..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac! Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac! Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva? primul lucru la care m-am gandit a gasit raspuns...carburatoarele sunt sincronizate.vezi filtrul de aer daca e curat,la bujii daca da scanteie k lumea(daca nu inseamna ca e la bobina de inductie ceva) Hmm...interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Tamas are dreptate! din avatar vad ca e model pre 94. Ai verificat daca nu e vesnica problema cu bobina? A mea pocnea si mergea utlra prost (intr-un cilindru practic la ture mari) cand am avut probleme cu un oring la carburatoare. Era cam dus dracusorul si nu a fost depistat decat dupa 2 zile in care , carburatorul a fost desfacut de tot de vreo 3 ori... Oricum pare sa fie problema de alimentare. Sunt cam convins ca nu e de la bujii sau filtru aer. Editat Iunie 22, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Tamas are dreptate! din avatar vad ca e model pre 94. Ai verificat daca nu e vesnica problema cu bobina? A mea pocnea si mergea utlra prost (intr-un cilindru practic la ture mari) cand am avut probleme cu un oring la carburatoare. Era cam dus dracusorul si nu a fost depistat decat dupa 2 zile in care , carburatorul a fost desfacut de tot de vreo 3 ori... Oricum pare sa fie problema de alimentare. Sunt cam convins ca nu e de la bujii sau filtru aer. Daca are filtrul de aer inbacsit creste vacumul primeste motorul benzina mai multa ( urca mai mult cuiul de dozare) benzina prea multa ... Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 daca e bobina,am eu de vanzare :D:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 daca nu poti sa incerci cu o bobina buna, porneste-l noaptea si vezi daca da scanteie pe langa fise Exact asta am facut eu ieri Frumos, joc de luminite albastre intre pipe de bujii si chiulasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 incarcarea stiu ca e buna ca recent i-am schimbat rotorul si i-am pus de generatia a 2a! Filtrul este curat l-am spalat la inceput de sezon si de atunci nu m-am carat mai mult de 1000 de km! Am sa ii verific si scanteile sa vad cum le da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 tocmai am rezolvat exact aceeasi problema....s-a dovedit a fi aprinderea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 Manuel - la ce motocicleta ai avut aceeasi problema? Tot la GPZ? Care parte a aprinderii? CDI-ul sau Bobinele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sa nu fie si unul din senzorii de aprindere pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. GPz-ul de 500 este un sport-touring usor, schimbarea vitezelor in mod curent la 10.000, cand la 11.000 RPM "intra pe rosu", din punctul meu de vedere este o exagerare. On topic: fa o tura, schimba la 4-5.000 maxim si daca iti dispare problema e simplu: benzina insuficienta din cauza consumului mai mare la turatii ridicate (probabil se creeaza depresiune in rezervor). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 23, 2011 Autor Share Postat Iunie 23, 2011 GPz-ul de 500 este un sport-touring usor, schimbarea vitezelor in mod curent la 10.000, cand la 11.000 RPM "intra pe rosu", din punctul meu de vedere este o exagerare. On topic: fa o tura, schimba la 4-5.000 maxim si daca iti dispare problema e simplu: benzina insuficienta din cauza consumului mai mare la turatii ridicate (probabil se creeaza depresiune in rezervor). Bafta. pai si cat timp persista aceasta depresiune? cum se explica ca si in momentul in care dupa 2-3 minute incerc sa-l repornesc ori porneste dar nu e tureaza ci da rateuri pe evacuare ori nu vrea sa porneasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 furtunasul de vacuum l-ai verificat ? folosesti tank-bag ? sau ceva sa obtureze orificiile de aer ale busonul de umplere benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 23, 2011 Autor Share Postat Iunie 23, 2011 furtunasul de vacuum e ok - la fel ca si cel de alimentare sunt noi noute! nu am nici un accesoriu pe motocicleta - nu am nici un bagaj pus pe rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.