cristi cbr Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 cum huruitul ambreiajului e din ce in ce mai accentuat la al meu f3 m-am gandit sa rezolv problema prin inlouitul pieselor raspunzatoare pt acel huruit. asa ca rog pe cineva sa mi dea cateva informatii (rulmenti? scule? manopera?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Eu am schimbat rulmenții de la ambreiaj cu tot cu motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 cum huruitul ambreiajului e din ce in ce mai accentuat la al meu f3 m-am gandit sa rezolv problema prin inlouitul pieselor raspunzatoare pt acel huruit. asa ca rog pe cineva sa mi dea cateva informatii (rulmenti? scule? manopera?) nu este nevoie de cine stie ce scule ,si nici nu e prea dificil ,dar problema e ca sar putea sa schimbi rulmentul(sau bucsa) nu stiu cum e la tine ,degeaba .de obicei se uzeaza si oala de ambreiaj ,asa ca ar trebui oala si rulment ,si cam costa ceva bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) cand trag ambreiajul rulmentul ala nu se mai invarte? pt ca atunci nu se mai aude absolut nimic la ambreiaj. daca rulmentul se invarte in permanenta si nu se mai aude nimic cand debraiez e clar ca ramane doar oala. ma insel? Editat Iunie 7, 2011 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Rulmentul de la oala se invarte de cad pornesti moto,pana il opresti. Nu m-ai face zgomot la actionare pentru ca pui presiune, tras sau inpins pe ansamblu ambreiaj oala discuri etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 Rulmentul de la oala se invarte de cad pornesti moto,pana il opresti. Nu m-ai face zgomot la actionare pentru ca pui presiune, tras sau inpins pe ansamblu ambreiaj oala discuri etc. chiar asteptam un raspuns de la tine, ai mai schimbat vreodata rulmentul de acolo poate ma ajuti cu un cod ceva? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Trebuie schimbata si oala ca sa scapi de joc acolo si de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 care face mai multa galagie acolo, oala sau rulmentul sau amandoua in mod egal ? trebue sa schimb cv pe'acolo ca motoreta are multi km la bord si mi'i sa nu crape ceva in mers pe'acolo sa schimb motoru cu totul. vreau sa rezolv problema ca in 40k km pe care i-am facut in 4 ani nu m-a lasat nici macar 1 secunda in drum si vreau sa o mai tin un timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Nu sunt probleme de siguranta a motorului sau al pilotului legat de acest zgomot. Din pacate este destul de frecvent la multe moto datorita greutati mari a ansamblului ambreiaj(placi,arcuri,oala,etc) dar si mai frecvent cand se asociaza cu dereglarea carburatorului sau injectiei,in functionare motorului (nerotund) sa zic asa.. El implica jocuri in arcurile de la oala cat si in rulment sau bucsa rulmentului. In prima faza se schimba bucsa si rulmentul,dar de multe ori nu se rezolva problema asa ca se cauta si inlocuirea oalei. Acum datorita pretului mare al subansamblelor cat si faplul ca poate rapid reveni acel zgomot( stiu 1000 rr care a fost ilocuita in garantie dar aparut intr-o luna) nu se merita! Mergi linistit,regeleza carburatia,sincronizare si amestec pentru un mers rotund negalopant si nu o sa mai auzi nici oala. Bafta! 24 BEARING (35X42X23) 91026-MV9-671 001 $66.58 04 GUIDE, CLUTCH 22117-MV9-670 001 $14.47 Preturi de state transforma in euro si ceva vama,transport... PS daca tot te suna urat nu strica sa-ti arunci un ochi acolo,dac nu sunt probleme vizibile mergi linistit. Editat Iunie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 asta-i raspunsul pe care il asteptam iar in ceea ce priveste zgomotul produs si datorita mersului ''nerotund'' al motorului din cauza carburatiei ai perfecta dreptate(oscileaza relantiul +/- 300 rpm) si parca ''agata'' ceva acolo jos la ambreiaj cand am fluctuatia asta in relanti de unde mai capata si o vibratie. daca sta constant intr-adevar nu mai bagi de seama. mi-a mai zis cineva ca piesele fiind in baie de ulei nu au moarte,cat despre zgomot nu ma deranjeaza prea tare dar cum am zis, sa nu crape ceva pe'acolo sa mi buleasca si altele de pe langa. ms fain pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Ai pus o problema care se regaseste la mii de moto. Pe vremuri credeam ca e specifica Honda CBR,, mai nou am vazut si la Yamaha aceeasi problema. Una din cele mai simple rezolvari, pe loc, este sa cresti relantiul, 1500ture. La CBR 954 i-mi statea pe creier zgomotul si m-am apucat s-i cumpar oala de ambreiaj noua. Mecanicii de la Honda mi-au spus ca si cea noua o sa faca zgomot foare curind. Eu am zis ca-s mai destept ca ei. Din pacate ei au avut dreptate, dupa maxim 2 000km facea acelasi zgomot. Vreo 250$ aruncati degeaba. Am avut un 600RR 2003 care si la 20 000km nu facea nici un zgomot. Apropo de mers rotund la relanti. Un CBR cu computer HRC merge "rotund" rau. Zici ca mai are putin si intra la casat motorul. Editat Iunie 9, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Din pacate si eu am acesi problema la gsxr....primul an am mers de multe ori cu motorul subturat si acu aud zgomote pe partea dreapta,la ambreiaj Credeam ca distributia e terminata,dupa care ma lovit(un gand) ca am ambreiajul muci.Acu din simtomele descrise aici,aceleasi ca la mobra mea....e oala ambreiajului O sa desfac ambreiajul cu fratemi-o sa vad ce e uzat si eventual sa schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.