Sari la conținut

schimb rulmenti


Postări Recomandate

cum huruitul ambreiajului e din ce in ce mai accentuat la al meu f3 m-am gandit sa rezolv problema prin inlouitul pieselor raspunzatoare pt acel huruit.

asa ca rog pe cineva sa mi dea cateva informatii (rulmenti? scule? manopera?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum huruitul ambreiajului e din ce in ce mai accentuat la al meu f3 m-am gandit sa rezolv problema prin inlouitul pieselor raspunzatoare pt acel huruit.

asa ca rog pe cineva sa mi dea cateva informatii (rulmenti? scule? manopera?)

nu este nevoie de cine stie ce scule ,si nici nu e prea dificil ,dar problema e ca sar putea sa schimbi rulmentul(sau bucsa) nu stiu cum e la tine ,degeaba .de obicei se uzeaza si oala de ambreiaj ,asa ca ar trebui oala si rulment ,si cam costa ceva bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand trag ambreiajul rulmentul ala nu se mai invarte? pt ca atunci nu se mai aude absolut nimic la ambreiaj. daca rulmentul se invarte in permanenta si nu se mai aude nimic cand debraiez e clar ca ramane doar oala. ma insel?

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul de la oala se invarte de cad pornesti moto,pana il opresti.

Nu m-ai face zgomot la actionare pentru ca pui presiune, tras sau inpins pe ansamblu ambreiaj oala discuri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul de la oala se invarte de cad pornesti moto,pana il opresti.

Nu m-ai face zgomot la actionare pentru ca pui presiune, tras sau inpins pe ansamblu ambreiaj oala discuri etc.

chiar asteptam un raspuns de la tine, ai mai schimbat vreodata rulmentul de acolo poate ma ajuti cu un cod ceva?

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care face mai multa galagie acolo, oala sau rulmentul sau amandoua in mod egal ? trebue sa schimb cv pe'acolo ca motoreta are multi km la bord si mi'i sa nu crape ceva in mers pe'acolo sa schimb motoru cu totul.

vreau sa rezolv problema ca in 40k km pe care i-am facut in 4 ani nu m-a lasat nici macar 1 secunda in drum si vreau sa o mai tin un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt probleme de siguranta a motorului sau al pilotului legat de acest zgomot.

Din pacate este destul de frecvent la multe moto datorita greutati mari a ansamblului ambreiaj(placi,arcuri,oala,etc) dar si mai frecvent cand se asociaza cu dereglarea carburatorului sau injectiei,in functionare motorului (nerotund) sa zic asa..

El implica jocuri in arcurile de la oala cat si in rulment sau bucsa rulmentului.

In prima faza se schimba bucsa si rulmentul,dar de multe ori nu se rezolva problema asa ca se cauta si inlocuirea oalei.

Acum datorita pretului mare al subansamblelor cat si faplul ca poate rapid reveni acel zgomot( stiu 1000 rr care a fost ilocuita in garantie dar aparut intr-o luna) nu se merita!

 

Mergi linistit,regeleza carburatia,sincronizare si amestec pentru un mers rotund negalopant si nu o sa mai auzi nici oala.

Bafta!

24 BEARING (35X42X23)

91026-MV9-671 001 $66.58

04 GUIDE, CLUTCH

22117-MV9-670 001 $14.47

 

Preturi de state transforma in euro si ceva vama,transport...

 

PS daca tot te suna urat nu strica sa-ti arunci un ochi acolo,dac nu sunt probleme vizibile mergi linistit.

post-15340-0-15645800-1307559281_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta-i raspunsul pe care il asteptam iar in ceea ce priveste zgomotul produs si datorita mersului ''nerotund'' al motorului din cauza carburatiei ai perfecta dreptate(oscileaza relantiul +/- 300 rpm) si parca ''agata'' ceva acolo jos la ambreiaj cand am fluctuatia asta in relanti de unde mai capata si o vibratie. daca sta constant intr-adevar nu mai bagi de seama. mi-a mai zis cineva ca piesele fiind in baie de ulei nu au moarte,cat despre zgomot nu ma deranjeaza prea tare dar cum am zis, sa nu crape ceva pe'acolo sa mi buleasca si altele de pe langa.

ms fain pt raspunsuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus o problema care se regaseste la mii de moto. Pe vremuri credeam ca e specifica Honda CBR,, mai nou am vazut si la Yamaha aceeasi problema. Una din cele mai simple rezolvari, pe loc, este sa cresti relantiul, 1500ture.

La CBR 954 i-mi statea pe creier zgomotul si m-am apucat s-i cumpar oala de ambreiaj noua. Mecanicii de la Honda mi-au spus ca si cea noua o sa faca zgomot foare curind. Eu am zis ca-s mai destept ca ei. Din pacate ei au avut dreptate, dupa maxim 2 000km facea acelasi zgomot. Vreo 250$ aruncati degeaba. Am avut un 600RR 2003 care si la 20 000km nu facea nici un zgomot.

 

Apropo de mers rotund la relanti. Un CBR cu computer HRC merge "rotund" rau. Zici ca mai are putin si intra la casat motorul.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Din pacate si eu am acesi problema la gsxr....primul an am mers de multe ori cu motorul subturat si acu aud zgomote pe partea dreapta,la ambreiaj

Credeam ca distributia e terminata,dupa care ma lovit(un gand) ca am ambreiajul muci.Acu din simtomele descrise aici,aceleasi ca la mobra mea....e oala ambreiajului

 

O sa desfac ambreiajul cu fratemi-o sa vad ce e uzat si eventual sa schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...