sambartonro Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sal all.am o problema cu turometrul....am avut un accident si nu l-am folosit vreo 1 an si ceva..acum cand l-am pus pe moto am obsv ca indica eronat(decalat)...daca accelerez la maxim acul nu urca mai sus de 11 mii de ture si parca are o latenta..adica nu se misca asa rpd cum cresc turele la motor...aveti idee care e problema si daca se poate remedia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 e electronic sau mecanic ? intra doar fire in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 19, 2011 Autor Share Postat Mai 19, 2011 e electronic sau mecanic ? intra doar fire in el ? se conecteaza la o mufa din bord..deci pp ca este electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Daca ai zice si despre ce motocicleta e vorba....Macar isi face calibrarea corect cand pui contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Turometrul electronic are 2 componente principale, un convertor F/V (frecventa-tensiune) si un voltmetru analog (indicatorul cu ac). Pentru a descoperi problema ar trebui sa cunosti caracteristicile specifice modelului respectiv: - cate impulsuri/rotatie sunt trimise de modulul de aprindere (CDI-TCI) si sa verifici semnalul cu un frecventmetru sau osciloscop digital - ce tensiune minima-maxima este generata de catre convertorul F/V Daca sunt corecte, cel mai probabil defectul este la voltmetrul analog, probabil mecanica indicatorului cu ac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 motorul este un rf 600... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 20, 2011 Autor Share Postat Mai 20, 2011 moto este un rf600...s-ar putea sa fie ceva cu partea analogica..problema este ca turometrul este capsulat si nu am cum sa-l desfac ..si inca ceva..de ex la relanti indica bina turatia..dar dupa ce accelerez cam de la 3 mii ture se produce decalarea...el indica 3 mii de ture dar ar trebui sa aiba vreo 5 mii(imi dau seama dupa sunet) iar acul turometrului se misca mai lent decat ar trebui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 moto este un rf600...s-ar putea sa fie ceva cu partea analogica..problema este ca turometrul este capsulat si nu am cum sa-l desfac ..si inca ceva..de ex la relanti indica bina turatia..dar dupa ce accelerez cam de la 3 mii ture se produce decalarea...el indica 3 mii de ture dar ar trebui sa aiba vreo 5 mii(imi dau seama dupa sunet) iar acul turometrului se misca mai lent decat ar trebui Cate fire intra in turometrul capsulat ? Ma gandesc ca s-ar putea constata daca defectul e din turometru,sau semnalul primit de acesta e vinovat de eroarea de afisare..facand masuratori la intrarea in turometru. Ca parere personala si eu cred ca vinovat e voltmetru analogic,afectat probabil de accidentul pomenit de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Cel mai probabil e o problema mecanica a voltmetrului(as zice peste 99% sanse). Din CDI/TCI e aproape imposibil sa iasa semnal eronat atata timp cat motorul functioneaza ok. Daca la relanti zici ca arata bine atunci si convertorul e aproape sigur ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.