Alex_reg Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Buna . Am si eu o rugaminte , vreau sa aflu simptomele la un motor care nu functioneaza in toti cilindri. Cum imi dau seama ? Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 vrei simptome sau posibile cauze? simptomele sunt ca nu mai trage bine, da rateuri, merge intrerupt, suna altfel motorul cel mai usor sa-ti dai seama, e sa vezi ce galerie nu se incinge sau se incinge mai putin (se testeaza cu limba) mersi mult ,cu limba ii o metoda sigura de testare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Man, ca sa afli cum face scoate o fisa de pe o bujie si porneste motoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Man, ca sa afli cum face scoate o fisa de pe o bujie si porneste motoru'. Bravo, esti istet. Daca scoti o fise, benzina tot o sa mearga in cilindrul ala si o sa iti ajunga in baia de ulei, la stanga ralantiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Man, ca sa afli cum face scoate o fisa de pe o bujie si porneste motoru'. Perfect de acord la un motor funtional in (sa zicem) 4 cilindri, dar daca colegul nostru are un cilindru (din 4) inundat si scoate fisa tocmai de la ala nu o sa simta diferenta de sunet:P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Daca suna urat si vibreaza, asa ca unul in 2 cilindri, atunci e defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Metoda 1. Incalzeste si tu motorul si "scuipa" pe fiecare galerie Metoda 2. cand se mai raceste cat sa poti pune mana vei vedea care este mai rece, galeriile oricum se incalzesc una de la alta(dar nu asa tare ca si restul care merg). Ca si simpome asa cum au spus colegii de mai sus: sunet mai ciudat, nu trage cum trebuie, si nu merge "rotund" sa zic asa asta in cazul in care ai mers cu acest motor si il cunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Te-ai gandit bine inainte sa-i dai metodele astea? De unde stii cand s-au racit suficient galeriile sa poti pune mana pe ele? Dupa ce ajung ele la mai putin de 50 de grade, adica dupa minute bune de la oprirea motorului, nu crezi ca deja au toate aceeasi temperatura? Doar sunt umite intre ele la ambele capete si metalul conduce bine caldura. In mod normal verifici daca un cilindru functioneaza scotand ori fisa de la bujie ori mufa de la injector. Daca turatia scade inseamna ca mergea, daca nu se schimba nimic inseamna ca nu mergea. E posibil totusi sa mearga doar mai prost un cilindru, nu sa nu mearga deloc. Daca sunt toate in regula, efectul e acelasi la scoaterea oricarei fise. Nu se pune problema de benzina in ulei de la cateva secunde cat merge fara o fisa la bujie. Editat Iunie 9, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Te-ai gandit bine inainte sa-i dai metodele astea? De unde stii cand s-au racit suficient galeriile sa poti pune mana pe ele? Dupa ce ajung ele la mai putin de 50 de grade, adica dupa minute bune de la oprirea motorului, nu crezi ca deja au toate aceeasi temperatura? Doar sunt umite intre ele la ambele capete si metalul conduce bine caldura. In mod normal verifici daca un cilindru functioneaza scotand ori fisa de la bujie ori mufa de la injector. Daca turatia scade inseamna ca mergea, daca nu se schimba nimic inseamna ca nu mergea. E posibil totusi sa mearga doar mai prost un cilindru, nu sa nu mearga deloc. Daca sunt toate in regula, efectul e acelasi la scoaterea oricarei fise. Nu se pune problema de benzina in ulei de la cateva secunde cat merge fara o fisa la bujie. Nu au aceeasi temperatura, adica cel care nu functioneaza va fi mai rece decat restul,dupa ce opresti motorul si galeriile incep sa se receasca.La mine a functionat metoda asta mai rustica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 ...chat, chat, chat ... și ce face cu informația culeasă pe surse? E clar că cine pune așa o întrebare, o pune de-un pamplezir, că nu are ce face cu ea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 cea mai eficienta treaba e sicronizarea carburatoarelor. (parerea mea) ca sa fie mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Bravo, esti istet. Daca scoti o fise, benzina tot o sa mearga in cilindrul ala si o sa iti ajunga in baia de ulei, la stanga ralantiului Multumesc, complimentul a fost receptionat. Omul a zis ca vrea sa vada cum merge o mobra cu un cilindru sau mai multi nefunctionali. Ai tu alta varianta sau doar postezi ca sa te afli in treaba? Daca scoate o fisa pentru 30 de secunde n-o sa capete nicio benzina in ulei. Si o sa vada cum suna un motor cu un cilindru "pe stop". Eventual si cum trage, ca nu e nicio nenorocire daca merge cu el 200 m asa. Eu am ramas fara scanteie pe un cilindru in varfu' muntelui si a trebuit sa merg asa vreo 5 km, pana la primul semn de civilizatie. Si ghici ce? Nu s-a intamplat nimic nasol. Doar s-a inecat o tara cilindrul respectiv, chestie care s-a rezolvat cu scoaterea bujiei, stergerea ei si invartit de cateva ori motoru' cu ea scoasa, pentru eliminarea vaporilor. Bai frate, omul a intrebat de simptome, nu a cerut solutii pentru remedierea mersului in trei. Daca vrei sa vezi daca-ti merg toate pistoanele cea mai simpla varianta e verificarea temperaturii galeriilor. Si asta se face simplu cu motorul incalzit. Ca la fierul de calcat: umezesti un deget si-l atingi rapid de fiecare galerie. Daca una din ele nu sfaraie la atingere, acel piston nu merge. Simplu. Editat Iunie 10, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.