OoVi Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare tutror: As dori sa imi cumpar un scuter de 49 cc si nu stiu care ar fi mai bun,pe injectie sau carburator....am inrebat de niste prieteni unii zic carburator altii injectie.As vrea niste pareri si niste argumente dak se poate: dc e mai bun pe injectie sau dc pe carburator?....multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Sistemul de injectie nu e fiabil la scuterele de 49,cumpara unul pe carburatie Daca vrei intredevar sa vezi de ce scuterele pe 49 cu injectie nu sunt fiabile..cumara unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Pe injectie indiscutabil!!!...e un sistem mai scump si mai modern, precis si eficient...diferenta e ca intre dacia 1310 si Cielo.... Daca vrei ieftinache si sa-ti bagi tot timpul degetele in el ia-ti cu carburator...vrei sa mergi mai mult si ma economic, fara sa repari, ia cu injectie...Eu am si pe cel mic de 49 cmc pe injectie si am peste 2300 km si nu am nici o problema...e un Yamaha Neos, e adevarat, costa dublu cit o chinezarie, dar merita...e doar parerea mea! Totul este sa-ti permiti!..daca da, mai mult mergi decat repari, in timp ce la carburatie ai tot felul de infundari si curatari si reglaje pe care daca nu le nimeresti, sau nu le faci pe un banc de proba ci cu urechea lui Gigel, nu va merge niciodata cum trebuie... Dar si mai bun este un scuter electric, sau unul hybrid(electric +benzina) Editat Mai 23, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OoVi Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 mai astept pareri:) pana acuma carburatorul e la putere:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Carburatie clar. Cu riscul de a mai curata un jicler sau de a mai regla uneori amestecul eu cred ca daca iti cade injectia ai pus-o. Una este sa dai la un surubel si alta este sa schimbi injectorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OoVi Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 ms de sfaturi...dar as mai vrea cateva opinii:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 cand vine vorba de scutere carb clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 injectie daca vrei un consum mai mic si mai multa fiabilitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Pentru scutere care merg cu 75-80 km/h carburator (motoare mici de 50)pentru motoare mai mari 125 250 injectie indiscutabil ,ai consum mic fara probleme de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Carburator Mai simplu intotdeauna e mai bun (parerea mea)! Sa vezi fericire cand se strica ceva la injectie..sunt atatea lucruri care se pot strica. Si nu ma refer partile din motor, ci la alimentare-aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) ...am ajuns la 3200 km fara probleme... e pe injectie...49 cmc...am avut si chinezarie pe carburator...mai murea la semafor, pina am reusit sa-l reglez...pe chinezarie am dat la Carrefour 450 euro,iar pe yamaha pe injectie de vreo 4 ori mai mult....e adevarat ca e mult mai sofisticat, racire pe apa, bord cu afisaj electronic cu tot felul de kilometraje partiale si alte indicatii...nu am umblat niciodata la nimic...iar consumul la drum intins la 45km/h (ca este limitat electronic la 49) este sub 2% cu cele 100 kg ale mele... -daca-ti place sa mesteresti des, si vrei ieftin->carburatie -daca vrei sa te urci mereu pe el fara griji si stres + economie carburant->injectie la chinezarie cel mai mic consum mediu la 45 km/h a fost de 2,6 L/100 km, deci la cel cu injectie fac economie de 30%...respectiv la 3 plinuri al patrulea e gratis... Editat Iunie 22, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ramai pe carburator.Numai eu stiu cate zeci de mii de probleme am avut cu un Peugeot JerForce pe injectie,cu un Aprilia SR Di-tech si mai putem continua.Nu e fiabila,nu renteaza,daca pica ceva ai pus-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 curiozitate? poate fi schimbat un scuter de pe carburator pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aha.Doar daca pui un bloc motor pe injectie.Motorul cu tot cu roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Ramai pe carburator.Numai eu stiu cate zeci de mii de probleme am avut cu un Peugeot JerForce pe injectie,cu un Aprilia SR Di-tech si mai putem continua.Nu e fiabila,nu renteaza,daca pica ceva ai pus-o. Banui ca Peugeotul si Aprilia, le-ai luat si tu S/H...daca le luai de noi si aveai cum trebuie grija de ele nu ai fi avut probleme... Eu am 2 pe injectie, noi, si nu am nici o problema....asta e progresul tehnic, de la carburatie la injectie...la carburatie te descurci bagand mina in carburator...la injectie e mai complicat...de aia masina romanului Dacia 1300 a rezistat pin azi...ca oricine o mestereste...singur...si nu da la service milioane, ca la noile modele...asa si aici... Mie mi se pare foarte fiabil sistemul pe injectie...am avut si pe carburatie...dar mi-am zis sa progresez si eu odata cu tehnica, si e ok, nu am nimic de reprosat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare tutror: As dori sa imi cumpar un scuter de 49 cc si nu stiu care ar fi mai bun,pe injectie sau carburator....am inrebat de niste prieteni unii zic carburator altii injectie.As vrea niste pareri si niste argumente dak se poate: dc e mai bun pe injectie sau dc pe carburator?....multumesc:) O injectie cind se strica e scumpa reparatia.Avem benzine "bune".Il poti modifica pe carb ,sau iei unul pe carb din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Cum spunea un user mai sus injectia este pasul inainte ...inaintea carburatoarelor ...Progresul monser progresul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.