timpul,ce ar putea sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Am si eu o intrebare , se aude un zgomot ca de piulita care vibreza sau ceva de gen cand turez motocicleta, asta in treapta 1 o aud si cand turatia este pana in 4000 si daca creste usor,daca o turez mai rapid nu prea se aude, si am obsservat ca parca si daca iau o groapa usor asa se aude,dar nu tot timpul,ce ar putea sa fie ? Pai... ia vezi ca e vreo piulita / vreun surub pe desfacute sau alt accesoriu metalic care se atinge cu vreo alta suprafata metalica pe-acolo si vibreaza. Baga si tu urechea pe langa ea cand turezi si vezi de unde vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Mai 27, 2011 Autor Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Se aude cam la fel ca aceasta, dar se aude doar dupa ce se incalzeste motorul si se aude undeva intre 3000-4000 ture. La motocicleta din video se aude ceva mai pronuntat sunetul in momentul cand este turata. Nici o parere? Editat Mai 25, 2011 de MariusXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Se aude cam la fel ca aceasta, dar se aude doar dupa ce se incalzeste motorul si se aude undeva intre 3000-4000 ture. La motocicleta din video se aude ceva mai pronuntat sunetul in momentul cand este turata. Nici o parere? Ritmul tzacanitului pare sa se sincronizeze cu distributia, eu de acolo as incepe verificarile: jocuri termice, arcuri, supape, axe cu came... etc. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.