Sari la conținut

Simptome


Postări Recomandate

vrei simptome sau posibile cauze?

 

simptomele sunt ca nu mai trage bine, da rateuri, merge intrerupt, suna altfel motorul :scratch:

 

cel mai usor sa-ti dai seama, e sa vezi ce galerie nu se incinge sau se incinge mai putin (se testeaza cu limba) :wink:

 

mersi mult :ok:,cu limba ii o metoda sigura de testare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ca sa afli cum face scoate o fisa de pe o bujie si porneste motoru'.

Bravo, esti istet. Daca scoti o fise, benzina tot o sa mearga in cilindrul ala si o sa iti ajunga in baia de ulei, la stanga ralantiului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ca sa afli cum face scoate o fisa de pe o bujie si porneste motoru'.

Perfect de acord la un motor funtional in (sa zicem) 4 cilindri, dar daca colegul nostru are un cilindru (din 4) inundat si scoate fisa tocmai de la ala nu o sa simta diferenta de sunet:P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda 1. Incalzeste si tu motorul si "scuipa" pe fiecare galerie

Metoda 2. cand se mai raceste cat sa poti pune mana vei vedea care este mai rece, galeriile oricum se incalzesc una de la alta(dar nu asa tare ca si restul care merg).

 

Ca si simpome asa cum au spus colegii de mai sus: sunet mai ciudat, nu trage cum trebuie, si nu merge "rotund" sa zic asa asta in cazul in care ai mers cu acest motor si il cunosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit bine inainte sa-i dai metodele astea? De unde stii cand s-au racit suficient galeriile sa poti pune mana pe ele? Dupa ce ajung ele la mai putin de 50 de grade, adica dupa minute bune de la oprirea motorului, nu crezi ca deja au toate aceeasi temperatura? Doar sunt umite intre ele la ambele capete si metalul conduce bine caldura.

 

In mod normal verifici daca un cilindru functioneaza scotand ori fisa de la bujie ori mufa de la injector. Daca turatia scade inseamna ca mergea, daca nu se schimba nimic inseamna ca nu mergea. E posibil totusi sa mearga doar mai prost un cilindru, nu sa nu mearga deloc.

 

Daca sunt toate in regula, efectul e acelasi la scoaterea oricarei fise.

 

Nu se pune problema de benzina in ulei de la cateva secunde cat merge fara o fisa la bujie.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit bine inainte sa-i dai metodele astea? De unde stii cand s-au racit suficient galeriile sa poti pune mana pe ele? Dupa ce ajung ele la mai putin de 50 de grade, adica dupa minute bune de la oprirea motorului, nu crezi ca deja au toate aceeasi temperatura? Doar sunt umite intre ele la ambele capete si metalul conduce bine caldura.

 

In mod normal verifici daca un cilindru functioneaza scotand ori fisa de la bujie ori mufa de la injector. Daca turatia scade inseamna ca mergea, daca nu se schimba nimic inseamna ca nu mergea. E posibil totusi sa mearga doar mai prost un cilindru, nu sa nu mearga deloc.

 

Daca sunt toate in regula, efectul e acelasi la scoaterea oricarei fise.

 

Nu se pune problema de benzina in ulei de la cateva secunde cat merge fara o fisa la bujie.

 

Nu au aceeasi temperatura, adica cel care nu functioneaza va fi mai rece decat restul,dupa ce opresti motorul si galeriile incep sa se receasca.La mine a functionat metoda asta mai rustica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...chat, chat, chat ... și ce face cu informația culeasă pe surse? E clar că cine pune așa o întrebare, o pune de-un pamplezir, că nu are ce face cu ea!! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, esti istet. Daca scoti o fise, benzina tot o sa mearga in cilindrul ala si o sa iti ajunga in baia de ulei, la stanga ralantiului :D

Multumesc, complimentul a fost receptionat.

Omul a zis ca vrea sa vada cum merge o mobra cu un cilindru sau mai multi nefunctionali. Ai tu alta varianta sau doar postezi ca sa te afli in treaba?

Daca scoate o fisa pentru 30 de secunde n-o sa capete nicio benzina in ulei. Si o sa vada cum suna un motor cu un cilindru "pe stop". Eventual si cum trage, ca nu e nicio nenorocire daca merge cu el 200 m asa. Eu am ramas fara scanteie pe un cilindru in varfu' muntelui si a trebuit sa merg asa vreo 5 km, pana la primul semn de civilizatie. Si ghici ce? Nu s-a intamplat nimic nasol. Doar s-a inecat o tara cilindrul respectiv, chestie care s-a rezolvat cu scoaterea bujiei, stergerea ei si invartit de cateva ori motoru' cu ea scoasa, pentru eliminarea vaporilor.

 

Bai frate, omul a intrebat de simptome, nu a cerut solutii pentru remedierea mersului in trei.

 

Daca vrei sa vezi daca-ti merg toate pistoanele cea mai simpla varianta e verificarea temperaturii galeriilor. Si asta se face simplu cu motorul incalzit. Ca la fierul de calcat: umezesti un deget si-l atingi rapid de fiecare galerie. Daca una din ele nu sfaraie la atingere, acel piston nu merge. Simplu.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...