Sari la conținut

Motor supraincalzit - Hayabusa 2001


Postări Recomandate

Salut baieti, aseara a trecut acul de la temperatura apei peste jumatate si a ajuns pana la rosu. Ventilatorul nu a pornit(in mod normal pornea cand acul ajungea la jumatate). Am tras pe dreapta si am oprit motorul de la butonul rosu si imediat a pornit si ventilatorul.

Azi dimineata am verificat nivelul uleiului si a crescut fata de ieri (ieri era la jumatate, azi aproape full). Deci din ce am inteles a intrat lichid de racire in ulei. Problema este urmatoarea: azi trebuie plec de la Galati la Bucuresti, neaparat. Cat de grav este daca merg cu lichid de racire in ulei? Poate fi acestal motivul de nu mai porneste ventilatorul cu motorul pornit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul in vasul de expansiune cum e?

 

Daca e sa compar nivelul care e acum cu nivelul care era inainte sa apara problema cu supraincalzirea, nu prea observ diferenta. Mai am o alta intrebare, daca ar fi intrat lichid de racire in ulei, indiferent de cantitate se schimba culoarea uleiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa compar nivelul care e acum cu nivelul care era inainte sa apara problema cu supraincalzirea, nu prea observ diferenta. Mai am o alta intrebare, daca ar fi intrat lichid de racire in ulei, indiferent de cantitate se schimba culoarea uleiului?

E relativa chestia cu culoarea uleiului....la fel de bine poate sa-ti intre in ulei BENZINA..deci vezi daca miroase uleiul....

Oricum ar fi este grav si eu personal n-as mai pleca cu motorul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E relativa chestia cu culoarea uleiului....la fel de bine poate sa-ti intre in ulei BENZINA..deci vezi daca miroase uleiul....

Oricum ar fi este grav si eu personal n-as mai pleca cu motorul ala...

 

Daca intra apa in ulei ,se formeaza spuma.daca e benzina ,miroase TARE a benzina .Nush treaba cu ventilatorul...poate contact imperfect la papuc?sau termostat stricat ? :huh: Nush ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa ii faci schimbul cu un ulei nou inainte de toate. Nu neaparat sa il arunci pe cel vechi. Scurge-l in ceva curat ca sa il dai altcuiva sau sa il folosesti tu, in caz ca e curat. Apoi sa vezi daca problema persista.

Poti sa chemi si un electrician si sa o verifice la electroventilator, legaturi, papuci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, se pare ca problema s-a rezolvat de la sine :laugh: . Azi dupa ce am scris aici, m-am dus si am pornit motorul si l-am lasat sa vad daca face figuri ca aseara si...surpriza - ventilatorul a pornit imediat cum acul a ajuns la jumatate. Legat de nivelul uleiului explicatia este urmatoarea: ieri inainte sa plecam spre Galati am pus prietena sa tina motocicleta vertical si m-am uitat eu la fereastra si nivelul era pe la jumatate. Azi dimineata am tinut eu motocicleta vertical, s-a uitat ea la fereastra si se pare ca de fapt nivelul uleiului era aproape de full. Am plecat azi spre Bucuresti si nu am mai avut nici o problema cu ventilatorul.

Multumesc celor care ati raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...