Jump to content

Recommended Posts

Salut, dupa cativa ani de hard enduro, am decis ca e timpul sa incerc si o motocicleta de strada. Dupa multe dezbateri intre monster, brutale si speed triple am ales buell xb9sx din 2009. De ce? Pentru ca este exclusivista, are putere suficienta pentru fatait prin oras, este manevrabila, usoara si are cateva tehnologii rar sau chiar deloc intalnite la celelalte motociclete (rezervor in cadru, baie ulei in bascula, disc de frana fata perimetral, transmisie pe curea). Ce nu-mi place la ea este ca la viteza peste 120km/h abia ma tin de ghidon din cauza aerului care ma loveste direct in piept. Am adus-o din Anglia la sfarsitul lui 2010 cu 7000 mile la bord, iar acum are 9000 si inca-mi place la nebunie.

 

Upgrade-uri facute dupa achizitie:

Evacuare full Micron

Resoftare harta ECM

Tail chop

Semnale led

Oglinzi

Leviere de frana si ambreiaj reglabile

post-41382-0-78341900-1308155146_thumb.jpg

post-41382-0-82175200-1308155165_thumb.jpg

post-41382-0-95609400-1308155181_thumb.jpg

post-41382-0-06721300-1308155198_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Torque bike :D foarte frumoasa! Sa te bucuri de ea pana la N miles :cheers:

Link to post
Share on other sites

multumesc pt aprecieri, am uitat ce era mai important....sunetul esapamentului.....vis si poezie

 

Sa iti dea Dumnezeu sanatate sa te bucuri de ea. Dar...esti cam fara de obraz :D ne zici de sunet si ne lasi fara un filmulet?? :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Salut, eu am avut Ducati Monster S4r si acum ma gandesc la Buell xb12 s sau R (in functie de ce gasesc la acel moment ca si pret)Spune-mi te rog care este consumul de combustibil si daca este intr-adevar atat de inalta (eu am doar 1.74).Deasemenea, sper sa nu sune pueril, cum te ajuta acceleratia? Urci relativ repede peste 160 kmh?Este important in depasiri.Sa te bucuri de ea!Este absolut superba!Succes!

Link to post
Share on other sites

Salut, consumul crede-ma ca nu i l-am facut, nu m-a interesat pt ca nu prea am iesit cu ea in afara orasului. Legat de inaltime eu am 1.72 si la semafor ma sprijin pe un picior cu toata talpa. Mie unul nu mi se pare ca accelereaza prea tare la viteza mare, japonezele de 600 zboara pe langa mine. Daca ajungi prin Bucuresti ti-o dau s-o testezi ca sa-ti faci o parere obiectiva. Pt oras este foarte buna, in afara....mai putin.

Link to post
Share on other sites

Salut Alecs,

 

Eu sunt tot timpul in Bucuresti...poate ne vedem intr-o seara sa o admir live...o sa-ti dau un PM si vedem cum reusim sa ne intalnim

Pana atunci, toate cele bune!

Link to post
Share on other sites

Salut Alecs,

 

Eu sunt tot timpul in Bucuresti...poate ne vedem intr-o seara sa o admir live...o sa-ti dau un PM si vedem cum reusim sa ne intalnim

Pana atunci, toate cele bune!

 

Am avut ocazia sa ma dau pe un XB9S Lightning in Belgia - nu e chiar ca asta, dar e foarte aproape, iar motorul e fix acelasi (daca nu ma insel). A fost vorba de aproximativ 1km, dar mi-am facut o idee.

 

Mi s-a parut mai joasa si mai orientata spre gabaritul mic fata de S4R. Mai jucausa, mai usurica si cu un alt fel de caracter. Merge foarte bine la viteza mica (din nou, fata de S4R, care te injura la km/h putini, in ture joase) si e mai ergonomica. E facuta pentru "city cruising cu stil" la propriu. As compara-o cu un Monster Desmodue, cu o pozitie si mai buna in oras.

 

Nu am mers cu viteza, dar cred ca ar fi un chin, si pentru ea, si pentru rider - nu e facuta pentru asa ceva. In rest m-a dezamagit putin "zvacul". Sau mai bine zis lipsa lui. Ma asteptam la mai mult de la un V de 900cc...

 

Pe scurt, e un compromis - ca toate motocicletele exotice :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut, eu am avut Ducati Monster S4r si acum ma gandesc la Buell xb12 s sau R (in functie de ce gasesc la acel moment ca si pret)Spune-mi te rog care este consumul de combustibil si daca este intr-adevar atat de inalta (eu am doar 1.74).Deasemenea, sper sa nu sune pueril, cum te ajuta acceleratia? Urci relativ repede peste 160 kmh?Este important in depasiri.Sa te bucuri de ea!Este absolut superba!Succes!

 

Salut! consumul l-am facut eu la a mea (model 2007 - care e mai gurmand ca cel 2009) si e 5.8-6l/100km in oras si 5.2-5.4l/100km in afara cu mers pana in 150km/h (media 100-130km/h). Accelaratia: - trage bine pana la 140km/h , ok pana la 170km/h , lenes pana la 210km/h unde se plafoneaza!

post-555-0-27274400-1309953198_thumb.jpgpost-555-0-68928000-1309953214_thumb.jpg

 

Salut, dupa cativa ani de hard enduro, am decis ca e timpul sa incerc si o motocicleta de strada. Dupa multe dezbateri intre monster, brutale si speed triple am ales buell xb9sx din 2009. De ce? Pentru ca este exclusivista, are putere suficienta pentru fatait prin oras, este manevrabila, usoara si are cateva tehnologii rar sau chiar deloc intalnite la celelalte motociclete (rezervor in cadru, baie ulei in bascula, disc de frana fata perimetral, transmisie pe curea). Ce nu-mi place la ea este ca la viteza peste 120km/h abia ma tin de ghidon din cauza aerului care ma loveste direct in piept. Am adus-o din Anglia la sfarsitul lui 2010 cu 7000 mile la bord, iar acum are 9000 si inca-mi place la nebunie.

 

Upgrade-uri facute dupa achizitie:

Evacuare full Micron

Resoftare harta ECM

Tail chop

Semnale led

Oglinzi

Leviere de frana si ambreiaj reglabile

 

ARATA DEMENTIAL! COADA TAIATA FACE TOTUL! SA O STAPANESTI SANATOS SI FARA INCIDENTE!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest AparTe

salut Victor ,,, george sunt ,, care am luat S4R de la tine,,, am avut ocazia sa vad live buellul de aici,,, era pe la noi pe Pallady omu cu ea,, ptr niste teste,,,vreau sa iti zic ca arata demential mobra. plus la plecarea de pe loc a facut ravagii,,,,alt lucru de admirat si care ma impresionat la ea a fost soundul,, NU AM CUVINTE sa descriu in ce fel se auzea pe accelerari, si omu ia dat capat cu toate pana la a 3-a cand a plecat de langa mine,,plus ca pe aceasta cale ii multumesc :cheers:

Am urmarit multe filmulete cu Buell dar sincer nu cred ca peste 160 nu face nici macar 30% din ce facea s4r luat de la tine,,,:bounce:asa ca testeaz-o bine inainte ptr ca odata invatat cu puterea si torque de la DUCATI mai greu pe altele,, iar io stiu cel mai bine ce am simtit cand m-am dat cu japoneza cu 4 in linie dupa ce m-am dat cu S4r,,, dif e enorma de feeling si power, chiar si la miarele japoneze ,,

Link to post
Share on other sites

Salut George,

 

Sincer sound-ul m-a facut sa iau in calcul Buell...plus istoria mamicii - Harley

 

Probabil ca e un pic mai lenesa decat S4r, insa tine cont ca asta e varianta de 900...1200 cred ca e altceva...

 

Sa vedem cand va putea si Alecs...abia astept sa o vad

 

Salutari,

 

Victor

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...